آئودی تأیید کرد که ۱۱ مدل جدید را که اکثر آنها شاسی بلند هستند، به چرخهی تولید خود اضافه خواهد کرد، بدین ترتیب تعداد خودروهای تولیدی آنها از ۴۹ به ۶۰ مدل افزایش پیدا میکند. اعلام این خبر همزمان با جشن تولید ۱.۵ میلیون خودروی آئودی در سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاد، بدین ترتیب آنها دو سال زودتر از برنامه ریزی خود به این میزان تولید در یک سال دست پیدا کردند.
با تولیدی معادل ۱.۵ میلیون خودرو در سال ۲۰۱۳، آئودی میزان فروش جهانی خود را در طول یک دهه به میزان ۲ برابر افزایش داد. در سال ۲۰۰۳، این خودروساز حدود ۷۷۰,۰۰۰ هزار عدد خودرو فروخته بود.در این مورد روپِرت استادلِر رئیس هیئت مدیرهی Audi AG میگوید: ما با ثبت داستان این موفقیت به مسیر خود ادامه خواهیم داد و گسترهی محصولاتمان را از ۴۹ عدد فعلی به ۶۰ عدد افزایش خواهیم داد. ما پتانسیل بالایی را در خود مخصوصاً در بخش SUV ها و خودروهای گران قیمت فول سایز میبینیم.
هرچند از مدلهای خاصی نام برده نشده است و چارچوب زمانی مشخصی برای این کار تعیین نشده، کاملاً واضح و مشخص است که بسیاری از این خودروهای جدید از نوع SUV خواهند بود. اخیراً آئودی اعلام کرده است که آئودی Q1 را در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد کرد، ولی مدلهای دیگری مانند Q4 و Q6 نیز میتوانند در آن سال به منظور رقابت با بی ام و X4 و X6 آتی وارد بازار جهانی شوند،
Kurosh
۴ دی ۱۳۹۲لذّت بردم…
پدال جان تشکر,
یکم بیشتر از مدل های Audi برامون بزار.. *_*
زیگما
۴ دی ۱۳۹۲آئودی داره آرزوی منو برآورده میکنه. لوکس سازی با محصولاتی در تمامی کلاس ها….
کریسمس مبارک
Lincoln-Zephyr
http://upload7.ir/images/96564470182110402902.jpg
اشكان
۵ دی ۱۳۹۲کریسمس شما هم مبارک
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۴ دی ۱۳۹۲بسمه تعالی
جالب اینجاست که آئودی با این طراحیش جیگر آدمو درررررررررمیاره.
و بعدشم،آئودی باید هم موفق باشه تو سال ۲۰۱۳ به نظرم پر خرج ترین تولید کننده باشه.
نمونش هم دادن جوایز به بازیکنان رئال مادرید وبارسلونا.
esi
۴ دی ۱۳۹۲تو حالا 20تا شاسی بلند بده بیرون ولی هیچی مثل BMW X6M نمیشه
km
۴ دی ۱۳۹۲اولا X6 اون شاسی بلندی که شما تصور می کنید نیست یه ماشین افتضاحه بی ام و باید یه جوری جمع و جورش کنه. بعد یدونه 100Q7 تا X6 رو حریفه
فرامرز
۴ دی ۱۳۹۲درسته ایکس ۶ فقط به درد مسابقه میخوره و نقاط ضعف و قوت متضادی داره اما آئودی تا الآن نتونسته مثل ایکس ۵ بسازه. برید مقایسه کیو ۷ و ایکس ۵ رو بخونید متوجه میشید فقط تغییر ابعاد نمتونه کیو ۳ رو به یه کراس اور فول سایز تبدیل کنه. مخصوصاْ با این ایکس درایو بی ام و شاسی بلندهاش رو خیلی واسه آفرود بهبود داده. به نظرم آئودی تو کراس اورهای شهری بهتر کار کرده و شخصاْ از ایکس ۱ بی ام و خوشم نمیاد.
محسن.د
۴ دی ۱۳۹۲آفرین km! من نمیدونم چرا بعضی از مردم یه تعصب خاصی رو X6 دارن؟!
شهاب
۴ دی ۱۳۹۲X6 ظاهرش به کل ماشینای این کلاس میازه!
(SAC)
محسن.د
۵ دی ۱۳۹۲قبول دارم اون موقع که X6 تازه معرفی شده بود،از لحاظ ظاهری تک بود ولی از الان به بعد رقیبهای بهتری داره!
(اگه اشتباه نکنم SAV بود نه SAC)
e.scamp
۴ دی ۱۳۹۲لامصب اسمش رو باید یه تریلی بکشه Audi
km
۴ دی ۱۳۹۲Q5 همون نسل قدیمیش 4، 5 سال از طراحیش با توجه به سالش جلوتر بود حالا 2015 چه بشه. بعد بنز عاشق آئودی ام
وحید
۴ دی ۱۳۹۲اینطور که به نظر می آد آئودی تو نسل جدید طراحی هاش جلو پنجرش رو از ذوزنقه برعکس به یه 6 ضلعی برعکس تغییر داده که خیلی زیباترش کرده
مصطفی
۴ دی ۱۳۹۲چیزی نمیشه گفت فقط باید لذت برد از ماشینای المانی
masoud v12
۴ دی ۱۳۹۲زمانی وقتی بحث رقابت بین کمپانیهای آلمانی میشد محصولات شرکت آیودی رو با محصولات شرکت فولکس واگن مقایسه میکردند محصولات بنز رو با بی ام و مثلا چند بار ایودی آ8 رو با فیتون که یکی از محصولات سدان لوکس شرکت فولکس واگن است مقایسه میکردند ولی آیودی با یک برنامه ریزی موفق و جذب مهندسای طراح برتر از نقاط مختلف دنیا خود را بالا کشید تا آنجایی که الان محصولاتش با بنز و بی ام و و حتی با شرکتهای بزرگتر هم رده شده است در ضمن اگر طرحهای جدید محصولات شرکت کیا کره را میپسندید به علت آمدن یکی از مهندسای طراحی شرکت آیودی به نام آقای پیترشرایر به این شرکت است که انقلابی در این کمپانی کره ای بوجود آورد نمونه های بارزش مقایسه اسپورتیج و اپتیما قدیم با نسل جدیدش است که حاصل تفکرات یکی از مهندسان با تجربه آیودیست.
altima3600
۴ دی ۱۳۹۲ایشاالله که به موفقیت برسند و خوش وشاد باشند تولید کنندگان ما هم یاد بگیرند محصولات کارخونه به مانشون بدهند نه دزدی کردن از مردم رو به ما نشون بدهند
توفیقی
۴ دی ۱۳۹۲آئودی طراحی های همه پسندی داره
مثل لامبورگینی نیست که فقط عده ی خاصی از جوانان ازش خوششون بیاد
Arash66
۴ دی ۱۳۹۲پدال عزیز اگر ممکنه لینک منبع این مطلب رو بزارید.
سردبیر
۵ دی ۱۳۹۲سلام. این هم لینک منبع
محسن.د
۴ دی ۱۳۹۲بین آلمانیها، بعد پورشه طرفدار آئودی ام.
e36
۵ دی ۱۳۹۲آئودی این همه داره تلاش میکنه که تازه به ب ام و برسه ، چی میگید شما؟!!
رامتین
۵ دی ۱۳۹۲خیلی عالیه. مطمعنا در بازار suv ها میتونه آئودی با چنین برنامه ای موفق باشه، الان Q3 و Q5 و Q7 که SUV هستند را در اختیار داره و با اضافه شدن 3 مدل دیگر از این رده واقعا تنوع و مطمئنا کیفیت بالای آن موجب میشه حرف اول را بزنه (گرچه رنجروور و یا پورشه کاین را نباید فراموش کرد). اما در سدان اسپورت فکر نمیکنم بتونه با پانامرا یا Sکلاس و یا سری7 جدید بی ام و رقابت کنه (بنظر واقعا در برابر این غولها شانس پیروزیش بسیار کمه و به این دلیل مدیر عاملش گفته فقط شاید یک مدل مثه A9 بزنه. الان بهترین سدان آئودی RS7هست). از طرف دیگه با محصولات دو در کوپه اسپورتش مثه R8 وضعیت آئودی عالیه و در کنار پورشه911 یا SLبنز رقابت داره و اوضاش بنظر حتی بهتر از خوبه، فقط میمونه کوپه اسپورت 4 نفره که اینجا بنظر کمبود داره. در مقایسه با سری6 بی ام و یا حتی سریE بنز بخصوص مدلهای کانورتیبل، آئودی کاملا شکست خورده.
omid
۵ دی ۱۳۹۲آئودی هم دیگه شورشو درآورده با این طراحی هاش. مثل ایکسپریا های سونی شده، همه شبیه هم. روی مرسدس و بی ام و رو هم کم کرده انصافا.
جواد
۶ دی ۱۳۹۲المانها در صنعت خودرو حرف اول میزنند و از بین تولیداتشان عاشق ائودی هستم
سلام
۱۵ مهر ۱۳۹۳خسته نباشید. بنده هم به نوبه خودم از همه اون مدلهایی که اسم بردید خوشم میاد. الانش هم دنبال یه وام 5 تومنی ام که بلکه بتونم یه پیکان 75 باهاش بخرم و شر این تاکسیا خودمو خلاص کنم.
بدرود