این خودردو حتی ارزش نظر دادن نداره ولی خوب یه چیزی می نویسیم که نظراتش خالی نباشه اشغال به تمام معناست صندلی هاش از پیکان خشک تره از پیکان هم بیشتر تکون میده فرمونم حدود 30 درجه خلاصیشه ترمزای دوچرخه داداش کوچیکم از این بهترن روی دو کابینش که ما گرفتیم بیشتر از 500 کیلو بذاری تایر می چسبه به گلگیر! 17.500 پول می دادم فرغون می خریدم هزار بار راضی تر بودم
برادر ام ام شما بهتر بری ههمون آشغالای چینی رو سوار شی من با دو کابینش با یک تن چهارصد کیلوگرم که البته تو اطاقشم پر کرده بودم با کولر 120 تا پر کردم حیوونک آخ نگفت تازه این یکیش بود میخام بگم به تمام معنا تازوندمش آخ نگفته مدلشم 90
ماخودمون مزدا دوکابین2000ccداریم خداشاهده یک تن ودویست کیلو بار زدیم راحت 11130 تا رفت بازم جاداشت بره! رکورد سرعت باهاش وقتی بار نزده بودیم 150تابود بیشترهم میرفت ولی جاده شلوغ بود نتونستیم بریم
این ماشین نه زیاد خوبه نه زیاد بدهنه زیاد خوبه این ماشین ماشین مناسبی برای باربری نیست من برای اوردن بار پسته های زمینم رفنه بودم 900کیلو پسته بود تایر نچسبیده بود اول امتحان می کردی بعد نظر می دادی
من یک تک کابینشو دارم 4تا رینگ وگارد انداختم روش بیبینی کف می کنید باهاش هر دفعه 2تن بار میندازم و گردنه های مزدوران رو با دنده 4 میام بالا ولی نیسان با همون بار دنده 2 بالا نمی ره بعدشم وقتی از توی مزدا میرم پشت یک سواری مثل پارس می شینم خندم می گیره انگار کف آسفالت نشستی وکولرش به تمام ماشین ها می ارزه بعدشم مدل 91 abs ebd داره صفحه کیلومتر مزدا 3 روشه بعشم اسمش هم مزدا نه آشغال با زانتیا انداختم نتونست منو بگیره زانتیا کف کرده بود بخری پشیمون نمی شی
من یه دوگانه مدل ۹۴ آخرین مدل مزدا ژاپن رو دارم واقعا عالیه من کارم تا حدودی خرید و فروش ماشین هست تنها ماشینی که بعد زانتیا از سواریش لذت میبرم همین مزدا هست تا الان هم دارمش مشتری ۱۱۰ تومن داشت ولی دلم نیومد بفروشم چون میدونم که دیگه تو این رنج وانت ژاپنی به این با کیفیتی نمیتونم بخرم مگر اینکه یه تویوتا هایلوکس که اونم الان صفرش بالای ۶۰۰ میلیونه
برای چی تو منطقه ای مثل عسلویه نمایندگی نداره با وجود این همه وانت مزدا.فکر نکنم دیگه جای سوال کردن هم حتی داشته باشه.یعنی منی که ماشین نو خریدم واسه گارانتیش باید چکار کنم؟ حداقل باید 450 کیلومتر برونم برم شیراز؟نه وقتش هست نه فایده ای داره.
چهرش خسته کننده شده یه تغییر بکنه بد نیست بعد از این همه سال یه فیس لیفت روش انجام بشه بدک نیست. و یک مطلبی درباره اتومبیل FAW بذارین تبلیق تو اتوبان تهران کرج زدن جلوی کارخانه بهمن
آقا وانت مزدا تو این رنج قیمت بهترینه.به این دلایل:
1-نرمی سواری:واقعا کلاج و دنده و فرمون نرمی داره.صندلیشم اصلا خسته نمیکنه.البته من که ماشین رو صفر گرفتم دندش سفت بود چون ماشین خشک بود و آب بندی نشده بود.ولی بعد از 1000 کیلومتر چنان دندش نرم شد که نگو و نپرس! 2-کیفیت بالای قطعات:آقا قطعات مزدا گرونه ولی در عوضش برات مدت زمان طولانی کار میکنه.من از هر کی که مزدا دداشت پرسیدم گفت زیر صد هزار کیلومتر نه لنتش عوض میشه و نه صفحه کلاجش و… در واقع تا صدهزار کیلومتر اول فقط روغن عوض میکنی با شمع. 3-شتاب بالا و کشش خوب در سربالایی ها با این اوصاف به نظرم وانت مزدا بهترین هست در مقایسه با پیکان و نیسان
مزدا سگش شرف داره نسبت به پیکاپ چون نرم تره شتاب بالاتری داراه موتورش هم نسبت به وزنش قویتر از پیکاپ است.ضمنا پارس موتور زانتیا نتونست بام کورس بندازه.در ضمن با 1 تن بار از گردن های کوهرنگ و گردنه تاراز بالا رفت بدون اینکه خم به ابرو بیاره مزدا همیشه طرفدارهای خواس خودشو داره
من دوکابینش رو دارم رینگ اسپرت انداختم سپر واسش گذاشتم خیلی محشر شده همین الان 25 میلیون می گفتن ندادمش تو سر بالایی ها مثل اسب میره بالا تو جاده 150 تا راحت راه می ره در ضمن خیلی هم نرمه واقعا ارزش داره من که خیلی راضی ام . ممنون
سلام. اقا به نظر من مزدا 2000 بهترین ماشی تو وانت است. من یک تک کابین مزدا دارم کورس که میزارم کیلومترش میاد رو انگلیسی میتونم بگم اگه خیلی بری کیلومتر میبکونه. خودم باش 200تا بر کردم. به نظر من موشک هست در خریدش شک نکنید. هیچ وقت مزدا را با این فرقونا مقایسه نکنید.
عزیز مدل ۹۰ به بعد زده ۱۶۰ کیلومتر ! یه بار سوار شو گازشو بگیر ببین دور موتور روی ۵ که هست کیلومتر از ۱۶۰ نیم سانت رد میشه بعد از اونجا به بعد دور موتور رو نگاه کن تا روی ۶ میره ! قبلش با دنده ۵ تست کن ببین دور موتور مثلا بین ۴ تا ۵ چندتا به سرعت اضافه میکنه که توام بعد از ۱۶۰ اضافه کنی ! با ۲۰۷ انداختم روی ۱۹۵ کیلومتر موتور استوپ میخوره بیشتر نمیره ! مدل ۸۹ به پایین که رو کیلومتر زده ۱۴۰ تارو هم سوار شو اونا ۲۰۵ تا راه میره
مزدا ماشین خوبی از نظر مصرف ، قدرت ، کاربری و قیمت به نسبت سایر ماشین های تو رده ی خودش است. کمی بدنش ضعیف است و صندلیش برای مسیر های طولانی خسته کننده ولی با تمام اینها ماشین خوبیه . برای مهندسین نقشه بردار و عمران من این ماشین را توصیه میکنم.
ماشین خوبیه ازهمه نظر توسربالایی هابابار اصلاکم نمیاره یه بار توجاده بازانتیا کورس گذاشتم خودشو کشت نتونست بهم برسه بعداز این که به مقصد رسیدیم بهم گفت 210تامیومد بهت نمیرسیدم جندتا داشتی میرفتی
سلام یه وانت مزدا 2000 دو کاببین مدل 84 خواستم بخرم صاحب قبلیش هم به طور متوسط ازش کار کشیده کیلومتر شمارش خراب بود نمیدونم چقدر کار کرده بدنه سالم هست فقط چند جا خوردگی به خاطر بار داشته نظر دوستان راجع به حدود قیمتش رو میخواستم ممنون
من یه مزدا دو کابین مدل 2000 دارم من خیلی ماشین سوار شدم ولی این یه چیزییه برا خودش توی جاده لردگان به بروجن که فاصله 100کیلومتری داره و همش سربالایی من همشو با دنده 5 امدم
من نیسان دارم تا حالا 3 تن بار روش گذاشته ام یک ذره زور نمی کنه و فنراش خیلی کم پایین می یاد سرعتش مثل مزدا نیست چون من بار های یک تن به پایین دارم می خوام بفروشم و مزدا بخرم چون خالی اصلا نمی شه سوار بشن ولی در اصل سگش می ارزه به 10 تا مزدا.
از نظر من مزدا از مدل 80 به بالا تونسته خودش جمع .جور کنه من خودم الان یه 91دارم شش ماهه خردیدم خیلی راضیم اما قبلن یه 77داشتم4 دنده بود اگه باهاش 75تا می رفتی موتورش می خواست از جا در بیاد
بهترین ماشین باری در رده خودش از هر لحاظ رو به خودش داره متور 2000 بی یعنی اخر همه چیز کیفیت قدرت امنیت شیک بودن کلا ماشین یک مهندس کاری میشه گفت بهش به طور خلاصه number one
من که ازش راضیم.خدا وکیلی با مدل ۸۹ تک کابین تو جاده مشهد- قوچان تو کورس با آزرا انداختم جلو آزرا 208 km/hr سرعتم بود ماشینو پلیس خوابوند.درسته که صفحه کیلومترش 140 تا بیشتر نیست اما من که 208 زدم.سربالایی با کولر یا بی کولر واسش فرقی نداره.فقط از ترمزاش ناراضیم و دنبال هیدرولیک کردن فرمون و دو دیفرانسیل کردنشم
فکر میکنم اولین زنی باشم که شیفته این خودرو شدم . باور کنید به بنز و بی ام و ترجیحش میدم. بسیار ماشین زیبا و باکلاسی است به خصوص رنگ مشکی و سفیدش . امیدوارم تعجب نکنید وقتی دیدید یک خانم با غرور این ماشینو میرونه . البته من فقظ میخوام سوارش بشم و لذت ببرم .
من یه 88 دارم.یه بار یه پیکان با سرعت 70،80 اومد تو در سمت شاگرد و انداختم تو رودخونه کنار جاده یه بارم داداشم تو کوه تو یه جای بد چپش کرد البته دوباره برگشت رو چرخ.جالب اینه که هر دو بار خودم با اولین استارت روشنش کردم باهش 40کیلومتر راه رو اومدم شیراز بردمش تعمیر.حتی دفعه ای که چپ شده بود جایی رفته بود که نمی شد برگشت تو جاده و 15 دقیقه تو کوه و سنگ و جاهایی که خر نمیره رفتم که رسوندمش به یه جاده.الانم با 405وسمندو 206 کورس میذارم 190 رو پر میکنه.
mm
۶ بهمن ۱۳۹۰این خودردو حتی ارزش نظر دادن نداره
ولی خوب یه چیزی می نویسیم که نظراتش خالی نباشه
اشغال به تمام معناست
صندلی هاش از پیکان خشک تره
از پیکان هم بیشتر تکون میده
فرمونم حدود 30 درجه خلاصیشه
ترمزای دوچرخه داداش کوچیکم از این بهترن
روی دو کابینش که ما گرفتیم بیشتر از 500 کیلو بذاری تایر می چسبه به گلگیر!
17.500 پول می دادم فرغون می خریدم هزار بار راضی تر بودم
slr722
۲۶ آذر ۱۳۹۱ولی خیلی خوب راه میره
رضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ببخشید من که 5سال این ماشین رو دارم هیچ کدوم اینها که گفتین رو ندیدم . وقتی که تو جاده باهاش سرعت رفتی اون وقت می فهمی ارزش نظر دادن داره یا نه .
اسحاق رادین
۱۳ مرداد ۱۳۹۲به نظر من بهترین وانته و نرمترین فرمون هم داره از همه لحاظ بینظیره.
سید حمید
۱۱ فروردین ۱۳۹۳برادر ام ام شما بهتر بری ههمون آشغالای چینی رو سوار شی من با دو کابینش با یک تن چهارصد کیلوگرم که البته تو اطاقشم پر کرده بودم با کولر 120 تا پر کردم حیوونک آخ نگفت تازه این یکیش بود میخام بگم به تمام معنا تازوندمش آخ نگفته مدلشم 90
محمدامین
۱۰ آذر ۱۳۹۳ماخودمون مزدا دوکابین2000ccداریم خداشاهده یک تن ودویست کیلو بار زدیم راحت 11130 تا رفت بازم جاداشت بره! رکورد سرعت باهاش وقتی بار نزده بودیم 150تابود بیشترهم میرفت ولی جاده شلوغ بود نتونستیم بریم
سید علیرضا
۱۸ فروردین ۱۳۹۱این ماشین نه زیاد خوبه نه زیاد بدهنه زیاد خوبه این ماشین ماشین مناسبی برای باربری نیست من برای اوردن بار پسته های زمینم رفنه بودم 900کیلو پسته بود تایر نچسبیده بود اول امتحان می کردی بعد نظر می دادی
رضا
۱۳ خرداد ۱۳۹۱تو جاده کرج چالوس با 405 مشغول کوروس گذاشتن با 206 و دوو سیلو بودم که یکی از این مزداها تو سربالایی اومد و هر سه تامون رو سوسک کرد
مسعود
۳۱ تیر ۱۳۹۱من یک تک کابینشو دارم 4تا رینگ وگارد انداختم روش بیبینی کف می کنید باهاش هر دفعه 2تن بار میندازم و گردنه های مزدوران رو با دنده 4 میام بالا ولی نیسان با همون بار دنده 2 بالا نمی ره بعدشم وقتی از توی مزدا میرم پشت یک سواری مثل پارس می شینم خندم می گیره انگار کف آسفالت نشستی وکولرش به تمام ماشین ها می ارزه بعدشم مدل 91 abs ebd داره صفحه کیلومتر مزدا 3 روشه بعشم اسمش هم مزدا نه آشغال با زانتیا انداختم نتونست منو بگیره زانتیا کف کرده بود بخری پشیمون نمی شی
توفیق
۲۰ مرداد ۱۳۹۱اقامسعودمن خودم4ساله نیسان وانت دارم.ازحرفت که گفتی 2تن باروتوسربالایی بادنده4 رفتی خنده ام گرفت.ازنظرقدرت مزداقابل قیاس بانیسان نیست.نیسان 4تن باروتوسربالایی مثل الموت میره بالا.احتمالابارشماپنبه یاابربوده.مزدابرای بارهای زیر1تن مناسبه.البته سواری نرم وخوبی داره
رامین
۱۷ دی ۱۳۹۱آقای توفیق چه فرقی میکنه ابر باشه یا پنبه :)))
مهم اینه که دو تن بار زده
Zonda R
۱۷ اسفند ۱۳۹۲F.a
منم یکی دارم
با کوروت کورس انداختم سوسکش کردم!!!!!!!!!!!
امیرعلی
۱۵ شهریور ۱۳۹۱به نظر شما برای من که استفاده باربری خیلی کمی دارم شاید سالی یکبار اثاث خانه ، و سالی هم 2بار مسافرت تهران – تبریز یا تهران شمال این ماشین مناسبه؟
مسعود
۲ مهر ۱۳۹۱یک زمانی خوب بود که صفرش بود 14 میلیون ولی الان باید 21آب بخوری
مرسده
۱۱ شهریور ۱۳۹۲تازه الان باید 27200000 تومن آب بخوری ، اصلا خفه میشی ، نخور
محمد
۹ آبان ۱۳۹۷چه قیمتایی آلان بالای 60 تومنه چقدر زود گذشت
محمد
۳۰ آذر ۱۳۹۷من یه دوگانه مدل ۹۴ آخرین مدل مزدا ژاپن رو دارم واقعا عالیه من کارم تا حدودی خرید و فروش ماشین هست تنها ماشینی که بعد زانتیا از سواریش لذت میبرم همین مزدا هست تا الان هم دارمش مشتری ۱۱۰ تومن داشت ولی دلم نیومد بفروشم چون میدونم که دیگه تو این رنج وانت ژاپنی به این با کیفیتی نمیتونم بخرم مگر اینکه یه تویوتا هایلوکس که اونم الان صفرش بالای ۶۰۰ میلیونه
۱۳ شهریور ۱۴۰۲خخ الان بالای ۵۰۰ هست
بابک
۹ مهر ۱۳۹۱برای چی تو منطقه ای مثل عسلویه نمایندگی نداره با وجود این همه وانت مزدا.فکر نکنم دیگه جای سوال کردن هم حتی داشته باشه.یعنی منی که ماشین نو خریدم واسه گارانتیش باید چکار کنم؟ حداقل باید 450 کیلومتر برونم برم شیراز؟نه وقتش هست نه فایده ای داره.
Mustang Shelby
۱۷ آبان ۱۳۹۱چهرش خسته کننده شده یه تغییر بکنه بد نیست بعد از این همه سال یه فیس لیفت روش انجام بشه بدک نیست.
و یک مطلبی درباره اتومبیل FAW بذارین تبلیق تو اتوبان تهران کرج زدن جلوی کارخانه بهمن
اشکان
۲ آذر ۱۳۹۱با سلام
آقا وانت مزدا تو این رنج قیمت بهترینه.به این دلایل:
1-نرمی سواری:واقعا کلاج و دنده و فرمون نرمی داره.صندلیشم اصلا خسته نمیکنه.البته من که ماشین رو صفر گرفتم دندش سفت بود چون ماشین خشک بود و آب بندی نشده بود.ولی بعد از 1000 کیلومتر چنان دندش نرم شد که نگو و نپرس!
2-کیفیت بالای قطعات:آقا قطعات مزدا گرونه ولی در عوضش برات مدت زمان طولانی کار میکنه.من از هر کی که مزدا دداشت پرسیدم گفت زیر صد هزار کیلومتر نه لنتش عوض میشه و نه صفحه کلاجش و… در واقع تا صدهزار کیلومتر اول فقط روغن عوض میکنی با شمع.
3-شتاب بالا و کشش خوب در سربالایی ها
با این اوصاف به نظرم وانت مزدا بهترین هست در مقایسه با پیکان و نیسان
اشکان
۲ آذر ۱۳۹۱در ضمن اگه پشت مزدا اتاق ببندی فنر عقبش میشه مثل سواری.دیگه تو دست انداز تکونت نمیده
آرمین
۱۳ آذر ۱۳۹۱مزدا سگش شرف داره نسبت به پیکاپ چون نرم تره شتاب بالاتری داراه موتورش هم نسبت به وزنش قویتر از پیکاپ است.ضمنا پارس موتور زانتیا نتونست بام کورس بندازه.در ضمن با 1 تن بار از گردن های کوهرنگ و گردنه تاراز بالا رفت بدون اینکه خم به ابرو بیاره مزدا همیشه طرفدارهای خواس خودشو داره
فاطیما
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲اون خاص هست نه خواس
حشمت
۲۸ آذر ۱۳۹۱خداییش نسبت قیمتش خیلی خوبه فقط تنها عیبش ترموزش است که اونم خوب ماشین صد میلیونی نخریدیم توقع داریم اره بابا؟/؟
حسین
۱۴ دی ۱۳۹۱قدرت موتور 2000ccکه روش میذارند95اسب!یا من اشتباه خوندم؟
رضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲من دوکابینش رو دارم رینگ اسپرت انداختم سپر واسش گذاشتم خیلی محشر شده همین الان 25 میلیون می گفتن ندادمش تو سر بالایی ها مثل اسب میره بالا تو جاده 150 تا راحت راه می ره در ضمن خیلی هم نرمه واقعا ارزش داره من که خیلی راضی ام . ممنون
milad tavoosi
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲سلام. اقا به نظر من مزدا 2000 بهترین ماشی تو وانت است. من یک تک کابین مزدا دارم کورس که میزارم کیلومترش میاد رو انگلیسی میتونم بگم اگه خیلی بری کیلومتر میبکونه. خودم باش 200تا بر کردم. به نظر من موشک هست در خریدش شک نکنید. هیچ وقت مزدا را با این فرقونا مقایسه نکنید.
Zonda R
۱۷ اسفند ۱۳۹۲رو کیلومترش 169 تا زده
چطوری 200 تا باهاش رفتی؟؟؟؟؟؟
مهران
۹ دی ۱۳۹۳عزیز مدل ۹۰ به بعد زده ۱۶۰ کیلومتر ! یه بار سوار شو گازشو بگیر ببین دور موتور روی ۵ که هست کیلومتر از ۱۶۰ نیم سانت رد میشه بعد از اونجا به بعد دور موتور رو نگاه کن تا روی ۶ میره ! قبلش با دنده ۵ تست کن ببین دور موتور مثلا بین ۴ تا ۵ چندتا به سرعت اضافه میکنه که توام بعد از ۱۶۰ اضافه کنی ! با ۲۰۷ انداختم روی ۱۹۵ کیلومتر موتور استوپ میخوره بیشتر نمیره !
مدل ۸۹ به پایین که رو کیلومتر زده ۱۴۰ تارو هم سوار شو اونا ۲۰۵ تا راه میره
امیر
۹ خرداد ۱۳۹۲ماشین تیزیه فقط یکم دراش بد بسته میشه
aria
۱۵ خرداد ۱۳۹۲آقا ماشین خوبیه ولی خیلی تهکون تهکونت میده . خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حسین
۱ تیر ۱۳۹۲مزدا ماشین خوبی از نظر مصرف ، قدرت ، کاربری و قیمت به نسبت سایر ماشین های تو رده ی خودش است.
کمی بدنش ضعیف است و صندلیش برای مسیر های طولانی خسته کننده ولی با تمام اینها ماشین خوبیه . برای مهندسین نقشه بردار و عمران من این ماشین را توصیه میکنم.
گنجی
۲ تیر ۱۳۹۲ماشین خوبیه ازهمه نظر توسربالایی هابابار اصلاکم نمیاره
یه بار توجاده بازانتیا کورس گذاشتم خودشو کشت نتونست بهم برسه بعداز این که به مقصد رسیدیم بهم گفت 210تامیومد بهت نمیرسیدم جندتا داشتی میرفتی
هادی
۲ تیر ۱۳۹۲سلام
یه وانت مزدا 2000 دو کاببین مدل 84 خواستم بخرم
صاحب قبلیش هم به طور متوسط ازش کار کشیده کیلومتر شمارش خراب بود نمیدونم چقدر کار کرده
بدنه سالم هست فقط چند جا خوردگی به خاطر بار داشته
نظر دوستان راجع به حدود قیمتش رو میخواستم
ممنون
omid
۱۸ تیر ۱۳۹۲من یه مزدا دو کابین مدل 2000 دارم من خیلی ماشین سوار شدم ولی این یه چیزییه برا خودش توی جاده لردگان به بروجن که فاصله 100کیلومتری داره و همش سربالایی من همشو با دنده 5 امدم
نیسان
۲۲ مرداد ۱۳۹۲من نیسان دارم تا حالا 3 تن بار روش گذاشته ام یک ذره زور نمی کنه و فنراش خیلی کم پایین می یاد سرعتش مثل مزدا نیست چون من بار های یک تن به پایین دارم می خوام بفروشم و مزدا بخرم چون خالی اصلا نمی شه سوار بشن ولی در اصل سگش می ارزه به 10 تا مزدا.
علي
۲۲ مرداد ۱۳۹۲از نظر من مزدا از مدل 80 به بالا تونسته خودش جمع .جور کنه من خودم الان یه 91دارم شش ماهه خردیدم خیلی راضیم اما قبلن یه 77داشتم4 دنده بود اگه باهاش 75تا می رفتی موتورش می خواست از جا در بیاد
بهنام
۲۹ مرداد ۱۳۹۲بهترین ماشین باری در رده خودش از هر لحاظ رو به خودش داره
متور 2000 بی یعنی اخر همه چیز
کیفیت
قدرت
امنیت
شیک بودن
کلا ماشین یک مهندس کاری میشه گفت بهش
به طور خلاصه number one
گنجی
۵ شهریور ۱۳۹۲عالیه
محمد
۶ شهریور ۱۳۹۲اشغاله…فقط قدرت خوبی داره
بهادر
۱۰ شهریور ۱۳۹۲من که ازش راضیم.خدا وکیلی با مدل ۸۹ تک کابین تو جاده مشهد- قوچان تو کورس با آزرا انداختم جلو آزرا 208 km/hr سرعتم بود ماشینو پلیس خوابوند.درسته که صفحه کیلومترش 140 تا بیشتر نیست اما من که 208 زدم.سربالایی با کولر یا بی کولر واسش فرقی نداره.فقط از ترمزاش ناراضیم و دنبال هیدرولیک کردن فرمون و دو دیفرانسیل کردنشم
مرسده
۱۱ شهریور ۱۳۹۲ا محمد اینجا چیکار می کنی ، برو پیش مسیح اینا ، برو، بعدشم آشغال نیست نسبت به پراید و 405
لیلا
۸ مهر ۱۳۹۲فکر میکنم اولین زنی باشم که شیفته این خودرو شدم . باور کنید به بنز و بی ام و ترجیحش میدم. بسیار ماشین زیبا و باکلاسی است به خصوص رنگ مشکی و سفیدش . امیدوارم تعجب نکنید وقتی دیدید یک خانم با غرور این ماشینو میرونه . البته من فقظ میخوام سوارش بشم و لذت ببرم .
Zonda R
۱۷ اسفند ۱۳۹۲دمت گرم
شیر زنی هستی عجب
جواد
۱۴ فروردین ۱۳۹۳چرا عاشق مزدا شدی
محسن
۱۹ مهر ۱۳۹۲من یه 88 دارم.یه بار یه پیکان با سرعت 70،80 اومد تو در سمت شاگرد و انداختم تو رودخونه کنار جاده یه بارم داداشم تو کوه تو یه جای بد چپش کرد البته دوباره برگشت رو چرخ.جالب اینه که هر دو بار خودم با اولین استارت روشنش کردم باهش 40کیلومتر راه رو اومدم شیراز بردمش تعمیر.حتی دفعه ای که چپ شده بود جایی رفته بود که نمی شد برگشت تو جاده و 15 دقیقه تو کوه و سنگ و جاهایی که خر نمیره رفتم که رسوندمش به یه جاده.الانم با 405وسمندو 206 کورس میذارم 190 رو پر میکنه.