زمانی که نسل جدید بنتلی فلایینگ اسپور حدود یک سال پیش معرفی شد اکثر افراد زبان به تحسین این چهار چرخ لوکس گشودند. از جمله دلایل اصلی این موضوع میتوان به قابلیتهای بالای آن اشاره کرد که باعث میشود فلایینگ اسپور پا به پای کانتیننتال GT بتازد و البته چهرهی یک خودروی لوکس و خانوادگی را نیز بر جای بگذارد.
یکی دیگر از دلایل جذابیتهای بیحدوحصر این خودرو پیشرانه ۱۲ سیلندر آن است. این خودرو در نسل جدید کاملاً دگرگون شده و البته همان پرفورمنس قابلتوجه همیشگی را حفظ کرده است.
نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی فلایینگ اسپور قدرت ۶۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری تولید میکند. بنتلی مدعی است این خودرو تنها در عرض ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت را لمس میکند. برای یک سدان بزرگ با وزن ۲۴۳۵ کیلوگرمی این عملکرد بسیار قابلتوجه است.
در دنیای واقعی هم عملکرد خودرو تفاوت چندانی با روی کاغذ ندارد. به تازگی AutoTopNL با این خودرو سری به جادهها زده و توانسته سقف سرعت ۳۲۶ کیلومتر در ساعت را ثبت کند.
البته نمیدانیم تفاوت بین سرعت اعلامی توسط بنتلی و عدد ثبت شده توسط این مجله چیست اما بههرحال این تست در بخش بدون محدودیت سرعت اتوبانهای آلمان انجام شده و بنابراین میتوان انتظار تأثیر برخی عوامل را داشت.
اما آنچه باعث شده تحت تأثیر فلایینگ اسپور قرار بگیریم حس و حال کابین حتی در چنین سرعت سرسامآوری بوده است. در واقع خودرو همانند یک کشتی لوکس روی جاده میخرامیده است.
این بهایی است که باید برای یک بنتلی پرداخت، پرفورمنس در پکیجی لوکس و اشرافی…
[دانلود ویدئو]
MASIHA
۷ خرداد ۱۳۹۹زیبا ترین خودروی انگلیسی و بهترین سدان سوپر لوکسی که تا به حال دیدم??
MAHDI
۷ خرداد ۱۳۹۹بی نهایت با شکوهه بنتلی فلاینگ اسپور جدید. چون هنور رقیبش از رولزرویس معرفی نشده از نظر طراحی بیرونی تنها خودرویی که طراحی با وقار و زیبایی داره آلپینا B7 جدید هستش چون آلپینا B7 جدید هم به شکل عجیبی با شکوهه. و الا نه آئودی S8 و نه ب ام و M760 و نه مرسدس S63 حرفی در مقابل طراحی بیرونی این ماشین نداره. در زمینه طراحی داخلی که اصلا نباید باهم مقایسه بشن اونقدر که فاصله بینشون هست!!!
در حالی که سدان های لوکس آلمانی در داخل فقط مدرن هستن در سبک جدید طراحی هاشون آما بنتلی فلاینگ اسپور هم طراحی اشرافی داره و هم مدرن هستش و همه چیزش همونیه که باید باشه.
پرفومنس این ماشین در خط مستقیم رو هم در CARWOW دیدیم در مقابل آئودی RS7 و پورشه پانامرا توربوS که خیره کننده بود.
دانیال روشنی
۷ خرداد ۱۳۹۹شما در مورد هواپیما هم صحبت بشه باید اسم بی ام و بیارید؟
بی ۷ قابل مقایسه با فلاینگ اسپور؟ والا خود مسئولان بی ام و و آلپینا راضی نیستن از این بت سازی ها!
محسن
۷ خرداد ۱۳۹۹از این به سازی خخخ فعلا برو به انگلیسی ها بگو بهداشت و رعایت کنن اینقدر کرونا نگیرن عجیبه وقاحت تو از خراب کردن آلمان خود مشکلات ب ام و خخخ مثلا میخوای خوابشون کنی و تحقیرشون کنی با چند تا اکانت میای دانیال انگلیسی مثل بسیجی سایبری میمونی دقیقا دوست داره مقایسه میکنه به نظرم ب ام و بهتر هم هست حداقل اصالت ساخت داره نه که فولکس براش موتور بسازه و نگهش داره مگه ساخت کابین گرون کاری داره احمق خان تازه با این قیمت
♤Angus_812♤
۸ خرداد ۱۳۹۹یه کم مودب باش
اگه کابین گرون کاری نداره پس لطفا فرایند ساخت فلاینگ اسپار ببین
۱۴۱ مهندس فقط رو اون بخش کار میکنن و ۵ ماه این فرایند طول میکشه
این برای بی ام و ۳۸ مهندس و ۳ هفته زمانه
با این شرایط بی ام و سری ۷ شانسی در برابر فلاینگ اسپار نداره (مطابق با این اعداد و ارقام)
mercedes benz
۷ خرداد ۱۳۹۹سلام عرض ادب
تا حالا توی هیچ سایتی کاربری مثل شما ندیدم
کامنت هیچکس مثل شما اینقد غیر قابل تحمل نیست
تنها رقیب بنتلی الپینا b7؟؟؟؟؟؟؟؟
این دوستمون راست میگه توی این سایت از هر چیزی حرف زده بشه شما اونو با بی ام و مقایسه میکنی
b7 تنها رقیب؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی خنده دار بود مشتی تا وقتی که بزرگانی مثل اس کلاس و میباخ و اس کلاس برابوس و بنتلی و رولز رویس هستندالپینا عددی نیست که بخواد عرض اندام کنه
شما حتی اگه اینجا از f22 رپتور هم صحبت بشه اونو با بی ام و مقایسه میکنی
همیشه اس کلاس میباخ و رولز رویس و برخی مدل های بنتلی اسمشون کنار هم میومده و با هم دیگه مقایسه میشدن اونوقت الپینا این وسط چی میگه؟؟؟؟؟؟
همون سری 7 هم به اندازه ی کافی لوکس نیست و همیشه در برابر اس کلاس شکست خورده الپینا هم نتونست کاری براش انجام بده
اصلا لازم نیست الپینا رو با میباخ و رولز رویس و بنتلی و برابوس مقایسه کنی تو برو همون الپینا رو با اس کلاس نسخه نهایی مقایسه کن اونوقت میفهمی الپینا هیچ حرفی واسه گفتن نداره دیگه چه برسه به میباخ و رولز رویس و بنتلی و برابوس
توی سگمنت فوق لوکس همیشه میباخ و رولز رویس و بنتلی و بعضی مدل های برابوس همیشه فرمانروایی میکردن
توی سگمنت لوکس هم سلطان همیشه اس کلاس بوده
البته با کسی که میره دنبال زمان گیری پیست واسه ماشین های لوکس نمیشه بحث کرد
یا علی مددددددددددد
MAHDI
۷ خرداد ۱۳۹۹اول که بقول خودت میباخ رو با رولزرویس فانتوم و بنتلی مولسان مقایسه نکن که موتورترند میباخ رو با مولسان نسخه قدیمی مقایسه کرد و بعد از تست حرف آخرش این بود که این ماشین چیزی بیشتر از S کلاس 90 هزار دلاری نیست چون با تغیر رینگ ها این ماشین بازم S کلاس هستش که در جاهای که خارج از دید هستش پر شده از پلاستیک اما در بنتلی مولسان شما به هر چیزی که نگاه کنید چرم باکیفیت است و چرم.
در آخرهم گفتش که میباخ در سطح مولسان نیست.اونم مولسان قبل فیس لیفت.
درضمن اون رولزرویس با اون شکوه و عظمت مال ب ام و هستس.
(بعدشم من نمیدونم چه ربطی به شما داره هربحثی میشه باید بیای زیرش جواب بدی.شما هم نظر خودتو بده. عجب)
mercedes benz
۷ خرداد ۱۳۹۹عرض ادب
اولا من کی گفتم میباخ رو نباید با رولز رویس و بنتلی مقایسه کرد در صورتی که اینا رقیب هدیگه هستن نه اون الپینا اول کامنتو درست بخون بعد حرف بزن بچه جون میباخ اوج لوکس و اشرافیته و اون موتور ترند هم که این حرفو زده غل.ط کرده با تو
اینقد هم از کیفیت بنتلی تعریف نکن اگه واقعا کیفیتش خوب بود تو لیست غیر قابل اعتماد ترین ماشین ها اول نمیشد
میباخ و اس کلاس هم تا دلت بخواد توش چرم بکار رفته پس حرف نزن
زیرمجموعه بودن یه شرکت دلیلی بر تطابق کیفیت اون برند با برند مرجع خودش نمیشه
رولز رویس زیر مجموعه ی بی ام و هست چه ربطی به خود رولز رویس داره به غیر از این که یه موتور با معنماری مشابه بی ام و داشته باشه پس داری حرف الکی میزنی بچه جون
لامبورگینی زیر مجموعه ی فولکس واگنه ولی کافیه ماشین های فولکس واگن رو با لامبورگینی مقایسه کنی زمین تا اسمون فرق داره
پس الکی حرف نزن چون بی ام و هیچ ربطی به رولز رویس نداره بی ام و اگر بویی از لوکس و اشرافیت رولز رویس میبرد الان وضع سری 7 و الپیناش این نبود
پس یه برند زیرمجموعه هیچ ربطی به برند مرجع خودش نداره
بعدشم اینقدر اون رولز رویس و بنتلی رو بزرگش نکن
اون بنتلی که خود انگلیسیا جو الکی دادن کلا اینگلسیا ذاتشون همینه
دیگه هیچوقت هم اون الپینا اشغال رو با اس کلاس و میباخ و بنتلی و رولز رویس مقایسه نکن
من زیر کامنت هر کسی بخوام ریپلای میکنم بچه خوشگل نکنه باید از تو اجازه بگیرم؟
یا علی مددددددددددد
MASIHA
۷ خرداد ۱۳۹۹خیلی عالی شد دیدگاه و نظرم به کلی تغییر کرد…
♤Angus_812♤
۷ خرداد ۱۳۹۹داداش چرا با بحث میکنی
به قول اون دوستمون ایشون حتی هواپیمارو با بی ام و مقایسه میکنه
و قصدش فقط تخریب بنز هستش
MASIHA
۷ خرداد ۱۳۹۹سلام داداش mercedes benz,
برادر کی گفته سری هفت در مقابل کلاس s شکست خورده هست؟؟ فقط به خاطر ظاهر ارگونومیک تر و اسپرت تر که نمیشه گفت ((شکست)) میخوره در برابر کلاس s….
تا اونجایی که من فهمیدم آقا مهدی منظورش طراحی خارجی بود
بعدشم مایباخ که کلا شکست خورده محسوب میشه در صورتی که با بنتلی و رولزرویس مقایسه بشه
قطعات پلاستیکی بسیار زیاد داخل کابین, شباهت بسیار زیاد به اس کلاس معمولی(اونم تو این کلاس)
, و نداشتن توجیهی قانع کننده برای پرداخت دو برابر قیمت اس کلاس معمولی از موضوعاتی هستن که میشه مایباخ رو کلا بدون ارزش تلقی کرد
بدون منبع هم نیست چون خود تاپگیر و کار واو و موتور ترند هم به این موضوع اشاره کردن. تاپگیر آخر بررسی maybach s650 میگه که:
While impressive on many levels, the Maybach simply doesn’t offer enough over and above the standard car to justify costing more than twice as much.
اگرچه در بسیاری از سطوح چشمگیر است ، مایباخ به اندازه کافی بالاتر و بیشتر از s استاندارد استاندارد جلوه نمی کند تا هزینه دو برابر بیشتر نسبت به اس معمولی را توجیه کند.
…………………………………….
بعدش برادر اگه شما میگی که خودرو های لوکس رو نباید در مورد توانایی در پیست و درگ ارز یابی کرد,
در این صورت این مطلب از نظر شما به کل و از پایه غلط به حساب میاد,
بله زمانگیری در پیست هم از اهمیت بالایی برخورداره(حالا ما نمیگیم اولین اولویت اینه)
بعدشم شما اول کامنتتون همیشه می فرمایید سلام عرض ادب
اونوقت بلافاصله پایین همون سلام عرض ادب گفتید کامنت های شما غیر قابل تحمله,
اینا که یکم ضد النقیض میزنن,
در مقایسه b7 و s نهایی؟؟
مرسدس سواری نرم تری داره
تجملاتی تر به نظر میاد اما مکان های زیادی از کابین ماشین از پلاستیک ساخته شده (این که نشد لوکس تر???)
بی ام و قیمت کمتری داره
کیفیت بهتری رو ارائه میده و حتی ذرره ای پلاستیک توش پیدا نمیشه
سرعت و شتاب بهتری داره
ارگونومیک تر به حساب میاد و جوان پسندانه تره
حالا شما خودت قضاوت کنید این شد شکست b7???
هر مدلی مشتریان خاص خودشو داره و نمیشه گفت کدوم بدتره کدوم بهتره…
مانی
۸ خرداد ۱۳۹۹آقای مرسدس دوست عزیز
اول میگی عرض ادب بعد میگی غلط کردی بچه جون خخخ
یا رومی روم یا زنگی زنگ(شوخی)
هرکس میتونه نظرات عجیب،اشتباه،خنده دار و یا از سر ندونستن بده
مهم برخورد متین و با آرامشه
s.h
۷ خرداد ۱۳۹۹زیر یک سال شما رو میبینم اینجا اما یهو 4200 بار مردم رو از نظرات مهموتن مستفیض کردید !! عین 4200 تا هم در باره بی ام و و اون هم زیر هر پست 40 تا پیام جداگانه بی محتوا و یا چندتا پیام کوچک !!! الپیانا رقیب اینه ؟؟؟؟؟ اس کلاس به زور نه الپینا
مهراد
۷ خرداد ۱۳۹۹برای یک سدان فول سایز با 2.5 تن وزن 326 تا خیلیه ?
حقیقتا کرکام ریخت ?
چرا اینقدر خوبه این بنتلی ؟؟
هیچ انتقادی بهش وارد نیست
♥️BENTLEY♥️
Farzad
۷ خرداد ۱۳۹۹سدان فوق لوکس یعنی همین … کابینشم که عشقه ، فک کنم ۱۰۰ کیلو چرم توش خوابیده باشه :)))
پدال جان مازراتی کواتروپورته هم بزار مال همین کاناله یوتیوبیه …
♤Angus_812♤
۷ خرداد ۱۳۹۹واقعا بهترین سدان سوپر لوکسه
هم اسپرت هم لوکس هم انگلیسی
نه به زمختی رولزرویس هست
نه طراحی رو به افول سری ۷ و S وA8 داره (نسبت به فلاینگ اسپار وگرنه در حد خودشون بهترینن)
امیدوارم یه روز هر ایرانی یه بنتلی داشته باشه
Moreka
۷ خرداد ۱۳۹۹البته بنتلی یه رده بالا تره و رقباش رولزرویس و مایباخ هست
♤Angus_812♤
۷ خرداد ۱۳۹۹منظورم رولز رویس گوست بود که همشون هم رده هستن
فرزاد
۷ خرداد ۱۳۹۹نمیدونم پدال چرا نظرمو ثبت نمیکنی بخدا حرف بدی نزدم خیلی از دوستان به این ماشین و رولزرویس میگن انگلیسی اخه این ماشین کجاش انگلیسیه خدا بیامرزه اون زمان که انگلیسی بود صفر تا صدشو فولکس واگن میسازه مثل این میمونه که به بوگاتی بگیم فرانسوی در صورتیکه موتورش مال فولکس واگنه
♤Angus_812♤
۷ خرداد ۱۳۹۹چه ربطی داره
ما اصالت ماشینو میگیم
مثله این چون من تهران زندگی میکنم دیگه لر نیستم(اصالتا لر هستم و ۲۲ ساله ساکن تهرانم )
اگه هزار سال دیگه هم بگذره بنتلی و رولزرویس انگلیسی
و بوگاتی فرانسویه
مثل اوپل که پژو و سیتروئن اونو به طور کامل خریدن
خیلیا گفتن دیگه فرانسوی شده ولی پژو گفت هنوزم آلمانیه
حسین
۷ خرداد ۱۳۹۹فوق العاده با شکوه. فقط تو عکس دوم به صندلی راننده نگاه کنید چه شکوه و عظمت و کیفیتی داره اصن لذت میبره آدم. از تو عکس کیفیت و راحتی فریاد میزنه.
بنتلی عشق خالص
دانیال روشنی
۷ خرداد ۱۳۹۹یه انتخاب عالی . سریع در حد یک سوپر اسپورت.
زیبا و با وقار و آرام مثل یک بنتلی .
مجلل و لوکس مثل یک کشتی .
نهایت یک سدان
مهرداد كمال
۷ خرداد ۱۳۹۹دم فولکس واگن گرم که یک اتوموبیل پرمصرف سنگین و کمتر شناخته شده دهه نودی رو تبدیل به این مجسمه زیبا کرد. ??
Saeed
۷ خرداد ۱۳۹۹آخ عکس دوم رو ببینید….
هوش از سر آدم میبره!
هعی زندگی…..
MAHDI
۷ خرداد ۱۳۹۹صدای خروس بود اول کلیپ؟
Farzad
۷ خرداد ۱۳۹۹آره ? ?
:::فرشاد:::
۷ خرداد ۱۳۹۹بهترین و کاملترین خودرو حال حاضر دنیا #سلیقه_شخصی
بسیار با کیفیت، شیک، سریع. . . همه رو با هم داره، قیمتشم طبیعیه.
محسن
۷ خرداد ۱۳۹۹خب با این قیمت خیلی از شرکت ها میتونن ولی نفع اقتصادی نداره اصلا ضمنا اینکه میگی بهترین و کاملترین مضحک و خنده داره
:::فرشاد:::
۸ خرداد ۱۳۹۹امیدوارم معنی “سلیقه شخصی” رو یاد بگیری❤️
ارشیاsvj
۷ خرداد ۱۳۹۹ووووی مور مورم شد چه قد خفنه این فلایینگ اسپور????
ارش
۷ خرداد ۱۳۹۹روح فراری در جسم رولزرویس.