بنتلی

بنتلی به سمت استفاده از قوای محرکهٔ تمام برقی می‌رود

مدیر بنتلی اعلام کرده است که این شرکت بریتانیایی تحقیق و بررسی استفاده از قوای محرکهٔ تمام الکتریکی را بجای پیشرانه‌های V8 و W12 آغاز کرده است. مدیر بازاریابی مولسان «Hans Holzgartner» نیز طی مصاحبه‌ای با Autocar گفته است که بنتلی ممکن است بجای ساخت خودروهای هیبریدی مستقیماً به استفاده از مدل‌های تمام برقی روی آورد.

Bentley-Bentayga-2016-05

وی دراین‌باره گفت:

در حال حاضر استفاده از قوای محرکهٔ تمام برقی در خودروها گزینهٔ بسیار مناسبی است چراکه به‌احتمال‌زیاد آینده از آن خودروهای الکتریکی خواهد بود. من نمی‌خواهم بگویم که ما به‌طور کامل نمونه‌های هیبریدی را نادیده خواهیم گرفت اما به نظر می‌رسد خودروهای تمام برقی راه‌حل بهتری باشند.

Bentley-Flying-Spur-2014-09

با توجه به اینکه موتورهای کنونی بنتلی عملکرد بسیار روان و نرمی دارند، به گفتهٔ Holzgartner جایگزینی آن‌ها با موتورهای برقی کاملاً با شخصیت برند بنتلی هماهنگی دارد. به‌ویژه به خاطر گشتاور عظیم و عملکرد بدون صدای موتورهای الکتریکی.

Bentley-Continental-GT-2016

وی ادامه داد:

من فکر می‌کنم قوای محرکهٔ تمام الکتریکی برای استفاده در سدان‌های بزرگ و سنگین بسیار بهتر است تا در خودروهای اسپرت. چراکه گشتاور بسیار بالا که از ابتدای حرکت در اختیار راننده است به همراه عملکرد بسیار ساکت و بی‌صدای موتورهای برقی همه و همه مناسب یک سدان لوکس هم‌اندازهٔ مولسان هستند.

Bentley-Mulsanne-2015-Speed

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. king 918

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    من که خوشم نمیاد بنتلی با قوای الکتریکی …….
    نهایتا هیبرید کنن چیه چند ثانیه ماشین شتاب بگیره بعد از نفس بیوفته ……

    1. Madjid

      ۲۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11527 ديدگاه)

      فعلا برای قوای تمام الکتریکی خیلی زوده. تکنولوژی باتری پیشرفت کافی رو نداشته. البته درگیر شدن خودروسازان به پیشرفت بیشتر باتری ها کمک میکنه. ضایعات باتری های و پروسه ی استخراج فلزات و حمل و …. خیلی بیشتر زمین رو آلوده میکنه

    2. فقط انگلستان

      ۲۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1130 ديدگاه)

      اونقدر حال می ده یه بنتلی یا یه خودرو راحت دیگه رو رو داشته باشی و تو مناظر زیبای فرانسه حرکت کنی
      دوستان برید مسابقات توردوفرانس رو ببینید هر روز ساعت چهارونیم از شبکه ورزش پخش می شه من که از اول مسابقه تا آخرش محو مناظر زیباشونم خوش به حال فرانسه ای ها واقعا چه کشوری دارن دو چیز از چیزهای بسیار مهمه زندگیمو ندارم یکی ماشین خوب یکی طبیعت زیبا ای زندگییییی

  2. AMG S

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (47 ديدگاه)

    بنتلی باوزن زیر ۲.۲ تن نداریم با باتری ها وزنش چقدر میشه؟

  3. ferrari

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1959 ديدگاه)

    کینگ918 عزیز اینده متعلق به موتورهای الکتریکیه. اتفاقا تصمیم خوبیه این کمپانی ها باید تجربه خودشونو در زمینه ساخت ماشین های برقی بالا ببرن و تکنولوژی ساخت این نوع اتومبیل ها رو بدست بیارن.
    در جواب amg عزیز هم بگم که به احتمال زیاد بنتلی سراغ شاسی و بدنه ی تمام آلومینیومی میره که سبکتر باشه و وزن صرفه جویی شده رو به باتری ها و موتور الکتریکی اختصاص میدن

  4. king 918

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    ferrari جان درسته ساخت موتور های الکتریکی علاوه بر ذخیره سازی سوخت های فسیلی برای پاکیزگی هوا و … بسیار کارامده
    اما میشه به جای این کار برای بعضی مدل های سریع کمپانی های نامدار در اینده از موتور های هیبرید استفاده کرد الان پورشه 918 با 887 اسب بخار مصرف سوخت 3.3 لیتری داره و از نظر الایندگی واقعا فوق العادس با اینکه ساختش 2 سال پیش بوده حتما در اینده این میزان بهتر هم میشه و سرعت و قدرت پا برجا ….

  5. علي

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (955 ديدگاه)

    متاسفانه طراحی مدلهای بنتلی خیلی تکراری و یکنواخت شده و عاری از هر گونه هیجان. هر چند که شرکت فولکس این کارخانرو از ورشکستگی کامل نجات داد و باعث شد بنتلی دوباره جون بگیره ولی ۴ تا مهندسای انگلیسی با غروری که دارن نمیذارن آلمانیها کار خودشونو که انقلاب طراحیه کامل انجام بدن. باید دید هنوزم انگلیسیا به چهارتا قاشق چنگال و جهیزیه داخل خودرو بیشتر اهمیت میدن یا اجازه میدن مهندسین آلمانی کار متحول سازی خودشونو انجام بدن مثل مدل کانسپت جدید بنتلی که خیلی زیبا شده. اگه دست خود انگلیسیا باشه که فقط بلدن نیمرو با ی تخم مرغ یا نیمرو با دو تخم مرغ الی ماشالله درست کننن فقط.بنده خدا مهندسین آلمانی و فولکس گیر کیا افتادن . بیا و خوبی کن

    1. بنتلی

      ۲۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1626 ديدگاه)

      علی جان اون کانسپت رو مدیر قبلی بخش طراحی بنتلی دانکرولک انجام داده ک یک بلژیکی هس و در بلژیک و سوئیس درس خونده و برا آئودی و سئات و لامبورگینی هم طراحی انجام داده و مدیر طراح گالاردو و مورچیه لاگو بوده! الان هم ب هیوندا رفته و استفان زیلاف بلژیکی ک قبلا در آئودی هم طراحی انجام داده رئیس بخش طراحی بنتلی شده،اصلا مهم نیس طراح کیه و کجایی هس چون باید طبق اصالت و اصول طراحی اون شرکت طراحی کنه،مثه والترداسیلوا سرطراح ایتالیایی فولکس،بنگل آمریکایی و ون هویدونگ هلندی! پس دیگه این حرفای بچگونه رو ول کن! درضمن بنتلی اصالت طراحی خودشو حفظ کرده مثه آئودی

      1. علي

        ۲۲ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (955 ديدگاه)

        به هر حال بلژبکی ، ایتالیایی و غیره از برو بچه های اتحادیه اروپا میشن زیاد بازم فرقی نکرد. مهم اینه که این کارای به این مهمی توسط اکیپ اروپایی به رهبری و مدیریت آلمان و شرکتهای معتبر آلمان انجام میشه. طرفدارای خودروهای انگلیسی باید ممنون شرکتهای معتبر آلمانی باشن که نذاشتن برندهای معروف انگلیس نابود بشن و به قهقرا برن. بنتلی عزیز بازم بخاطرت تعصبت رو انکلیس امدی گیر بدی که دیدی بازم حرف من بی دلیل تبوده. نمیدونم چرا مطالب منو با ارامش نمیخونی. البته حق داری چون تعصب باعث کور شدن و نابودیه نبوغ بشریت میشه.

    2. رضا

      ۲۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (169 ديدگاه)

      کاملا در اشتباهی .اصالتی که بتلی تو طراحی داره به جرات میگم آلمانی هاشم ندارن من این اس یو وی بنتلی رو در سویس از نزدیک دیدم چنان ابهتی داره که اصلا نمیتونی ازش چشم برداری

  6. احسان(احسان سابق)

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    خدا رو شکر که بنتلی هم به سمت خودروهای تمام برقی میره

  7. احمد باقری

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4711 ديدگاه)

    به نظرم این کار، کمی زود هست، ماشینهای الکتریکی خوبن، ولی معایب خودشون رو هم دارن، مثلا حداکثر گشتاور ثابت نیست و بستگی به میزان شارژ باطری داره، همچنین آلودگی غیر مستقیم دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا