سلام من که تا حالا از هر کس که مزدا 2000 داشته پرسیدم چطور ماشینیه همشون گفتن ار سمند وپژو و خیلی از ماشینهای اینچنینی بهتره میخوام یکی دو کابینشو بخرم
با سلام خدمت دوستان من یه مزدای 87 دو کابین دارم که خیلی ازش راضیم چون قدرت و شتاب بالایی داره و اصلا تو کل انداختن کم نمیاره . درضمن من اوایل از ترمزاش ناراضی بودم بعدا وقتی خوب روش بررسی کردم دیدم که موقع ترمز گرفتن ترمزای عقب دیر فعال میشن منم چون مهندسی مکانیک خودرو خونده بودم خودم دست بکار شدم دیدم توی مدار ترمز عقب یه فشار شکن دقیقا بعد از سه راهی لوله های ترمز عقب وجود داره که من داخلشو خالی کردم و یه شیر کنترل فشار روغن هم کنار شاسی سمت راننده کنار چرخ عقب وجود داره که هرچی ماشین بار بیشتری داشته باشه اجازه میده که روغن بیشتری عبور کنه منم اون شیرو از مسیر حذف کردم الان چون فشار روغن مدار ترمز عقب بالا رفته ترمزاش قوی شدن گفتم که بچه ها حتما امتحانش کنید در ضمن من یه کار دیگه هم کردم اونم اینک سیستم ترمزای عقب رو از دوبلکس دوبل به سیستم سرو تغییر دادم . این روش برای کسایی که ترمزاشون معمولیه و ای بی اس نداره و اگه فقط فشار مدار روغن ترمز چرخ های عقب رو بالا ببرن کفایت میکنه من توی فصل بهار و تابستون از فیلتر هوای اسپرت استفاده میکنم که این کار شتاب ماشین رو بیشترم میکنه و بهتره از شمع های دو پلاتین هم استفاده کنید با این ترفند تو شتابگیری صدای غرش موتور فوق العاده زیباست و چشم همه رو به خودش میدوزه امیدوارم که استفاده برده باشین عشق من فقط مزدا….
سلام به همه دوستان.بچه ها من یه مشکلی دارم ببینید سر در میارید ازش.ماشینم مزدا2000 مدل 91 دوگانه کارخانه.وقتی که تو حرکت بهش معکوس میدم برای شتاب گیری کورس گذاشتن یا وقتی تا آخرین سرعت هر دنده سرعتمو پر میکنم.بعدش ماشینم دیگه بد کارمیکنه . آشغال میاد سر صافی های انژکتورام و باید 4تا صافی انژکتورامو عوض کنم.هربارم 50 تومن هزینشه. باکو باز کردم پرآشغال بود شستمو تمیزکردم. صافی بنزینمم عوض کردم اما هنوز نمیدونم از کجاآشغال میاد سر صافی انژکتورام.لطفا راهنماییم کنید.ممنون
هاهاهاها…خیلی جالبه.من مزدا2000مدل89دارم.شتابش خوبه البته نه واسه کورس گذاشتن.برادرمن:مزدا ضریب دنده هاش پایینه یعنی توی100مترباید3تادنده عوض کنی اونوقت شما چطوری با405 کل انداختی؟درکل ماشین خوبیه من تهران زندگیمیکنم ماشین زیرپامه و حاضرم نیستم بجاش مثلا پرشیا سوارشم اما چندتا ایراد داره اول فرمون مزدا180درجه است یعنی اگه یه جابخوای سروته کنی دهنتو…میکنه دوم ترمزخطرناکی داره که چندبارتاحالامنوبه…داده
سلام به همه دوستان درموردگازسوزکردن مزداونسوختن سنسورهواکش مزدامن خودم یک راه حل براش پیداکردم که به هراوستایی می گفتم نمی دونست چکارکنه وسط خرطومی لوله هواکش یک جداکننده داره که باید یک شیریکطرفه داخل اون بزاری که فقط هواازسمت هواکش به طرف سیلندربیادنه بالعکس واون شیر رو هم اگه خواستین می گم چطوردرست میشه
آقا ما یه دو کابینش گرفتیم مدل 95 اونقدری که تعریفش می کنن خوب نیست از لحاظ موتور و گیربکس عالیه ولی فقط دیفرانسیلش می خونه کولرش هم خوبه سواریشم خوبه فرمونش ثابته , نمی شه تنظیمش کرد – خلاصیش هم زیاده ترمزش بدک نیست ولی پدالش پایین می گیره دنده هاش خیلی سنگینه به طوری که بیشتر اوقات با دنده دو حرکت می کنم یه بار هم یه تن بار زدیم عقب ماشین نشست زمین اصلا نمیشد باهاش بیشتر از 50 بیای چون کله ماشین بالا بود
مدلای جدید اصلا تعریف ندارن.ما یه دوکابین مدل 88 داریم،بیا سوار شو،اگه راضی شدی ازش بیای پایین!درضمن یه تن بار زدی همین میشه دیگه!چون فنراش نسبت به تک کابین نرم تره و باید کمتر بار بزنی
سلام. دو کابین بیشتر سواریش خوبه تا باریش. باید باری که میزنی کاملا ته اتاق بار بزنی وگرنه تو فرمون گرفتن و ترمز دچار مشکل میشی. در مورد تعویض دنده هم کلا نیسان و مزدا و تویوتا ها رو وقتی روش بار نداره باید با دنده ۲ شروع به حرکت کنی
سلام دوستان عزیز من یک مدل89تک خریدم اصلا نیسان در مقابل مزدا قابل مقایسه نیست.تو سربالایی شتابش عالیه.فقط ترمزش ضعیفه.بعد یه سوال اینکه داخلش روغن ریختم فیلرش صداش درومد که دلیلشو نمیدونم!اگه کسی میدونه اطلاع بده
بچه ها یه سوال دیگه یادم رفت.من ماشینمو از قم خریدم مدلشم 89تک.موقعی که اوردم اینجابردم پیش نکانیک برا چکاو موتور یه پیج که برا ورودی هوا بودو باز کرد.میگفت هوارو بیشتر وارد موتور کنم تا مصرفش کم شه نظرتون چیه؟؟
من یه تک کابینشو دارم واقعا ماشین عالیه ولی ترمزش اشغاله یه بار که تازه برا اولین سوارش شدم فک کردم ترمزاش حداقل در حد پراید دیگه هست،ولی وقتی یه صحنه پیش اومد با سرعت هشتاد تا رفتم زیر کامیون ولی به دلیل داشتن کاپوتی طویل هیچیم نشد فقط یه گلگیر تعویض کردم.
واقعا ملت بدبختی هستیم که مجبوریم تکنولوژی 30 سال پیش رو بخریم و ازش تعریف کنیم، شما اگه میخوای کورس بزاری برو زانتیا بخر. من یه ماهه میخوام یه وانت بخرم واسه کارخونه که هم زیر پام باشه هم کرایه وانت ندم کل بازارو زیرورو کردم چند روز پیش یه مقاله خوندم که وانت ال نودتو اروپا از سواریش محبوب تره و جالبه که اونا میگن تنها پیکاپی هستش که از سواریش خوشکل تره و متقاعد شدم اونو بخرم. مزدا ماشین خوبیه ولی 37 تومان نمی ارزه و حداقل امکانات مثل فرمون هیدرولیک و پخش نداره . بله نسبت به آریسان که موتور پیکان روشه خوبه ولی جایی که رنو باشه خرید مزدا اشتباهه. من 17 تومان دادمو بقیشم 24 ماهه یه ماه دیگه هم تحویل میگیرم
تعریفی هم هست واقعا با یه مقایسه ساده میشه تشخیص داد که کدوم بهتره: تندر پیکاپ 800کیلو بار جابه جا میکنه ولی مزدا ظرفیتش1250هست ولی من 2تن هم بار زدم رنو مال فرانسه اما مزدا مال ژاپن تندر پیکاپ موتورش 1600اماا مزدا 2000 در ضمن شما از یه پیکاپ با این قیمت واین همه مزایا که داره چه امکاناتی میخوای؟؟
سلام دوستان من یه مدل 95 گرفتم خوب راه نمیره , تو سربالای ها انگار از پشت می کشنش (سریع دور موتور پایین میاد مثل حالت ی که موتور خفه می کنه) پیش تنظیم موتوری هم بردم فقط شمع ها رو عوض کرد ولی باز هم درست نشد دوستان بنظرتون مشکل از چیه ؟
قبلا یه پراید داشتم دقیقا مثل همین مشکل رو داشت می خورد به سر بالای ها سریع از دور می افتاد و با عوض کردن سنسور مپ ماشین کاملا پرنفس و درست شد حالا می خواستم ببینم مشکل از این سنسور مپ می تونه باشه ؟ سنسور مپ مزدا کجاش قرار داره؟
به صورت اتفاقی اومدم در مورد روغنش سرچ کنم افتادم اینجا تمام نظرات رو خوندم … با اکثریت موافقم منم دو کابین 88 ش رو دارم البته طاهراش رو تیوپلس گذاشتم 205 برام عجیبه که ماشین من از بقیه ی دو کابینا کمکاش پاینتره انگار کپه و خیلی نرمه و برام عالیه چون بار نمیکشم ازش فقط کارای ساده یکی از دوستان گفته بود که مزدا نهایت سرعتش 140 بیشتر نمیشه آره درسته منم وقتی میرفتم جا برای پدال گاز خیلی بود ولی رو 140 ماشین میلرزید تا اینکه طاهراش عوض کردم وقتی تو مسیر برمیگشتم اتفاقی نگام به صحفه کیلومتر افتاد اونموقع فهمیدم 170 میرم یه بار دیگه 180 روندمش یه بار دیگه 210 یعنی 0 رو رد میکنه و میره بخدا جرعتش رو نداشتم پام بیشتر بزارم رو گاز چون وقتی از 140 رد میکنه صدای باد که میخوره حذف میشه انگار رو هواس ماشین و وحشتناک شتاب میگیره… اینارو ننوشتم بگم اله و بله ماشین توپیه ولی خداییش بهترین موتور ماشینیه که تا الان سوار شدم فرمونش که داغونه خصوصا چرخشش سر تقاطع ها توی شهر نرم میشه با گیرس کاری و روغن اما زاویه ش خیلی بده صندلی راننده رو توپ کردم برا خودم عقبیا هم راحتن اما شاگرد خیلی بد کلا صندلی هاش بدرد نمیخوره اگه ماشین صفرم باشه اینقدر باز و بسته کردن دراش محکمه بعد یه مدت گاری میشه چراغاش عااااالیه …. ترمز اینو وقتی می فهمید که اولا طاهرتون فابریکی خودش نباشه ترمزش عالی میشه اما بازم ضعفش تو سرعت بالا خودشو نشون افتضاح میشه… ماشالا در و شیشه هم خود فقط باد میدن تو دست بزاری زیر داشپورتم باد میاد
اونایی که مزدا دارن خیلی بش عادت میکنن اما یه مدت بعد که پارس یا چیز دیگه ای سوار میشن می فهمن انگار تا الان تراکتور می روندن…
فقط کاش صدای موتور مزدا رو کم میکردن +چراغاش میزاشتن رو یه پژو پارس
سلام من یه کم گیر کردم یه وانت پیکان 50 تا کارکرد دارم و میخوام با مزدا وانت تعویض کنم ولی پولم در حد مدلهای 88 ایناست به نظر شما وانت پیکان صفر و بدم مزدا 88 بگیرم کار ریسکی نیست ؟ خرجش خیلی بالاتر نیست ؟ باهاش کار میکنم و بار نهایت 800 کیلو میزنم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام من یه سواری ال 90داشتم به خاطر کارم فروختم یه مزدا دوکابین دوگانه 89 خریدم الان چندتا مشکل که دارم اینکه که فرمونش و کلاجش خیلی سفته برای این مشکل کسی راه حل داره میشه هیدرولیکش کرد؟؟؟؟
ولی خداییش هیچی ماشین آمریکایی نمیشه از نظر قدرت شتاب گشتاور و سواری ولی هزینش زیاده فقط که هزینش در برابر این سواری قدرت ماشین کمرنگ میشه مثلا بیوک حجم موتورش5700 سی سی هست سیلندر
سلام دوستان دوستان بنظر من بزرگترین مشکلش اینکه ترمز های عقبش ریگلاژ اتوماتیک نیست اگه بخوای دستی ترمز های عقب رو ریگلاژ کنی هم عیبش اینه که از یک نقطه ریگلاژ نمیشه که راحت ریگلاژ بشه , از دو نقطه ریگلاژ داره که باعث میشه هیچ کس نتونه اون رو درست ریگلاژ کنه (یعنی نمیشه ) این تنظیم نبودن لنت های عقب به شدت روی ترمز تاثیر می زاره اول اینکه پدال ترمز پایین می گیره دوم بعدش اگه لنت رو ریگلاژ کنی لنت به صورت نا متوازن خورده میشه و سریع باید لنت عوض کنی
اگه راهی هست که بشه چرخ های عقب رو درست ریگلاژ کرد یا کاری کرد بشه ریگلاژ اتوماتیک روش نصب کرد(لوازم یه ماشین دیگه که بهش بخوره روش بندازی) لطفا بگید چون با همه مشکلاتش میشه ساخت ولی این یکی نه باتشکر
مصطفی
۱۲ مرداد ۱۳۹۴دوستان لطفا بگین …من یه تک کابین نود وسه دارم نقرابی .صبح ها بد روشن میشه ووقتی روشن میشه یه صدای خیلی ضعیف موتورش داره.مثل صدای فیلر هستش.به نظر شما چطوری حلش کنم.برم فیلر بزنم
مظاهر
۲۹ فروردین ۱۳۹۵سلام روغن بهران نیمه سنیتیک بریزی حل میشه
سامان
۱۶ خرداد ۱۳۹۵اینا فیلر اتوماتن.فیلر نمیخوان که.روغنت رو عوض کن
agriculture
۱۶ خرداد ۱۳۹۵سلام
سیستم تنظیم سوپاپ موتور وانت مزدا بصورت هیدرولیکی اتومات می باشد به غیر از روغن توتال روغن دیگری استفاده نکن
مصطفی۲۰۰۰
۳۱ فروردین ۱۳۹۶ممگنه از فیلتر روغن یا خود روغن باشد حتما فیلتر روغن مزدا ۲۰۰۰ نصب کنید حتما روغن نیمه سنتتیک استفاده کنید
Hossein messbahi
۲۷ مهر ۱۳۹۴سلام من که تا حالا از هر کس که مزدا 2000 داشته پرسیدم چطور ماشینیه همشون گفتن ار سمند وپژو
و خیلی از ماشینهای اینچنینی بهتره میخوام یکی دو کابینشو بخرم
حسین
۲۸ آبان ۱۳۹۴با سلام خدمت دوستان من یه مزدای 87 دو کابین دارم که خیلی ازش راضیم چون قدرت و شتاب بالایی داره و اصلا تو کل انداختن کم نمیاره . درضمن من اوایل از ترمزاش ناراضی بودم بعدا وقتی خوب روش بررسی کردم دیدم که موقع ترمز گرفتن ترمزای عقب دیر فعال میشن منم چون مهندسی مکانیک خودرو خونده بودم خودم دست بکار شدم دیدم توی مدار ترمز عقب یه فشار شکن دقیقا بعد از سه راهی لوله های ترمز عقب وجود داره که من داخلشو خالی کردم و یه شیر کنترل فشار روغن هم کنار شاسی سمت راننده کنار چرخ عقب وجود داره که هرچی ماشین بار بیشتری داشته باشه اجازه میده که روغن بیشتری عبور کنه منم اون شیرو از مسیر حذف کردم الان چون فشار روغن مدار ترمز عقب بالا رفته ترمزاش قوی شدن گفتم که بچه ها حتما امتحانش کنید در ضمن من یه کار دیگه هم کردم اونم اینک سیستم ترمزای عقب رو از دوبلکس دوبل به سیستم سرو تغییر دادم . این روش برای کسایی که ترمزاشون معمولیه و ای بی اس نداره و اگه فقط فشار مدار روغن ترمز چرخ های عقب رو بالا ببرن کفایت میکنه من توی فصل بهار و تابستون از فیلتر هوای اسپرت استفاده میکنم که این کار شتاب ماشین رو بیشترم میکنه و بهتره از شمع های دو پلاتین هم استفاده کنید با این ترفند تو شتابگیری صدای غرش موتور فوق العاده زیباست و چشم همه رو به خودش میدوزه امیدوارم که استفاده برده باشین عشق من فقط مزدا….
تورج
۳۰ تیر ۱۴۰۰حسین آقا ممنون از نظرت داداش مدل نودوشش هاش چطورن شدیدا ب راهنماییت نیاز دارم ؟🙏
حسین
۱۰ آذر ۱۳۹۴سلام به همه دوستان.بچه ها من یه مشکلی دارم ببینید سر در میارید ازش.ماشینم مزدا2000 مدل 91 دوگانه کارخانه.وقتی که تو حرکت بهش معکوس میدم برای شتاب گیری کورس گذاشتن یا وقتی تا آخرین سرعت هر دنده سرعتمو پر میکنم.بعدش ماشینم دیگه بد کارمیکنه . آشغال میاد سر صافی های انژکتورام و باید 4تا صافی انژکتورامو عوض کنم.هربارم 50 تومن هزینشه.
باکو باز کردم پرآشغال بود شستمو تمیزکردم. صافی بنزینمم عوض کردم اما هنوز نمیدونم از کجاآشغال میاد سر صافی انژکتورام.لطفا راهنماییم کنید.ممنون
amoo mori
۲۵ دی ۱۳۹۴هاهاهاها…خیلی جالبه.من مزدا2000مدل89دارم.شتابش خوبه البته نه واسه کورس گذاشتن.برادرمن:مزدا ضریب دنده هاش پایینه یعنی توی100مترباید3تادنده عوض کنی اونوقت شما چطوری با405 کل انداختی؟درکل ماشین خوبیه من تهران زندگیمیکنم ماشین زیرپامه و حاضرم نیستم بجاش مثلا پرشیا سوارشم اما چندتا ایراد داره اول فرمون مزدا180درجه است یعنی اگه یه جابخوای سروته کنی دهنتو…میکنه دوم ترمزخطرناکی داره که چندبارتاحالامنوبه…داده
سعید
۲۸ اسفند ۱۳۹۶دقیقا حرف منو زدی مام یه 89 داریم نمیدونم اینا ماکسیما سوار میشن یا مزدا اینایی که این اقا گفته درسته واقعا نه این کورس با پرشیا و پارس
محمدرضا
۳ تیر ۱۴۰۰داداشای عزیز اخرین مدل موتور ژاپنیش چه مدلی میشه؟ راست میگن اخرین مدلش 93 هستش؟
مجید
۲۶ دی ۱۳۹۴سلام دوستان
من یه مزدا 84 دارم میخام گاز مایع (lpg) روش ببندم چیکار کنم که سنسور هواکش نسوزه؟
ممنون میشم اگه کسی اطلاعی داره راهنماییم کنه
ali
۲۳ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز راهی نداره تا سری 86 که جای سنسور مپو جابجا کردن امکان گازی کردن نیست
تورج
۳۰ تیر ۱۴۰۰علی اقا مدا نودوشش هاشم ژاپنیه یا چی؟؟؟🙏🙏
شهاب
۲۵ اسفند ۱۳۹۹سلام به همه دوستان درموردگازسوزکردن مزداونسوختن سنسورهواکش مزدامن خودم یک راه حل براش پیداکردم که به هراوستایی می گفتم نمی دونست چکارکنه وسط خرطومی لوله هواکش یک جداکننده داره که باید یک شیریکطرفه داخل اون بزاری که فقط هواازسمت هواکش به طرف سیلندربیادنه بالعکس واون شیر رو هم اگه خواستین می گم چطوردرست میشه
یاسر
۲۰ فروردین ۱۴۰۰چطور درست میشه کرد اون شیریک طرفه را
سلام
۱۱ بهمن ۱۳۹۴بچه ها لامپ هالوژن میخام بندازم رو مزدام
لامپ 100/100بهتره یا 140/100؟
اصلا 140/100 داریم.وجود داره؟لطفا جواب بدین
حامد
۹ اسفند ۱۳۹۴آقا ما می خوایم یکیش رو بگیریم
ولی توا رزشیابی کیفی خودروهای ساخت داخل در شهریورماه زده بود ترمز جز بدترین ترمز هاست
حالا می خواستم ببینم کسانی که این ماشین رو دارن واقعا ترمزش چطوره ؟ نسبت به پراید و 405 و …
؟
mohamad amin
۲۲ دی ۱۳۹۵سلام برای نگه داشتن عادی خوبه
hamed
۲۳ خرداد ۱۳۹۵آقا ما یه دو کابینش گرفتیم مدل 95 اونقدری که تعریفش می کنن خوب نیست
از لحاظ موتور و گیربکس عالیه ولی فقط دیفرانسیلش می خونه
کولرش هم خوبه
سواریشم خوبه
فرمونش ثابته , نمی شه تنظیمش کرد – خلاصیش هم زیاده
ترمزش بدک نیست ولی پدالش پایین می گیره
دنده هاش خیلی سنگینه به طوری که بیشتر اوقات با دنده دو حرکت می کنم
یه بار هم یه تن بار زدیم عقب ماشین نشست زمین اصلا نمیشد باهاش بیشتر از 50 بیای چون کله ماشین بالا بود
جواد
۳ مرداد ۱۳۹۵مدلای جدید اصلا تعریف ندارن.ما یه دوکابین مدل 88 داریم،بیا سوار شو،اگه راضی شدی ازش بیای پایین!درضمن یه تن بار زدی همین میشه دیگه!چون فنراش نسبت به تک کابین نرم تره و باید کمتر بار بزنی
تورج
۳۰ تیر ۱۴۰۰اقا جواد ی نودوشش رو دیدم ینی نخرم؟؟؟آیا فرق داره با مدلای دیگه یا چی مممونم
اتابک
۳ دی ۱۳۹۸سلام. دو کابین بیشتر سواریش خوبه تا باریش. باید باری که میزنی کاملا ته اتاق بار بزنی وگرنه تو فرمون گرفتن و ترمز دچار مشکل میشی. در مورد تعویض دنده هم کلا نیسان و مزدا و تویوتا ها رو وقتی روش بار نداره باید با دنده ۲ شروع به حرکت کنی
مصطفی
۹ مرداد ۱۳۹۵سلام دوستان عزیز من یک مدل89تک خریدم اصلا نیسان در مقابل مزدا قابل مقایسه نیست.تو سربالایی شتابش عالیه.فقط ترمزش ضعیفه.بعد یه سوال اینکه داخلش روغن ریختم فیلرش صداش درومد که دلیلشو نمیدونم!اگه کسی میدونه اطلاع بده
مصطفی
۹ مرداد ۱۳۹۵بچه ها یه سوال دیگه یادم رفت.من ماشینمو از قم خریدم مدلشم 89تک.موقعی که اوردم اینجابردم پیش نکانیک برا چکاو موتور یه پیج که برا ورودی هوا بودو باز کرد.میگفت هوارو بیشتر وارد موتور کنم تا مصرفش کم شه نظرتون چیه؟؟
حمید معصومی نژاد از روم
۶ شهریور ۱۳۹۵من یه تک کابینشو دارم واقعا ماشین عالیه ولی ترمزش اشغاله یه بار که تازه برا اولین سوارش شدم فک کردم ترمزاش حداقل در حد پراید دیگه هست،ولی وقتی یه صحنه پیش اومد با سرعت هشتاد تا رفتم زیر کامیون ولی به دلیل داشتن کاپوتی طویل هیچیم نشد فقط یه گلگیر تعویض کردم.
مصطفی
۷ شهریور ۱۳۹۵اینجا کسی نظر نمیده
عليرضا
۴ آبان ۱۳۹۵واقعا ملت بدبختی هستیم که مجبوریم تکنولوژی 30 سال پیش رو بخریم و ازش تعریف کنیم، شما اگه میخوای کورس بزاری برو زانتیا بخر.
من یه ماهه میخوام یه وانت بخرم واسه کارخونه که هم زیر پام باشه هم کرایه وانت ندم کل بازارو زیرورو کردم چند روز پیش یه مقاله خوندم که وانت ال نودتو اروپا از سواریش محبوب تره و جالبه که اونا میگن تنها پیکاپی هستش که از سواریش خوشکل تره و متقاعد شدم اونو بخرم. مزدا ماشین خوبیه ولی 37 تومان نمی ارزه و حداقل امکانات مثل فرمون هیدرولیک و پخش نداره . بله نسبت به آریسان که موتور پیکان روشه خوبه ولی جایی که رنو باشه خرید مزدا اشتباهه. من 17 تومان دادمو بقیشم 24 ماهه یه ماه دیگه هم تحویل میگیرم
mohamad amin
۲۲ دی ۱۳۹۵تعریفی هم هست واقعا
با یه مقایسه ساده میشه تشخیص داد که کدوم بهتره:
تندر پیکاپ 800کیلو بار جابه جا میکنه ولی مزدا ظرفیتش1250هست ولی من 2تن هم بار زدم
رنو مال فرانسه اما مزدا مال ژاپن
تندر پیکاپ موتورش 1600اماا مزدا 2000
در ضمن شما از یه پیکاپ با این قیمت واین همه مزایا که داره چه امکاناتی میخوای؟؟
هادی
۲۸ اسفند ۱۳۹۵تسمه تایم مزدا زنجیری هست ولی تو ال نود شما تسمه هست وای اگه روزی تسمه پاره بشه یکی از بزرگترین ایراد های ال نود هستش
محمد
۹ آذر ۱۳۹۵سلام
من یه بیس روزیه یه وانت مزدا صفر گرفتم اکثر چیزاش خوبه فقط باصندلیو کلاچش مشکل دارم کسی هست اینارو درست کرده باشه ممنون میشم از راهنمایتون
mohamad amin
۲۲ دی ۱۳۹۵سلام
درسته صندلی هاش یه مقدار حالت نیمکت داره
امیر
۱۱ آذر ۱۳۹۵والا موتور 30 سال پیش مزدا بهتر از موتور ال نود وانت هست به شرطی که تو موتورش دست نبرده باشن
محمدرضا
۱۳ آذر ۱۳۹۵من یه مزدا مدل 80 دارم.2000 کاربراتی هستش.ازش راضیم.گاز مایع نصب کردم و با گاز تا 140 روندم.ولی نمیدونم چرا تو سربالایی میمونه.موتورشم تازه تعمیره.بالای 3 تومن خرجش کردم.لطفا منو راهنمایی کنین.صفحه کلاجشم نو هست.کاربراتشم میزونه
رضا
۱۴ آذر ۱۳۹۵سلام من خودم یک از این وانت رو دارم مدلش 66 ژاپنی کولر فرمون هیرولیک داره هنوزم بعد از 30 سال فرنونش با کوچک ترین حرکت میچرخه در کل بینظیره
mohamad amin
۲۲ دی ۱۳۹۵مطمئنید هیدرولیکه؟؟!
Mohamad
۱۹ دی ۱۳۹۸داداش ماله شما۴ دنده هستش یا ۵ دنده من یه ۶۹ خورده پستم بخرم به نظرت یا نه؟
حسین
۱ دی ۱۳۹۵سلام ماشینم وانت مزدا دوکابین دوگانه فابریک مدل ۸۷ میباشه.وقتی درجا روی گاز کار میکنه موتورش کم میاره و ماشین لرزش داره ولی توی حرکت مشکلی احساس نمیکنم.کسی میدونه لطفا راهنماییم کنه.ممنون
علی
۲۳ دی ۱۳۹۵سلام دوستان
من یه مدل 95 گرفتم خوب راه نمیره , تو سربالای ها انگار از پشت می کشنش (سریع دور موتور پایین میاد مثل حالت ی که موتور خفه می کنه)
پیش تنظیم موتوری هم بردم فقط شمع ها رو عوض کرد ولی باز هم درست نشد
دوستان بنظرتون مشکل از چیه ؟
قبلا یه پراید داشتم دقیقا مثل همین مشکل رو داشت می خورد به سر بالای ها سریع از دور می افتاد و با عوض کردن سنسور مپ ماشین کاملا پرنفس و درست شد
حالا می خواستم ببینم مشکل از این سنسور مپ می تونه باشه ؟
سنسور مپ مزدا کجاش قرار داره؟
آوش
۹ اسفند ۱۳۹۵مشکل از پمپ بنزینه داخل باکه ، احتمالا نیمه سوز شده ، عوضش کن دیگه کم نمیاره
mohamad amin
۲۳ دی ۱۳۹۵بهترین در پیکاپ ها….
Hasan
۲۷ دی ۱۳۹۵با سلام دوستان کسی میدونه خطای کیلومترش چندتاس
خلیل
۱۳ بهمن ۱۳۹۵به صورت اتفاقی اومدم در مورد روغنش سرچ کنم افتادم اینجا تمام نظرات رو خوندم …
با اکثریت موافقم منم دو کابین 88 ش رو دارم البته طاهراش رو تیوپلس گذاشتم 205
برام عجیبه که ماشین من از بقیه ی دو کابینا کمکاش پاینتره انگار کپه و خیلی نرمه و برام عالیه چون بار نمیکشم ازش فقط کارای ساده
یکی از دوستان گفته بود که مزدا نهایت سرعتش 140 بیشتر نمیشه
آره درسته منم وقتی میرفتم جا برای پدال گاز خیلی بود ولی رو 140 ماشین میلرزید تا اینکه طاهراش عوض کردم وقتی تو مسیر برمیگشتم اتفاقی نگام به صحفه کیلومتر افتاد اونموقع فهمیدم 170 میرم
یه بار دیگه 180 روندمش
یه بار دیگه 210 یعنی 0 رو رد میکنه و میره
بخدا جرعتش رو نداشتم پام بیشتر بزارم رو گاز چون وقتی از 140 رد میکنه صدای باد که میخوره حذف میشه انگار رو هواس ماشین و وحشتناک شتاب میگیره…
اینارو ننوشتم بگم اله و بله ماشین توپیه
ولی خداییش بهترین موتور ماشینیه که تا الان سوار شدم
فرمونش که داغونه خصوصا چرخشش سر تقاطع ها توی شهر
نرم میشه با گیرس کاری و روغن اما زاویه ش خیلی بده
صندلی راننده رو توپ کردم برا خودم
عقبیا هم راحتن اما شاگرد خیلی بد کلا صندلی هاش بدرد نمیخوره
اگه ماشین صفرم باشه اینقدر باز و بسته کردن دراش محکمه بعد یه مدت گاری میشه
چراغاش عااااالیه ….
ترمز اینو وقتی می فهمید که اولا طاهرتون فابریکی خودش نباشه ترمزش عالی میشه اما بازم ضعفش تو سرعت بالا خودشو نشون افتضاح میشه…
ماشالا در و شیشه هم خود فقط باد میدن تو
دست بزاری زیر داشپورتم باد میاد
اونایی که مزدا دارن خیلی بش عادت میکنن
اما یه مدت بعد که پارس یا چیز دیگه ای سوار میشن می فهمن انگار تا الان تراکتور می روندن…
فقط کاش صدای موتور مزدا رو کم میکردن +چراغاش میزاشتن رو یه پژو پارس
amir
۱۷ بهمن ۱۳۹۵سلام من یه کم گیر کردم یه وانت پیکان 50 تا کارکرد دارم و میخوام با مزدا وانت تعویض کنم ولی پولم در حد مدلهای 88 ایناست به نظر شما وانت پیکان صفر و بدم مزدا 88 بگیرم کار ریسکی نیست ؟ خرجش خیلی بالاتر نیست ؟ باهاش کار میکنم و بار نهایت 800 کیلو میزنم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید
حامد
۴ اسفند ۱۳۹۵سلام
من یه سواری ال 90داشتم به خاطر کارم فروختم یه مزدا دوکابین دوگانه 89 خریدم
الان چندتا مشکل که دارم اینکه که فرمونش و کلاجش خیلی سفته
برای این مشکل کسی راه حل داره
میشه هیدرولیکش کرد؟؟؟؟
فقط بیوک
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ولی اگه کلی حساب کنیم ماشین خوبیه
ماشینای ساخت ایران همشون ی مشکلی دارن دیگه
شاهرخ
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ولی خداییش هیچی ماشین آمریکایی نمیشه
از نظر قدرت شتاب گشتاور و سواری ولی هزینش زیاده فقط که هزینش در برابر این سواری قدرت ماشین کمرنگ میشه
مثلا بیوک حجم موتورش5700 سی سی
هست سیلندر
شاهرخ
۲۱ اسفند ۱۳۹۵از طرف دیگه ماشین ژاپنی کم. استهلاکه خراب نمیشه مرگ نداره کلا کم خرجه
reza
۹ فروردین ۱۳۹۶سلام دوستان
دوستان بنظر من بزرگترین مشکلش اینکه ترمز های عقبش ریگلاژ اتوماتیک نیست
اگه بخوای دستی ترمز های عقب رو ریگلاژ کنی هم عیبش اینه که از یک نقطه ریگلاژ نمیشه که راحت ریگلاژ بشه , از دو نقطه ریگلاژ داره که باعث میشه هیچ کس نتونه اون رو درست ریگلاژ کنه (یعنی نمیشه )
این تنظیم نبودن لنت های عقب به شدت روی ترمز تاثیر می زاره
اول اینکه پدال ترمز پایین می گیره
دوم بعدش اگه لنت رو ریگلاژ کنی لنت به صورت نا متوازن خورده میشه و سریع باید لنت عوض کنی
اگه راهی هست که بشه چرخ های عقب رو درست ریگلاژ کرد یا کاری کرد بشه ریگلاژ اتوماتیک روش نصب کرد(لوازم یه ماشین دیگه که بهش بخوره روش بندازی) لطفا بگید چون با همه مشکلاتش میشه ساخت ولی این یکی نه
باتشکر
Ma
۱۲ خرداد ۱۳۹۶من می خواهم مدل96 را بگیرم. الان یه l90داریم میشه راهنمایی کنید.ازنظرخرابی این چیزا میگم چطوره؟