خبر خوب برای تمام طرفداران اتومبیل های سوپر لوکس در سراسر دنیا! کمپانی آئودی نسخه فیس لیفت شده سدان فول سایز لوکس خود یعنی “A8″ را با قیمت پایه ۷۸۳۲۵ دلار معرفی کرد. هر ۷ نسخه از این مدل شاهد افزایش قیمت بین ۲۰۳۰ دلار (نسخه W12) تا ۲۸۳۰ دلار (نسخه ۴.0T) هستند و در کل میانگین افزایش قیمت حدود ۲۵۰۰ دلار و یا ۳ درصد قیمت اتومبیل میباشد.
مدل ۲۰۱۵ این اتومبیل بیشتر یک فیس لیفت میاندوره است تا یک مدل با طراحی کاملاً جدید. طراحی A8، مدرن تر و در بخش جلو تهاجمیتر شده است، به طوری که خطوط روی کاپوت برجسته تر شده و طراحی چراغهای جلو با نور LED جذابتر از قبل است. جلوپنجره نیز مورد بازبینی قرارگرفته است. نسخه تقویت شده و قلدر S8 ظاهر متفاوت خود را با ورودیهای هوای بزرگتر و چهره خشن تر به رخ میکشد. این نسخه همچنان دارای یک سیستم اگزوز اسپرت سفارشی جدید میباشد که صدای غرش موتور را از طریق دو لوله اگزوز دوبل با طرح بیضیشکل در دو طرف به گوش میرساند.
نیروهای محرکه در تنوع تغییری پیدا نکرده است. موتور پایه کماکان از نوع شش سیلندر سوپرشارژر دار با حجم ۳ لیتر و قدرت ۳۳۳ اسب بخار بوده که در هر دو گونه استاندارد (۷۸۳۲۵ دلار) و لانگ (۸۲۳۲۵ دلار) عرضه میشود. نسخه بعدی از نوع ۴ لیتری با دو توربوشارژر و نیروی خروجی ۴۳۵ اسب بخار (۱۵ اسب بیشتر از مدل ۲۰۱۴) بوده و آن هم در دو نسخه استاندارد (۸۷۳۲۵ دلار) و لانگ (۹۱۳۲۵) ارائه میگردد. نسخه قدرتمند یا S8 با دو توربو شارژر و قدرت ۵۲۰ اسب بخار تنها در گونه استاندارد به فروش میرسد.
تکمیل کننده مدل ۲۰۱۵،دو پیشرانه می باشد که یکی از نوع دیزلی TDI با قیمت ۸۶۰۲۵ دلار و دیگری گل سرسبد پیشرانه ها است که همانا گونه ۵۰۰ اسب بخاری W12 با قیمت گزاف ۱۳۸۰۲۵ دلار می باشد که تنها در گونه با محور کشیده یا همان لانگ عرضه می گردند.
سایر تغییرات در مدل جدید شامل: فرمان الکترومکانیکال به صورت استاندارد (فرمان دینامیک با ضریب متغییر به صورت سفارشی در پکیج اسپرت عرضه میگردد)، سیستم اخطار انحراف از خطکشی جاده که به صورت خودکار اتومبیل را بین خطوط باز میگرداند. سیستم دید در شب (نایت ویژن) علاوه بر تشخیص عابر پیاده، اکنون قابلیت تشخیص حیوانات را نیز دارد. یک سیستم کمکی نوین پیشگیری از تصادف نیز وجود دارد که در لحظه برخورد اولیه فشار بیشتر بر روی ترمزها وارد میکند. آخرین گزینه تکنولوژیکی در این اتومبیل سیستم نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو (هدآپ دیسپلی) جدید میباشد که اطلاعاتی نظیر: سرعت، جهتیابی و وضعیت کروز کنترل با قابلیت انطباق را به نمایش میگذارد. حال میرویم به سراغ داخل اتومبیل، جایی که صندلیهای راحتی با تنظیم ۲۲ حالته و ۵ برنامه مختلف برای ماساژ خودنمایی میکنند. کابین A8 از لحاظ صدای نفوذی بیشازپیش ایزوله شده و آئودی ادعا میکند گنجایش مفید صندوق بار بیشتر شده است.
نسخه S8 از چرم طبیعی وِرمونت به رنگ قهوهای برخوردار بوده که به صورت سفارشی میتوان آن را با تزئینات به رنگ مسی با بافت کربن سفارش داد. A8 جدید، از اواخر ماه ژوئن در نمایندگیهای آئودی به فروش خواهد رسید.
پژمان فاطمیان، کارشناسی رشته مهندسی مکانیک در حرارت و سیالات و هماکنون نیز در رشته مهندسی مدیریت اجرایی مشغول به تحصیل می باشد. عاشق اتومبیل، تکنولوژی شکلات و تیم بارسلونا !
چیزی است که بعد از انواع شکنجه هایی که اینجانب 5 سال بر روش انجام دادم و سر وقت سرویس نشده و تو این 5 سال هر روز از تهران رفته کرج و برگشته و هنوزم عین روز اول کار میکنه ، المانی خرج داره و کیفیت و عمر ژاپنیو نداره
ژاپنی ها ماشین با کیفیت درست میکنن اما آلمانیا به ساختن ماشینای پرمیوم معروفن. (منبع: مجله آتوکار) پرمیوم یه مرحله بالاتر از با کیفیته. دوام ماشینای آلمانی اگه کم بود سالهای سال زیر فشار رانندگی اسپورت دوام نمی آوردن!! اما خوب به خاطر تکنولوژی بالاشون نیاز به توجه و مراقبت دارن. (منظورم پایین بودن سطح تکنولوژی ژاپنیا نیست اما معمولا آلمانیا روی مرز علم حرکت میکنن) یه دلیل دیگه هم گرون بودن قطعات و لوازمشونه بالاخره لوکس هستن…
فک کنم منظور داداشمون LS 460 2014 بود چون LX570 سدان نیست اصلا. از این نظر که لکسوس لوکس تر از اینه قبول دارم ولی این هم خودروی لوکسی به حساب میاد و همه چیز لوکس بودن نیست. قدرت ماشین و آپشن هاش و البته زیبایی و همچنین نرم بودن و رانندگی خوب از نظر من مهم ترین چیزا هستند.
آئودی کمپانی قابل احترامیه اما خب هنو مونده ماشینی رو دست کلاس S بیاد !! تا رقبا یه خورده بیان بهش نزدیک بشن یه تکنولوژی جدید رو میکنه و همه رو ضربه فنی میکنه!!!
ها ها ها. برو داداش حرف از لوکس بودن نباشه که بنتلی فلایینگ اسپور همه رو میخوره موتور 6 لیتری W12 با625 اسب قدرتو 800 نیوتن متر گشتاور و شتاب 4.3 ثانیه ایه ای همراه با گیربکس 8 سرعته ZF و رینگ های 21 اینچی میدونی ینی چی؟!!
خب به پای مرسدس که نمیرسه ولی انصافا طراحیش بخصوص طراحی داخلیش یه چیز دیگس واقعا آئوودی سنگ تموم گذاشته اما طراحی جلوش ماشین یه کم سادست به عبارت دیگه بیرونش به داخل نمیاد
اون عکس انجنش که خط U شکل قرمز روی موتورش هست خیلی بدلم نشسته.کلا تو این چند سال اخر ائودی تونسته به برادرای المانی خودش یعنی بنز و بی ام و نزدیکتر بشه
سلام به همه. جالبه ائودی هم با موتور W12 میخواد بگه ما هم هستیم برو داداش برو بزار باد بیاد تا ماشینایی مس بنتلی مولسان و رولزرویس فانتوم هستن حرف از ساکت بودن اتاق نباشه. S کلاس هم که جای خود داره بابا این با سری 7 ب ام و نمیتونه رقابت کنه تو این رده قیمت پایین مهم نیس مهم لوکس بودنه که ائودی تو خونش نیس ولی خداییش لوکس اون بوگاتی گالیبیر بود که تولید نشد متاسفانه وگرنه الان همه ی اینا رو میخورد لامصب.
نه میلاد.اشتباه گفتی……..تو المان محبوب ترین برند اول فولکس واگن و زیر مجموعه هاشن……بعد بی ام دبلیو بعدبنز و بعد ایودی……………..وبعد خودروساز های دیگری مثل رنو و هوندا ویاهیوندای…البته اونجا کم از ماشین های ژاپنی پیدا میشه و چیزی که اونجا فت و فراوونه بنز و بی ام دبلیو هست…فولکس واگن هم برای قشر متوسطشون هست.قشر بالاشون بیشتر منصوری ویرون ولامبو سوار میشن…یه چیز جالبم اینه که اونجا اصلا فراری نیست و فقط لامبو هست
نه میلاد…..اصالت بنز و بی ام دبیلیو رو ایودی نداره.. و هیچوقت محبوبیت و ضرافت بنز و بی ام و رو نداره….. تو المان همه ی تاکسی ها بنز و بی ام و هستند….توی هر کجای دنیا هم باشی.تو هیچ چیز :مثل اصالت-اسپورت بودن-لوکس بودن و تجملاتی بودن ایودی هیچ وقت نتونسته از بنز و بی ام و سبقت بگیره…..خلاصشو بگم……..تو هیچ چیز… ان هایی که در المان ایودی میخرند 80%شون پشیمون میشن و میرن میفروشن ماشینو.اگرم دقت کرده باشی..هیچ وقت ایودی اسپانسر فیلم ها نمیشه و شاید 1-2تا تو فیلم های المانی ایودی باشه.که شاید اون هم مال یکی از دست اندر کاران بوده باشه….در کل نه تو المان بلکه در جهان هیچ وقت ایودی محبوبیت بنز و بی ام و رو نداشته.حتی ایودی1-2 پله از پوروشه هم محبوبیتش تو المان کمتره.میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چونکه بی ام و و بنز برای هر قشری ماشین تولید میکنن… مثلا مدل کلاس سی مال قشر متوسط و کلاس اس برای قشر بالاست….در سال2011 المان بین برند هاش در برلین یک نظر سنجی رو انجام داد که نشون میداد اونجا بی ام و با250 هزار نفر اول بنز با220هزار نفر دوم پورشه با120 هزار نفر سوم – فولکس واگن با100هزار نفر در جایگاه چهارم وایودی باتنها65هزار نفر پنجم بود……………من چون یکی از فامیلامون المانه و از کل اخبار المان اطلاع دارم بهت میگم و دلیل بر روی تعصبم روی بنز-بی ام و و فولکس واگن نبوده…….ارادتمندم
مک میسل جان: لطفا با آمار و ارقام واقعی موضوع را بررسی کنید! فروش کلی آئودی در 2013 آلمان معادل 250025 عدد بوده که فاصله ی زیادی با فروش بنز که 255000 عدد بوده نداره. در حال حاضر لیدر فروش خودروهای لوکس در اروپا آئودی هست که معادل 732300 عدد ماشین در 2013 فروخته که بنز در 2013 تونسته در اروپا 660566 عدد ماشین بفروشه. بزرگترین بازار اروپایی فراری تا سال 2012 کشور آلمان بود که در 2013 این عنوان به انگلستان رسید و آلمان در جایگاه دوم قرار گرفت و در آلمان بیشترین تعداد فراری ساخته شده در حال حاضر تردد می کنند(بازار اروپا). در مورد فیلم هم یک سری به فیلم ترانسپورتر و مرد آهنین یا i robot و … بندازید یا اصلا برید به این لینک و فیلم ها و کلیپ هایی که آئودی در اونها بوده و نوع مدلهاش رو بررسی کنید! http://www.imcdb.org/vehicles_make-Audi.html
خداییش بنز هر چقدر لوکس باشه بالا بره پایین بیاد بازم هم به رولزرویس نمیتونه برسه کلا” توی دنیای لوکس ها رولزرویس حرف اول رو میزنه ولی واقعآ بین ائودی و بنز و بی ام و بنز از همشون توی لوکس بودن سر تره
مثلا” همین بی ام و سری 7 اصلا” حس یک ماشین لوکس رو به ادم نمیده و یا همین ائودی
همون می باخ که زیر مجموعه بنز میشه بازم به رولزرویس نمیرسه البته میدونم مالکیت رولز باز هم ماله این المانیاست ولی انصافا” انگلیسیا اصالت ماشیناشون با کل دنیا قابل مقایسه نیست
سلام من خودم 6 ماه میشه که خریدمش به عنوان ماشین دوم ماشین اولم هم ازرا بوده هیچ وقت نمیفهمیدکه این ماشین چه قدرت و سرعت و جزابیتی داره تا خودتون تجربه نکنین یه پا خداست برای خودش اصلا نمیدونم چی بگم که به این ماشین بیاد
sorena scirocco
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ظاهرش خیلی فرق نکرده…
meysam
۲۶ خرداد ۱۳۹۳با سلام. پدال جان لطفا قیمت روز خودروها را آپدیت کنید. فکر کنم کلا این بخش رو فراموش کردین. آخرین بروزرسانی مربوط به 13 اردیبهشت است. با تشکر.
امین
۲۷ خرداد ۱۳۹۳خیلی زیبا و مجلله ولی به گرد پای سلطان هم نمیرسه
آدم نمیدوده درس بخونه، بیاد پدال یا بازی هارو نگاه کنه
بدجور آدمو تو آمپاس میذاره این وضعیت
مک میسل
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ایودی تو این مدل ساده ولی با کیفیت کار کرده.شاید خالم بگیره اخه توو المانه.ولی داخلش خیلی خوشگله
فواد
۲۸ خرداد ۱۳۹۳این ماشینه یا هتل 5 ستاره؟
asra
۹ اسفند ۱۳۹۴فکر می کنم مورد دوم
Arash66
۲۸ خرداد ۱۳۹۳پدال عزیز، نویسنده محترم این مدل رو آئودی 2014 معرفی کرده چرا نوشتین 2015 ؟
دوستان هم فکر میکنن این یک مدل جدید، نوشته ظاهرش تغییر نکرده !
haizenberg
۲۶ خرداد ۱۳۹۳@.F
کدومو انتخاب میکنید:
S class:لایک
Audi A8:دیسلایک
VAHID JINPACHI
۲۶ خرداد ۱۳۹۳توو یکی از نمایشگاه ها s 2014 دیدم ..
صاحبش می گفت مجیک بادی هم داره…
قیمتش می گفت یک میلیاردو هشتصد میلیون تومن…
هر چی تعریف کنم کممممممممممممم تعزیف کردم….
واقعا اخرش بود
مک میسل
۲۷ خرداد ۱۳۹۳به نظر شخصی من 1 یا 2 پله از بنزاس600 پایین تره
aidin
۵ آذر ۱۳۹۴ساده،زیبا،مجلل؛ازش خوشم اومد فقط آخرم نفهمیدم کدوم بهتره
بنز اس ۵۵۰
بی ام وه سری ۷
آئودی ای ۸
رویا
۲۷ خرداد ۱۳۹۳وای خیلی زیباخیلی دوسش دارم
چقد نازه
Japan & Germany
۲۶ خرداد ۱۳۹۳داشبوردش اصلا در حد یه ماشین 78 هزار دلاری نیست ، من اگه این پول رو داشتم 5 هزار تا دیگه میزاشتم روش میرفتم یه LX570 میگرفتم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
ائودی کلا ساده کار میکنه . به دور از هیجان .
Japan & Germany
۲۶ خرداد ۱۳۹۳بشخصه این برند آلمانیو دوست دارم ، ولی ماشین ژاپنی خداییش یه چیز دیگست
مک میسل
۲۷ خرداد ۱۳۹۳اتفاقا المانی ها از ژاپنی ها بهترند
سجاد
۲۷ خرداد ۱۳۹۳میشه دقیقا بفرمایید چه چیز دیگست؟
Japan & Germany
۲۷ خرداد ۱۳۹۳چیزی است که بعد از انواع شکنجه هایی که اینجانب 5 سال بر روش انجام دادم و سر وقت سرویس نشده و تو این 5 سال هر روز از تهران رفته کرج و برگشته و هنوزم عین روز اول کار میکنه ، المانی خرج داره و کیفیت و عمر ژاپنیو نداره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
محمد من حرف شمارو قبول ندارم .
اگر ماشین های المانی کیفیت و عمر نداشتند هیچ وقت
مدلهای قدیمیش در فیلم های قدیمی نبود . تا الان همشون
پکیده بود .
تا همین چندسال پیش ، مرسدس بنز های 190 در خط تهران
شمال کارمیکردند . ماشینهایی که به قول شما خرجشون بالا
و عمرشون کم بوده و کیفیت نداشتند .
اگر کیفیت بالایی نداشتند و خرجشون بالا بود ، دولت
المان ، هیچ وقت بنز رو برای تاکسی انتخاب نمیکرد .
که حتی خرجش نسبت به فولکس بیشتره .
ایا این ماشین ها کیفیت نداشتند ؟؟؟
http://www.bama.ir/car/details-2-1217890/1974-mercedes-benz-slc450-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1303698/1976-mercedes-benz-slc450-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1393767/1977-mercedes-benz-s280-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1396455/1980-mercedes-benz-e230-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1384729/1982-mercedes-benz-e230-for-sale
http://www.takhtegaz.com/autos/mercedes-benz/e-class/benz-e230/mercedes-benz-w123-230e-1981-144761.html
http://www.bama.ir/car/details-2-1396429/1984-mercedes-benz-e230-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1382489/1984-bmw-classic-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1387207/1977-bmw-classic-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1390856/1977-audi-misc-for-sale
اگر این ماشین ها عمر ژاپنی هارو ندارند پس چطور
دارند کار میکنند ؟؟؟
چرا اینقدر راحت خرید و فروش میشوند ؟؟؟
ایا این ماشین های امریکایی هم کیفیت ندارند ؟؟؟
http://www.bama.ir/car/details-2-1392295/1357-cadillac-seville-ir-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1386710/1960-cadillac-seville-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1401770/1983-chevrolet-caprice-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1411183/1987-chevrolet-caprice-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1399719/1986-chevrolet-caprice-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1398820/1987-chevrolet-caprice-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1384019/1991-chevrolet-caprice-for-sale
ایا این فولکس ها که کیفیتی به مراتب پایین تر از بنز
و .. دارند ، سراپا نیستند ؟؟؟
بدون رنگ پریدگی !!!!
http://www.bama.ir/car/details-2-1388965/1972-volkswagen-beetle-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1384564/1972-volkswagen-beetle-for-sale
http://www.bama.ir/car/details-2-1402214/1981-volkswagen-station-for-sale
ایا این حرف شما درسته برادر ؟؟؟
Japan & Germany
۲۷ خرداد ۱۳۹۳من نگفتم بی کیفیت ، گفتم به پای ژاپن نمیرسند
آلمانی هاییم که الآن میبینی قدیمیند و سرپا 2 تا دلیل داره
یا بازسازی شدند
یا سروقت سرویس شدند
در حالی که ژاپینو سروقت هم سرویس نکنی و بازسازی نشه هم عین روز اول کار میکنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
داش ممد هرچی تکنولوژی بالاتر میره ، یکسری چیز ها
افزایش پیدا میکنه . اینکه سر وقت سرویس نشه ، خوبه ؟؟
ایا شما به این اعتقاد نداری که اگر یک قطعه و یا یک
وسیله به موقع سرویس بشه ، عمرش افزایش پیدا میکنه؟؟؟
تا اینکه در درازمدت نزنه 4تا قطعه ی دیگرو خراب کنه؟؟
به نظرت کدام یک مقرون به صرفه تره ؟؟؟
مثال :
اگر به مرسدس بنز های دانشجویی دنده مرده بدی ، بعد
از یک مدت زنجیر شل میکنه و دنده رد میکنه .
ایا به نظر شما این ضعفه ؟؟؟
حالا اگر به یک ماشین دنده مرده بدی و خراب نشه ، این
خیلی خوبه ؟؟
نه نه نه .
موتور بنز چون از نظر حجمی بالاست و قدرت زیادی داره ،
نمیتونه همچین حرکتی رو قبول کنه . بهش فشار میاد .
حالا دقیقا برعکس زمانی که دور موتور بالا میره و دنده
پر عوض میشه ، ماشین حال میکنه . کلا اگر از بنز
سوارهای قدیمی بپرسی ، میگن باید دنده را پر کنی .
حالا کدامشون خوبه ؟؟؟ با این تفاسیر که ددنده مرده در
اصول رانندگی و قوانینش یک امر غلط است .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
اطلاعات بیشتر در پست بعدیه لکسس .
منتظر باش .
حسين
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ژاپنی ها ماشین با کیفیت درست میکنن اما آلمانیا به ساختن ماشینای پرمیوم معروفن. (منبع: مجله آتوکار) پرمیوم یه مرحله بالاتر از با کیفیته. دوام ماشینای آلمانی اگه کم بود سالهای سال زیر فشار رانندگی اسپورت دوام نمی آوردن!!
اما خوب به خاطر تکنولوژی بالاشون نیاز به توجه و مراقبت دارن. (منظورم پایین بودن سطح تکنولوژی ژاپنیا نیست اما معمولا آلمانیا روی مرز علم حرکت میکنن) یه دلیل دیگه هم گرون بودن قطعات و لوازمشونه بالاخره لوکس هستن…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود بر شما حسین جان .
ارباب امیر پاشا خان
۲۸ خرداد ۱۳۹۳داداش شرمنده ولی داشبورد lx570 هم زیباتر از این نیست.
afshin
۲۶ شهریور ۱۳۹۳فک کنم منظور داداشمون LS 460 2014 بود چون LX570 سدان نیست اصلا.
از این نظر که لکسوس لوکس تر از اینه قبول دارم ولی این هم خودروی لوکسی به حساب میاد و همه چیز لوکس بودن نیست. قدرت ماشین و آپشن هاش و البته زیبایی و همچنین نرم بودن و رانندگی خوب از نظر من مهم ترین چیزا هستند.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
خیلی عالیه . بوی کیفیت موادش تا اینجا اومد .
کاری به نسخه های اسپورت این ماشینا ندارم .
اما هیچ چیز نمیتونه نقش یک مرسدس بنز S600 رو بازی کنه .
حتی S65 AMG . یا همین ائودی و ب ام و سری 7 .
S600 اقای خاصه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
البته نظر شخصیم بود .
حسين
۲۹ خرداد ۱۳۹۳میلاد جان مخلصم داداش.
اونجا دیگه جای پاسخ نداشت اینجا جواب دادم
ROLLS R R ROYCE
۲۶ خرداد ۱۳۹۳آقا میلاد پس بنز S65چی میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ماشینی رودست اون(S65) در باکلاس و مجلل بودن بعد از رولز رویس و بنتلی گمان نکنم باشه!!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
بله حرف شما درسته ، اما من از نظر بعد دیگری گفتم .
از لحاظ کلاس کاری . فقط لوکس بودن . نه اسپورت .
مثلا چرا برای تشریفات و یا برای سران کشور ها از S65 یا S63
استفاده نمیکنند ؟؟؟ چون اونجا اسپورت بودن معنی نمیده .
فقط تجمل و لوکس بودن .
اینقدری که به S600 میاد راننده ی شخصی داشته باشه ، به S65
AMG نمیاد .
اصولا کسی مدل AMG میخره که خودش میخواد از رانندگی لذت ببره .
S600 یک ماشین لوکسه خالصه .
ولی من هم مثل شما S65 AMG را میپسندم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
خودتو مقایسه کنید :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-s600/1024×768/wallpaper_03.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-s600/1024×768/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-s600/1024×768/wallpaper_02.htm
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود.
این ماشین نیس کشتیه داداش کشتی.
یکم دقت کن !!!
شلبى
۲۶ خرداد ۱۳۹۳خوبه ولى S کلاس بنز یه چیز دیگس.
ROLLS R R ROYCE
۲۶ خرداد ۱۳۹۳خیلی شیکه!!!!! اگه توجه کرده باشید آقای ظریف در ژنو از فرودگاه تا محل برگذاری اجلاس با
با آ ودی A8میره!!!!!!
توفیقی
۲۶ خرداد ۱۳۹۳میلاد S65 که از S600 بهتره!!!
هم موتورش هم کیفیت مواد داخلی هم امکاناتش هم خاصیت سریع رفتنش.از تو بعیده
بیخود 40 هزار دلار از S600 گرون نیست که
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
من از لحاظ کلاس کاری و پرستیژ گفتم . منظورم ماشینی بود که لوکس خالص
باشه . رگه های اسپورت داخلش نباشه .
هادی . مرسدس بنز
۲۶ خرداد ۱۳۹۳آئودی کمپانی قابل احترامیه اما خب هنو مونده ماشینی رو دست کلاس S بیاد !! تا رقبا یه خورده بیان بهش نزدیک بشن یه تکنولوژی جدید رو میکنه و همه رو ضربه فنی میکنه!!!
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ها ها ها.
برو داداش حرف از لوکس بودن نباشه که بنتلی فلایینگ اسپور همه رو میخوره
موتور 6 لیتری W12 با625 اسب قدرتو 800 نیوتن متر گشتاور و شتاب 4.3 ثانیه ایه ای همراه با گیربکس 8 سرعته ZF و رینگ های 21 اینچی میدونی ینی چی؟!!
هادی . مرسدس بنز
۲۸ خرداد ۱۳۹۳آخه برادر من تکنولوژی بنزو با بنتلی مقایسه می کنی ؟
VENENO
۶ آذر ۱۳۹۳لوکس بودن چه دخلی به شتاب 4 ثانیه داره؟!؟!؟!
اینجوری باشه فلایینگ اسپور هم باید دسمال کشی وننو رو بکنه
احمدرضا
۲۶ خرداد ۱۳۹۳از طراحی ساده ش خوشم اومد و از هر آپ جدیدش هم باحاله
اولین ماشین هد آپ دار بی ام و
pouya
۲۶ خرداد ۱۳۹۳بدک نیست قیمتش خوبه
ولی هرجا که اسم خودروی لوکس میاد نام اس کلاس و رولز رویس میدرخشد.
رضا
۲۶ خرداد ۱۳۹۳وقتی آئودی a8 میبینم مخصوصا مشکی یاد انجلا مرکل می افتم!!
سام
۲۷ خرداد ۱۳۹۳باسلام مجدد
من نسل قبلی این ماشین رو توی یکی از کشورهای عربی دیدم واقعا باابهته.در حد مرسدس کلاس s .
PEUGEOT
۲۷ خرداد ۱۳۹۳خب به پای مرسدس که نمیرسه ولی انصافا طراحیش بخصوص طراحی داخلیش یه چیز دیگس
واقعا آئوودی سنگ تموم گذاشته
اما طراحی جلوش ماشین یه کم سادست به عبارت دیگه بیرونش به داخل نمیاد
احسان(احسان سابق)
۲۷ خرداد ۱۳۹۳اون عکس انجنش که خط U شکل قرمز روی موتورش هست خیلی بدلم نشسته.کلا تو این چند سال اخر ائودی تونسته به برادرای المانی خودش یعنی بنز و بی ام و نزدیکتر بشه
Arash66
۲۸ خرداد ۱۳۹۳نزدیکتر !؟ ، داداش رد کرده …
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۲۷ خرداد ۱۳۹۳سلام به همه.
جالبه ائودی هم با موتور W12 میخواد بگه ما هم هستیم برو داداش
برو بزار باد بیاد تا ماشینایی مس بنتلی مولسان و رولزرویس فانتوم
هستن حرف از ساکت بودن اتاق نباشه.
S کلاس هم که جای خود داره
بابا این با سری 7 ب ام و نمیتونه رقابت کنه
تو این رده قیمت پایین مهم نیس مهم لوکس بودنه که ائودی تو خونش نیس
ولی خداییش لوکس اون بوگاتی گالیبیر بود که تولید نشد متاسفانه وگرنه الان همه ی اینا رو میخورد لامصب.
Alpha
۲۷ خرداد ۱۳۹۳بنتلی و رولز رویس سوپر لوکس هستن و قیمتشون 4 برابر بنز اس کلاس و آئودی آ 8 هستش ! هرچقد پول بدی همونقد آش میخوری
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
نه نه اینجوری نگو چاپلو .
موتور ائودی و بنتلی یکی است .
بعدش ائودی برند لوکس است نه سوپر لوکس .
برندهای ب ام و و ائودی و بنز تنها لوکس سازانی هستند که در اخرین مدل
خودشون ، موتور 12 سیلندر به کار میبرند .
تا جاییکه من اطلاع دارم ، محبوبیت ائودی در خود المان از بنز و ب ام و
بیشتره .
مک میسل
۲۷ خرداد ۱۳۹۳نه میلاد.اشتباه گفتی……..تو المان محبوب ترین برند اول فولکس واگن و زیر مجموعه هاشن……بعد بی ام دبلیو بعدبنز و بعد ایودی……………..وبعد خودروساز های دیگری مثل رنو و هوندا ویاهیوندای…البته اونجا کم از ماشین های ژاپنی پیدا میشه و چیزی که اونجا فت و فراوونه بنز و بی ام دبلیو هست…فولکس واگن هم برای قشر متوسطشون هست.قشر بالاشون بیشتر منصوری ویرون ولامبو سوار میشن…یه چیز جالبم اینه که اونجا اصلا فراری نیست و فقط لامبو هست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
مک میسل جان من فقط بین سه برند لوکس ب ام و . بنز و ائودی
منظورم بود .
مک میسل
۲۷ خرداد ۱۳۹۳نه میلاد…..اصالت بنز و بی ام دبیلیو رو ایودی نداره..
و هیچوقت محبوبیت و ضرافت بنز و بی ام و رو نداره…..
تو المان همه ی تاکسی ها بنز و بی ام و هستند….توی هر کجای دنیا هم باشی.تو هیچ چیز :مثل اصالت-اسپورت بودن-لوکس بودن و تجملاتی بودن ایودی هیچ وقت نتونسته از بنز و بی ام و سبقت بگیره…..خلاصشو بگم……..تو هیچ چیز…
ان هایی که در المان ایودی میخرند 80%شون پشیمون میشن و میرن میفروشن ماشینو.اگرم دقت کرده باشی..هیچ وقت ایودی اسپانسر فیلم ها نمیشه و شاید 1-2تا تو فیلم های المانی ایودی باشه.که شاید اون هم مال یکی از دست اندر کاران بوده باشه….در کل نه تو المان بلکه در جهان هیچ وقت ایودی محبوبیت بنز و بی ام و رو نداشته.حتی ایودی1-2 پله از پوروشه هم محبوبیتش تو المان کمتره.میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چونکه بی ام و و بنز برای هر قشری ماشین تولید میکنن… مثلا مدل کلاس سی مال قشر متوسط و کلاس اس برای قشر بالاست….در سال2011 المان بین برند هاش در برلین یک نظر سنجی رو انجام داد که نشون میداد اونجا بی ام و با250 هزار نفر اول بنز با220هزار نفر دوم پورشه با120 هزار نفر سوم – فولکس واگن با100هزار نفر در جایگاه چهارم وایودی باتنها65هزار نفر پنجم بود……………من چون یکی از فامیلامون المانه و از کل اخبار المان اطلاع دارم بهت میگم و دلیل بر روی تعصبم روی بنز-بی ام و و فولکس واگن نبوده…….ارادتمندم
Alpha
۲۷ خرداد ۱۳۹۳خدا وکیلی من اگه این ماشینو داشته باشم شب توش میخوابم
امید
۲۷ خرداد ۱۳۹۳طراحی داخلش چقد باشکوه و زیبا هست ادم دوس نداره وقتی سوارش شد ازش پیاده بشه
ESI
۲۷ خرداد ۱۳۹۳طراحیش خوبه ولی هیچی مثل S500 نمیشه
یه پسل باهوش
۲۷ خرداد ۱۳۹۳واقا شیک بی نظیر اگه یه شرکت چند ملیتی کلفت با اشنایی با چن تا ادم کلفت تر داشتم حتما یه دونه شون رو می خرم
فعلا که ماتیز خریدم :/
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
خیلی خوشحال شدم . مبارکت باشه . فقط قدرشو بدون .
یادته بهت گفتم میتونی ماشین بخری فقط دوست داری که …..
دقیقا در پست اون فولکس چوبی .
خوشحالم کردی .
امیدوارم که باهاش دل خوش و روز های خوش داشته باشی .
بهزاد
۲۷ خرداد ۱۳۹۳مک میسل جان:
لطفا با آمار و ارقام واقعی موضوع را بررسی کنید!
فروش کلی آئودی در 2013 آلمان معادل 250025 عدد بوده که فاصله ی زیادی با فروش بنز که 255000 عدد بوده نداره.
در حال حاضر لیدر فروش خودروهای لوکس در اروپا آئودی هست که معادل 732300 عدد ماشین در 2013 فروخته که بنز در 2013 تونسته در اروپا 660566 عدد ماشین بفروشه.
بزرگترین بازار اروپایی فراری تا سال 2012 کشور آلمان بود که در 2013 این عنوان به انگلستان رسید و آلمان در جایگاه دوم قرار گرفت و در آلمان بیشترین تعداد فراری ساخته شده در حال حاضر تردد می کنند(بازار اروپا).
در مورد فیلم هم یک سری به فیلم ترانسپورتر و مرد آهنین یا i robot و … بندازید یا اصلا برید به این لینک و فیلم ها و کلیپ هایی که آئودی در اونها بوده و نوع مدلهاش رو بررسی کنید!
http://www.imcdb.org/vehicles_make-Audi.html
سجاد
۲۷ خرداد ۱۳۹۳عالی بود
” Respect “
یه پسل باهوش
۲۹ خرداد ۱۳۹۳خیلی ممنون میلاد جان
والا از انتخابی که کردم در مقایسه با پراید و با توجه به بودجه ای که دارم هر چی بیشتر می گذره احساس بهتری دارم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود . انتخابت عالیه .
reza
۲۸ خرداد ۱۳۹۳بر خلاف ظاهر ساده ای که داره داخلش لوکس و بروزه
(البته ظاهرش درحین سادگی زیبایی و اصالت آئودی رو داره)
جاتون خالی امروز یه R8 نوک مدادی(بدنه کربنی) موقت تو فرشته دیدم عجب چیزی بود
خیلی خـــــــــوشـــــــــگل بود :)
Arash66
۲۸ خرداد ۱۳۹۳من نمیفهمم چرا یک سری احساس میکنم بنز بی ام و مال باباشونِ
آقا آئودی دوست ندای ببخشیدا … میکنی میای اینجا نظر میدی …
Lexus & toyota
۲۹ خرداد ۱۳۹۳من طرفدار خودرو های ژاپنی ام ولی طراحی داخلش فوقلعاده زیبا است.حرف نداره
bardia
۲۹ خرداد ۱۳۹۳خداییش بنز هر چقدر لوکس باشه بالا بره پایین بیاد بازم هم به رولزرویس نمیتونه برسه
کلا” توی دنیای لوکس ها رولزرویس حرف اول رو میزنه
ولی واقعآ بین ائودی و بنز و بی ام و بنز از همشون توی لوکس بودن سر تره
مثلا” همین بی ام و سری 7 اصلا” حس یک ماشین لوکس رو به ادم نمیده و یا همین ائودی
حسين
۲۹ خرداد ۱۳۹۳شما مگه سوار سری 7 شدی؟؟؟ من سوار نشدم اما اونایی که سوار شدن صندلی های عقبش رو به قسمت فرست کلاس هواپیما تشبیه کردن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
اخه بنز چیکار داره به رولزرویس ؟؟؟
رولزرویس سوپر لوکسه و بنز لوکس . رقیب رولزرویس بنتلی هست و میباخ .
bardia
۳۰ خرداد ۱۳۹۳همون می باخ که زیر مجموعه بنز میشه بازم به رولزرویس نمیرسه
البته میدونم مالکیت رولز باز هم ماله این المانیاست ولی انصافا” انگلیسیا اصالت ماشیناشون با کل دنیا قابل مقایسه نیست
SINA
۳۰ خرداد ۱۳۹۳بابا این ماشین نیست که خونه ست.
reza
۱۰ خرداد ۱۳۹۴سلام
من خودم 6 ماه میشه که خریدمش
به عنوان ماشین دوم
ماشین اولم هم ازرا بوده
هیچ وقت نمیفهمیدکه این ماشین چه قدرت و سرعت و جزابیتی داره تا خودتون تجربه نکنین
یه پا خداست برای خودش
اصلا نمیدونم چی بگم که به این ماشین بیاد
Omid mohave
۱۵ شهریور ۱۳۹۴هم؟خریدی؟!!مگه میشه؟!مگه داریم؟پلاک ملی خریدی؟؟؟
ایمان
۲۸ خرداد ۱۳۹۴باسلام به نظر من لکسوسls460خیلی بهتره
البته قدرت این بیشتره ولی امکانات رفاهی اون بیشتره و در کللکسوس و تویوتا پرچمش بالاس…..