از میان تمامی تیونرهای فعال در صنعت خودرو، منصوری به خاطر پروژههای جنجالی خود شناخته شده است. ترکیب رنگهای غیرعادی، کیتهای بدنه گیرا و ارتقای جنجالی کابین محصولات باعث شدهاند نام منصوری بر سر زبانها بیفتد. واضح است که هیچکدام از پروژههای منصوری به خاطر تیونینگ ملایم خود شناخته نمیشوند.
البته جدیدترین پروژه این شرکت کمی متفاوت است. منصوری اقدام به معرفی بنتایگا ۲۰۲۱ کرده است. همانگونه که حدس میزنید این پروژه بر پایه بنتلی بنتایگا فیس لیفت معرفی شده در سال پیش شکل گرفته و ظاهر آن زیبا به نظر میرسد.
شاید این نظر ما باشد ولی طرح مشکی با عناصر قرمز باعث شدهاند بنتایگای منصوری ظاهر مخوف و جذابی داشته باشد. یکی از ویژگیهای برجسته این خودرو کیت بدنه پهن و رینگهای ۲۳ اینچی براق میباشد. البته که تمامی قطعات افزوده شده به بدنه از فیبر کربن ساخته شدهاند.
داخل کابین کمی بحثبرانگیزتر است. پوشش چرم کامل دارای طرح مشکی و قرمز بوده و شاید باب میل همه نباشد. این خودرو همچنین دارای برخی قطعات فیبر کربنی در بخش داخلی میباشد.
در قلب بنتایگای منصوری نسخه تیون شده از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو قرار گرفته که در حالت استاندارد قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر تولید میکند.
با استفاده از قطعات جدید همچون توربو، سیستم اگزوز پرفورمنس و…، این نیروگاه ۸ سیلندر در حال حاضر خروجی ۷۵۰ اسبی و گشتاور ۱۰۲۰ نیوتون متری دارد که حتی بهتر از خروجی پیشرانه ۱۲ سیلندر بنتایگا اسپید میباشد.
هنوز قیمت پروژه جدید منصوری اعلام نشده اما قطعاً مطمئنیم این خودرو بهای ارزانی نخواهد داشت.
شاهرخ
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰منصوری عالیه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰به به?❤️❤️❤️
چه شاهکاری،و چه تیونینگ بینظیری از آقای خودمون!??
چندسال پیش قرار بود ایشون بیان ایران و کار تیونینگ رو با پانامرا شروع کنن اما حیف که نشد…
( سابق Audi e_tron gt (audi s8
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خیلی خوب شده اما بنتایگاه یک ماشین لوکس است بنظرم اسپرت اینجوری بهش زیاد نمیاد مثلا کابین قرمز برای سوپر اسپرت ها شاید جذاب باشه ولی این ماشین های لوکس را بیشتر با کابین سفید و مشکی می پسندم
BenzSLR
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰پرسپولیس برده پرسپولیسی شده :)
علیturbo s
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خدایی چطور جلوی این ماشین ها اسم لیگ ایران و استقلال و پرسپولیس رو میارید؟!
حداقل بگید بایرن یا من یونایتد
BenzSLR
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من سیتی از یونایتد تو جدول بالاتره از دست قهرمانیش ناراحته شده طرفدار من یونایتد
BenzSLR
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰میشه مثلا نسخه ۱۲ سیلندرشو به منصوری سفارش بدی؟
GT
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰شعار منصوری: # فیبر_کربن ?
محمد مختاری آذر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مشکل شما با فیبر کربن چیه؟؟ به من توضیح بدین
GT
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰هر چیزی به اندازه اش خوبه، به نظرم منصوری داره زیاده روی میکنه، کلا یه روکش فیبر کربن میکشه رو تمام قطعات ماشین! خب این مسخره نیست که روی یه خودرو فوق لوکس برداری فیبر کربن بکشی بشه مثل یه سوپر اسپرت ؟? اصلا بنتلی یعنی چوب و چرم، مکلارن نیست که از فیبر کربن ساخته بشه
فیبر کربن از وزن کم بهره میبره که این یه ویژگی مثبته! ولی هدف سوپر اسپرت ساز ها کاهش وزن هست، که از فیبر کربن استفاده میکنند، اما هدف فوق لوکس ساز ها کاهش حداکثری وزن نیست که! هدفشون ساختن خودرویی با نهایت آرامش و اشرافیت هست که راه کار چوب و چرم هست نه فیبر کربن،
آخه این کار چه معنایی داره واقعا؟ ، شما با من توضیح بده.
Amirreza
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰تا حدی موافقم ولی چیزی که منصوریو خاص میکنه اینه که میتونه هر ماشینی رو یه هایپر کار کنه و اینکه وقتی یه ماشینیو تیون میکنه واقعا تیون میکنه ، درست و حسابی و بدون کمکاری تیونش میکنه تا حدی که یه ماشین تو خیابون داد بزنه که من خاصم ، این دو ویژگی رو به نظر من هیچ تیونر شخصی به غیر از منصوری نداره
""new ""RAMIN
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰قطعا مثل دیگر محصولات منصوری قیمتش 2 برابر نسخه عادی هست.
خودم باهاش حال نمیکنم. نسخه استاندارد بهتره.
خودم با بنتلی خیلی حال میکنم. خودرو های خیلی خوبی تولید میکنه. ولی با این تیونینگ منصوری روی بنتیاگا زیاد حال نکردم…
mahan
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰فکر کنم منصوری پدال رو دنبال می کنه.جدیدا بعد از مخالفت های شدید بچه های پدال یکم به خودش اومد و بهتر تیون و طراحی می کنه نسبت به پروژه های قبل بهتره ولی بازم نمی پسندم.بزار این طوری به یک سوال توضیح بدم.ما چرا بنتلی میخریم؟بنتلی میخریم که توش از چوب فلان درخت و چرم فلان پوست فلان گاو فلان جا باشه غیر از اینه؟ بنتلی میخریم تا از مهندسیش لذت ببریم.وقارش تو خیابون ها خودشو نشون میده.اگه قراره این همه تغییرات انجام بدیم و کلا چوبکاری چرم هارو برداریم فرط فیبرکربن بذاریم و سپر و جلوپنجره و از حالت ساده و زیبا در بیاریم چرا بنتلی بخریم اونم با پول بیشتر؟خب یک جگوار یا استون مارتین میخریم یا بهتره بگم باین پول جگوار و استون مارتین میخریم.
محمد مختاری آذر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خوب شما جواب بده تیون کردن یعنی چه؟
تیون یعنی اینکه قدرت رو افزایش بدی
2-ظاهرش رو زیبا کنی کیت بدنه جدید بزاری و همچنین از مواد جدید استفاده کنی
اگه غیر از این هستش بگید
GT
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ما فقط نظر خودمون را میگم، شما به جای ( گفتن) نظرت داری نظرت را تحمیل میکنی!
شما دوست داری ماشین ظاهر خشن و طراحی و عجیب و فیبر کربن فراوان داشته باشه، خب اشکالی نداره، اما نمیتونی دیگران را وادار کنی که با تو هم سلیقه و هم عقیده باشند
به سلیقه هم احترام بزاریم.
mahan
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰موافقم باهاتون جی تی عزیز و باهاشون بحث نمی کنم و دیدگاهشون خیلی سطحیه.حتی بنظرم هر خودرویی نیاز به تیون نداره شما اومدید فلسفه یک ماشین رو عوض کردید خب چه اصراری بر خرید این ماشینه برید کاین توربو اس بشینید هم پرفورمنس بهتری داره هم سبک تره و مزیت هایی که دنبالش هستید رو داره و به سبک تیون شما میخوره.البته بماند بعضی چیزا ساده قشنگند و بعضی چیزا نیاز به دستکاری ندارن و همه تنطیمات لازم رو گذاشته شده و اضافه کاری شاید جلوه رو خراب کنه!به هر حال خواستید از من امتحان بگیرید من اماده هستم ولی قبل از اینکه از من امتحان بگیرید ببینید خودتون تا چه حد یک موضوعی وارد هستید با تشکر.
محمد مختاری آذر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من به نظر شما احترام میزارم فقط گفتم اصلا تیون یعنی تغییر حالت استوک خودرو منصوری برای این کار از مواد جدید استفاده میکنه
یا مثلا هنسی موادی در موتور خودرو استفاده میکنه که موتور بهتر عمل کنه
قطعا خودروی استوک حس بهتری ارائه میدی چون شما سوار خود ماشین کارخانه هستید ولی تیونینگ های منصوری هم یه حس دیگه به انسان میده هر دو حس مختلف فق در منصوری می شود عالی و بی نهایت بودن را در شاسی بلند لوکس هم تجربه
با احترام به تمام سلایق شما دوستان
GT
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰??ممنون که احترام میزاری
Amirreza
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعا از منصوری خوشم میاد چون یه ماشین رو به بالاترین حد ممکن خودش میرسونه
England
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰فوق العادس دم منصوری گرم بتایگا عادیش خفن بود با این تیونیگ هیولا شد