اولین آئودی مخصوص چین که از طریق جوینت ونچر سایک توسعه پیدا کرده، در نمایشگاه شانگهای رونمایی شده است. این خودرو، آئودی A7 L است که استایل اسپرتبک نسخهٔ جهانی خود را حالا با طراحی یک سدان سنتی با درب صندوق معمولی جایگزین کرده است. علاوه بر این، با توجه به علاقهٔ چینیها به فضای پای زیاد در صندلیهای عقب، فاصلهٔ محوری این نسخه نیز از اسپرتبک معمولی بیشتر شده است. فاصلهٔ بین دو محور این خودرو ۹۸ میلیمتر رشد یافته و به ۳,۰۲۶ میلیمتر رسیده و طول کلی خودرو هم به ۵,۰۷۶ میلیمتر افزایش یافته است.
در مورد طراحی A7 L حرف چندانی نمیتوان زد زیرا این خودرو اساساً نسخهای کشیده از A7 اسپرتبک است. این موضوع در مورد داخل خودرو هم صدق میکند و کابین کاملاً از نسخهٔ لیفتبک گرفته شده اما این حالا با فضای پای فراوان در عقب ترکیب شده است. A7 L به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توربوشارژ هیبریدی خفیف مجهز شده که ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سیستم کواترو به هر چهارچرخ تحویل داده میشود.
A7 L بهصورت استاندارد به سیستم تعلیق بادی مجهز است درحالیکه سیستم فرمان گیری چرخهای عقب نیز مانور دادن با این سدان بزرگ در فضاهای تنگ را سادهتر میکند. آئودی نسخهٔ ویژهای بنام «First Edition» را برای این خودرو تدارک دیده که تنها ۱۰۰۰ دستگاه از آن ساخته میشود و به همهٔ تجهیزات و آپشنهای A7 مجهز خواهد بود.
A7 L در کنار نسخهٔ اسپرتبک معمولی در چین تولید و صرفاً در این کشور عرضه میشود. به گفتهٔ آئودی، تحویل این خودرو به خریداران در سهماههٔ نخست سال ۲۰۲۲ آغاز میشود. ارباب حلقهها انتظار دارد بتواند کل فروش خود در چین را تا اواسط دههٔ جاری به یک میلیون دستگاه برساند درحالیکه این رقم سال گذشته ۷۰۰ هزار دستگاه بوده است.
GT
۳۰ فروردین ۱۴۰۰این چه کوفتیه دیگه؟!
انگار عقبش را پِرِس کردند
زشت ترین ماشین حال حاضر آئودی ?
مزدا
۳۰ فروردین ۱۴۰۰حاجی نگو اینجوری
کیفیت ماشین ادمو میخ کوب میکنه
خدایش یه نگا به کابین ماشین بنداز وصف ناپذیره
محمدرسول صمدی
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ارباب حلقه ها مشکی باشد و رینگ مشکی خوشگل اون موقع مثل بنز برابوس میترکونه
رینگهای این قشنگ نیست
در کل زیباست
:)
GODZILLA
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اوففففففف
نمای عقبش بد نیست ولی جلوشش عالییییه انقد وحشیه انگار میخواد آدمو گاز بگیره.
بردیا
۳۰ فروردین ۱۴۰۰طراحیا چرا داره به سوی زشتی میره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
BenzSLR
۳۰ فروردین ۱۴۰۰از یه چیز چین خوشم میاد که سدان ها رو زنده نگه میدارن هرچند که بی فایدس و این کراس اوور های لعنتی دارن از دور خارجش میکنن.
مرسدس فن
۳۰ فروردین ۱۴۰۰نمای جلوش عالیه!
ولی عقبش…….
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰خیلی قشنگه من که خوشم اومد ولی ایکاش نمای عقبش رو بهتر طراحی می کردند.درست همون موقعی که cls افت طراحی کرده ائودی که تو این سگنمت به پای بنز نسل دو و یک نمی رسید طرحی زده که بنظرم باید ترجیحش داد به سی ال اس کنونی
charger
۳۰ فروردین ۱۴۰۰یعنی این چینیا واقعا انقدر بد سلیقن ؟؟؟؟
آخه همه برندا یه طراحی جهانی دارن یه طراحی زشت واسه چین
hamid
۳۰ فروردین ۱۴۰۰خوب اون دوتا نمایشگر بالا پایین رو یه تیکه کم مومن لااقل کاربر راحت تر باشه
نیسان و اینفینتی و رنجرور هم دچار چنین اشتباهی هستن
محمد رستمی نژاد
۳۰ فروردین ۱۴۰۰باهات موافقم هستم
net
۳۰ فروردین ۱۴۰۰صندوق عقب a7L که مثل صندوق عقب a8 کشیده شده خیلیییی قشنگتر شده نسبت به نسخه a7 اسپرتبک که صندوق عقب بدی داشت . چراغ متصل عقب بد هست
Amirreza
۳۰ فروردین ۱۴۰۰عبش بدک نیست ولی جلوش خیلی قشنگ و با اصالت و اسپورته
میرخان
۳۱ فروردین ۱۴۰۰طراحی های روتین آئودی برای من یک نفر که دیگه داره کسل کننده میشه :(
فکر کنم با خودشون میگن “جایی که بقیه ترمز میگیرن ما داریم گاز میدیم احتمالا “
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰اون توصیه شوماخرو اصلا به کار نگیرید میتونید هم بگیرید و برید با نکر منکر گل کوچیک بزنین