مدیر ارشد بنتلی آقای ولفگانگ دورهایمر فاش ساخته که در صورت نیاز این کمپانی تولید خود را از بریتانیا خارج خواهد کرد.
این خودروساز بریتانیایی در حال حاضر تمامی خودروهای خود را در مرکز شهر Crewe میسازد اما دورهایمر که با رویترز مصاحبه میکرد گفت که بحث و تبادلنظرهای مهمی با مقامات بریتانیایی دربارهی تصمیم این کشور برای ترک اتحادیه اروپا صورت گرفته است.
او گفت:
من حدود ۹ تا ۱۲ ماه وقت برای منتظر ماندن و دیدن اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است دارم و سپس باید تصمیمات جدیای بگیرم. همهی این موضوعات به مدلهای آینده ارتباط دارد.
این موضوع به ما و همچنین دولت وقت میدهد اما سپس باید تصمیمات واضحی بگیریم.
بنتلی همانند بسیاری از خودروسازان دیگر دربارهی تعرفههای تجاریای که میتواند پس از برگزیت اعمال شود نگران بوده و میگوید ساخت خودروهای خود در مکانهای دیگر را نیز زیر نظر خواهد داشت.
در آخر دورهایمر با این سخنان به مصاحبه خود پایان داد:
این بریتانیایی بودن است که ما را بسیار منحصربهفرد ساخته است.
برندهای خودرویی مختلفی که در بازار حضور دارند بسیار بینالمللی بوده و پیش از آنکه دیگر بنتلی تولید نکنیم، آنها را جای دیگری تولید خواهیم کرد.
(ali (CHEVY NOVA
۲۸ اسفند ۱۳۹۵دوستان انگلیسی باز یه عکس دارم اگه پیداش کنم میزارم
در این عکس که برا یه تست بوده و در 1975 انجام شده بود 3 تا ماشین رو داشتن به عنوان رقیب ازمایش میکردن
3 تا ماشین عبارت بودن از کادیلاک سویل . جگوار xj 8 ( که ماشین مورد علاقم هست) و رولزرویس کورنیش
تو یه عکس نشون میداد که با سرعت از یه پیچ رد میشدن ماشینها و جگوار و کادیلاک بدون منحرف شدن داشتن پیچ رو رد میکردن اما کورنیش عقبش منحرف شده بود
Kamran cooper
۲۸ اسفند ۱۳۹۵نهایت رویاپردازی من یه کورنیش کرم با سقف قهوه ایه
از اصیل ترین طراحی هایی که تابحال دیدم کرنیش و رولز رویس سیلور شادو بوده
noble
۲۸ اسفند ۱۳۹۵.
امیدوارم اصالت بنتلی حفظ بشه.
.
فولکس واگن همیشه نشون داده برای اصالت و ارزش برند هایی که تحت کنترل داره خییل ارزش قائله.
برگزیت یک اشتباه بزرگ بود.
فقط انگلستان
۲۸ اسفند ۱۳۹۵اصلا هیچ کشوری در خودروسازی به پای انگلیس نمی رسه تقریبا تمام همه خودروسازای انگلیسی تو ضمینه کاری خودشون حرف اول رو می زنن
شرکت های رولزرویس و بنتلی و آستون مارتین و مینی و لندروور و … که هیچ اینا بدون چون و چرا سردمدارهای ضمینه کاری خودشون هستن
ولی مکلارن = تا یکی دو سال پیش هر شرکتی برای اینکه سطح تکنولوژی و پیشرفتگی خودشو نشون بده می رفت حجم موتورهاشو کم می کرد و در عوض قدرت بیشتری از موتور می گرفت ولی الان دیگه شرایط تغییر کرده الان شرکت ها برای نشون دادن سطح تکنولوژی و پیشرفتگی خودشون قدرت موتور رو کم می کنن و با قدرت خیلی کمتر رقبای قدرتمندتر از خودشون رو شکست می دن یا دیگه شتاب صفر تا صد زیاد ملاک مهمی نیست الان دیگه صفر تا دویست و صفر تا سیصد ملاک سریع بودن یک خودرو هستش و تو این موارد می بینید که هیچ شرکتی در قدرت برابر توانایی شکست دادن مکلارن رو نداره شرکت های لامبورگینی و فراری هم تا چند سال پیش برتر از مکلارن بودن ولی الان در برابر مکلارن یک شکست خورده واقعی هستن و تو ضمینه سوپر اسپورت سازی رو دست مکلارن شرکتی بهتری وجود نداره
شاید الان بهم دیسلایک بدید ولی اینو بدونید دیسلایک هاتون به اندازه پوست هسته یک خرما هم برام اهمیتی نداره اگه می تونید بیاید و با دلیل و مدرک و منطق برام ثابت بکنید که رو دست این شرکتا تو ضمینه کاریشون رقیبی بهتری وجود داره و گرنه صد تا دیسلایک که سهله با صد میلیارد تا دیسلایک هم همچنان شرکتی رودست شرکتای خودروسازی انگلیسی وجود نداره.
ونوم اف ۵
۲۸ اسفند ۱۳۹۵یه لایک به شما برای پوست هسته خرما خیلی عالی بود
شايان
۲۸ اسفند ۱۳۹۵اقا منم خیلی رولز رویس ریث رو دوست دارم حقیقتش
مخصوصا مشکی ماتش
ولی نمیدونم شما چرا اینجوری داری یقه خودتو پاره میکنی برای خودروسازی انگلیس؟!!
منم خیلی خوشم میاد از استون مارتین و بنتلی و بیقیه لوکس ساز های انگیلیسی
ولی اینا هدف اصلیشون از ساخته شدن این هست که زیبا و خاص به نظر بیان که صد البته هم موفق هستن
ولی پیشرفت و توسعه خودرو ها و انقلاب های خودرویی، کار خودروساز های انگیلیسی نیست
لااقل تو پنجاه سال اخیر اینطور نبوده
موفق باشی عزیز
پهلوان مک لارن
۲۸ اسفند ۱۳۹۵سلام داداش شایان عزیز.
تا اینکه پیشرفت و توسعه و انقلاب های خودرویی رو چی تعریف کنیم……
به نظر من که خودروسازی انگلیسی از انقلاب هم فراتره….
هم من هم فقط انگلستان هم سایر دوستان انگلیسی باز سایت یقمون رو برای عشقمون(خودروسازی انگلیسی) پاره میکنیم…
من الان خودم نزدیک هزارتا یقه ی پیرن جر دادم?
این نظره شخصیمه:کسی که عاشق خودروسازی انگلیس باشه هیچ کم کسری و هیچ حسرتی به بقیه ی خودروسازای کشورهای دیگه نمیخوره.
ماهم حد نهایی زیبایی خودرو رو داریم هم مهندسی………
عشق یعنی خودروسازی بریتیش???
پهلوان مک لارن
۲۸ اسفند ۱۳۹۵داداش دمت گرم پوست هسته ی خرما خیلی باحال بود.خخخخخخخخخ
دورهایمر((این بریتانیایی بودن است که ما را بسیار منحصربهفرد ساخته است.))
جناب دورهایمر هم میدونه انگلیسی بودن یه چیزه دیگس?
مجید جان به نظره من برگزیت اشتباه نبود یک تولد دوباره بود.
فقط باید یه جوری مذاکره کنن با مقامات اروپایی که بهترین نتیجه رو بگیرن.بقیش به نظر من حله.
ب ام و سلطان
۲۹ اسفند ۱۳۹۵دورهایمر منظورش این نبود که بریتانیایی بودن خاصه(فرد) منظورش این بود که در بریتانیا ساخته شدن اهمیت داره شما بد جلوه نده
ب ام و سلطان
۲۹ اسفند ۱۳۹۵اشتباه میکنی گفته این بریتانیایی بودن مار را منحصر به فرد میکند یعنی اینکه در بریتانیا ساخته شدن نه فرد بریتانیایی ضمنا ایشون آلمانی و مدیر ارشد بخش بنتلی گروه فولکس واگن
ب ام و سلطان
۲۹ اسفند ۱۳۹۵خب اگر اهمیت نداره چرا میگی این نشون میده اهمیت داره جناب از لحاظ روانشانسی این یعنی کاملا اهمیت داره
ب ام و سلطان
۲۹ اسفند ۱۳۹۵فروش خوردوهای جهان دقیقا عکس حرفاتو و اثبات میکنه متاسفانه یا خوشبختانه انگلیسی ها در فروش درجه دو و یا سه هستن چون کیفیت و خدمات پس از فروشه آلمانی ها و ژاپنی هارو ندارن مک لارن در برابر پورشه و فراری و لامبورگینی تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداره و مجبوره محدودیت فروش بذاره تا نشون بده کم نیاورده ولی در اصل آورده تقریبا در تمامی مدلاش داره این کارو میکنه و این خوب نیست چون نشون از کم آوردنه نه خاص بودن
نوید جهرمی
۴ فروردین ۱۳۹۶تا وقتی که خودروهای تعداد بالا و در رده متوسط تولید نکنه این آمار و ارقام به چشم نمیاد.
شخصا امیدوارم ماشین های انگلیس جای فرانسوی ها رو در بازار اروپا بگیرن.
با قدمت و سابقه ای که خودروسازی بریتانیا دارن ارزششون بیشتر از ایناس.(بد نیس یه نگاه هم به آمار فروش آلمانی ها در بریتانیا داشته باشیم.)
بوگاتى و ٩١٨
۲۸ اسفند ۱۳۹۵اه خدا کنه حداقل اینو دیگه به هند نده مثل جگ و رنج رور
noble
۲۸ اسفند ۱۳۹۵به هند چه
ونوم اف ۵
۲۸ اسفند ۱۳۹۵یه تبلیغ تلوزیونی میگفت سایپا کاشان خیلی خطوط رنگامیزی فوق مدرنی داره اگه خواست جابجا کنن خط تولید رو به سایفا اطلاع بدید
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲۸ اسفند ۱۳۹۵فک نکنم همچین اتفاقی بیفته،چون نیسان تصمیم ب سرمایه گذاری جدید در تاسیساتش در انگلیس داره و تویوتا هم جدیدا اعلام کرده میخواد بیش از 300میلیون دلار سرمایه گذاری کنه…احتمالا دولت انگلیس اطمینان داده ب خودروساز ها،