آئودی آلبوم تصاویر فیس لیفت جدید RS3 اسپورتبک خود را تنها یک ماه قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه ۲۰۱۷ ژنو، منتشر کرد.
از تفاوتهای این نسخه نسبت به A3 استاندارد میتوان به کاهش ۲.۵۴ سانتیمتری ارتفاع و افزایش ۲ سانتی عرض خودرو، جلوپنجره لانهزنبوری به رنگ مشکی براق، ورودیهای بزرگ هوا، رکاب جانبی برجسته، اسپویلر سقف RS، بازطراحی تیغه سپر و سامانه اگزوز RS اشاره کرد که نقش بسزایی در جذابیت بصری خودرو ایفا میکنند.
زیر کاپوت از بلوک ۲.۵ لیتری پنج سیلندر توربو موجود در RS3 سدان استفاده شده که خروجی ۴۰۰ اسب بخار (۳۳ واحد بیشتر از مدل پیشین) و ۴۸۰ نیوتونمتر را از طریق جعبهدنده هفت سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ میرساند. آئودی معتقد است شتاب اولیه این مجموعه تفاوتی با نسخه سدان ندارد و تنها ۴.۱ ثانیه به طول میانجامد.
چرم ناپا (Nappa) مشکیرنگ صندلیها، کابین مجازی آئودی و فرمان RS در مدل ۲۰۱۸ بهصورت استاندارد عرضه میشوند. صندلیهای RS (سفارشی)، کمکی ترافیک با قابلیت حفظ فاصله مناسب از خودروی جلویی و هدایت فرمان در مدت کم، سیستم صوتی بَنگ اَند اُلوفسِن (Bang & Olufsen) و ترمز اضطراری جدید هم از سایر تجهیزات آن هستند.
We don't pray for love ,,,we just pray for cars
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ماشین فوق العاده یعنی همین ،، جوون پسند ، خشن ، ، از این ماشینایی هست که میگه : هی رفیق سمت من میای باید منو با سرعت برونی وگرنه منو نخر ،
در ضمن از دوستان عزیز میخوام برای نمایشگاه ماشین تهران در (شهر آفتاب ) !!!! حتما شرکت کنند و ازش لذت ببرن چون ماشینایی ممکنه معرفی بشه که تو ایران یا نمیاد یا خیلی دیر میاد ،، انتقاد هم یادتون نره از بعضی خودرو ساز ها ،،
موفق باشید
Ace
۲۴ بهمن ۱۳۹۵عشق آئودی به مدل های سدانشه.
رامتین
۲۴ بهمن ۱۳۹۵دوستان بنظرتون نسخه های اسپرت بک خیلی جالبن. نه هاچبکن نه سدام. کلا هاچبک که جز برای بحث پارک کردن، مزیت دیگری نداره و مثلا در ایران کسی 200میلیون داشته باشه هیچوقت هاچبک نمیگیره یا بسیار کم. در حال حاضر در دنیا، اقبال کراس اورها بیشتر از شاسی بلندها هست. حال در کل بنظرتون کدوم گروه ارزش بیشتری دارن:
1- سدان، کوپه و اسپرت بک ++
2- کراس اورها – –
Ace
۲۴ بهمن ۱۳۹۵در دنیا ارزش سدان ها هنوزم بیشتره
فکر نکنم کراس اوور ها اونقدر بتونن به رشدشون ادامه بدن تا به سدان ها برسن.
اعتمادیان
۲۴ بهمن ۱۳۹۵نام آئودی برای من یاداور مهندسی پیشرفته ، تفکر ، خلاقیت و بی حاشیه و بی سروصدا بودنه ، هر چند که این خصیصه در اکثر صنایع آلمانی بچشم میخوره ولی اینقدر آرام و بی حاشیه بودنش رو دوست دارم شبیه اقیانوسه
این خصوصیات میتونه برای مدیران ما یک الگوی حقیقی و واقعی ( نه مجازی و خیالی ) باشه