دومین نسل از سوپرکار برخاسته از اینگولشتات از سال ۲۰۱۵ در بازار حضور داشته و طراحی تکاملی آن بسیار وامدار نسل اول R8 است که یک دهه پیش عرضه بود. افرادی که احساس میکنند این سوپر اسپورت پیشرانه وسط نیازمند دمیدن روح تازهای است، متخصصان افترمارکتی Prior Design با پکیج استایل زیبایی حاضر شدهاند.
این تیونر نمای عقب پهن و گیرایی را ایجاد کرده که به لطف گلگیرهای پف کرده و سپرهای فربهای است که دربردارندهی ورودیهای هوای زیاد میباشد. نمای خشن و گیرای این هیولای ۱۰ سیلندر با استفاده از دیفیوزر عقب غالبی که نشان میدهد با خودرویی تیون شده طرفیم تکمیل شده است.
تمامی این قطعات از مخلوط فایبرگلاس-دورافلکس ساخته شده و مشتریانی که جیبی پرپول دارند میتوانند خودروی خود را بیش از نیز ارتقا دهند. رینگهای ۲۰ اینچی، کیتهای سیستم تعلیق و سیستمهای اگزوز از جمله این خوبیها هستند. همچنین از تغییرات کابین نیز نباید غافل شد.
به عنوان یادآوری باید گفت سوپرکار آئودی با پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی در دسترس است. انتظار میرود نسخهی پایهی جدیدی در سال آتی عرضه شود و ظاهراً از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری بای توربوی جدیدترین مدلهای RS5 بهره خواهد برد. این پیشرانهی کوچکتر تأثیر قابلتوجهی روی بهای آغازین خودرو که هماکنون از ۱۶۲۹۰۰ دلار میباشد خواهد داشت. مدل روباز نیز بهای ۱۷۵۱۰۰ دلاری را طلب میکند.
حامد
۱۷ خرداد ۱۳۹۶لامصب از هر وجهش که نگاه کنی نمیتونی ایرادی بگیری
Amir amini
۱۷ خرداد ۱۳۹۶خب پس اینم میخاد جای v8 و v10 بشه v6 و v10 که آلایندگیش کمتر بشه که خیلیم خوبه اکثر کسایی که میخرن این ماشینو نسخه 10 سیلندرو میخرن حالا اونایی که میخان 8 سیلندر بخرن مجبور میشن یا 10 تنفس طبیعی بخرن یا 6 پرخوران
Noble
۱۷ خرداد ۱۳۹۶.
ای جان ????
سوپراسپرت مورد علاقه ی من ❤❤❤
ACR VIPER
۱۸ خرداد ۱۳۹۶یه رخ وحشی و گیرا بهش داده
به قول دوستمون نمیشه ایراد ازش گرفت
اشکان
۱۹ خرداد ۱۳۹۶خدای من! خیلی زیباست
Behrouz anzali
۲۷ خرداد ۱۳۹۶واقعا زیباست .خیلی خفن تر شده. عاشقشم