همه نظر ها رو خوندم . مزدا توی این نظرات اول با 405 کورس گذاشته بود و سوسکش کرده بود کم کم شد زنتیا بعد رسید به آزرا … فکر کنم تا 1 هفته دیگه بنز sls و بی ام و x6 هم سوسک کنه .
وانت مزدا ماشین خوبیه اما حیف که اون رو گروه بهمن تولید می کمه وهرسال یه قطعه ازش می دزده ….. مثلا سال ۹۰ به بعد سنسور هواشو برداشت…… جدا متاسفم….. این ماشین موتورش عالیه ولی گروه بهمن تر زده به بدنش….
بهمن 77 یک دو کابین صفر خریدم هنوز سوارش میشم توی این چند سال خیلی چیزها رو تجربه کردم کارم کشاورزیه بطور کلی قطعات ژاپنی خیلی کار میکنه اما قطعات ایرانیش آشغال به تمام معناست موتور و گریبکس و دیفرنسال عقب همش ژاپنیه خیلی کار میکنه اما بقیه قطعاتش ایرانیه شاید باور نکنید دیسک صفحه کلاچ500000 کیلومتر کار کرد عوضش کردم اما این جدیده 80000 کار کرد و خراب شدعیب کلی اینه که از قطعات اصلی اگه چیزی عوض کنی دیگه مثل قطعه فابریک کار نمیکنه با این قیمتهای جدید اگه بخوای 36 ملیون به مزدا پول بدی بهتره یک کاپرای دست دوم بخری بهتره به پول دادن بیشتر می ارزه
میلاد عزیز هر کسی رو بهر کاری ساختن هر ماشینی برای کاری بدرد میخوره من از سال 77 مزدا سوار میشم برای کاری سخت و کشاورزی بدرد میخوره نه تو شهر و راه رفتن
آخه اونا پژو سوار میشن چون مخ ندارن کسی که عقل داره میره ماشین شاسی دار و معروفی مثل مزداوانت که تولید انبوه تو بازار آمریکا و اروپا بفروش رفته سوار میشه نه پژویی که فرانسه به ناچار بازاری جز ایران ندید و آوردش تو ایران بله
اره داش من مدل 86رو دارم مزدا رو خداوکیلی حرف نداره سرعت وقدرت وشتابش عالیه من از هر ماشین ایرانی که حرفشو بزنی بیشتر دوستش دارم خدایی روت نه نمیگه عالیه عالی
سلام من قبلا ی مدل 89 شو داشتم آخرین سرعتش نوشته بود 180 تا … تا اینکه ی موقعیت خوب پیش اومد ک ببینیم آیا این قد سرعت میره یا نه همین جور ک داشتم گاز میدادم نگاه کیلومتر که کردم دیدم یه دور چرخید از 180 هم رد کرده و نزدیک عدد صفره بله من با سرعت 220 تا داشتم رانندگی میکردم و موتور مثل ساعت برا خودش کار میکرد الان یه مدل 92 دارم وقتی گرفتمش نگاه کیلومتر نکردم بعد ک اومدم خونه دیدم آخرش نوشته 160 باور نکردم اصلا خواستم امتحانش کنم تو سرعت 150 قاط کرد و چراغ انجکترش روشن شد سرعتم کم شد با دنده دو دیگه خودمو رسوندم خونه بعد دنبال قطعش گشتم تو محل زندگیمون پیدا نشد سفارش دادم از تهران برام اوردن خوشبختانه درست شد باز خواستم امتحانش ببینم 160 میره یا ن بله 160 تا رفت ی کم هم از 160 جلو زد ولی فک نکنم بیشتر 180 اومده باشه ب هر حال ماشین عالیه تو ماشینای ایرانی هیج کدوم نمیتونن بگیرنش
دوستان گرامی برای همگی آرزوی موفقیت دارم و به همه نظر ها احترام میزارم ، ولی این افکار که شما ماشینو با سرعتش میسنجید واقعا کودکانس ، یه ماشین شاخصه های مهم تری باید داشته باشه مثل سیستم تعلیق خوب فرمان پزیری ثبات مناسب در هنگام ترمز و خیلی چیزا که ممکنه جون شمارو نجات بده در مواقع لازم ، این که یه ماشین چندتا سرعت میره من و یاد صحبت های دوران دبستان در مورد ماشینای باباهامون میندازه ، مزدا وانت موتور خوبی داره و چیزه دیگه ای نداره واقعا ولی تو ماشین های موجود بهترین گزینس
سلام. از تمام تعریف هایی که برای مزدا وانت شد.نتیجه گرفتم که برای حمل گل طبیعی از استان هایی مثل تهران.محلات و شمال این بهترینشه.و الان هم یه 85 هست که میخوام بخرمش.ممنون میشم که یکم کمک و راهنماییم کنید برای خرید.
داش من دارم الان 450 هزار کیلومتر راه رفته من هنوز موتورش رو تعمیر نکردم وهمیشه هم باهاش بار میبرم هم کولرش وبخاریش حرف نداره فقط یه مزدا بگیر که بکر باشه
از لحاظ موتور و گیربکس خیلی خوبه ولی ایکاش حداقل یه فرمون هیدرولیک میزاشتن روش..یه 84 دارم بدون کولره الان جلوبندیش نیاز یه سرویس داره فذمونش چنان سفت شده که… .ولی هنوز حتی داشبوردش زیاد نمیده به نظر شما دیار بهتر نیست؟
سلام به همگی ما یه مزدا تک کابین 2000 کاربراتوری داشتیم فکر کنم مدل حدود 84 بود که صفر بود و تازه اولین مدلهای 2000 بود و خودمون آب بندیش کردیم ما خیلی ماشینها داشتیم 206 تیپ 2 و 3 و 405 و فامیلاش و زانتیا 2000 و 1800 و ماکسیما و آزرا و… اما فکر کنم فقط زانتیا 2000 و بالاتر میتونه با این کورس شتاب بزاره اونم معلوم نیست کدوم برنده بشه! اینم بگم لذت سواری هیچ کدوم رو مثل این ندیدم!! و اگر انتخاب داشته باشم ماشین خودم رو این ماشین قرار میدم. هیچ وقت از سواری باهاش خسته نمیشدی بخاطر: قدرت موتور، کشش بالا که تقریبا سربالایی براش معنی نداشت!، ترمز قوی، سبکی بدنه، کمکهای سفت ولی بی صدا که حس ماشینهای اسپرت رو می داد حتی از 206 هم بالاتر وبدنش کلا حرکات بالا و پایینی داشت اما با حس اطمینان، صندلی فنری جالب و از همه قشنگتر صدای مخصوص موتورش که دوستان بهش اشاره نکردن که من توضیحش میدم فقط وقتی گازو یهو تخت میکردی یه صدای اسپرت خیلی دلنشین و گوشنواز داشت درغیراینصورت اصلا صدایی نداشت! وقتی روشن بود فکر میکردی خاموشه!! حتی تو جای کم صروصدا این حالتو تو جاده های طولانی درنظر بگیرین وقتی باحداکثر سرعت میرفتی از موتورش هیچ صدایی نمی اومد دوستان راس گفتن تو جاده که همه رو سوسک می کرد و وقتی تو جاده باهاش گاز بدی و جاده و ماشیناشو باهم بخوری اونوقت میفهمی چه سواری داره!! باور کن تو سرعت 100 تا وقتی تخت میکردی کمرت به صندلی فشرده میشد! خیابونای داخل شهر که کلا مال این ماشین بود و تمام وقتی تو مسیرطولانی باسرعت بالا مداوم رانندگی میکردی، قسمت داخلی سراگزوزش انگار پودر سفیدرنگی پخش میشد! ترمزهاشم که اشاره ای بود! البته مدلهای بعدیش رو نمیدونم چطور شد عجب متنی نوشتم درحد مجله اتوکار بود!
کاملا با نظر آقا یوسف موافقم من خودم نزدیکه 1 ساله با یه مدل 89 رانندگی میکنم. واقعا عالیه چون اکثر قطعاتش فابریکه. هم سواریش عالیه هم باریش. تابستون امسال با 2 تن بار کولر هم گرفتم. پیشنهاد میکنم بجای ماشین سواری یه تک کابینه مزدا بخرین! مطمئن باشین ضرر نمیکنین
من 2 روز پیش با تن بار از مشهد اومدم کاشمر. جاده گردنه های خوبو بد داره…. ماشین انگار نه انگار با قدرت متوری مشخص خودش اومد. اما چون لاستیکام مناسب نبود ماشین میکشید خودشو نمیدونم رینگ پهن بندازم یا دور سفید که هم بار سنگینو تحمل کنه هم فرمانپذیری تو سرعت بالاش خوب باشه. اگر میشه راهنمایی کنید…
من یک مزدا دوکابین مدل 86 دارم در کل ماشین خوبیه مزایا 1_کم خرج بودن توی این 7 سال فقط قطعات مصرفی تعویض شده 2_قدرت بالای موتور3_کولر عالی معایب 1_ در سرعت های بالا از شیشه های بغل باد میآد داخل کابین 2_ کابین عقب هم بسیار فضای کمی دارد و برای نشستن های طولانی عذاب آوره3_پیچیدن کم خودرو بخصوص بر سر تقاتع ها کسانی که مزدا دارن می فهمند من چی می گم4_ترمز های ضعیف5_داشبورد با طراحی قدیمی یک مزدا مدل 63 داشتیم داشبوردش همینطوری بود حتی با کیفیت ترم بود
سلام من لوار درزگسر سفید با کیفیت انداختم برای باد نیومدن از لا درز درش…. ابزار فروشی داره…. بهترین مدل درزگیر یا لرزه گیر فشرده هست…. مدل اسفنجیش بدرد نمیخوره…. عالی میشه…. یه ذره باد نمیاد
سلام…از اونجایی که خودم از سال84 یه تک کابین دارم سوار میشم بنظرم: اتاق جالبی نداره-درهاش نرم بسته نمیشن-ترمز به نسبت ضعیفی داره-فرمان لقی داره اما مزایا:فوق العاده بیخرج-شتاب و سرعت و قدرت خوبی داره-همیشه از کولرش بخوبی یاد شده-کابین فضای خوبی داره-عملکرد موتور و گیربکس بسیار خوبه…در کل ماشینم بعد از دویست و شصت هزار تا کارکرد تازه لنت عقب عوض شد و جلو بندی نو شد اما هنوز ایراد موتوری نداره و فقط فنر های عفب نیاز به باد گیری داره..موفق باشید.
دوستان عزیزلقی فرمان در وانت مزدا قابل تنظیم میباشد.روی جعبه فرمان یه مهره هستش که باز میشه بعد با پیچ داخلش لقی فرمان کم وزیاد میشه .مثلا برای داخل شهر لقی رو کم میکنن وبرای جاده یه مقدار لقی میذارن.اینو من از یه جلوبندی کار حرفهای مزدا یاد گرفتم
92 یه صفر گرفتم ولی نه 200 میره نه از سواری نرمتره. به خاطر شعاع گردش زیاد و نداشتن فرمان هیدرولیک تو شهر روندنش سخته. موتور پر قدرتی داره ولی چون وانت هستش و گیربکسش سنگین نمیتونه سریع بره. وانت مزدا هست نه وانت ماکسیما.
دوست عزیز فراموش نکن این خودرو جزو دسته باری هستش نه سواری.ولی چون خیلی وانت نرم وراحتی هستش میگن مثل سواریه.درضمن همه میگن خوبه وبا نظر یک نفر بد نمیشه.شما نیسان زامیاد سوار شی چی میگی پس.توی دنده چهار باید بندری برقصی اینقدر لرزش داره
سلام به همه تموم نظراتو خوندم فردا میخوام یه مزدا تک کابین دوگانه صفر بخرم.البته اگه گیرم بیاد.چون کمه و باید حسابی بگردم.دو سه ماه دیگه میام نظرمو میگم.فعلا اونایی که دارن بدجور تعرقف میکنن.تا ببینیم ..خبر میدم..فعلا
مدلهای مزدا تاسال1389 واقعا از نظر موتور حرف ندارند ولی سالهای بعد علاوه بر برداشت قطعات آن مزایای گذشته را هم فراموش کردند بطوری که مشتریان حاضرند آین خودرو را با همان قیمت بخرند فقط از لحاظ بدنه وفرمان باید تجدید نظر شود
باسلام خدمت دوستان دونوع مزداوانت درایران هست مدل رفسنجانی که زمان ریس جمهوری رفسنجانی وارد شد ۷۲_۷۴همراه بامیتسوبیشی وشورلتs10 که تک کابین ان 2000ccودوکابین 2400cc وکمپلت ژاپنی واگه تمیزش گیربیاد مرگ ندارد گروه بهمن تاسال ۷۷مزدا۱۶۰۰و۱۸۰۰تولید میکردالبته ۱۸۰۰خیلی کم وبه ندرت گیرمیاد ازسال۷۸تا۹۳مزدا۲۰۰۰تولید شد بهترین ۲۰۰۰تولیدسال ۷۸ سری اول وهرچه گذشت ازکیفیت کم شدتاجایی که ازبرچسب شب نماپشت درعقب دزدیدند تا……بی کیفیت شدند مزداتاسال ۸۴_۸۵ مزه مزداژاپن دار. و۸۶و۸۷نیز خوب ولی طعم اونراندارد ازاین تاریخ به بعد ساخت چین یاایران یاژاپن نمیدونم ولی افتضاه مزداتاتاریخ ۸۳کاربرات البته ۸۳نیمی از۸۳انژکتور وازاخرسال۸۴کولردارشدند البته مدل پایینترسفارشی بعضیاشون کولرداشتند ازتولید اول تاالان این ماشین چندتامشکل اساسسی داشته اطاق بیخودوبی کیفیت مخصوصا دربهادرهمه مدلها بهم خوردن تنظیم کاربرات درمدلهای پایین زیروبندضعیف مخصوصااز۸۴به بعد جعبه فرمان وکرمبیل ویکسری مشکلات برقی خدمت اون دوست عزیز که گفتندروکیلومترزده ۱۸۰و۲۰۰راه میرفت عرض کنم سرعت روی تمامی مدلها ۱۶۰کیلومترزده ونهایت ۱۸۰و۱۸۵میره حتی ۱۶۰۰ البته مزداسه چرخ ومزدا۱۰۰۰ccرانمیگم بنده مزدامدل ۷۷_۷۹_۸۳_۸۴_۸۶و۸۸داشتم تجربه رانندگی باشورلتs10_میتسوبیشی_مزدارفسنجانی_تویتاهایلوکس_مزدا۱۰۰_۲۰۰۰_۱۶۰۰ونیسان داشتم ازنظرقدرت وشتاب سرعت مزدا ۲۰۰۰بهتراز۱۶۰۰ولی ازنظرکیفیت قطعات وساخت ۱۶۰۰بهتره سوالی داشتید بنده درخدمتم الانم ی ۸۴بدون رنگ برافروش دارم
سلام من یک سوالی دارم ما یک مزدا مدل ۷۴ داریم کارمون نیاز به رفت و آمد داره و با این قیمت بنزین واقعا سخته بنظر شما اگر گاز سوزش کنیم مشکلی پیش میاد چون میخواستیم کولر وصل کنیم هرکس یچی گفت با اینکه دریچه کولر هم داره ممنون میشم راهنمایی کنید
خدمت دوستان ظرفیت بارمزدا۲۰۰۰_۱تن بنده یکبارتا۱۵۰۰kgبارزدم به موترزیادفشارنیومد ولی توصیه میکنم این کارنکنیدی دوستام نزدیک۳۰۰۰kgبار۱۶۰۰کرده بود بادنده۱باباماشین دراورده بود احمق توصیه دوم تاجایی که امکان دارد دوگانه نخریدمخارج موتوراین ماشین بالاست این ماشین برای دوگانه بودن طراحی نشده سوم قیمت نودوکابین ازتک کابین گرونترولی دست دوم بلعکس چهارم کسی که مدل پایین نداشته مدل بالاش میپسندد تفاوت جدید قدیمش وقتی مشخص میشد که شلاغ کش ازش کاربکشید پنجم ازنظربنده خرید دوکابین اشتباه نه سواری ونه وانت علت ازنظر راحتی صندلی وزیروبند وفرمان ومصرف زیاد هرگز بدرد سواری نمیخورد ازنظر کمبود جا فضا درعقب نسبت به حجم موتوربالا بدردوانت بودن نمیخورد بعضیامیگندهم سواری دارم هم وانت اشتباه ششم فرمان ماشین اگه هیدرولیک باش نسبت به طراحی احتمال چپ کردن زیاد همینجوری امارچپ کردنش بالاست چه برسد باهیدرولیک هفتم یکی ازمعایب شعاع چرخش کم لاستیکها فرمان پذیری ضعیف که ازقدیم تاالان همراه این ماشین بوده البته درمدلهای ۱۶۰۰_۱۰۰۰چون ازنظرکیفیت بالاترندکمتراین مشکل دیده میشد وفرمان پذیری بهتره هشتم لاستیک معمولی برای حمل بار عالی ولی اگه دیربه دیرتعویض شود سریع زیروبند اوراق میکندمعمولا ایرانی هستند وکیفیت پایین سریع خشک میشند لاستیک پهن برای بارکشی زیاد جالب نیست وفرمان سفت میشد ولی زیروبند عالی میشد وتعادل بهترمیشد وخشگله وبدرد قر اتفار میخورد نهم هنگام خرید ازیک باتجربه کمک بگیرید مهم مهم مهم ….. اینها فقط یکسری ازتجربیات بنده بود که حدود ۱۵سال چوبش خوردم یکسری ازتجربیات یادم نمیاد یکسری گفتنی نیست تجربی ……… اینم شمارم 09212163092 سوالی داشتید پیام بدهید ی مزدا ۸۴دارم فروشی_ ۴حلقه لاستیک هانکوک ۲۱۵بزرگترین سایز نیز دارم لطفا نظرتون درباره نظرات بنده بدید خداشاهدفقط خواستم مسیر اشتباه نریدوخریدخوب داشته باشید یاعلی
واقعا دس خوش با این مطلب گذاشتنت عین خودشه مو لا درزش نمیره منم ی ۸۵ اب نفتی از صفری دستمه تک برگ ۱۷ سال سابقه رانندگی باهاش موتور این ماشین خداست مرگ نداره.ممنون بابت توضیحات مفیدتون.
این ایمل بنده کاری داشتید اگه پیام جواب ندادم ایمیل بزنیدیابالاین درخدمتم apexmoini@yahoo.com یکسری مطلب دیگه یادم اومد که فعلا حوصلش ندارم بگم درکل ماشین خوب اگه بجاودرست استفاده بشد اون سری قطعات که کارژاپن مثل موتورمخصوصااون مدلهای که عرض کردم عالی واون قطعات که کارایران یاچین رو مخ مثل بدنه _دربهامخصوصا درمدلهای بالای ۸۹ که افتضاح البته فکرکنم جدیداکه موتورپیکان دارد بی کیفیت اگه مزدا خوبش داشته باشید سواریش اعتیاد اورو و وابسته میشید این حالت درتویتا هایلوکس بیشتر انشاالله ی انتخاب درست داشته باشید
سلام من ماشین های وانت زیادی سوار شدم همشون اشغال بودن ولی مزدا عالی بود باحاش بار میبرم مسافت های طولانی مثل ببر میره باهاش یدک کمباین 4 تنی رو میکشم خم به ابرو نمیاره یه بار تو جاده خاموش کرد دیدم تسمه تایمش پاره شد زدم تو سرم گفتم الان یه 2 یا 3 تومنی پیاده شدم موتوری سوپاپ پیستون سیلند سر سیلندره تاب گرفت وقتی بردم تعمیرگاه مکانیکش گفت هر ماشینی بود بیچاره بودی این ماشین با بقیه ماشینا فرق میکنه خودش فیلر میگیره اصلا اسیبی به موتور نمیاره فقط روغن هاشو عوض کنی مشکلی برات پیش نمیاد بردمش جلوبندی رو بریزم همشون تعمیری بود ولی همون جا ماشین های دیگه بود باید تعویض میکردن اگه گریس هاشو به موقع میزدم اصلا نیازی به ریختن جلوبندی نبود مزایا ماشینی نرم پرقدرت پرشتاب و پرسرعت ماشینی که اگه سرویسش رو به موقع انجام بدی اصلا خراب نمیشه و اما خراب بشه قطعاتش گرونه اما معاب ترمز متوسط و فرمون خشک
سلام من ماشین های وانت زیادی سوار شدم همشون اشغال بودن ولی مزدا عالی بود باحاش بار میبرم مسافت های طولانی مثل ببر میره باهاش یدک کمباین 4 تنی رو میکشم خم به ابرو نمیاره یه بار تو جاده خاموش کرد دیدم تسمه تایمش پاره شد زدم تو سرم گفتم الان یه 2 یا 3 تومنی پیاده شدم موتوری سوپاپ پیستون سیلند سر سیلندره تاب گرفت وقتی بردم تعمیرگاه مکانیکش گفت هر ماشینی بود بیچاره بودی این ماشین با بقیه ماشینا فرق میکنه خودش فیلر میگیره اصلا اسیبی به موتور نمیاره فقط روغن هاشو عوض کنی مشکلی برات پیش نمیاد بردمش جلوبندی رو بریزم همشون تعمیری بود ولی همون جا ماشین های دیگه بود باید تعویض میکردن اگه گریس هاشو به موقع میزدم اصلا نیازی به ریختن جلوبندی نبود مزایا ماشینی نرم پرقدرت پرشتاب و پرسرعت ماشینی که اگه سرویسش رو به موقع انجام بدی اصلا خراب نمیشه و اما خراب بشه قطعاتش گرونه
معایب مزدا…2000 من مزدا دو کابین چند وقتی هست خریدم باهاش چند تا سفر جاده ای رفتم تا حالا که در مجموع فکر کنم 5000 تای شده. از جمله سفر شیراز به تهران. مدل 88 هست. از نظر بدنه و ظاهر واقعا هیچ کاری گروه بهمن انجام نداده کاملا افتضاحه . انگار حوصله نداشتن کار کنن بدنه اش رو ی روزه درست کردن. بعضی جاهاش نیاز به جوشکاری داره. شیشه های جلوش حداقل میشد برقی باشه که نیست. زیر موتورش سینی نداره. درهاش کلا سفت باز بسته میشه. و ی عیب که به نظرم مهمه اینه که شیشه جلوش خیلی صافه جوری که هوا رو خیلی گیر میندازه و صدا میده. فرمونشم که هیدولیک نیست و لی من دیگه عادت کردم. از کنار درهاش هم یکمی هوا میاد داخل توی سرعت های بالااااااا
محاسن مزدا 2000 از نظر موتوری عالیه صدای موترش خودش گویای همه چیز هست. شتاب متوسط و مطلوبی داره. امپر ماشین خیلی به سختی بالا میره . توی سرعت بالا کم نمیاره من تا 160 تا باهاش راحت رفتم. چون ماشین شاسی داره نگران وزن سر نشین و …نیستی تا 1 تن راحت جابه جا می کنه. مصرف کمی داره تقریبا صدی 9 یا 8.5 میسوزنه و تو جاده صدی 8 میشه البته حواستون به باد لاستیک هاش باشه که روی 35 تنظیم بشه. برای کسانی که کارهای فنی دارن کاملا مناسبه. قیمت قطعات یدکی کاملا مناسبه مثلا بدنه اش هر جاش ایراد داره من فابریکش رو میندازم. البته نسبت به خودروی مثل 206 و سمند مناسب قیمتش . از نظر امنیت هم بدنه محکمی داره ی جورای شبیه نیسان می مونه مخصوصا اگر گارد جلو و عقب نصب کنید توی تصادفات کمترین اسیب رو می بینه.
سلام من یک وانت دو کابین برای رفتن به زمین های کشاورزی میخوام.جاده خاکی هم داره.ولی برای توی شهر هم لازم دارم چه وانتی بخرم؟بعضی جاها مسیر کوهستانی میشه.چی بخرم؟
اگر شیشه جلوی خودرو شیب بهتری داشت و باد از رو بدنش راحتتر سر می خورد عالی بود چون این ماشین واقعا توی سرعت بالا کم نمیاره. ولی درکل ماشینهای ایرانی کلا عیب هستن واسه هر کومشون میشه ی لیست کامل از معیب رو ردیف کرد اینم یکی مثل بقیه اونهاست متاسفانه.
سلام_ اقا من همه نظرارو خوندم باتوجه به اینکه مامسافرت میریم کل خونرو بار میزنیم میخایم مزدا بگیریم خدا کنه ماشین خوبی باشه- بلند بودن و قدرت موتور و قیمت مناسبشم باعث جلب توجه کردنش شده- یاعلی
فوقالعاده ماشین کم خرج و خوبیه با هزارتا پژو پارس عوضش نمیکنم. هیچ ماشین تو رنج قیمتی خودش یا یه مقدار بالاتر بهش نمیرسه اگ پشتش بشینید عاشق شتاب وقدرتش میشید. فیسش جون میده واسه ماشین بازی من یه دو کابین ََید مدل ۹۰ دارم آقا سالاره به مولا سالار. بهش برسید از تو مرسدس خیرتون میشن
محسن
۱۹ مهر ۱۳۹۲اگه زیاد جاده خاکی و بیابون کار ندارید لاستیکای اصلیشو عوض کنید واقعا لاستیکاش افتضاح هست طوری که هیچ وقت بالنس نمیشه
علیرضا
۴ آذر ۱۳۹۲اقا من خریدارم مدل 83 دو کابین
اینم ایمیلمه:
BCSALEHI@GMAIL.COM
امین
۳ بهمن ۱۳۹۲همه نظر ها رو خوندم . مزدا توی این نظرات اول با 405 کورس گذاشته بود و سوسکش کرده بود کم کم شد زنتیا بعد رسید به آزرا … فکر کنم تا 1 هفته دیگه بنز sls و بی ام و x6 هم سوسک کنه .
یه نفر
۱۰ فروردین ۱۳۹۳وانت مزدا ماشین خوبیه اما حیف که اون رو گروه بهمن تولید می کمه وهرسال یه قطعه ازش می دزده ….. مثلا سال ۹۰ به بعد سنسور هواشو برداشت…… جدا متاسفم….. این ماشین موتورش عالیه ولی گروه بهمن تر زده به بدنش….
جواد
۱۴ فروردین ۱۳۹۳بهمن 77 یک دو کابین صفر خریدم هنوز سوارش میشم توی این چند سال خیلی چیزها رو تجربه کردم کارم کشاورزیه بطور کلی قطعات ژاپنی خیلی کار میکنه اما قطعات ایرانیش آشغال به تمام معناست موتور و گریبکس و دیفرنسال عقب همش ژاپنیه خیلی کار میکنه اما بقیه قطعاتش ایرانیه شاید باور نکنید دیسک صفحه کلاچ500000 کیلومتر کار کرد عوضش کردم اما این جدیده 80000 کار کرد و خراب شدعیب کلی اینه که از قطعات اصلی اگه چیزی عوض کنی دیگه مثل قطعه فابریک کار نمیکنه با این قیمتهای جدید اگه بخوای 36 ملیون به مزدا پول بدی بهتره یک کاپرای دست دوم بخری بهتره به پول دادن بیشتر می ارزه
احمد
۱۰ اسفند ۱۴۰۱خوب اگه کننده کار هستید مزدا بگیرید مثلا صفحه کلاج را ایران لنت بکوب از کارخانه هم بهتر کار نی کنه تخصص هم نداری بقیه را یرد نگن
Milad
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳من نمی دونم با وجود این مردم چرا میرن پژو پارس و405 میگیرن
جواد
۳ بهمن ۱۳۹۳میلاد عزیز هر کسی رو بهر کاری ساختن هر ماشینی برای کاری بدرد میخوره من از سال 77 مزدا سوار میشم برای کاری سخت و کشاورزی بدرد میخوره نه تو شهر و راه رفتن
مهدی
۱ اسفند ۱۳۹۳آخه اونا پژو سوار میشن چون مخ ندارن کسی که عقل داره میره ماشین شاسی دار و معروفی مثل مزداوانت که تولید انبوه تو بازار آمریکا و اروپا بفروش رفته سوار میشه نه پژویی که فرانسه به ناچار بازاری جز ایران ندید و آوردش تو ایران بله
مهدی
۴ بهمن ۱۳۹۸اره داش من مدل 86رو دارم مزدا رو خداوکیلی حرف نداره سرعت وقدرت وشتابش عالیه من از هر ماشین ایرانی که حرفشو بزنی بیشتر دوستش دارم خدایی روت نه نمیگه عالیه عالی
مزدا
۱۹ تیر ۱۳۹۳سلام
من قبلا ی مدل 89 شو داشتم آخرین سرعتش نوشته بود 180 تا … تا اینکه ی موقعیت خوب پیش اومد ک ببینیم آیا این قد سرعت میره یا نه همین جور ک داشتم گاز میدادم نگاه کیلومتر که کردم دیدم یه دور چرخید از 180 هم رد کرده و نزدیک عدد صفره بله من با سرعت 220 تا داشتم رانندگی میکردم و موتور مثل ساعت برا خودش کار میکرد
الان یه مدل 92 دارم وقتی گرفتمش نگاه کیلومتر نکردم بعد ک اومدم خونه دیدم آخرش نوشته 160 باور نکردم اصلا
خواستم امتحانش کنم تو سرعت 150 قاط کرد و چراغ انجکترش روشن شد سرعتم کم شد با دنده دو دیگه خودمو رسوندم خونه بعد دنبال قطعش گشتم تو محل زندگیمون پیدا نشد سفارش دادم از تهران برام اوردن خوشبختانه درست شد باز خواستم امتحانش ببینم 160 میره یا ن بله 160 تا رفت ی کم هم از 160 جلو زد ولی فک نکنم بیشتر 180 اومده باشه
ب هر حال ماشین عالیه تو ماشینای ایرانی هیج کدوم نمیتونن بگیرنش
حامد
۲۵ تیر ۱۳۹۵دوستان گرامی برای همگی آرزوی موفقیت دارم و به همه نظر ها احترام میزارم ، ولی این افکار که شما ماشینو با سرعتش میسنجید واقعا کودکانس ، یه ماشین شاخصه های مهم تری باید داشته باشه مثل سیستم تعلیق خوب فرمان پزیری ثبات مناسب در هنگام ترمز و خیلی چیزا که ممکنه جون شمارو نجات بده در مواقع لازم ، این که یه ماشین چندتا سرعت میره من و یاد صحبت های دوران دبستان در مورد ماشینای باباهامون میندازه ، مزدا وانت موتور خوبی داره و چیزه دیگه ای نداره واقعا ولی تو ماشین های موجود بهترین گزینس
سیروان
۲۸ آبان ۱۳۹۶سلام. از تمام تعریف هایی که برای مزدا وانت شد.نتیجه گرفتم که برای حمل گل طبیعی از استان هایی مثل تهران.محلات و شمال این بهترینشه.و الان هم یه 85 هست که میخوام بخرمش.ممنون میشم که یکم کمک و راهنماییم کنید برای خرید.
مهدی
۴ بهمن ۱۳۹۸داش من دارم الان 450 هزار کیلومتر راه رفته من هنوز موتورش رو تعمیر نکردم وهمیشه هم باهاش بار میبرم هم کولرش وبخاریش حرف نداره فقط یه مزدا بگیر که بکر باشه
adg
۱۶ شهریور ۱۳۹۳از لحاظ موتور و گیربکس خیلی خوبه ولی ایکاش حداقل یه فرمون هیدرولیک میزاشتن روش..یه 84 دارم بدون کولره الان جلوبندیش نیاز یه سرویس داره فذمونش چنان سفت شده که… .ولی هنوز حتی داشبوردش زیاد نمیده
به نظر شما دیار بهتر نیست؟
یوسف
۱۹ شهریور ۱۳۹۳سلام به همگی
ما یه مزدا تک کابین 2000 کاربراتوری داشتیم فکر کنم مدل حدود 84 بود که صفر بود و تازه اولین مدلهای 2000 بود و خودمون آب بندیش کردیم
ما خیلی ماشینها داشتیم 206 تیپ 2 و 3 و 405 و فامیلاش و زانتیا 2000 و 1800 و ماکسیما و آزرا و…
اما فکر کنم فقط زانتیا 2000 و بالاتر میتونه با این کورس شتاب بزاره اونم معلوم نیست کدوم برنده بشه!
اینم بگم لذت سواری هیچ کدوم رو مثل این ندیدم!! و اگر انتخاب داشته باشم ماشین خودم رو این ماشین قرار میدم. هیچ وقت از سواری باهاش خسته نمیشدی
بخاطر: قدرت موتور، کشش بالا که تقریبا سربالایی براش معنی نداشت!، ترمز قوی، سبکی بدنه، کمکهای سفت ولی بی صدا که حس ماشینهای اسپرت رو می داد حتی از 206 هم بالاتر وبدنش کلا حرکات بالا و پایینی داشت اما با حس اطمینان، صندلی فنری جالب و از همه قشنگتر صدای مخصوص موتورش که دوستان بهش اشاره نکردن که من توضیحش میدم
فقط وقتی گازو یهو تخت میکردی یه صدای اسپرت خیلی دلنشین و گوشنواز داشت
درغیراینصورت اصلا صدایی نداشت! وقتی روشن بود فکر میکردی خاموشه!! حتی تو جای کم صروصدا
این حالتو تو جاده های طولانی درنظر بگیرین
وقتی باحداکثر سرعت میرفتی از موتورش هیچ صدایی نمی اومد
دوستان راس گفتن تو جاده که همه رو سوسک می کرد و وقتی تو جاده باهاش گاز بدی و جاده و ماشیناشو باهم بخوری اونوقت میفهمی چه سواری داره!!
باور کن تو سرعت 100 تا وقتی تخت میکردی کمرت به صندلی فشرده میشد!
خیابونای داخل شهر که کلا مال این ماشین بود و تمام
وقتی تو مسیرطولانی باسرعت بالا مداوم رانندگی میکردی، قسمت داخلی سراگزوزش انگار پودر سفیدرنگی پخش میشد!
ترمزهاشم که اشاره ای بود!
البته مدلهای بعدیش رو نمیدونم چطور شد
عجب متنی نوشتم درحد مجله اتوکار بود!
رسول
۲۲ آبان ۱۳۹۳کاملا با نظر آقا یوسف موافقم من خودم نزدیکه 1 ساله با یه مدل 89 رانندگی میکنم. واقعا عالیه چون اکثر قطعاتش فابریکه. هم سواریش عالیه هم باریش. تابستون امسال با 2 تن بار کولر هم گرفتم. پیشنهاد میکنم بجای ماشین سواری یه تک کابینه مزدا بخرین! مطمئن باشین ضرر نمیکنین
امیر
۲۸ بهمن ۱۳۹۷من 2 روز پیش با تن بار از مشهد اومدم کاشمر. جاده گردنه های خوبو بد داره…. ماشین انگار نه انگار با قدرت متوری مشخص خودش اومد. اما چون لاستیکام مناسب نبود ماشین میکشید خودشو نمیدونم رینگ پهن بندازم یا دور سفید که هم بار سنگینو تحمل کنه هم فرمانپذیری تو سرعت بالاش خوب باشه. اگر میشه راهنمایی کنید…
یوسف
۲۶ شهریور ۱۳۹۳اینم اضافه کنم که موتور و متعلقاتش ساخت میتسوبیشی و هر سیلندرش سه سوپاپ داشت
نوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳آخه ما داریم به کجا میریم؟
نوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳فورد اف150 کجا این کجا
amir
۱۷ مهر ۱۳۹۳من یک مزدا دوکابین مدل 86 دارم در کل ماشین خوبیه مزایا 1_کم خرج بودن توی این 7 سال فقط قطعات مصرفی تعویض شده 2_قدرت بالای موتور3_کولر عالی معایب 1_ در سرعت های بالا از شیشه های بغل باد میآد داخل کابین 2_ کابین عقب هم بسیار فضای کمی دارد و برای نشستن های طولانی عذاب آوره3_پیچیدن کم خودرو بخصوص بر سر تقاتع ها کسانی که مزدا دارن می فهمند من چی می گم4_ترمز های ضعیف5_داشبورد با طراحی قدیمی یک مزدا مدل 63 داشتیم داشبوردش همینطوری بود حتی با کیفیت ترم بود
امیر
۲۸ بهمن ۱۳۹۷سلام من لوار درزگسر سفید با کیفیت انداختم برای باد نیومدن از لا درز درش…. ابزار فروشی داره…. بهترین مدل درزگیر یا لرزه گیر فشرده هست…. مدل اسفنجیش بدرد نمیخوره…. عالی میشه…. یه ذره باد نمیاد
adg
۱۹ آبان ۱۳۹۳سلام…از اونجایی که خودم از سال84 یه تک کابین دارم سوار میشم بنظرم:
اتاق جالبی نداره-درهاش نرم بسته نمیشن-ترمز به نسبت ضعیفی داره-فرمان لقی داره
اما مزایا:فوق العاده بیخرج-شتاب و سرعت و قدرت خوبی داره-همیشه از کولرش بخوبی یاد شده-کابین فضای خوبی داره-عملکرد موتور و گیربکس بسیار خوبه…در کل ماشینم بعد از دویست و شصت هزار تا کارکرد تازه لنت عقب عوض شد و جلو بندی نو شد اما هنوز ایراد موتوری نداره و فقط فنر های عفب نیاز به باد گیری داره..موفق باشید.
مصطفی
۱۲ مرداد ۱۳۹۴دوستان عزیزلقی فرمان در وانت مزدا قابل تنظیم میباشد.روی جعبه فرمان یه مهره هستش که باز میشه بعد با پیچ داخلش لقی فرمان کم وزیاد میشه .مثلا برای داخل شهر لقی رو کم میکنن وبرای جاده یه مقدار لقی میذارن.اینو من از یه جلوبندی کار حرفهای مزدا یاد گرفتم
حسن
۱۵ آذر ۱۳۹۳92 یه صفر گرفتم ولی نه 200 میره نه از سواری نرمتره. به خاطر شعاع گردش زیاد و نداشتن فرمان هیدرولیک تو شهر روندنش سخته. موتور پر قدرتی داره ولی چون وانت هستش و گیربکسش سنگین نمیتونه سریع بره. وانت مزدا هست نه وانت ماکسیما.
جواد
۲۹ خرداد ۱۳۹۴اگه بخوای شعاع گردش کم بشه میتونی ببریش جلویندی سازی تا پیچ تنظیم فرمون رو تا جایی که جا داره برات باز کنه تا شعاع چرخش کم بشه
mosi
۱۶ مرداد ۱۳۹۴دوست عزیز فراموش نکن این خودرو جزو دسته باری هستش نه سواری.ولی چون خیلی وانت نرم وراحتی هستش میگن مثل سواریه.درضمن همه میگن خوبه وبا نظر یک نفر بد نمیشه.شما نیسان زامیاد سوار شی چی میگی پس.توی دنده چهار باید بندری برقصی اینقدر لرزش داره
شهاب
۲۵ آذر ۱۳۹۳سلام یه تک کابین نقره ای مدل 85 داریم کیلومترش زده140 اما تا180میره.واقعا حیف این موتور و گیربکس روی اون بدنه ضعیف ایرانی.
سامان
۲۱ بهمن ۱۳۹۳سلام به همه
تموم نظراتو خوندم
فردا میخوام یه مزدا تک کابین دوگانه صفر بخرم.البته اگه گیرم بیاد.چون کمه و باید حسابی بگردم.دو سه ماه دیگه میام نظرمو میگم.فعلا اونایی که دارن بدجور تعرقف میکنن.تا ببینیم ..خبر میدم..فعلا
آینده نگر
۳۰ بهمن ۱۳۹۳مدلهای مزدا تاسال1389 واقعا از نظر موتور حرف ندارند ولی سالهای بعد علاوه بر برداشت قطعات آن مزایای گذشته را هم فراموش کردند بطوری که مشتریان حاضرند آین خودرو را با همان قیمت بخرند فقط از لحاظ بدنه وفرمان باید تجدید نظر شود
سعید
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ظرفیت بارشو زده 1 تن،ولی اینجا ایرانه،با پیکان وانت ا تن بار میبرن،با مزدا 2 تن،با نیسان هم که دیگه بماند
محمد
۲۷ اسفند ۱۳۹۳باسلام خدمت دوستان
دونوع مزداوانت درایران هست
مدل رفسنجانی که زمان ریس جمهوری رفسنجانی وارد شد ۷۲_۷۴همراه بامیتسوبیشی وشورلتs10 که تک کابین ان 2000ccودوکابین 2400cc
وکمپلت ژاپنی واگه تمیزش گیربیاد مرگ ندارد
گروه بهمن تاسال ۷۷مزدا۱۶۰۰و۱۸۰۰تولید میکردالبته ۱۸۰۰خیلی کم وبه ندرت گیرمیاد
ازسال۷۸تا۹۳مزدا۲۰۰۰تولید شد
بهترین ۲۰۰۰تولیدسال ۷۸ سری اول وهرچه گذشت ازکیفیت کم شدتاجایی که ازبرچسب شب نماپشت درعقب دزدیدند تا……بی کیفیت شدند
مزداتاسال ۸۴_۸۵ مزه مزداژاپن دار. و۸۶و۸۷نیز خوب ولی طعم اونراندارد
ازاین تاریخ به بعد ساخت چین یاایران یاژاپن نمیدونم ولی افتضاه
مزداتاتاریخ ۸۳کاربرات البته ۸۳نیمی از۸۳انژکتور
وازاخرسال۸۴کولردارشدند
البته مدل پایینترسفارشی بعضیاشون کولرداشتند
ازتولید اول تاالان این ماشین چندتامشکل اساسسی داشته
اطاق بیخودوبی کیفیت مخصوصا دربهادرهمه مدلها
بهم خوردن تنظیم کاربرات درمدلهای پایین
زیروبندضعیف مخصوصااز۸۴به بعد
جعبه فرمان وکرمبیل ویکسری مشکلات برقی
خدمت اون دوست عزیز که گفتندروکیلومترزده ۱۸۰و۲۰۰راه میرفت
عرض کنم سرعت روی تمامی مدلها ۱۶۰کیلومترزده ونهایت ۱۸۰و۱۸۵میره حتی ۱۶۰۰
البته مزداسه چرخ ومزدا۱۰۰۰ccرانمیگم
بنده مزدامدل ۷۷_۷۹_۸۳_۸۴_۸۶و۸۸داشتم
تجربه رانندگی باشورلتs10_میتسوبیشی_مزدارفسنجانی_تویتاهایلوکس_مزدا۱۰۰_۲۰۰۰_۱۶۰۰ونیسان داشتم
ازنظرقدرت وشتاب سرعت مزدا ۲۰۰۰بهتراز۱۶۰۰ولی ازنظرکیفیت قطعات وساخت ۱۶۰۰بهتره
سوالی داشتید بنده درخدمتم الانم ی ۸۴بدون رنگ برافروش دارم
جواد
۴ خرداد ۱۳۹۴سلام یه مزدا 85انژکتور دارم .دیفرنسیالش به خاطر نداشتن واسکازین زوزه داره .ایا دف ۱۶۰۰با ۲۰۰۰تفاوت داره .آخه ۲۰۰۰گیر نیاوردم
جواد
۲۹ خرداد ۱۳۹۴سلام فکر نکنم اما مال من 1600 بود زوزه میکشید با یک استوک عوض کردم خوب شد البته مال چند سال پیش بود
سمانه
۲۵ آبان ۱۳۹۹سلام من یک سوالی دارم ما یک مزدا مدل ۷۴ داریم کارمون نیاز به رفت و آمد داره و با این قیمت بنزین واقعا سخته بنظر شما اگر گاز سوزش کنیم مشکلی پیش میاد چون میخواستیم کولر وصل کنیم هرکس یچی گفت با اینکه دریچه کولر هم داره ممنون میشم راهنمایی کنید
محمد
۲۸ اسفند ۱۳۹۳خدمت دوستان ظرفیت بارمزدا۲۰۰۰_۱تن بنده یکبارتا۱۵۰۰kgبارزدم به موترزیادفشارنیومد ولی توصیه میکنم این کارنکنیدی دوستام نزدیک۳۰۰۰kgبار۱۶۰۰کرده بود بادنده۱باباماشین دراورده بود احمق
توصیه دوم تاجایی که امکان دارد دوگانه نخریدمخارج موتوراین ماشین بالاست
این ماشین برای دوگانه بودن طراحی نشده
سوم قیمت نودوکابین ازتک کابین گرونترولی دست دوم بلعکس
چهارم کسی که مدل پایین نداشته مدل بالاش میپسندد
تفاوت جدید قدیمش وقتی مشخص میشد که شلاغ کش ازش کاربکشید
پنجم ازنظربنده خرید دوکابین اشتباه
نه سواری ونه وانت
علت ازنظر راحتی صندلی وزیروبند وفرمان ومصرف زیاد
هرگز بدرد سواری نمیخورد
ازنظر کمبود جا فضا درعقب نسبت به حجم موتوربالا بدردوانت بودن نمیخورد
بعضیامیگندهم سواری دارم هم وانت اشتباه
ششم فرمان ماشین اگه هیدرولیک باش نسبت به طراحی احتمال چپ کردن زیاد
همینجوری امارچپ کردنش بالاست چه برسد باهیدرولیک
هفتم یکی ازمعایب شعاع چرخش کم لاستیکها فرمان پذیری ضعیف که ازقدیم تاالان همراه این ماشین بوده البته درمدلهای ۱۶۰۰_۱۰۰۰چون ازنظرکیفیت بالاترندکمتراین مشکل دیده میشد وفرمان پذیری بهتره
هشتم لاستیک معمولی برای حمل بار عالی ولی اگه دیربه دیرتعویض شود سریع زیروبند اوراق میکندمعمولا ایرانی هستند وکیفیت پایین سریع خشک میشند
لاستیک پهن برای بارکشی زیاد جالب نیست وفرمان سفت میشد
ولی زیروبند عالی میشد وتعادل بهترمیشد وخشگله وبدرد قر اتفار میخورد
نهم هنگام خرید ازیک باتجربه کمک بگیرید مهم مهم مهم …..
اینها فقط یکسری ازتجربیات بنده بود که حدود ۱۵سال چوبش خوردم
یکسری ازتجربیات یادم نمیاد یکسری گفتنی نیست تجربی ………
اینم شمارم 09212163092
سوالی داشتید پیام بدهید
ی مزدا ۸۴دارم فروشی_ ۴حلقه لاستیک هانکوک ۲۱۵بزرگترین سایز نیز دارم
لطفا نظرتون درباره نظرات بنده بدید
خداشاهدفقط خواستم مسیر اشتباه نریدوخریدخوب داشته باشید
یاعلی
بهمن
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳واقعا دس خوش با این مطلب گذاشتنت عین خودشه مو لا درزش نمیره منم ی ۸۵ اب نفتی از صفری دستمه تک برگ ۱۷ سال سابقه رانندگی باهاش موتور این ماشین خداست مرگ نداره.ممنون بابت توضیحات مفیدتون.
محمد
۲۸ اسفند ۱۳۹۳این ایمل بنده کاری داشتید اگه پیام جواب ندادم ایمیل بزنیدیابالاین درخدمتم
apexmoini@yahoo.com
یکسری مطلب دیگه یادم اومد که فعلا حوصلش ندارم بگم
درکل ماشین خوب اگه بجاودرست استفاده بشد
اون سری قطعات که کارژاپن مثل موتورمخصوصااون مدلهای که عرض کردم عالی
واون قطعات که کارایران یاچین رو مخ مثل بدنه _دربهامخصوصا درمدلهای بالای ۸۹ که افتضاح
البته فکرکنم جدیداکه موتورپیکان دارد بی کیفیت
اگه مزدا خوبش داشته باشید سواریش اعتیاد اورو و وابسته میشید این حالت درتویتا هایلوکس بیشتر
انشاالله ی انتخاب درست داشته باشید
ارمین
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام من ماشین های وانت زیادی سوار شدم همشون اشغال بودن ولی مزدا عالی بود باحاش بار میبرم مسافت های طولانی مثل ببر میره باهاش یدک کمباین 4 تنی رو میکشم خم به ابرو نمیاره یه بار تو جاده خاموش کرد دیدم تسمه تایمش پاره شد زدم تو سرم گفتم الان یه 2 یا 3 تومنی پیاده شدم موتوری سوپاپ پیستون سیلند سر سیلندره تاب گرفت وقتی بردم تعمیرگاه مکانیکش گفت هر ماشینی بود بیچاره بودی این ماشین با بقیه ماشینا فرق میکنه خودش فیلر میگیره اصلا اسیبی به موتور نمیاره فقط روغن هاشو عوض کنی مشکلی برات پیش نمیاد بردمش جلوبندی رو بریزم همشون تعمیری بود ولی همون جا ماشین های دیگه بود باید تعویض میکردن اگه گریس هاشو به موقع میزدم اصلا نیازی به ریختن جلوبندی نبود مزایا ماشینی نرم پرقدرت پرشتاب و پرسرعت ماشینی که اگه سرویسش رو به موقع انجام بدی اصلا خراب نمیشه و اما خراب بشه قطعاتش گرونه اما معاب ترمز متوسط و فرمون خشک
Mehdi
۱ بهمن ۱۴۰۱با مزدا ۱۶۰۰ ژاپن میشه یدک ۳ تنی کشید؟
ارمین
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام من ماشین های وانت زیادی سوار شدم همشون اشغال بودن ولی مزدا عالی بود باحاش بار میبرم مسافت های طولانی مثل ببر میره باهاش یدک کمباین 4 تنی رو میکشم خم به ابرو نمیاره یه بار تو جاده خاموش کرد دیدم تسمه تایمش پاره شد زدم تو سرم گفتم الان یه 2 یا 3 تومنی پیاده شدم موتوری سوپاپ پیستون سیلند سر سیلندره تاب گرفت وقتی بردم تعمیرگاه مکانیکش گفت هر ماشینی بود بیچاره بودی این ماشین با بقیه ماشینا فرق میکنه خودش فیلر میگیره اصلا اسیبی به موتور نمیاره فقط روغن هاشو عوض کنی مشکلی برات پیش نمیاد بردمش جلوبندی رو بریزم همشون تعمیری بود ولی همون جا ماشین های دیگه بود باید تعویض میکردن اگه گریس هاشو به موقع میزدم اصلا نیازی به ریختن جلوبندی نبود مزایا ماشینی نرم پرقدرت پرشتاب و پرسرعت ماشینی که اگه سرویسش رو به موقع انجام بدی اصلا خراب نمیشه و اما خراب بشه قطعاتش گرونه
مسعود
۸ خرداد ۱۳۹۴معایب مزدا…2000
من مزدا دو کابین چند وقتی هست خریدم باهاش چند تا سفر جاده ای رفتم تا حالا که در مجموع فکر کنم 5000 تای شده. از جمله سفر شیراز به تهران. مدل 88 هست. از نظر بدنه و ظاهر واقعا هیچ کاری گروه بهمن انجام نداده کاملا افتضاحه . انگار حوصله نداشتن کار کنن بدنه اش رو ی روزه درست کردن. بعضی جاهاش نیاز به جوشکاری داره. شیشه های جلوش حداقل میشد برقی باشه که نیست. زیر موتورش سینی نداره. درهاش کلا سفت باز بسته میشه. و ی عیب که به نظرم مهمه اینه که شیشه جلوش خیلی صافه جوری که هوا رو خیلی گیر میندازه و صدا میده. فرمونشم که هیدولیک نیست و لی من دیگه عادت کردم. از کنار درهاش هم یکمی هوا میاد داخل توی سرعت های بالااااااا
مسعود
۸ خرداد ۱۳۹۴محاسن مزدا 2000
از نظر موتوری عالیه صدای موترش خودش گویای همه چیز هست.
شتاب متوسط و مطلوبی داره. امپر ماشین خیلی به سختی بالا میره . توی سرعت بالا کم نمیاره من تا 160 تا باهاش راحت رفتم. چون ماشین شاسی داره نگران وزن سر نشین و …نیستی تا 1 تن راحت جابه جا می کنه. مصرف کمی داره تقریبا صدی 9 یا 8.5 میسوزنه و تو جاده صدی 8 میشه البته حواستون به باد لاستیک هاش باشه که روی 35 تنظیم بشه. برای کسانی که کارهای فنی دارن کاملا مناسبه. قیمت قطعات یدکی کاملا مناسبه مثلا بدنه اش هر جاش ایراد داره من فابریکش رو میندازم. البته نسبت به خودروی مثل 206 و سمند مناسب قیمتش . از نظر امنیت هم بدنه محکمی داره ی جورای شبیه نیسان می مونه مخصوصا اگر گارد جلو و عقب نصب کنید توی تصادفات کمترین اسیب رو می بینه.
سامان
۱۰ خرداد ۱۳۹۴سلام
من یک وانت دو کابین برای رفتن به زمین های کشاورزی میخوام.جاده خاکی هم داره.ولی برای توی شهر هم لازم دارم چه وانتی بخرم؟بعضی جاها مسیر کوهستانی میشه.چی بخرم؟
جواد
۲۹ خرداد ۱۳۹۴سلام بستگی به پول شما داره هر چقدر پول بدی ماشین بهمون کیفیت گیرت میاد
مسعود
۸ خرداد ۱۳۹۴اگر شیشه جلوی خودرو شیب بهتری داشت و باد از رو بدنش راحتتر سر می خورد عالی بود چون این ماشین واقعا توی سرعت بالا کم نمیاره. ولی درکل ماشینهای ایرانی کلا عیب هستن واسه هر کومشون میشه ی لیست کامل از معیب رو ردیف کرد اینم یکی مثل بقیه اونهاست متاسفانه.
مسعود
۱۹ خرداد ۱۳۹۴برای رفتن توی جاده خاکی ی ماشین با کمک های خوب و دو دیفرانسل نیازه مثل پیکاپ
فرهاد
۲۸ تیر ۱۳۹۴سلام_ اقا من همه نظرارو خوندم باتوجه به اینکه مامسافرت میریم کل خونرو بار میزنیم میخایم مزدا بگیریم خدا کنه ماشین خوبی باشه- بلند بودن و قدرت موتور و قیمت مناسبشم باعث جلب توجه کردنش شده- یاعلی
بهنام
۹ مرداد ۱۳۹۴فوقالعاده ماشین کم خرج و خوبیه با هزارتا پژو پارس عوضش نمیکنم. هیچ ماشین تو رنج قیمتی خودش یا یه مقدار بالاتر بهش نمیرسه اگ پشتش بشینید عاشق شتاب وقدرتش میشید. فیسش جون میده واسه ماشین بازی من یه دو کابین ََید مدل ۹۰ دارم آقا سالاره به مولا سالار. بهش برسید از تو مرسدس خیرتون میشن