بنتلی قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ همهٔ محصولات خود را هیبریدی کند و اولین خودروی تمام الکتریکی خود را هم در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند. با توجه به نقش بسیار مهم بنتایگا در سبد محصولات این شرکت، عجیب نیست که حالا نسخهٔ هیبریدی این شاسیبلند لوکس فیسلیفت شده است. این نسخه که به فیسلیفت بنتایگا و بنتایگا اسپید اضافه میشود، به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری بنزینی به همراه یک موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۴۵۰ اسب بخار قدرت ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. بنتایگا هیبریدی میتواند تا ۵۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند که نسبت به پیش از فیسلیفت افزایش قابلتوجهی داشته زیرا این رقم قبلاً تنها ۳۰ کیلومتر بود. بُرد هیبریدی کلی خودرو نیز به بیش از ۸۶۰ کیلومتر میرسد.
بررسیهای بنتلی نشان دادهاند که تقریباً همهٔ مالکین بنتایگا هیبریدی بهصورت روزانه از خودروی خود استفاده میکنند و ترددهای نیمی از آنها کمتر از ۵۰ کیلومتر است؛ بنابراین، بُرد حالت تمام الکتریکی خودرو برای استفادهٔ بسیاری از خریداران کافی خواهد بود. این بُرد به لطف باطریهای لیتیوم یونی ۱۷.۳ کیلووات ساعتی ارائه میشود که از ۱۶۸ سلول مجزا تشکیل شده و به گفتهٔ بنتلی، طول عمر آنها به ۱۶۰ هزار کیلومتر یا هشت سال میرسد. شارژ کامل این باطریها نیز حدوداً دو ساعت و نیم طول میکشد. این باطریها یک موتور الکتریکی جمعوجور را تغذیه میکند که بین گیربکس و پیشرانهٔ درونسوز نصب شده و گشتاور فوری را ارائه میکند.
علاوه بر حالات مختلف رانندگی، بنتایگا هیبریدی همچنین از سیستمی بنام راندمان هیبریدی بنتلی هم برخوردار است که به راننده کمک میکند از طریق بازخورد پدال گاز، به راندمان بهتری دست پیدا کند. ارتقاءهای داخلی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ این ماشین نیز شامل اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم استاندارد و صفحه آمپر تمام دیجیتالی میشود. علاوه بر این، بنتایگا هیبریدی مدل ۲۰۲۱ مثل نسخههای بنزینی معمولی به یک نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰.۹ اینچی جدید با کاور ضد انعکاس هم مجهز شده که قابلیت لمسی آن به میزان قابلتوجهی بهبود یافته است.
Mahdi
۱۶ دی ۱۳۹۹کابین ماشین خیلی فوق العاده است ادم کیف میکنه کابین ماشین رو می بینه ولی عقبش تعریفی نداره جلو ماشین هم مثل بقیه بنتلی هاست انجینش هم که عالیه
Hadi
۱۶ دی ۱۳۹۹بنتلی همیشه بینظیره…
این بنتایگا هم بهتر از هر زمان دیگه ای شده و حرف نداره…?
برد ترکیبی بسیار عالی داره…
Ahmedreza2002
۱۶ دی ۱۳۹۹عقبش قبل از فیس لیفت اوکی بود الان این شده
سهند
۱۶ دی ۱۳۹۹قطعا کابین بنتلی زیباترین کابین جهان است و همه ماشین هایش هم بسیار زیبا و عالیه
رولزرویس باید از بنتلی یاد بگیره چطور کابین بسازه (اگرچه کابین رولز رویس بسیار باکیفیت است ولی به زیبایی بنتلی نمیرسد)
Regra loaded
۱۶ دی ۱۳۹۹غم انگیزه
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹اینها رو ول کنید
بنتلی بکلار کی میاد
به نظر من میشه گفت (بکلار) عتیقهی تولیدیه بنتلی در قرن ۲۱ هست که خوش به سعادت هرکسی که بخردش و داشته باشدش !
یه خودروهایی هستند که هنوز در حال تولیدن (( اونتادور )) یا تولیدشون تموم شده (( بنز S اتاق W221 )) یا نیومده غُصهی اتمام تولیدشون را آدم میخوره (( بکلار )) ? !
Ramin
۱۶ دی ۱۳۹۹قیافش عوض نشده زیاد
ولی از نظر من ارزش بنتلی خیلی خیلی بیشتر از رولز رویس هست.
یاس ی
۱۶ دی ۱۳۹۹نهایت زیبایی کابین ولی ایکاش چراغهای عقبش اینجوری نبود، من به شخصه چراغهای قبلی را بیشتر دوست داشتم.
یاس ی
۱۶ دی ۱۳۹۹البته نه تنها چراغها که کلا نمای عقب نسل قبل زیباتر بود. اون حس کلاسیک نسل قبل توی این کمرنگ شده.
Mr.X
۱۶ دی ۱۳۹۹پشمام. چه داشبوردی???????
لوکس تویی رولز رویس اداتو در میاره.
Ahmedreza2002
۱۶ دی ۱۳۹۹همه چیه اوکیه به جز قدرتش