آئودی Q7 فیس لیفت نه تنها از نظر طراحی به سایر محصولات این خودروساز آلمانی نزدیکتر شده بلکه با قوای محرکهی پلاگین هیبریدی جدیدی نیز معرفی گردیده که دارای دو خروجی متفاوت میباشد. این شاسیبلند لوکس و پلاگین هیبریدی در دو نسخه Q7 55 TFSle و Q7 60 TFSle عرضه خواهد شد.
در قلب این قدبلند جذاب پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر قرار گرفته است. یک پیشرانه الکتریکی هم وجود دارد که در نسخهی ۵۵ TFSle قدرت ۳۷۵ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری تولید کرده درحالیکه قدرت و گشتاور این پیشرانه الکتریکی در نسخه قویتر Q7 60 TFSle به ترتیب ۴۵۰ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتون متر میباشد.
این پیشرانه الکتریکی با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ادغام گردیده و مجموعه باتری آبخنک ۱۷.۳ کیلووات ساعتی نیز انرژی پیشرانه را تأمین میکند. آئودی ادعا میکند مدلهای پلاگین هیبریدی یاد شده حداکثر برد الکتریکی ۴۳ کیلومتری خواهند داشت.
آئودی Q7 60 TFSle در حالت بوست خود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۷ ثانیهای را ثبت میکند درحالیکه نسخه ضعیفتر شتاب ۵.۹ ثانیهای دارد. حداکثر سرعت هر دو خودرو به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده درحالیکه حداکثر سرعت آنها در حالت الکتریکی به ۱۳۵ کیلومتر در ساعت میرسد.
مصرف سوخت این شاسیبلند لوکس نیز ۳ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده و در هر کیلومتر نیز بین ۶۴ تا ۶۹ گرم دیاکسید کربن تولید میکند.
جدیدترین محصول پلاگین هیبریدی آئودی بهصورت استاندارد با سیستم مدیریت هیبریدی پیشرفتهای عرضه میشود که خودرو را در حالت تمام الکتریکی استارت میزند. همچنین حالت هیبریدی با دو گزینه اتو و هلد در دسترس است. در حالت اتو ترکیب بنزین/برق برای استفاده در مسیرهای پیشنهادی مورد استفاده قرار گرفته و بخش اعظم قدرت الکتریکی برای رانندگی داخل شهر و ترافیک ذخیره میشود. اگر حالت هلد را انتخاب کنید سطح فعلی باتری حفظ شده که این نیز به لطف سیستم ریکاوری انرژی ترمز میسر میگردد.
Real
۲۰ آذر ۱۳۹۸بیشتر شبیه استیشن هاس تا شاسی بلند!
Malt hill
۲۰ آذر ۱۳۹۸در طراحی جلوش عجله کردن
مزدا
۲۰ آذر ۱۳۹۸عجله کردن!!!
مهندس شما بفرما بی عجله یه جلو پنجره طراحی کن ببینیم