اختصاصی از نمایشگاه ژنو: با رعایت دو نکته توصیه شده در قسمت اول توسط شما خواننده عزیز به سراغ قسمت دوم سریال می رویم.
داستان این قسمت حول بنتلی کانتیننتال جی تی می گذرد.منصوری در اقدام غافلگیر کننده ای دیگر به سراغ نسل دوم بنتلی کانتیننتال جی تی رفته است و با گریمی متفاوت آن را برروی صحنه نمایشگاه سالانه ژنو فرستاده است.
برای نمای جلو LE MANSORY II از چراغ های روز بهره گرفته است که در کنار کاپوت جدید براق فیبرکربنی نمای جدید ومتفاوتی را بوجود آورده است.عمده مواد به کارگرفته شده برای اصلاح طرح خارجی کانورتیبل از جنس فیبر کربن می باشد که در بال جلو وعقب ، چراغهای جانبی و طرح جدید رکاب خودنمایی می کند. همچنین نمای عقب بگونه ای طراحی شده است که فضای لازم برای خروجی های سیستم جدید اگزوز بنتلی جی تی فراهم شود.تغییرات نمای خارجی به همین جا ختم نمی شود و منصوری با رینگ های سفارشی که طراحی منحصر بفردی دارند زیبایی دو چندانی به کانورتیبل بخشیده است. علاوه بر این ، این مدل سفارشی افزایش طول در محور جلو به میزان ۵۰ میلی متر وافزایش طول محور عقب به میزان ۶۰ میلی متر را تجربه کرده است.
استفاده از سیستم اگزوز جدید و فیلترهای هوای اسپرت درکنار بهینه سازی عملکرد موتور ، قدرتی معادل ۶۷۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۷۸۰ نیوتن متر در ۱۷۰۰ دور در دقیقه را به ارمغان آورده است.این دستکاری ها مجب شده تا LE MANSORY II صفر تا صد را در زمان ۴.۵ ثانیه ای بپیماید و حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت را دارا باشد.
توجه منصوری به نمای داخل با استفاده از مرغوب ترین مواداولیه برای بخشیدن احساس راحتی به سرنشینان تحسین برانگیز است.در مورد این محصول جدید شاهد پوشش چرم برای فرمان بنتلی با طراحی جدید ، پدال های آلومینیومی ، پادریها با طراحی جدید و استفاده از قطعات کربنی به تبعیت از نمای خارجی در کنار روکش چرم صندلی ها که لوگوی LE MANSORY II را در خود جای داده اند هستیم.
پیمان
۱۸ اسفند ۱۳۹۰منصوری= حرفی برای گفتن باقی نمی ماند
farzam
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱goooo000OOO00ooood
کیانوش
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲به امید روزی که توان مالی سوار شدنش رو داشته باشم!!!