کی ام سی T9 و بهمن G9 با قیمت کارخانهای حدود دو میلیارد تومان، در کنار فوتون G7 گرانترین پیکاپهای حال حاضر بازار کشور محسوب میشوند.
هماکنون در بازار کشورمان اگر در بازهٔ قیمتی یک تا دو میلیارد تومان به دنبال یک پیکاپ صفرکیلومتر باشید، انتخابی جز مدلهای چینی نخواهید داشت. در بالاترین سطح این بازار، نام دو پیکاپ جدید و بزرگ یعنی کیامسی T9 و بهمن G9 به چشم میخورد که در کنار فوتون G7، گرانترین و قویترین پیکاپهای حال حاضر بازار محسوب میشوند. ازاینرو، در ادامه قصد داریم این پیکاپهای کرمان موتور و بهمن موتور را باهم مقایسه کنیم تا ببینیم کدامیک میتواند انتخاب بهتری باشد.
همچنین بخوانید:
وانت پیکاپ بهمن G9؛ مشخصات فنی، قیمت و بررسی ویدئویی
جک KMC T9 مشخصات و قیمت وانت پیکاپ جدید کرمان موتور
معرفی کلی
پیکاپ G9 محصول شرکت ZX Auto است که سابقهٔ بسیار زیادی دارد و چند دهه پیش اولین پیکاپ چینی را تولید کرد. این شرکت در آوریل سال ۲۰۲۱ پیکاپ G9 را معرفی کرد که اولین پیکاپ فول سایز چینی محسوب میشود. هرچند این خودرو در ابتدا با نام G9 معرفی شد اما بعداً به «ویشی ۱۹۴۹» تغییر نام داد که به سال تأسیس ZX Auto اشاره دارد. گروه بهمن که سالها وانت کاپرا از ZX Auto را تولید کرده بود، در نمایشگاه خودروی اصفهان ۱۴۰۱ پیکاپ G9 را رونمایی و حدود یک سال بعد تولید آن را آغاز کرد.
کیامسی T9 پیکاپی از شرکت جک است و درواقع هانتر نام دارد. این پیکاپ اولین بار در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰ رونمایی و از اوایل سال ۲۰۲۱ راهی بازار چین شد. هانتر یا T9 در اصل فیسلیفت بزرگی روی جک T8 محسوب میشود یعنی همان پیکاپی که از سال ۱۳۹۹ با نام کیامسی T8 توسط کرمان موتور در کشورمان عرضه میشود. این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ برای اولین بار از T9 رونمایی کرده تا بخش بالاتری از بازار پیکاپهای کشور را پوشش دهد.
طراحی بیرونی
در طراحی بیرونی G9 الهام گیری از پیکاپهای آمریکایی کاملاً مشهود است. در این پیکاپ، جلوپنجره بزرگ، کاپوت برآمده، گلگیرهای برجسته و سپر عظیم، تا حد زیادی دوج رم را به یاد میآورد و به همین دلیل باابهتتر از رقیب به نظر میرسد. در عقب پیکاپ با چراغهای عمودی معمولی شاهد نمای سادهتری هستیم درحالیکه با یک پانل مشکیرنگ بین چراغها سعی شده نمای این قسمت از یکنواختی خارج شود. بهطورکلی، پیکاپ بهمن با این طراحی از تمام پیکاپهای چینی بازار ایران متمایز خواهد بود و حس و حالی آمریکایی دارد.
در سمت دیگر، T9 طراحی منحصربهفردی دارد که اثری از کپیبرداری فاحشی در آن دیده نمیشود. البته این پیکاپ از ستون A به عقب کاملاً با T8 یکسان است و تغییرات فقط در قسمت دماغه صورت گرفته است. در اینجا شاهد چراغهای دوقسمتی هستیم و دیلایتهای باریک بالا با قابی پلاستیکی که دورتادور جلوپنجره کشیده شده و به سپر ختم میشود احاطه شدهاند. در عقب نیز هرچند چراغهای عمودی با T8 یکسان هستند اما گرافیک داخلی آنها تغییر کرده و بروزتر شدهاند. درمجموع، هردو پیکاپ طراحی قابلقبولی دارند اما G9 به خاطر حال و هوای آمریکایی میتواند بیشتر جلبتوجه کند.
در بخش ابعاد، ازآنجاییکه G9 بهعنوان یک پیکاپ فول سایز معرفی شده است، با ۵,۳۹۳ میلیمتر طول، ۲,۰۴۵ میلیمتر عرض و ۱,۹۶۵ میلیمتر ارتفاع، بزرگتر از T9 با ۵,۳۳۰ میلیمتر طول، ۱,۹۶۵ میلیمتر عرض و ۱,۸۸۰ میلیمتر ارتفاع است. فاصلهٔ محوری ۳,۲۳۰ میلیمتری پیکاپ بهمن نیز به میزان قابلتوجهی با ۳,۱۱۰ میلیمتر رقیب کرمانی بیشتر است.
داخل
طراحی داخل دو پیکاپ در نگاه اول تا حدودی شبیه به هم به نظر میرسد زیرا فرم کلی داشبورد هردو خودرو به هم نزدیک است و هردو از دریچههای تهویه مرکزی عمودی در طرفین یک نمایشگر بزرگ استفاده میکنند. بااینحال، T9 به طراحی مدرنتر داشبورد، غربیلک فرمان و دریچههای تهویه، فضای بروزتری دارد درحالیکه کابین G9 کمی قدیمیتر به نظر میرسد. البته پیکاپ مونتاژی بهمن به لطف عرض بیشتر، در داخل کنسول میانی بسیار پهنی را بین صندلیها قرار داده است تا در اینجا هم حال و هوای آمریکایی از خود نشان دهد. روی داشبورد هردو پیکاپ تریم چرم مصنوعی کار شده اما در T9 به لطف تریم نقرهای شاهد نمای بهتری هستیم. درمجموع در این قسمت باید کیامسی T9 را برتر بدانیم هرچند که G9 هم حسی آمریکاییتر و خشنتر دارد.
امکانات و تجهیزات
در جدول زیر امکانات و تجهیزات دو پیکاپ را باهم مقایسه میکنیم:
بهمن G9 | کیامسی T9 | |
نمایشگر | ۱۰.۱ اینچی | ۱۰.۴ اینچی |
صفحه آمپر | دیجیتالی ۱۲ اینچی | دیجیتالی ۷ اینچی |
کروز کنترل | دارد | دارد |
ایربگ | ۶ عدد | ۶ عدد |
آینههای جانبی | تاشو برقی با گرمکن | تاشو برقی با گرمکن |
سانروف | ندارد | دارد |
سیستم صوتی | ۶ بلندگو | ۶ بلندگو |
ورود بدون کلید و استارت دکمهای | دارد | دارد |
پدالهای تعویض دنده پشت فرمان | دارد | دارد |
صندلی راننده | ۶ جهته برقی | ۶ جهته برقی |
صندلی سرنشین جلو | ۴ جهته برقی | ۴ جهته برقی |
گرمکن صندلیهای جلو | دارد | دارد |
کول باکس | ندارد | دارد |
ترمز پارک برقی | دارد | دارد |
اتوهولد | دارد | دارد |
ترمز کمکی اضطراری | ندارد | دارد |
کنترل شروع حرکت در سربالایی | دارد | دارد |
کنترل حرکت در سراشیبی | دارد | ندارد |
سیستم کنترل پایداری ESC | دارد | دارد |
سیستم کنترل کشش TCS | دارد | دارد |
پایش باد تایرها | دارد | دارد |
هشدار حرکت بین خطوط | دارد | ندارد |
هشدار برخورد جلو | دارد | ندارد |
سنسور پارک | عقب و جلو | عقب و جلو |
دوربین ۳۶۰ درجه | دارد | دارد |
دوربین ثبت وقایع | دارد | ندارد |
سنسور نور و باران | دارد | دارد |
شارژر بیسیم گوشی | دارد | دارد |
نورپردازی داخلی | دارد | دارد |
با توجه به جدول فوق، دو پیکاپ از لحاظ امکانات تقریباً در یک سطح هستند هرچند که در بخش سیستمهای ایمنی، G9 کمی برتری دارد درحالیکه T9 این کمبود را با سانروف جبران میکند.
پیشرانه
هردو پیکاپ از پیشرانههای ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با تزریق مستقیم سوخت استفاده میکنند و همانطور که اشاره شد، از قویترین پیکاپهای حال حاضر بازار کشور هستند. بااینحال، T9 با ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور، به میزان قابلتوجهی از G9 با ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور قویتر است. انتقال نیرو در هردو خودرو توسط گیربکسهای هشت سرعته اتوماتیک صورت میگیرد اما این گیربکس در G9 ساخت ZF و در T9 ساخت DAE است. همچنین هردو پیکاپ به سامانه چهارچرخ محرک با قفل دیفرانسیل عقب مجهز هستند و از حالات دوچرخ سبک، چهارچرخ سبک و چهارچرخ سنگین بهره میبرند.
حمل بار
هرچند G9 پیکاپ بزرگتری است اما طول اتاق بار آن با ۱,۵۳۰ میلیمتر تقریباً با T9 با ۱,۵۲۰ میلیمتر یکسان است هرچند که با ۱,۷۰۰ میلیمتر، عرض بسیار بیشتری نسبت به رقیب با ۱,۵۹۰ میلیمتر دارد. عمق اتاق بار پیکاپ بهمن نیز با ۵۱۵ میلیمتر از ۴۷۰ میلیمتر T9 بیشتر است. بااینوجود، درحالیکه پیکاپ کیامسی ظرفیت حمل ۱۰۰۰ کیلوگرم بار را دارد، ظرفیت بار G9 تنها ۴۹۵ کیلوگرم اعلام شده که کمتر از نصف رقیب است. این در حالی است که پیکاپ بهمن با ۲۰۶۰ کیلوگرم وزن، کمتر از ۱۰۰ کیلوگرم از کیامسی ۱۹۷۰ سنگینتر است.
جمعبندی
هماکنون پیکاپ G9 قیمت کارخانهای یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومانی دارد که این رقم در بازار به بیش از ۳.۳ میلیارد تومان رسیده است. قیمت کارخانهای T9 هم با یک میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان، دقیقاً با رقیب بهمنی یکسان است اما این پیکاپ هنوز وارد بازار نشده و قیمت بازار آن مشخص نیست. درمجموع، پیکاپ کیامسی با توجه به پیشرانهٔ قویتر، ظرفیت بار بیشتر و حضور نسبتاً موفق پیکاپ T8 در بازار کشورمان، میتواند خودروی برتر این مقایسه باشد اما G9 هم با ابعاد بزرگتر و ظاهر باابهتتر، میتواند نظرها را به خود جلب کند.
برای آگاهی از آخرین اطلاعیه های فروش بهمن موتور این صفحه اختصاصی از پدال را دنبال کنید.
مقایسهٔ مشخصات فنی
بهمن G9 | کیامسی T9 | |
پیشرانه | ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو | ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو |
قدرت | ۱۹۵ اسب بخار | ۲۲۱ اسب بخار |
گشتاور | ۳۶۰ نیوتن متر | ۳۹۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
ظرفیت باک | ۸۰ لیتر | ۷۴ لیتر |
وزن | ۲۰۶۰ کیلوگرم | ۱۹۷۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۳۹۳ میلیمتر | ۵,۳۳۰ میلیمتر |
عرض | ۲,۰۴۵ میلیمتر | ۱,۹۶۵ میلیمتر |
ارتفاع | ۱,۹۶۵ میلیمتر | ۱,۸۸۰ میلیمتر |
فاصله محوری | ۳,۲۲۰ میلیمتر | ۳,۱۱۰ میلیمتر |
طول اتاق بار | ۱,۵۳۰ میلیمتر | ۱,۵۲۰ میلیمتر |
عرض اتاق بار | ۱,۷۰۰ میلیمتر | ۱,۵۹۰ میلیمتر |
ارتفاع اتاق بار | ۵۱۵ میلیمتر | ۴۷۰ میلیمتر |
ظرفیت بار | ۴۹۵ کیلوگرم | ۱۰۰۰ کیلوگرم |
قیمت کارخانه | ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون | ۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون |
۶ تیر ۱۴۰۳بنظر من بهمن G9 درسته زشت تره و بی ریخته ولی حس بهتری نسبت به KMC میده
چون از فورد F150 کپی شده حس بهتری میده
و اینکه دستگیره هاش و نمای بغلش خیلی باحال تره باهاش میری کوه بعد درو میبندی حس خوبی میگیری ولی KMC T9 برای اینکه گوجه و پیاز های زمین کشاورزیتو تو خیابون بفروشی بهتره
ولی من با این پول نظرم هایلوکس ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ هست
خیلی بهتره از اینا
البته اگه بخوام پیکاپ بخرم وگرنه با این پول همه ون هایما میخرن دعا کنین منم بخرم
۶ تیر ۱۴۰۳این نامردا باید اینارو جایگزین وانتای ایرانی مثل اریسان و پراید وانت و پیکان وانت کنن
froG-driVer
۶ تیر ۱۴۰۳خاک بر سرمون که قویترین پیکاپ بازارمون 200 اسب قدرت داره😑
Taha Ayoobi
۶ تیر ۱۴۰۳G9 از روی دوج رم کپی شده.
پیام۲
۷ تیر ۱۴۰۳اون یکی آشغل هم بیشتر شبیه ماشینای جدید میتسوبیشی شده
دیجی
۶ تیر ۱۴۰۳خدا وکیلی سه میلیارد(قیمت بازار) می ارزه این g9با این قیمت باید بنز سوارشی
شاپور
۷ تیر ۱۴۰۳باهاش میری کوه بعد درو می بندی ای یعنی چه ؟
۷ تیر ۱۴۰۳منظورم اینه وقتی از ماشین پیاده میشی یه عینک دودی میزنی بعد اینکه درو بستی پاتو میزاری رو در ماشین بعد سیگار رو در میاری سیگار میکشی توجه دخترا رو به خودت جلب میکنی حال میده
RAM1500TRX
۸ تیر ۱۴۰۳از رم 1500 کپی شده
F150 از کجا اوردی
کامران نمازی
۲۷ شهریور ۱۴۰۳T9 رو موافقم ، اصلا از لحاظ ارگونومی،قدرت ، مانور ، با هیچکدوم از پیکاب های بازار
نمیشه مقایسه کرد، من سوار شدم ،تعجب کردم که این ماشین رو چین زده باشه ، هرکی امتحانش میکرد تعجب میکرد ، انصافا امتحان کنید ببینید چقدر عجیب تولید کرده، ایشالله اینم آخرش تقش در نیاد با مونتاژ ایرانی ها صلوات .
ممد ژانگولر
۶ تیر ۱۴۰۳هندونه فروشی بری اینجوری بهت قیمت نمیندازن که تو صنعت و بازار خودرو ایران هست . قیمت کارخانه ۱.۹۰۰م بعد آزادش ۳.۵م
بعد میگن چرا سولاخ مغز ملت تیر میکشه.
۶ تیر ۱۴۰۳ملت میتونن با این پول هایلوکس کارکرده بخرن !
چرا اینارو میگیرن آخه آنقدر پول چرا میریزن پای این ماشین های کپی اشغال
😥😥😥😥☹️☹️☹️☹️😢😢😢😢
حسین
۶ تیر ۱۴۰۳اگر G9 بهمن موتور یه جلو پنجره استیل داشت و قدرت موتورش یکم بیشتر بود بهتر میشد،البته من پول خریدشو ندارم.
Taha Ayoobi
۶ تیر ۱۴۰۳ممد رسما سر گردنه اس
۶ تیر ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/06/Pickup-8.jpg
ناکس شبیه گربست
یکم بیشتر به جلوش توجه میکردن بهتر میشد!
رامین صفایی
۶ تیر ۱۴۰۳مقایسه دو آشغال چینی ، همانند مقایسه میان
سگ زرد و شغال است .
کرگدن باواریا
۶ تیر ۱۴۰۳آشغال چینی که فقط تو ایران فعالیت داره… گریه داره واقعا
جالبه یه عده داخل kmc یه جوری سیس میگیرن انگار شاسی بلند gmc سوارن !
ماشینی که نه رخش به شاسی بلند میخوره نه هیچ چیز دیگش
Genius
۶ تیر ۱۴۰۳این روزا پشت کوییک آر نشستنم افه داره برای که ۵۰۰ میلیون سرمایه است اون کسی که چینی میخره خودش میدونه از لحاظ طراحی مهندسی بنجله فقط به خاطر اینکه همون بنجل زیر پاش ۱۰ سال حقوق یه کارمنده کلاس میذاره
کرگدن باواریا
۶ تیر ۱۴۰۳آخ آخ دقیقا ، یادش بخیر یه بار حواسم نبود با موتور خیلی آروم خوردم به آینه اپتیما کیا ، از موتور پیاده شدم که برم چک کنم چیزی نشده باشه یه معذرتم ازش بکنم ، یارو نوکیسه از آب در اومد اومد بیرون داد و هوار کرد که آی ایوههل ناس آینه ماشینم ۷ میلیونه( سال ۹۹ ) آی جلوتو بپا و این حرفا…
خداشاهده یه جوری بهم بر خورد با مشت زدم اینش گفتم خودتو این لگنتو هفت جدت رو هم چند بیا حساب کنیم خرجتو بدم برو…
از خجالتش در اومدم ولی یاد گرفتم اکثر کره ایی سوارا داخل ایران نوکیسن.
دو تا قشر تو ایران شدید و عجیب تازه به دوران رسیدن ، کره ایی سوار ها خصوصا اوپتیما سوارا _ چینی سوارا خصوصا fmc و جک اس ۵
۷ تیر ۱۴۰۳راست گفتی ولی راننده هایما ها و راننده هیوندا ها مرد هستن❤️❤️❤️💪💪💪
سلامتی هرچی راننده هایما
سلامتی هرچی ژاپنی سوار هرچی راننده نیسان هرچی راننده پراید💪❤️
سلامتی هرکی که با پول خودش سوار ماشینش شده❤️💪
درد و بلای راننده هایما ها بخوره تو راننده هرچی جکو اپتیما ❤️💪💪❤️
داود
۹ تیر ۱۴۰۳احسنت به کرگدن.باید با شاخ میزدی به لاستیکش.در ضمن لیفان ایکس 60رو یادت رفت بگی.چی میزنی کرگدن.
ایران بدبخت ایران گرفتار در فساد و رانت
۸ تیر ۱۴۰۳خب خیلی به هم نزدیکن
فرقش یه g با k هستشدیگه
از ماستکهبر ماست
ما ایرانی هارو یه جوری بارمون اوردن
که اگه بلانصبت یه درخت خشک شده ۱۰ متری هم بکنن تو ماتحتمون قبول میکنیم و دم نمیزنیم
حتی نگاه نمیکنیم ببینیم کیه
چ برسه به اینکه یه اعتراضی یه عکس العملی …
یکم اخ و اوف وبعدش تبدیل به جوک وو یه نیشخند وبرو که رفتیم به عادت کردن
زیزیگولو
۶ تیر ۱۴۰۳بقول کاربرای پدال کپی پیکاپای آمریکایی واسه مناطق محروم 🤦
م.ارجمند
۶ تیر ۱۴۰۳مقایسه خودرو چینی با چینی، روشی برای تبلیغ خودرو چینی است که به خصوص با اطلاع از موضع گیری چین در قبال جزایر ایرانی، اهانت به شعور ملت عزیز ایران است که شایسته خودروهای برند دنیا هستند ،نه حلبی های چینی👌
…..
Genius
۶ تیر ۱۴۰۳نمیدونم تو مملکتی که متوسط درآمد خانوار با کار کردن دو نفر ۳۰ ۴۰ تومنم نمیشه این ماشینهای میلیاردی دلیل وجودشون چیه اصلا؟؟؟
۶ تیر ۱۴۰۳برای کارخونه داراست که ماهی ۴۰۰ درامدشونه
🤣
البته چرت گفتم حاجی
والا یارو زمین بابا بزرگشو میفروشه ماشین چینی میخره
اکثر رفیقای بابام شاسی بلندای چینی و کره ای سوار میشن و بابای من یه ماشین ایرانی پوکیده سوار میشه
خودم هم یه پراید پوکیده سوار میشم ولی تقویتش کردم پرشیا رو میزنه
از شانسمون بابا بزرگم بنده خدا زمین خاصی نداشت که بفروشیمش
فوقش بابام خونه بابا بزرگمو بفروشه یه دنا صفر بتونه بخره
ولی ارزش نداره خب
بعضیا هزار متر زمینشون تو شهرستان رو میفروشن تیگو هفت پرو و فیدلیتی اینا میخرن
ما هم ماشینای اوراقی ۱۵ سال و ۲۰ سال پیش رو مجبوریم سوار شیم
ولی خدا قسمت کنه یه ۱۵ هزار متر زمین گیرمون بیاد
JaMsHiD-R1988
۷ تیر ۱۴۰۳ایشالا زمین پونزده هکتاری گیرت بیاد
۷ تیر ۱۴۰۳همچنین ❤️
Taha Ayoobi
۶ تیر ۱۴۰۳G9 کپی به شدت ناشیانه از دوج رم.
یه بار تو خیابون دیدمش، ترسیدم از قیافش.
شبیه عملی های داغونه.
علی جردن
۶ تیر ۱۴۰۳ی پیچش صد شرف داره به تویوتا هایلوکس
مگنوم
۶ تیر ۱۴۰۳تویوتا تو خوابشم همچین آپشنایی ندیده
Taha Ayoobi
۷ تیر ۱۴۰۳خوشم میاد علی جردن میگه و مگنوم تائید میکنه😂
هایلوکس 2023 رو بیار بعد نتیجه گیری کن.
صندلی های تویوتا تاکوما TRD PRO تکنولوژیش از اینا بیشتره 😂
Rambo
۷ تیر ۱۴۰۳والا بخدا . خدا خیرت بده . همینو بگو . کی تویوتا رو که یه کمپانی درجه ۵ چینیه با این عزیزان جک و ZX Auto که کمپانی درجه یک ژاپن و پرفروش ترین کمپانی دنیاست مقایسه میکنه ؟
همه عالم میدونن جنس ژاپنی یک بار مصرفه و خرجش از هزینه خریدش بیشتره و آشغال خالصه . عوضش چینی میخری یه عمر راحتی هزینه نگهداری کمه ، مشتری فراوون ، کیفیت و ایمنی عالی ، سرسخت و قدرتمند
بخدا همین الان جک هایلوکس و جک لندکروز های قدیمی ( اون پیکاپا ) یکم بهشون برسی و دستی به سر و روش بکشی تا ۳۰ سال دیگه هم کار میکنه
حالا همین ژاپنی آشغال ۳ سال بعد یه گوشه تعمیرگاه منتظر قطعه ست
Taha Ayoobi
۷ تیر ۱۴۰۳قسم نخور
۷ تیر ۱۴۰۳اون دنیا علی جردن رو فحش میده بخواطر اینکه برای اینکه علی جردن رو مسخره کنه الکی قسم خورد😐
ایران بدبخت ایران گرفتار در فساد و رانت
۸ تیر ۱۴۰۳دمت گرم
چ حوصله داشتی ولی
دیگه تا اخرشو با همینفرمونرفتیهاا
محمد غلامی
۶ تیر ۱۴۰۳پول فورد و جیپ بدی این آشغال ها که فنی از نصف سواری های بروز ضعیف ترن رو بخری
علی جردن
۷ تیر ۱۴۰۳این مضوع ربطی به خودروهای چینی نداره اگر فورد جیپ در ایران مجوز پلاک ملی میگرفتند هم قیمت رولزرویس بودن… مشکل از مافیای خودروست
آجودانی
۶ تیر ۱۴۰۳در حال حاضر قویترین کلوت با موتور ۲۴۰۰ توربو میتسوبیشی ژاپنه
همایون
۷ تیر ۱۴۰۳فکر کنم فوتون بهتر از جفتشون باشه البته مشکل رادیاتشو باید هنگام خرید حل کنی ولی طراحی داخلیش و کیفیت متریالش ازین دوتا بهتره موتورشم ظاهرا موتور بهتری از آب دراومده
فیات مولتیپلا
۷ تیر ۱۴۰۳“اما کمبود امکانات ایمنی رو با سانروف جبران میکند”
این چه حرفیه آخه؟ چون سانروف داره تو ایمنی برابر میشه؟دیه حرفایی میزنید
حسن
۷ تیر ۱۴۰۳خوب نیستن هیچکدام پیکاپ توربو اونم چینی یعنی فاجعه
محمد حسین
۷ تیر ۱۴۰۳بنظرم اگه G9 بخریم بهتره ! چند سال دیگه اوراق میشه موتور گیر بکس میندازیم دور موتور وگیربکس دوچ رم میخریم قویتر نو بندازیم نصب کنیم
روح الله
۷ تیر ۱۴۰۳وایییی😂😂😂 میگما پیکاپ G9 خیلی اشناس خانوما میرن صورت جراحی پلاسیک میکنن قیافه داغون تغییر میکنه اینم همین ماشین جراحی پلاسیک کرده تغییر میکنه قبل عمل دوچ رم بوده الان شد زد ایکس اتو G9 🤣🤣🤣
بابک
۷ تیر ۱۴۰۳قیمت های هر دو پیکاپ ، T9 وG9 نسبت به عملکرد و کیفیت شان ، بیش از حد گران و غیر منطقی است…
بخاطر ظاهر خودرو ، فوقش ، خریدار تا یک ماه ذوق کند و احساس رانندگی با شاسی بلند داشته باشد ، بعد از یک ماه ، متوجه کیفیت پایین قطعات بدنه و ظاهری و فنی خواهند شد…بروید از نزدیک هم T9 وهم G9 را ببینید
از سمر پلاستیکی جلو بگیر تا ضخامت قوطی های شاسی و بدنه…
لیاقت مردم ما خیلی بیشتر از این خودرو های چینی است که حتی در خود چین با جمعیت ۱/۴۵۰ میلیاردی اش ، به اندازه ۱/۴ فروش در ایران ، فروش داخلی ندارند
در خودروهای برقی و هیبرید ، کیفیت خودروهای چینی در دنیا قابل قبول است اما در خودروهای بنزینی حرفی برای گفتن از لحاظ کیفیت و عملکرد و دوام در دنیل ندارند….
حداقل اگر دنبال خودرو شاسی یا پیکاپ چینی هستید ، کارکرده بخرید که افت قیمتش را کرده باشد که دچار ضرر افت مدل و کارکرد هنگفت نشوید…
amirboss
۷ تیر ۱۴۰۳بهمن G9 جدا از فنی ضعیف به نظر من بهتره.
حالا با این اختلافی که قیمت کارخانه با بازار آزاد داره،یه لقمه نون حلال هم نصیب دلال های عزیز میشه
Parsa
۷ تیر ۱۴۰۳بهتره بگیم کپی کننده بزرگترین پیکاپ ها
علی
۷ تیر ۱۴۰۳محصولات چین در ایران = زباله
(در کشورهای دیگه رو خبر ندارم)
هما
۸ تیر ۱۴۰۳آیییی ملتتتت.از کجا پول در میارید خداوکیلی.من تو یه ملیون تومن پول برا تعمیر موتور موندم.مگه شماها هم حقوق اداره کار نمیگیرید؟؟؟؟پس این همه پول برا این ماشینا چینی و وارداتی از کجا میارید
علی شلبی
۹ تیر ۱۴۰۳زشت تری ماشین های جهان
رضا منصوری
۲۷ شهریور ۱۴۰۳سواری t9 عالیه ، نرم پر قدرت ، احساس فوق العاده ، اصلا در حد هایلوکس نیست ، ولی به عنوان یه ماشین چینی عالیه ، من برای کارشناسی کردن فروش، سوار شدم، بی نظیر بود ، شاید بتونم بگم بهترین ماشین چینی بازاره، توصیه میکنم یه با تست کنید ، اصلا سواریش شبیه پیکاب نیست . بین اشغالهای چینی ،این یه خورده کمتر اشغاله .