بهمن موتورکرمان موتور KMC

مقایسه کی ام سی T9 و بهمن G9، بزرگ‌ترین و قوی‌ترین پیکاپ‌های بازار

کی ام سی T9 و بهمن G9 با قیمت کارخانه‌ای حدود دو میلیارد تومان، در کنار فوتون G7 گران‌ترین پیکاپ‌های حال حاضر بازار کشور محسوب می‌شوند.
بهمن G9 یا کی ام سی T9

هم‌اکنون در بازار کشورمان اگر در بازهٔ قیمتی یک تا دو میلیارد تومان به دنبال یک پیکاپ صفرکیلومتر باشید، انتخابی جز مدل‌های چینی نخواهید داشت. در بالاترین سطح این بازار، نام دو پیکاپ جدید و بزرگ یعنی کی‌ام‌سی T9 و بهمن G9 به چشم می‌خورد که در کنار فوتون G7، گران‌ترین و قوی‌ترین پیکاپ‌های حال حاضر بازار محسوب می‌شوند. ازاین‌رو، در ادامه قصد داریم این پیکاپ‌های کرمان موتور و بهمن موتور را باهم مقایسه کنیم تا ببینیم کدام‌یک می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

همچنین بخوانید:

وانت پیکاپ بهمن G9؛ مشخصات فنی، قیمت و بررسی ویدئویی

جک KMC T9 مشخصات و قیمت وانت پیکاپ جدید کرمان موتور

معرفی کلی

پیکاپ G9 محصول شرکت ZX Auto است که سابقهٔ بسیار زیادی دارد و چند دهه پیش اولین پیکاپ چینی را تولید کرد. این شرکت در آوریل سال ۲۰۲۱ پیکاپ G9 را معرفی کرد که اولین پیکاپ فول سایز چینی محسوب می‌شود. هرچند این خودرو در ابتدا با نام G9 معرفی شد اما بعداً به «ویشی ۱۹۴۹» تغییر نام داد که به سال تأسیس ZX Auto اشاره دارد. گروه بهمن که سال‌ها وانت کاپرا از ZX Auto را تولید کرده بود، در نمایشگاه خودروی اصفهان ۱۴۰۱ پیکاپ G9 را رونمایی و حدود یک سال بعد تولید آن را آغاز کرد.

بهمن G9

کی‌ام‌سی T9 پیکاپی از شرکت جک است و درواقع هانتر نام دارد. این پیکاپ اولین بار در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰ رونمایی و از اوایل سال ۲۰۲۱ راهی بازار چین شد. هانتر یا T9 در اصل فیس‌لیفت بزرگی روی جک T8 محسوب می‌شود یعنی همان پیکاپی که از سال ۱۳۹۹ با نام کی‌ام‌سی T8 توسط کرمان موتور در کشورمان عرضه می‌شود. این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ برای اولین بار از T9 رونمایی کرده تا بخش بالاتری از بازار پیکاپ‌های کشور را پوشش دهد.

کی ام سی T9

طراحی بیرونی

در طراحی بیرونی G9 الهام گیری از پیکاپ‌های آمریکایی کاملاً مشهود است. در این پیکاپ، جلوپنجره بزرگ، کاپوت برآمده، گلگیرهای برجسته و سپر عظیم، تا حد زیادی دوج رم را به یاد می‌آورد و به همین دلیل باابهت‌تر از رقیب به نظر می‌رسد. در عقب پیکاپ با چراغ‌های عمودی معمولی شاهد نمای ساده‌تری هستیم درحالی‌که با یک پانل مشکی‌رنگ بین چراغ‌ها سعی شده نمای این قسمت از یکنواختی خارج شود. به‌طورکلی، پیکاپ بهمن با این طراحی از تمام پیکاپ‌های چینی بازار ایران متمایز خواهد بود و حس و حالی آمریکایی دارد.

بهمن G9

در سمت دیگر، T9 طراحی منحصربه‌فردی دارد که اثری از کپی‌برداری فاحشی در آن دیده نمی‌شود. البته این پیکاپ از ستون A به عقب کاملاً با T8 یکسان است و تغییرات فقط در قسمت دماغه صورت گرفته است. در اینجا شاهد چراغ‌های دوقسمتی هستیم و دی‌لایت‌های باریک بالا با قابی پلاستیکی که دورتادور جلوپنجره کشیده شده و به سپر ختم می‌شود احاطه شده‌اند. در عقب نیز هرچند چراغ‌های عمودی با T8 یکسان هستند اما گرافیک داخلی آن‌ها تغییر کرده و بروزتر شده‌اند. درمجموع، هردو پیکاپ طراحی قابل‌قبولی دارند اما G9 به خاطر حال و هوای آمریکایی می‌تواند بیشتر جلب‌توجه کند.

کی ام سی T9

در بخش ابعاد، ازآنجایی‌که G9 به‌عنوان یک پیکاپ فول سایز معرفی شده است، با ۵,۳۹۳ میلی‌متر طول، ۲,۰۴۵ میلی‌متر عرض و ۱,۹۶۵ میلی‌متر ارتفاع، بزرگ‌تر از T9 با ۵,۳۳۰ میلی‌متر طول، ۱,۹۶۵ میلی‌متر عرض و ۱,۸۸۰ میلی‌متر ارتفاع است. فاصلهٔ محوری ۳,۲۳۰ میلی‌متری پیکاپ بهمن نیز به میزان قابل‌توجهی با ۳,۱۱۰ میلی‌متر رقیب کرمانی بیشتر است.

داخل

طراحی داخل دو پیکاپ در نگاه اول تا حدودی شبیه به هم به نظر می‌رسد زیرا فرم کلی داشبورد هردو خودرو به هم نزدیک است و هردو از دریچه‌های تهویه مرکزی عمودی در طرفین یک نمایشگر بزرگ استفاده می‌کنند. بااین‌حال، T9 به طراحی مدرن‌تر داشبورد، غربیلک فرمان و دریچه‌های تهویه، فضای بروزتری دارد درحالی‌که کابین G9 کمی قدیمی‌تر به نظر می‌رسد. البته پیکاپ مونتاژی بهمن به لطف عرض بیشتر، در داخل کنسول میانی بسیار پهنی را بین صندلی‌ها قرار داده است تا در اینجا هم حال و هوای آمریکایی از خود نشان دهد. روی داشبورد هردو پیکاپ تریم چرم مصنوعی کار شده اما در T9 به لطف تریم نقره‌ای شاهد نمای بهتری هستیم. درمجموع در این قسمت باید کی‌ام‌سی T9 را برتر بدانیم هرچند که G9 هم حسی آمریکایی‌تر و خشن‌تر دارد.

امکانات و تجهیزات

در جدول زیر امکانات و تجهیزات دو پیکاپ را باهم مقایسه می‌کنیم:

بهمن G9 کی‌ام‌سی T9
نمایشگر ۱۰.۱ اینچی ۱۰.۴ اینچی
صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی دیجیتالی ۷ اینچی
کروز کنترل دارد دارد
ایربگ ۶ عدد ۶ عدد
آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرم‌کن تاشو برقی با گرم‌کن
سانروف ندارد دارد
سیستم صوتی ۶ بلندگو ۶ بلندگو
ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای دارد دارد
پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان دارد دارد
صندلی راننده ۶ جهته برقی ۶ جهته برقی
صندلی سرنشین جلو ۴ جهته برقی ۴ جهته برقی
گرم‌کن صندلی‌های جلو دارد دارد
کول باکس ندارد دارد
ترمز پارک برقی دارد دارد
اتوهولد دارد دارد
ترمز کمکی اضطراری ندارد دارد
کنترل شروع حرکت در سربالایی دارد دارد
کنترل حرکت در سراشیبی دارد ندارد
سیستم کنترل پایداری ESC دارد دارد
سیستم کنترل کشش TCS دارد دارد
پایش باد تایرها دارد دارد
هشدار حرکت بین خطوط دارد ندارد
هشدار برخورد جلو دارد ندارد
سنسور پارک عقب و جلو عقب و جلو
دوربین ۳۶۰ درجه دارد دارد
دوربین ثبت وقایع دارد ندارد
سنسور نور و باران دارد دارد
شارژر بی‌سیم گوشی دارد دارد
نورپردازی داخلی دارد دارد

با توجه به جدول فوق، دو پیکاپ از لحاظ امکانات تقریباً در یک سطح هستند هرچند که در بخش سیستم‌های ایمنی، G9 کمی برتری دارد درحالی‌که T9 این کمبود را با سانروف جبران می‌کند.

پیشرانه

هردو پیکاپ از پیشرانه‌های ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با تزریق مستقیم سوخت استفاده می‌کنند و همان‌طور که اشاره شد، از قوی‌ترین پیکاپ‌های حال حاضر بازار کشور هستند. بااین‌حال، T9 با ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور، به میزان قابل‌توجهی از G9 با ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور قوی‌تر است. انتقال نیرو در هردو خودرو توسط گیربکس‌های هشت سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد اما این گیربکس در G9 ساخت ZF و در T9 ساخت DAE است. همچنین هردو پیکاپ به سامانه چهارچرخ محرک با قفل دیفرانسیل عقب مجهز هستند و از حالات دوچرخ سبک، چهارچرخ سبک و چهارچرخ سنگین بهره می‌برند.

حمل بار

هرچند G9 پیکاپ بزرگ‌تری است اما طول اتاق بار آن با ۱,۵۳۰ میلی‌متر تقریباً با T9 با ۱,۵۲۰ میلی‌متر یکسان است هرچند که با ۱,۷۰۰ میلی‌متر، عرض بسیار بیشتری نسبت به رقیب با ۱,۵۹۰ میلی‌متر دارد. عمق اتاق بار پیکاپ بهمن نیز با ۵۱۵ میلی‌متر از ۴۷۰ میلی‌متر T9 بیشتر است. بااین‌وجود، درحالی‌که پیکاپ کی‌ام‌سی ظرفیت حمل ۱۰۰۰ کیلوگرم بار را دارد، ظرفیت بار G9 تنها ۴۹۵ کیلوگرم اعلام شده که کمتر از نصف رقیب است. این در حالی است که پیکاپ بهمن با ۲۰۶۰ کیلوگرم وزن، کمتر از ۱۰۰ کیلوگرم از کی‌ام‌سی ۱۹۷۰ سنگین‌تر است.

جمع‌بندی

هم‌اکنون پیکاپ G9 قیمت کارخانه‌ای یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومانی دارد که این رقم در بازار به بیش از ۳.۳ میلیارد تومان رسیده است. قیمت کارخانه‌ای T9 هم با یک میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان، دقیقاً با رقیب بهمنی یکسان است اما این پیکاپ هنوز وارد بازار نشده و قیمت بازار آن مشخص نیست. درمجموع، پیکاپ کی‌ام‌سی با توجه به پیشرانهٔ قوی‌تر، ظرفیت بار بیشتر و حضور نسبتاً موفق پیکاپ T8 در بازار کشورمان، می‌تواند خودروی برتر این مقایسه باشد اما G9 هم با ابعاد بزرگ‌تر و ظاهر باابهت‌تر، می‌تواند نظرها را به خود جلب کند.

برای آگاهی از آخرین اطلاعیه های فروش بهمن موتور این صفحه اختصاصی از پدال را دنبال کنید.

مقایسهٔ مشخصات فنی

بهمن G9 کی‌ام‌سی T9
پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو
قدرت ۱۹۵ اسب بخار ۲۲۱ اسب بخار
گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر ۳۹۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
ظرفیت باک ۸۰ لیتر ۷۴ لیتر
وزن ۲۰۶۰ کیلوگرم ۱۹۷۰ کیلوگرم
طول ۵,۳۹۳ میلی‌متر ۵,۳۳۰ میلی‌متر
عرض ۲,۰۴۵ میلی‌متر ۱,۹۶۵ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۹۶۵ میلی‌متر ۱,۸۸۰ میلی‌متر
فاصله محوری ۳,۲۲۰ میلی‌متر ۳,۱۱۰ میلی‌متر
طول اتاق بار ۱,۵۳۰ میلی‌متر ۱,۵۲۰ میلی‌متر
عرض اتاق بار ۱,۷۰۰ میلی‌متر ۱,۵۹۰ میلی‌متر
ارتفاع اتاق بار ۵۱۵ میلی‌متر ۴۷۰ میلی‌متر
ظرفیت بار ۴۹۵ کیلوگرم ۱۰۰۰ کیلوگرم
قیمت کارخانه ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4898 ديدگاه)

    بنظر من بهمن G9 درسته زشت تره و بی ریخته ولی حس بهتری نسبت به KMC میده
    چون از فورد F150 کپی شده حس بهتری میده
    و اینکه دستگیره هاش و نمای بغلش خیلی باحال تره باهاش میری کوه بعد درو می‌بندی حس خوبی میگیری ولی KMC T9 برای اینکه گوجه و پیاز های زمین کشاورزیتو تو خیابون بفروشی بهتره
    ولی من با این پول نظرم هایلوکس ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ هست
    خیلی بهتره از اینا
    البته اگه بخوام پیکاپ بخرم وگرنه با این پول همه ون هایما میخرن دعا کنین منم بخرم

    موافقم 20
    مخالفم 24
    1. ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4898 ديدگاه)

      این نامردا باید اینارو جایگزین وانتای ایرانی مثل اریسان و پراید وانت و پیکان وانت کنن

      موافقم 25
      مخالفم 5
    2. froG-driVer

      ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1013 ديدگاه)

      خاک بر سرمون که قویترین پیکاپ بازارمون 200 اسب قدرت داره😑

      موافقم 20
      مخالفم 6
    3. Taha Ayoobi

      ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4321 ديدگاه)

      G9 از روی دوج رم کپی شده.

      موافقم 20
      مخالفم 2
      1. پیام۲

        ۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (278 ديدگاه)

        اون یکی آشغل هم بیشتر شبیه ماشینای جدید میتسوبیشی شده

        موافقم 6
        مخالفم 5
    4. دیجی

      ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (419 ديدگاه)

      خدا وکیلی سه میلیارد(قیمت بازار) می ارزه این g9با این قیمت باید بنز سوارشی

      موافقم 26
      مخالفم 2
    5. شاپور

      ۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (320 ديدگاه)

      باهاش میری کوه بعد درو می بندی ای یعنی چه ؟

      موافقم 26
      1. ۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (4898 ديدگاه)

        منظورم اینه وقتی از ماشین پیاده میشی یه عینک دودی میزنی بعد اینکه درو بستی پاتو میزاری رو در ماشین بعد سیگار رو در میاری سیگار می‌کشی توجه دخترا رو به خودت جلب می‌کنی حال میده

        موافقم 7
        مخالفم 38
    6. RAM1500TRX

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (212 ديدگاه)

      از رم 1500 کپی شده
      F150 از کجا اوردی

      موافقم 10
    7. کامران نمازی

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      T9 رو موافقم ، اصلا از لحاظ ارگونومی،قدرت ، مانور ، با هیچکدوم از پیکاب های بازار
      نمیشه مقایسه کرد، من سوار شدم ،تعجب کردم که این ماشین رو چین زده باشه ، هرکی امتحانش میکرد تعجب میکرد ، انصافا امتحان کنید ببینید چقدر عجیب تولید کرده، ایشالله اینم آخرش تقش در نیاد با مونتاژ ایرانی ها صلوات .

      موافقم 5
      مخالفم 1
  2. ممد ژانگولر

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    هندونه فروشی بری اینجوری بهت قیمت نمیندازن که تو صنعت و بازار خودرو ایران هست . قیمت کارخانه ۱.۹۰۰م بعد آزادش ۳.۵م
    بعد میگن چرا سولاخ مغز ملت تیر میکشه.

    موافقم 26
    مخالفم 2
    1. ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4898 ديدگاه)

      ملت میتونن با این پول هایلوکس کارکرده بخرن !
      چرا اینارو میگیرن آخه آنقدر پول چرا میریزن پای این ماشین های کپی اشغال
      😥😥😥😥☹️☹️☹️☹️😢😢😢😢

      موافقم 22
      مخالفم 15
    2. حسین

      ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (111 ديدگاه)

      اگر G9 بهمن موتور یه جلو پنجره استیل داشت و قدرت موتورش یکم بیشتر بود بهتر میشد،البته من پول خریدشو ندارم.

      موافقم 12
      مخالفم 6
    3. Taha Ayoobi

      ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4321 ديدگاه)

      ممد رسما سر گردنه اس

      موافقم 14
  3. ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4898 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/06/Pickup-8.jpg
    ناکس شبیه گربست
    یکم بیشتر به جلوش توجه می‌کردن بهتر میشد!

    موافقم 13
    مخالفم 1
  4. رامین صفایی

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    مقایسه دو آشغال چینی ، همانند مقایسه میان
    سگ زرد و شغال است .

    موافقم 24
    مخالفم 11
  5. کرگدن باواریا

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (777 ديدگاه)

    آشغال چینی که فقط تو ایران فعالیت داره… گریه داره واقعا
    جالبه یه عده داخل kmc یه جوری سیس میگیرن انگار شاسی بلند gmc سوارن !
    ماشینی که نه رخش به شاسی بلند میخوره نه هیچ چیز دیگش

    موافقم 22
    مخالفم 6
    1. Genius

      ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      این روزا پشت کوییک آر نشستنم افه داره برای که ۵۰۰ میلیون سرمایه است اون کسی که چینی می‌خره خودش می‌دونه از لحاظ طراحی مهندسی بنجله فقط به خاطر اینکه همون بنجل زیر پاش ۱۰ سال حقوق یه کارمنده کلاس می‌ذاره

      موافقم 28
      مخالفم 3
      1. کرگدن باواریا

        ۶ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (777 ديدگاه)

        آخ آخ دقیقا ، یادش بخیر یه بار حواسم نبود با موتور خیلی آروم خوردم به آینه اپتیما کیا ، از موتور پیاده شدم که برم چک کنم چیزی نشده باشه یه معذرتم ازش بکنم ، یارو نوکیسه از آب در اومد اومد بیرون داد و هوار کرد که آی ایوههل ناس آینه ماشینم ۷ میلیونه( سال ۹۹ ) آی جلوتو بپا و این حرفا…
        خداشاهده یه جوری بهم بر خورد با مشت زدم اینش گفتم خودتو این لگنتو هفت جدت رو هم چند بیا حساب کنیم خرجتو بدم برو…
        از خجالتش در اومدم ولی یاد گرفتم اکثر کره ایی سوارا داخل ایران نوکیسن.
        دو تا قشر تو ایران شدید و عجیب تازه به دوران رسیدن ، کره ایی سوار ها خصوصا اوپتیما سوارا _ چینی سوارا خصوصا fmc و جک اس ۵

        موافقم 19
        مخالفم 19
        1. ۷ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (4898 ديدگاه)

          راست گفتی ولی راننده هایما ها و راننده هیوندا ها مرد هستن❤️❤️❤️💪💪💪
          سلامتی هرچی راننده هایما
          سلامتی هرچی ژاپنی سوار هرچی راننده نیسان هرچی راننده پراید💪❤️
          سلامتی هرکی که با پول خودش سوار ماشینش شده❤️💪
          درد و بلای راننده هایما ها بخوره تو راننده هرچی جکو اپتیما ❤️💪💪❤️

          موافقم 2
          مخالفم 16
        2. داود

          ۹ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2 ديدگاه)

          احسنت به کرگدن.باید با شاخ می‌زدی به لاستیکش.در ضمن لیفان ایکس 60رو یادت رفت بگی.چی میزنی کرگدن.

          موافقم 6
          مخالفم 2
    2. ایران بدبخت ایران گرفتار در فساد و رانت

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خب خیلی به هم نزدیکن
      فرقش یه g با k هستش‌دیگه

      از ماست‌که‌بر ماست

      ما ایرانی هارو یه جوری بارمون اوردن
      که اگه بلانصبت یه درخت خشک شده ۱۰ متری هم بکنن تو ماتح‌تمون قبول میکنیم و دم نمیزنیم
      حتی نگاه نمیکنیم ببینیم‌ کیه
      چ برسه به اینکه یه اعتراضی یه عکس العملی …
      یکم اخ و اوف و‌بعدش تبدیل به جوک وو یه نیشخند و‌برو که رفتیم به عادت کردن

      موافقم 9
      مخالفم 1
  6. زیزیگولو

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (6035 ديدگاه)

    بقول کاربرای پدال کپی پیکاپای آمریکایی واسه مناطق محروم 🤦

    موافقم 17
    مخالفم 2
  7. م.ارجمند

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    مقایسه خودرو چینی با چینی، روشی برای تبلیغ خودرو چینی است که به خصوص با اطلاع از موضع گیری چین در قبال جزایر ایرانی، اهانت به شعور ملت عزیز ایران است که شایسته خودروهای برند دنیا هستند ،نه حلبی های چینی👌
    …..

    موافقم 12
    مخالفم 8
  8. Genius

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    نمی‌دونم تو مملکتی که متوسط درآمد خانوار با کار کردن دو نفر ۳۰ ۴۰ تومنم نمی‌شه این ماشین‌های میلیاردی دلیل وجودشون چیه اصلا؟؟؟

    موافقم 15
    مخالفم 6
    1. ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4898 ديدگاه)

      برای کارخونه داراست که ماهی ۴۰۰ درامدشونه
      🤣
      البته چرت گفتم حاجی
      والا یارو زمین بابا بزرگشو میفروشه ماشین چینی میخره
      اکثر رفیقای بابام شاسی بلندای چینی و کره ای سوار میشن و بابای من یه ماشین ایرانی پوکیده سوار میشه
      خودم هم یه پراید پوکیده سوار میشم ولی تقویتش کردم پرشیا رو میزنه
      از شانسمون بابا بزرگم بنده خدا زمین خاصی نداشت که بفروشیمش
      فوقش بابام خونه بابا بزرگمو بفروشه یه دنا صفر بتونه بخره
      ولی ارزش نداره خب
      بعضیا هزار متر زمینشون تو شهرستان رو میفروشن تیگو هفت پرو و فیدلیتی اینا میخرن
      ما هم ماشینای اوراقی ۱۵ سال و ۲۰ سال پیش رو مجبوریم سوار شیم
      ولی خدا قسمت کنه یه ۱۵ هزار متر زمین گیرمون بیاد

      موافقم 16
      مخالفم 5
      1. JaMsHiD-R1988

        ۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2759 ديدگاه)

        ایشالا زمین پونزده هکتاری گیرت بیاد

        موافقم 16
        مخالفم 0
        1. ۷ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (4898 ديدگاه)

          همچنین ❤️

  9. Taha Ayoobi

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4321 ديدگاه)

    G9 کپی به شدت ناشیانه از دوج رم.
    یه بار تو خیابون دیدمش، ترسیدم از قیافش.
    شبیه عملی های داغونه.

    موافقم 10
    مخالفم 4
  10. علی جردن

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    ی پیچش صد شرف داره به تویوتا هایلوکس

    موافقم 8
    مخالفم 27
    1. مگنوم

      ۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (82 ديدگاه)

      تویوتا تو خوابشم همچین آپشنایی ندیده

      موافقم 12
      مخالفم 16
      1. Taha Ayoobi

        ۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (4321 ديدگاه)

        خوشم میاد علی جردن میگه و مگنوم تائید میکنه😂

        هایلوکس 2023 رو بیار بعد نتیجه گیری کن.
        صندلی های تویوتا تاکوما TRD PRO تکنولوژیش از اینا بیشتره 😂

        موافقم 16
        مخالفم 3
    2. Rambo

      ۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      والا بخدا . خدا خیرت بده . همینو بگو . کی تویوتا رو که یه کمپانی درجه ۵ چینیه با این عزیزان جک و ZX Auto که کمپانی درجه یک ژاپن و پرفروش ترین کمپانی دنیاست مقایسه میکنه ؟
      همه عالم میدونن جنس ژاپنی یک بار مصرفه و خرجش از هزینه خریدش بیشتره و آشغال خالصه . عوضش چینی میخری یه عمر راحتی هزینه نگهداری کمه ، مشتری فراوون ، کیفیت و ایمنی عالی ، سرسخت و قدرتمند
      بخدا همین الان جک هایلوکس و جک لندکروز های قدیمی ( اون پیکاپا ) یکم بهشون برسی و دستی به سر و روش بکشی تا ۳۰ سال دیگه هم کار میکنه
      حالا همین ژاپنی آشغال ۳ سال بعد یه گوشه تعمیرگاه منتظر قطعه ست

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. Taha Ayoobi

        ۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (4321 ديدگاه)

        قسم نخور

        موافقم 6
        مخالفم 2
        1. ۷ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (4898 ديدگاه)

          اون دنیا علی جردن رو فحش میده بخواطر اینکه برای اینکه علی جردن رو مسخره کنه الکی قسم خورد😐

      2. ایران بدبخت ایران گرفتار در فساد و رانت

        ۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        دمت گرم

        چ حوصله داشتی ولی
        دیگه تا اخرشو‌ با همین‌فرمون‌رفتی‌هاا‌

  11. محمد غلامی

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پول فورد و جیپ بدی این آشغال ها که فنی از نصف سواری های بروز ضعیف ترن رو بخری

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. علی جردن

      ۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2123 ديدگاه)

      این مضوع ربطی به خودروهای چینی نداره اگر فورد جیپ در ایران مجوز پلاک ملی میگرفتند هم قیمت رولزرویس بودن… مشکل از مافیای خودروست

      موافقم 11
      مخالفم 1
  12. آجودانی

    ۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    در حال حاضر قویترین کلوت با موتور ۲۴۰۰ توربو میتسوبیشی ژاپنه

    موافقم 6
    مخالفم 5
  13. همایون

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (778 ديدگاه)

    فکر کنم فوتون بهتر از جفتشون باشه البته مشکل رادیاتشو باید هنگام خرید حل کنی ولی طراحی داخلیش و کیفیت متریالش ازین دوتا بهتره موتورشم ظاهرا موتور بهتری از آب دراومده

    موافقم 9
    مخالفم 4
  14. فیات مولتیپلا

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    “اما کمبود امکانات ایمنی رو با سانروف جبران میکند”
    این چه حرفیه آخه؟ چون سانروف داره تو ایمنی برابر میشه؟دیه حرفایی میزنید

    موافقم 11
    مخالفم 1
  15. حسن

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    خوب نیستن هیچکدام پیکاپ توربو اونم چینی یعنی فاجعه

    موافقم 6
    مخالفم 4
  16. محمد حسین

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بنظرم اگه G9 بخریم بهتره ! چند سال دیگه اوراق میشه موتور گیر بکس میندازیم دور موتور وگیربکس دوچ رم میخریم قویتر نو بندازیم نصب کنیم

    موافقم 8
    مخالفم 2
  17. روح الله

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وایییی😂😂😂 میگما پیکاپ G9 خیلی اشناس خانوما میرن صورت جراحی پلاسیک میکنن قیافه داغون تغییر میکنه اینم همین ماشین جراحی پلاسیک کرده تغییر میکنه قبل عمل دوچ رم بوده الان شد زد ایکس اتو G9 🤣🤣🤣

    موافقم 7
    مخالفم 1
  18. بابک

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    قیمت های هر دو پیکاپ ، T9 وG9 نسبت به عملکرد و کیفیت شان ، بیش از حد گران و غیر منطقی است…
    بخاطر ظاهر خودرو ، فوقش ، خریدار تا یک ماه ذوق کند و احساس رانندگی با شاسی بلند داشته باشد ، بعد از یک ماه ، متوجه کیفیت پایین قطعات بدنه و ظاهری و فنی خواهند شد…بروید از نزدیک هم T9 وهم G9 را ببینید
    از سمر پلاستیکی جلو بگیر تا ضخامت قوطی های شاسی و بدنه…
    لیاقت مردم ما خیلی بیشتر از این خودرو های چینی است که حتی در خود چین با جمعیت ۱/۴۵۰ میلیاردی اش ، به اندازه ۱/۴ فروش در ایران ، فروش داخلی ندارند
    در خودروهای برقی و هیبرید ، کیفیت خودروهای چینی در دنیا قابل قبول است اما در خودروهای بنزینی حرفی برای گفتن از لحاظ کیفیت و عملکرد و دوام در دنیل ندارند….
    حداقل اگر دنبال خودرو شاسی یا پیکاپ چینی هستید ، کارکرده بخرید که افت قیمتش را کرده باشد که دچار ضرر افت مدل و کارکرد هنگفت نشوید…

    موافقم 11
    مخالفم 3
  19. amirboss

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (728 ديدگاه)

    بهمن G9 جدا از فنی ضعیف به نظر من بهتره.
    حالا با این اختلافی که قیمت کارخانه با بازار آزاد داره،یه لقمه نون حلال هم نصیب دلال های عزیز میشه

    موافقم 7
    مخالفم 1
  20. Parsa

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (63 ديدگاه)

    بهتره بگیم کپی کننده بزرگترین پیکاپ ها

    موافقم 4
    مخالفم 1
  21. علی

    ۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (111 ديدگاه)

    محصولات چین در ایران = زباله
    (در کشورهای دیگه رو خبر ندارم)

    موافقم 3
    مخالفم 2
  22. هما

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    آیییی ملتتتت.از کجا پول در میارید خداوکیلی.من تو یه ملیون تومن پول برا تعمیر موتور موندم.مگه شماها هم حقوق اداره کار نمیگیرید؟؟؟؟پس این همه پول برا این ماشینا چینی و وارداتی از کجا میارید

    موافقم 4
    مخالفم 3
  23. علی شلبی

    ۹ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (527 ديدگاه)

    زشت تری ماشین های جهان

    موافقم 3
    مخالفم 2
  24. رضا منصوری

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سواری t9 عالیه ، نرم پر قدرت ، احساس فوق العاده ، اصلا در حد هایلوکس نیست ، ولی به عنوان یه ماشین چینی عالیه ، من برای کارشناسی کردن فروش، سوار شدم، بی نظیر بود ، شاید بتونم بگم بهترین ماشین چینی بازاره، توصیه میکنم یه با تست کنید ، اصلا سواریش شبیه پیکاب نیست . بین اشغالهای چینی ،این یه خورده کمتر اشغاله .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا