اگر پس از مطالعه نقد و بررسیهای آئودی RS5 جدید شدیداً به خرید این خودرو تمایل پیدا کردهاید پس باید بگوییم هماکنون فرصت خرید آن را دارید. حتی اگر قیمت پایه ۶۹۹۰۰ دلاری این خودرو کمی بیشتر از حد انتظار باشد، رویای خرید یک کوپه قدرتمند از کمپانی ارباب حلقهها کاملاً شما را مجاب خواهد کرد. با سفارش تمامی آپشن ها، قیمت این خودرو پیش از هزینههای تحویل و… به ۹۶۶۵۰ دلار میرسد.
صرفنظر از آپشن های انتخابی، آئودی RS5 کوپه جدید دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری بای توربویی است که قدرت ۴۴۴ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری است. این پیشرانه منحصراً به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده است. نیروی تولیدی از سیستم چهار چرخ محرک به چرخها میرسد. این سیستم معمولاً ۶۰ درصد قدرت را به چرخهای عقب میفرستد اما در صورت لزوم تا ۸۵ درصد نیرو را میتوان به چرخهای عقب انتقال داد. یک دیفرانسیل عقب مجهز به سیستم هدایت گشتاوری نیز تکمیل کننده این مجموعه است.
RS5 با ۸ رنگ بدنه عرضه میشود و تنها رنگی که هزینهای اضافی در بر ندارد خاکستری ناردو است. رنگهای مشکی، آبی، سفید، نقرهای، سبز، خاکستری دیتونا و قرمز با هزینه ۵۷۵ دلاری در دسترس هستند. اگر رنگ دیگری مدنظر شماست با ۳۹۰۰ دلار میتوانید آن را سفارش دهید. رینگهای استاندارد این خودرو هم از نوع ۱۰ پره ۱۹ اینچی هستند. البته رینگهای ۲۰ اینچی ویژه با قیمت ۱۵۰۰ دلار نیز قابل سفارش هستند.
در کابین این کوپه خوشترکیب نیز شاهد صندلیهای اسپورت و پوششی مرکب از چرم و آلکانترا هستیم. با پرداخت ۱۵۰۰ دلار میتوانید دوختهای قرمز و خاکستری الگوی شانه عسلی را سفارش دهید.
آئودی پکیجهای بسیار متنوعی را نیز برای RS5 جدید در نظر گرفته و برخی از آنها پرفورمنس هستند. برای مثال پکیج دینامیک ۳۳۵۰ دلاری شامل کالیپرهای ترمز قرمز، دامپرهای تطبیقی سه حالته و اگزوز اسپورت می باشد. با پرداخت ۶ هزار دلار دیگر، پکیج دینامیک پلاس را به دست میآورید که حداکثر سرعت خودرو را به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت میرساند. دیگر موارد شامل ترمزهای سرامیکی بزرگتر و پوشش فیبر کربنی پیشرانه می باشد. یکی از بهبودهای دینامیکی دیگر که با ۱۱۵۰ دلار در دسترس است سفتتر شدن فرمان خودرو بسته به سرعت است.
خریدارانی که به دنبال تکنولوژی بیشتری هستند میتوانند پکیج کمکراننده ۶ هزار دلاری را انتخاب کنند که شامل تکنولوژیهایی همچون کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، هدآپ دیسپلی و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه می باشد. پکیج ۳۳۰۰ دلاری ناوبری نیز دربردارنده پشت آمپرهای کاملاً دیجیتالی آئودی و صفحهنمایش ۸.۳ اینچی صفحهنمایش اطلاعات سرگرمی می باشد. سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن نیز قیمت ۹۵۰ دلاری دارد.
نهایتاً به ارتقای بصری RS5 میرسیم. پکیج ۱۱۵۰ دلاری بلک اپتیک باعث همرنگ شدن پوشش آینههای جانبی با رنگ بدنه و اضافه شدن تریم مشکی براق و رینگهای ۲۰ اینچی ۵ پره به خودرو میشود.
تیاگو
۴ فروردین ۱۳۹۷به همه ی رقیباش اینو ترجیح میدم
ولی آپشن هاش خیلی گرون
رامتین
۴ فروردین ۱۳۹۷به bmw m4 gts چطور؟
hosseinbimmer
۴ فروردین ۱۳۹۷رقیب rs5 در واقع m4 cs هستش. M4 gts یکم قوی تره
رامتین
۵ فروردین ۱۳۹۷فرقی بین cs و gts نیست. هر دو 493 اسب هستند. فقط آپشنها فرق داره.
عباس
۴ فروردین ۱۳۹۷جالیوانی نداره؟ ?
فرهاد كرمستجی
۴ فروردین ۱۳۹۷خیلی خوشگله، دوستان یه سوال ، پیشرانه بای توربو استهلاک زیادی نداره؟ یه جورایی احساس میشه که برای حجم موتور پایین عمر قطعات رو مجبورن بالا ببرن، البته که خودرو های پرفورمنس استهلاک بالاتری نسبت به سایرین دارن و طبیعی هم هست
Omid622
۴ فروردین ۱۳۹۷خیلی گرونه با تمام آپشن ها ۹۶ هزار دلار
با ۹۲ هزار دلار میشه نسخه پایین پورشه ۹۱۱ خرید
hosseinbimmer
۴ فروردین ۱۳۹۷من m4 cs رو ترجیح میدم