بهمن موتورجتورجک-jacخودروهای چینیکرمان موتور KMCهفته نامه

مقایسه کی ام سی X5 با فیدلیتی پرایم؛ مشخصات، قیمت و هر آنچه باید بدانید

در جدیدترین مقاله بخش راهنمای خرید پدال به سراغ مقایسه دو کراس اور چینی بازار یعنی کی ام سی X5 با فیدلیتی پرایم رفته‌ایم.
فیدلیتی یا کی ام سی X5


کراس اورها و شاسی بلندها در بازارهای جهانی با استقبال چشمگیری مواجه هستند و خودروسازان نیز جهت عقب نماندن از قافله طیف وسیعی از این خودروها را تولید و عرضه می‌کنند. در کشور ما نیز افراد زیادی حاضر هستند مبالغ قابل‌توجهی را صرف خرید شاسی بلندها کنند و از آنجایی که واردات خودرو در سال‌های اخیر ممنوع بوده بنابراین بسیاری از خریداران تمایلی به انتخاب مدل‌های ژاپنی و کره‌ای کارکرده ندارند و تنها گزینه در دسترس آن‌ها شاسی بلندهای چینی خواهد بود.

در همین زمینه بخوانید:

هم‌اکنون در کشورمان کراس اورهای چینی متنوعی عرضه می‌شوند اما این بار می‌خواهیم به سراغ دو نمونه از مشهورترین آن‌ها یعنی کی ام سی X5 و فیدلیتی پرایم برویم. X5 کراس اور مونتاژی کرمان موتور است که جا پای مدل پرفروش و قدیمی جک S5 گذاشته و در واقع نسخه‌ای ارتقا یافته از آن به شمار می‌رود. در مقابل باید به فیدلیتی پرایم بهمن موتور اشاره کنیم که چند سالی از حضورش در بازار می‌گذرد و با برخی بهینه‌سازی‌های صورت گرفته می‌تواند رقابت بهتری با دیگر چینی‌های بازار داشته باشد. اگر در دوراهی خرید این دو مدل قرار دارید توصیه می‌کنیم مقایسه کی ام سی X5 با فیدلیتی پرایم را دنبال کنید تا پاسخ سؤالات خود را دریافت نمایید.

مقایسه کی ام سی X5 با فیدلیتی پرایم

طراحی ظاهری

X5 در طراحی ظاهری تفاوت‌های چشمگیری با جک S5 دارد که مهم‌ترین آن را می‌توان بخش جلوی خودرو با چراغ‌هایی متمایز دانست. این چراغ‌ها بر اساس الگوی روز دنیا دارای دیلایت های باریک و چراغ‌های اصلی نصب شده در پایین هستند. جلوپنجره بزرگ X5 نیز ظاهری عضلانی به خودرو بخشیده است. در بخش جانبی این خودرو تفاوت خاصی با S5 وجود ندارد هرچند استفاده از رینگ‌های جدید تا حدودی نمای جانبی را بهبود بخشیده‌اند. در بخش عقب نیز طراحی به‌هم‌پیوسته چراغ‌ها جلب‌توجه می‌کند هرچند فضای خالی زیادی روی در پشتی وجود دارد که می‌توانست بهتر از این باشد. در مجموع طراحی ظاهری کی ام سی X5 نسبت به S5 کاملاً ارتقا یافته اما شاید از برخی جهات باب میل همه نباشد.

فیدلیتی نیز ظاهر متفاوتی نسبت به مدل‌های دیگر حاضر در بازار دارد هرچند نسبت به X5 ظاهری مرسوم‌تر را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های چندضلعی جلو با جلوپنجره‌ای نسبتاً ساده همراه شده‌اند و بی‌شک هیجان کمتری نسبت به X5 ایجاد می‌کنند. در نمای ظاهری طراحی اسپرت تری نسبت به رقیب هم‌وطن خود دیده می‌شود و نهایتاً در بخش عقب نیز چراغ‌هایی ساده با اسپویلر روی سقف دیده می‌شوند. طراحی ظاهری هر دو خودرو پذیرفتنی هستند و شاید X5 را بتوان کمی اسپرت تر و فیدلیتی را خانوادگی‌تر دانست.

طراحی داخلی

داستان کابین کی ام سی X5 با S5 کاملاً متفاوت است و طراحی جدیدی را شاهد هستیم که آنچه جلب‌توجه می‌کند پشت آمپرهای دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲.۸ اینچی خواهد بود. جنس متریال بکار رفته در کابین نیز نسبت به S5 ارتقا یافته و حس خوبی را به سرنشین منتقل می‌کند. از جمله ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به میدان دید خوب، سیستم صوتی باکیفیت و همچنین نفوذ کم‌ صدا به کابین اشاره کرد.

فیدلیتی پرایم بهمن موتور نیز طراحی نسبتاً مدرنی دارد و از پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی استفاده می‌کند. در طراحی کابین این خودرو نیز استفاده حداقلی از دکمه‌های فیزیکی صورت گرفته و کیفیت متریال بکار رفته در آن نیز تفاوت چشمگیری با رقیب خود یعنی X5 ندارد. در مقایسه کابین کی ام سی X5 با فیدلیتی پرایم باید هر دو را تقریباً در یک سطح قرار دارد هرچند کابین کراس اور کرمان موتور کمی مدرن‌تر حس می‌شود.

تجهیزات و امکانات

هر دو شاسی‌بلند چینی موردبحث با دست پر وارد میدان شده‌اند و اکثر تجهیزات ضروری این روزهای دنیای خودرو را ارائه می‌کنند. در ادامه لیست تجهیزات X5 و فیدلیتی را ذکر می‌کنیم:

تجهیزات و امکانات کی ام سی X5

  • چراغ‌های جلو و عقب LED
  • چراغ‌های مه‌شکن عقب
  • صندلی چرمی
  • تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت
  • تنظیم دستی صندلی شاگرد در ۴ جهت
  • صندلی‌های ردیف عقب تا شونده ۴:۶
  • کنسول میانی ردیف‌های جلو و عقب
  • سیستم پخش MP5 با نمایشگر ۱۲.۸ اینچی + بلوتوث + USB
  • قابلیت اتصال تلفن همراه Carplay + Andriod Auto
  • خروجی برق ردیف جلو ۱۲ ولت + ۵ ولت
  • خروجی برق ردیف عقب ۵ ولت (۲ عدد)
  • ۱۰ اسپیکر + ۱ ساب ووفر
  • عایق درب موتور
  • گرم‌کن صندلی‌های جلو
  • حافظه صندلی راننده با قابلیت تنظیم گودی کمر در ۴ جهت
  • چراغ مطالعه جلو LED
  • چراغ‌های مطالعه ردیف دوم LED
  • چراغ صندوق‌عقب هالوژن
  • فرمان چرمی با طرح D – CUT
  • کنسول میانی مجهز به سردکن
  • صندلی راننده مجهز به سیستم Easy Access
  • نورپردازی داخل بلندگوهای جلو
  • Welcome Sound
  • مجهز به چهار کیسه هوا
  • ABS+EBD
  • سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC
  • سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC
  • سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی HBA
  • سیستم کمکی ترمز اضطراری BOS
  • سیستم کنترل کشش TCS
  • سیستم فشار باد تایرها TPMS
  • ترمز پارک برقی EPB
  • اتوهلد Auto Hold
  • اهرم تعویض دنده با عملگر الکترونیکی
  • چراغ‌های روشنایی در روز (Day Light)
  • سنسور پارک عقب
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • ISOFIX
  • Immobilizer
  • هشدار نبستن کمربند برای کلیه سرنشینان
  • کمربند ایمنی سه‌نقطه‌ای برای کلیه سرنشینان
  • کمربند ایمنی جلو پیش کشنده
  • قابلیت تنظیم ارتفاع کمربندهای ایمنی ردیف جلو
  • قفل مرکزی درب‌ها
  • قفل کودک
  • هشدار چشمک‌زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی ESS
  • ریل سقفی
  • کروز کنترل
  • سنسور باران
  • آنتن بال کوسه‌ای
  • سنسور نور (Auto Light)
  • سانروف پانارومیک به همراه پرده برقی
  • سیستم ورود بدون کلید + استارت دکمه‌ای
  • چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل
  • مجهز به سیستم Power Windows
  • مجهز به سیستم Power Sunroof با قابلیت تشخیص مانع
  • سیستم تک لمسی برای باز و بسته شدن تمامی شیشه‌ها با قابلیت تشخیص مانع
  • آینه‌های جانبی تاشونده اتوماتیک همراه با گرم‌کن
  • آینه‌های جانبی با تنظیم برقی مجهز به راهنمای LED
  • حافظه آینه‌های جانبی (متصل به صندلی‌ها)
  • کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان
  • تنظیم غربیلک فرمان در دو جهت
  • کامپیوتر سفری
  • پشت آمپر دیجیتال ۷ اینچی
  • قابلیت تنظیم نور صفحه کیلومتر به‌صورت لمسی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو
  • تنظیم تهویه مطبوع الکتریکی به‌صورت لمسی
  • دریچه‌های تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب

تجهیزات و امکانات فیدلیتی پرایم

  • سیستم کمکی ترمز EBD/EBA
  • ترمز پارک برقی به همراه سیستم توقف خودکار اتوهلد
  • سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی
  • سیستم کنترل کشش
  • کالیپرهای قرمز سیستم ترمز
  • سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو
  • سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط
  • سیستم رادار تشخیص نقاط کور
  • سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها
  • ایربگ های راننده، سرنشین جلو و جانبی
  • سیستم ضد سرقت الکترونیکی
  • سیستم ایمنی برخورد با مانع شیشه‌بالابر و سانروف
  • صندلی راننده برقی قابل تنظیم در ۶ جهت به همراه گرم‌کن
  • صندلی سرنشین برقی قابل تنظیم در ۴ جهت به همراه گرم‌کن
  • پوشش چرمی صندلی‌ها
  • قابلیت تا شدن صندلی‌های ردیف دوم و حرکت ریلی
  • صندلی‌های ردیف آخر به‌صورت کاملاً تاشو
  • سیستم اتصال صندلی کودک (ISOFIX)
  • دستگیره‌های درب با پوشش کروم
  • نور محیط داخل کابین (Ambient Lighting)
  • صفحه نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی به همراه Bluetooth
  • قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی‌مدیا (Mirror link)
  • جلو آمپر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال (TFT)
  • دوربین ۳۶۰ درجه برای سهولت در پارک و دوربین عقب
  • ۲ عدد سوکت برق ۱۲ ولت
  • دوربین ثبت رانندگی
  • فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی‌مدیا
  • قابلیت تنظیم فرمان (بالا و پایین)
  • ۸ عدد بلندگو
  • یک عدد خروجی USB در جلو و دو عدد در عقب
  • شارژ وایرلس تلفن همراه
  • سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless)
  • استارت دکمه‌ای
  • سیستم تهویه مطبوع با کنترل الکترونیکی به همراه دریچه برای سرنشینان عقب
  • قفل مرکزی و ریموت کنترل با قابلیت جستجوی خودرو
  • تثبیت‌کننده سرعت خودرو (Cruise control)
  • حالات رانندگی اقتصادی و اسپرت
  • سانروف پانوراما
  • شیشه‌های Privacy جانبی و عقب
  • سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو)
  • سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط پا)
  • جک هیدرولیکی باز کردن درب موتور
  • درب صندوق‌عقب با قابلیت تشخیص مانع
  • تمامی چراغ‌ها با تکنولوژی Full LED
  • روشنایی خودکار چراغ‌های جلو (Auto Light)
  • چراغ روشنایی در روز (DRL)
  • چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور به‌صورت برقی
  • سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow-me
  • آینه‌های جانبی جمع شونده اتوماتیک به همراه گرم‌کن، چراغ‌راهنما و خوش‌آمد گویی
  • آینه آرایشی و چراغ روشنایی آفتاب‌گیر راننده و سرنشین جلو
  • آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد انعکاس نور
  • برف‌پاک‌کن با سنسور باران (Rain Sensor)
  • برف‌پاک‌کن شیشه عقب
  • تیغه‌های برف‌پاک‌کن به‌صورت ژله‌ای (Boneless)

قوای محرکه

مقایسه کی ام سی X5 با فیدلیتی پرایم به یکی از مهم‌ترین بخش‌ها یعنی قوای محرکه می‌رسد. کراس اور کرمان موتور از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند و نیروی خود را از طریق گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه خشک راهی چرخ‌ها می‌کند. در مقابل فیدلیتی پرایم جدید به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز است اما قدرت و گشتاور آن ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتون متر است که از این نظر یک پله پایین‌تر از رقیب قرار می‌گیرد. یکی از بهبودهای فیدلیتی پرایم نسبت به مدل قبلی به گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه تر مربوط می‌شود که عملکرد بهتری دارد. در جدول زیر مشخصات فنی هر دو خودرو ذکر شده‌اند:

کی ام سی X5 فیدلیتی پرایم
موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۱۷۲/۲۸۰ ۱۵۵/۲۳۰
گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه خشک ۶ سرعته دوکلاچه تر
سیستم فرمان برقی برقی
سیستم تعلیق مک فرسون در جلو/نیمه‌مستقل میل پیچشی در عقب مک فرسون مستقل در جلو/مستقل چند میله‌ای مولتی لینک در عقب
حجم مخزن سوخت ۵۵ ۵۵
سایز چرخ‌ها رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی ۲۲۵/۵۵R18 رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی ۲۵۵/۴۵ZR20
طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر) ۴۵۰۵/۱۸۵۰/۱۶۹۸ ۴۷۳۵/۱۹۰۰/۱۷۱۰
فاصله دو محور (میلی‌متر) ۲۶۶۰ ۲۷۲۰
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۵۶۰ ۱۵۶۰ پنج‌نفره/۱۵۷۵ هفت‌نفره
حجم صندوق‌عقب (لیتر) ۴۸۵ ۱۶۸۰ (هنگام تا شدن صندلی‌ها)

سواری و هندلینگ

طبیعی است که از کراس اورها نباید انتظار رانندگی اسپرت را داشت و این خودروها بیشتر مناسب کاربری‌های روزمره و مسافرت‌های خانوادگی هستند. کی ام سی X5 بیشتر مناسب جاده‌های شهری و بین‌شهری است و سواری نرم و راحتی دارد. از جمله نقاط قوت این خودرو می‌توان به ترمزهای قوی و کابین ساکت آن اشاره کرد. شتاب گیری پیشرانه نیز به خوبی صورت می‌گیرد و در مقایسه با فیدلیتی پرایم کاملاً دست برتر را دارد. شاید بتوان نبود حالت دستی گیربکس و ضعف و کندی گیربکس را بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف این خودرو دانست. در مقابل باید فیدلیتی پرایم اشاره کرد که استفاده از سیستم تعلیق مولتی لینک در آن سواری نرمی را ایجاد کرده است. البته کشش و شتاب پیشرانه در مقایسه با X5 ضعیف‌تر ارزیابی می‌شود هرچند گیربکس تر خودرو در ترافیک داغ نخواهد کرد و این یک مزیت برای فیدلیتی محسوب می‌شود. در مجموع باید کی ام سی X5 را از نظر توانایی‌های حرکتی و شتاب گیری برتر دانست.

قیمت

در حال حاضر کی ام سی X5 با قیمت کارخانه‌ای ۱ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان عرضه می‌شود درحالی‌که در بازار حدود ۱ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان قیمت دارد. از طرف دیگر فیدلیتی پرایم جدید نیز قیمت حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی در کارخانه دارد اما بهای بازار آن به حدود ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌رسد. برای اطلاع از قیمت روز خودرو می‌توانید به صفحه ویژه آن در پدال مراجعه کنید.

قضاوت نهایی

افرادی که به دنبال خرید شاسی‌بلند و کراس اور هستند با دو گزینه کره‌ای و ژاپنی کارکرده و قدیمی یا چینی صفرکیلومتر روبرو می‌شوند و برخی از آن‌ها مدل‌های چینی را ترجیح می‌دهند. کی ام سی X5 دارای ویژگی‌هایی همچون موتور قوی با کشش و شتاب خوب، کابین مدرن و آرام و تجهیزات فراوان است و به واسطه حضور چندین ساله جک S5 در کشورمان می‌تواند مجدداً موفقیت آن را تکرار کند. البته برخی مشکلات در این خودرو نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به گیربکس نسبتاً گیج و فقدان حالت‌های گوناگون رانندگی اشاره کرد.

در همین زمینه بخوانید:

اما فیدلیتی پرایم چندین سال است که در بازار حضور دارد و شرکت بهمن موتور جدیدترین نسخه آن را با برخی تغییرات همچون گیربکس جدید، سیستم تعلیق بهینه شده و بازطراحی کنسول مرکزی عرضه کرده است؛ اما پیشرانه این خودرو قدرت و گشتاور کمتری نسبت به X5 ارائه می‌کند و نمی‌تواند پا به پای آن حرکت کند. از طرف دیگر قیمت این خودرو در بازار تفاوت قابل‌توجهی با رقیب هم‌وطن خود دارد و این موضوع خود می‌تواند بسیاری از افراد را به سمت کی ام سی X5 سوق دهد.

کدام کراس اوور داخلی را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۳۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    قطعاً X5 به سبب خدمات و پشتوانه‌ای که قدمت ۱۰ ساله داره!!!

    فیدیلیتی پرایم دیگر ارزش خرید نداره چون نمونه‌ی جدید اون وارد بازار شده که بسیار ارزشمندتره!!!

    موافقم 11
    مخالفم 12
    1. ناتو

      ۳۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (141 ديدگاه)

      ازفنی آره ولی از نظر قیافه فیدیلتی بهتره

      موافقم 21
      مخالفم 2
    2. NAVID@@98

      ۳۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (688 ديدگاه)

      X5 فقط BMW یا شورلت کلرادو تیپ 5 ارزشمند با ارزش هستن ولاغیررر!!!!!!!

      نه اون دوتا آشغال بیعرزش مگه چی اند که بینشون انتخابی هم بشه !!!!!!

      موافقم 9
      مخالفم 12
      1. امید

        ۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3 ديدگاه)

        شما انگار تو کالیفرنیا زندگی میکنی ایران نیستی 🤣😂😂😂😁 ادعایی فقط

        موافقم 11
        مخالفم 4
    3. Amirreza.M

      ۳۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (298 ديدگاه)

      حاضرم شتاب کمتر فیدلیتی رو به جون بخرم ولی هر روز اون قیافه منحوس X5 جلو چشمم نباشه
      من این بدترکیب رو تو خیابون می‌بینم حالم به هم می‌خوره چه برسه به اینکه بخوام بخرمش
      البته عقبش قابل هضمه ولی جلوش رو باید بالا بیاری هضم نمیشه

      موافقم 15
      مخالفم 13
    4. Vamos

      ۵ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      قیمتا رو نگاه . چه زود عادی شد برامون

  2. Mr.G

    ۳۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    طراحی هماهنگ و زیباتر ، گیربکس دوکلاچه تر ، تعلیق مولتی لینک در عقب ، فاصله بین محوری و فضای بیشتر انتخابم حاج بهمن فیدلیتی ۵ نفره

    موافقم 15
    مخالفم 8
  3. ۳۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4793 ديدگاه)

    KMC خوبه من دوستش دارم
    فیدلیتی اگه ۷ نفره باشه هم دوستش دارم این ماشین به افزایش جمعیت ایران هم کمک می‌کنه ولی خب میتونی مثلا صندلی عقبش فامیل و رفیقات سوار کنی بری بیرون

    موافقم 4
    مخالفم 14
    1. آرمین

      ۵ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (31 ديدگاه)

      اون ماشینی که به افزایش جمعیت کمک میکنه ون هستش . ون های نولکس واگن معروف بودن .

      موافقم 1
      مخالفم 1
  4. حامد

    ۳۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بدترین شرکت در اجرای تعهد کرمان موتور هست .شرکت بی در وپیکر

    موافقم 11
    مخالفم 4
  5. محمد

    ۳۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (39 ديدگاه)

    فیدلیتی و دیگنیتی که اصلا بهمن از پارسال تا الان فروش نمیزاره زنگ هم زدیم گفتن تا برج ۱۲ هیچ ثبت نام برای فیدلیتی و دیگنیتی پرایم ندارن دیگه نمیدونم چرا.

    موافقم 5
    مخالفم 3
  6. Aliasg5

    ۳۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    X5 رقیب فیدلیتی حساب نمیشه و فیدلیتی باید با تیگو ۷ پرو پرمیوم مقایسه بشه.از لحاظ ابعاد تو صندوق فیدلیتی میتونید یه ایکس ۵ جاکنید و فیدلیتی واقعا ماشین با ابهتیه.ایکس ۵ روی پلتفرم خیلی قدیمی توسعه پیدا کرده و کمبود امکانات زیادی داره حتی صندلی شاگرد دستیه صندوق عقب دستیه و عجیب تر اینکه تیپ ترونیک نداره …. تست شتاب فیدلیتی و جک اس ۵ با همین موتور هم هست که فیدلیتی با وجود اسب بخار کمتر تو شتاب شکستش میده(ادارات ببینید) که نشون از بروز تر بودن فیدلیتیه

    موافقم 10
    مخالفم 12
    1. امیرحسین

      ۱ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      اون فیلم که شما میگید با جک ۲۰۰۰ تست شده نه با نیوفیس که جدیده کجای دنیا پیشرانه ای که پاشش مستقیم سوخت داره رو با پیشرانه ای که نداره رو مقایسه میکنن و میگن بروزتر واقعن حرفت خنده داره معلومه پیشرانه x5بهتره

      موافقم 11
      مخالفم 5
      1. Aliasg5

        ۱ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (283 ديدگاه)

        نیوفیسشم تکنولوژی و پلتفرم ۲۰ سال پیشه .فیدلیتی انقد طرفدار داره بهمن خودرو تا سال بعدشم فروشش پره

        موافقم 5
        مخالفم 5
  7. امیر

    ۳۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    قطعا X5بهتره موتور قوی‌تر و ظاهر جدید تر مخصوصن داخلش خیلی زیبا شده

    موافقم 12
    مخالفم 9
  8. سجاد

    ۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    به نظرم x5 با توجه قیمت کمتر شتاب بیشتر کابین لوکس تر و همین طور به واسطه سابقه خوبه s5ارزنده تر هست

    موافقم 10
    مخالفم 6
  9. مجید

    ۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ایکس 5 به روز تر موتور قوی تر بعدش گیر بکس ایکس ۵ تر هستش شما خشک زدی کابین ایکس ۵ متریال با کیفیت داره فیدلتی همه از پلاستیک خشک استفاده شده

    موافقم 11
    مخالفم 6
  10. شهاب

    ۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چرا واقعا شما به عنوان سایت تخصصی خودرو سیستم عقب مولتی لینک x5 رو متوجه نشدین
    کارخونه توی کاتالوگ یه اشتباهی کرده شما ماشینم دیدین سیستم مولتی لینکو چک میکردین

    موافقم 8
    مخالفم 4
    1. Aliasg5

      ۱ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (283 ديدگاه)

      سایت یهو پر شد از اکانت فیک که معتقدن تو جهان موازی تعلیق ایکس ۵ مولتی لینکه…. دوست عزیز کافیه شما ایکس ۵ تو خیابون گیر بیاری و زیرشو نگاه کنی که پیچشی مستقله

      موافقم 4
      مخالفم 10
  11. Reza

    ۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان مشخصات kmc x5 اشتباه نوشته شده، گیربکس x5 شیش سرعته دو کلاچه تر هست خشک نیست، و اینکه سیستم تعلیق x5 در عقب مولتی لینک هست، اطللاعات اشتباه ندید.

    موافقم 11
    مخالفم 2
    1. حسین حاجی نصیری

      ۱ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      کاملا درسته

      موافقم 2
      مخالفم 2
  12. حسین حاجی نصیری

    ۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من خودم قبلا فیدلیتی داشتم یکسال سوار شدم و الان ۶ ماه هست که x5 دارم هر دو ماشین خوبی هستن ولی از لحاظ شتاب و نرمی x5 بهتره و اینکه صندلی برای راننده در x5 خیلی راحتره

    موافقم 12
    مخالفم 3
  13. احمد

    ۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    فیدلیتی گیربکس داغونی داره خیلی کنده گشتاورشم کمه برای این وزن حالا تو شتاب ها بایک سرنشین شتاب ۱۲/۵۰تا ۱۲/۸۰ثبت میکنه دیگه وای به روزی که ۷ نفر داخلش باشن با بار زیاد دیگه شتابش خیلی کم میشه و تو این رنج به نظرم x5و تیگو ۷پرو بهتر هستن

    موافقم 12
    مخالفم 3
  14. میلاد

    ۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سایت های دیگر خودرویی مشخصات تعلیق عقب و گیربکس X5 رو مولتی لینک و دو کلاچه تر زدن.
    چرا مشخصاتی که شما زدین فرق می کنه 🤔

    1. جواد عقیلی

      ۱ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (60 ديدگاه)

      سایت خود کرمان موتور چی زده دوست عزیز؟ کاتالوگ محصول چی می گه؟ اصلا اینا اشتباه کردن. شما تشریف ببرید و زیربندی ماشین رو نگاه کنید.

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. میلاد

        ۹ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اتفاقا زیر بندی ماشین رو نگاه کنید مولتی لینک می بینید.

        شما هم نگاه کنید. سایت های دیگر خودرویی از زیربندی فیلم و عکس هم گذاشتن

  15. علی

    ۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ببین کار به کجا رسیده بین چینی های بی اصالت و کپی کار مقایسه میکنیم . شورولتی بی ام دبلیویی مرسدسی چیزی . اوپل و پورشو لااقل دست آخر تویوتایی چیزی رو با هم مقایسه کنید

    موافقم 2
    مخالفم 2
  16. علیرضا

    ۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نمای جانبی x5 همون جک قدیمی هستش،نسبت به خودروهای روز آپشنهای کمی داره،فقط پولش زیاد شده

    موافقم 1
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
فهرست