نتا U (یو) از استارتاپ نوپای چینی نتا، یک کراس اوور اسپرت و سریع است که لاین جدید وارداتیهای پاک بهمن موتور (بی ام اسپیس) برنامه عرضه آن را به صورت وارداتی به بازار دارد.
به گزارش پدال، بی ام اسپیس با واردات خودروهای نتا قصد یک طوفان دارد. شتاب عجیب ۳ و ۴ ثانیهای، طراحی اسپرت نمونه سدان و کوپه نتا و طراحی لوکس کراس اور U برگ جدیدی از حضور خودروهای برقی را در کشورمان ورق زده است. بی تردید عرضه با برنامه و مدیریت شده محصولات این برند در ایران میتواند یک تحول در بازار نوپای خودروهای برقی کشورمان ایجاد کند.
مشخصات و ویژگیهای نتا U
نتا U بر پایه پلتفرم EPT2.0 طراحی شده و درایور ۱۶۱ اسب بخاری آن ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. با هر بار شارژ کامل نتا U، میتوان تا ۵۰۰ کیلومتر با آن پیمایش کرد. از طریق درگاه شارژ سریع و فست شارژر، ۳۰ دقیقه و در حالت شارژ معمولی ۸.۵ ساعت زمان نیاز است تا باتری ۶۸ کیلوواتی این کراس اور شارژ شود. این خودرو در مدت زمان ۹.۵ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت میرسد.
فضای داخلی نتا یو بر خلاف برادران سوپر اسپرت خود در عین حالی که بروز است اما تقریبا کلاسیک طراحی شده و هیجان طراحی بیرونی آن را ندارد. تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار خروج از مسیر، ۶ کیسه هوا و دوربین ۳۶۰ درجه امکاناتی هستند که نتا U با خود به همراه دارد.
در ادامه فعالیت بی ام کارز و بی ام اسپیس قرار است نتا GT، سوپر اسپرت برقی چینی با سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۵ ثانیه نیز وارد کشور شود.
MatriX
۱۳ بهمن ۱۴۰۲خیلی فرهنگ رانندگی بالاست برین ماشین با شتاب ۳ و ۴ ثانیه هم بیارین تصادف و کشته پشت هم بدین .
همشونم چقد شبیه همن . چراغای به هم پیوسته عقب و Y شکل در جلو و دو سه تا تبلت هم داخل ماشین .
Anti Tesla
۱۳ بهمن ۱۴۰۲هرکاری کنن باز یکسری انتقاد می کنن.
علیرضا
۲۵ بهمن ۱۴۰۲از یه طرف حسرت نبود لامبو و فراری و پورش با شتاب سه ثانیه رو میخورید و همش بالا و پایین کشور رو مورد تمسخر قرار میدین و از یه طرف وقتی یه شرکت میخاد خودروی ۳ ثانیه ای وارد کنه میگین ما فرهنگ این شتابو نداریم . اگر همین شرکت لامبو و فراری میاورد کلی تمجید میکردین ازش و دیگه براتون مهم نبود ما فرهنگ رانندگیشو داشته باشیم یا نه . ببین میدونی مشکل کجاست ؟ داستان اینه عادت کردیم همیشه خودمونو تحقیر کنیم و فکر کنیم بقیه دنیا بهشته و ما توی جهنم هستیم . ما رفتیم دیدیم و برگشتیم . این خبرا هم نبود . همه جا مثل همه با درصد کمی تفاوت .
علی نورزاده
۱۶ اسفند ۱۴۰۲داداش غرب زدگی یجور بیماریه و خیلی به سختی درمان میشه.
همایون
۱۳ بهمن ۱۴۰۲طراحیش شبیه مینی ونه
۱۳ بهمن ۱۴۰۲قیافرو😂😂😂😂😂
Piero Ferrari
۱۳ بهمن ۱۴۰۲قیافه حاصل ازدواج ولو و جیلی …
فريد
۱۴ بهمن ۱۴۰۲پدال خداوکیلی این کلمه شگفتانه رو از کجا اوردی و چرا برای این ماشین استفاده کردی؟
دقیقا چه قسمتی باعث شگفت زدگیتون شد؟
امیر علی
۱۴ بهمن ۱۴۰۲برقی ها
چجوری تو ایران باید شارژ بشن؟
حسین
۱۴ بهمن ۱۴۰۲فعلا تا وقتی ایستگاه های شارژ بزنن توی خونه.
Kariem
۱۴ بهمن ۱۴۰۲توجه توجه سلام دوستان ؛ منم مثل خیلی از شما دنا پلاس اتومات توربو شارژ ثبت نام کردم که در حال حاضر ایران خودرو به بهانه ی ارتقا یافتن و آپشنال شدن در صدد تحمیل خودروی مسخره ی خودش به ماست در حالیکه ما توانایی خرید این خودروی با قیمت بسیار گزاف را نداریم لذا از تمامی شما دوستان تقاضا دارم ثبت نام نکرده و بابت این خودرو هزینه ای پرداخت نکنید و یکی از دوستان در این رابطه کارزاری را تشکیل داده که از تمامی شما خواهشمندم در این کارزار “ثبت امضاء” نموده تا کارزار ، بیش تر به چشم بیاید و صدای مردم معترض به گوش مسؤلین مربوطه برسد؛ تا حد امکان این کارزار را نشر دهید و ثبت امضاء نمایید. Karzar.net/100995
BMW
۱۴ بهمن ۱۴۰۲چراغ ها و طراحی عقب یجورایی انگار از شاسی بلند پورشه کپی شده🥲😂
Kariem
۹ اسفند ۱۴۰۲آدرس لینک اعتراض و مخالفت با دریافت دنا اتومات توربو شارژ اپشنال، Karzar.net/100995