اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: نام آشناترین تیونر دنیا برای ما ایرانی ها این بار هم در ژنو سنگ تمام گذاشت و با ۴ محصول زیبا به ژنو آمد.
*** Mansory Veyron Vivere ***
[jwplayer mediaid=”۶۴۹۷۶″]
پیش از معرفی این مدل، منصوری یک بار دیگر هم به سراغ تیونینگ بوگاتی ویرون (منصوری وینچرو – Vincero ) رفته بود. حال آن ها با ادامه راه موفق قبلیشان یک بار دیگر به سراغ این سوپراسپرت افسانه ای رفته اند و تغییرات گسترده تری برروی آن اعمال کرده اند.
در نمای جلو به کمک بال های اصلاح شده، تغییرات در کاپوت ، اضافه شدن خطوط v شکل به جلوپنجره و استفاده از چراغ های LED روشنایی روز فیس لیفت جامعی صورت گرفته است. در نمای جانبی نیز شاهد استفاده از رکاب های جانبی جدید به همراه خروجی های بزرگتر هوا هستیم. Vivere در عقب یک دیفیوزر جدید و دو ورودی هوا را به خود می بیند.
همچون محصولات گذشته ، در این خودرو هم استفاده از ترکیب های کربنی برای تزیین، حرف اول را می زند. منصوری اطلاعاتی در مورد مشخصه های فنی Vivere منتشر نکرده است.
*** Mansory Carbonado GT ***
[jwplayer mediaid=”۶۵۰۴۶″]
گل سرسبد محصولات منصوری در ژنو با ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت! عضو دوم خانواده منصوری کربونادو ، همچون برادران قبلی اش از کیت فیبر کربنی که طرح های هواپیمای رادارگریز B2 در آن کار شده است ، بهره می برد . در نمای جلو ورودی های هوا بزرگتر شده اند و همچنین یک اسپویلر لبه ای جدید و چراغ های روشنایی روز به آن اضافه شده است. بال و کاپوت جلو هم با نمونه هایی که توسط منصوری ساخته شده است ، جایگزین شده اند.
رکاب های جانبی جدید، دیفیوزرهایی که در دل سپر جدید جا خوش کرده اند و همچنین بال جدیدی که به نمای عقب اضافه شده است، از دیگر اجزای کیت منصوری برای لامبورگینی اونتادور به شمار می روند. در مجموع لباس جدید منصوری سبب شده است عرض خودرو در جلو و عقب به ترتیب ۴۰ و ۵۰ میلی متر بیش تر شود.
منصوری به موتور ۶.۵ لیتری V12 این گاو ایتالیایی دو توربوشارژر عظیم اضافه کرده و قسمت هایی همچون پیستون ها، شاتون، میل لنگ و سرسیلندرها را با نمونه های جدید جایگزین کرده است. دیگر تغییر مهم استفاده از سیستم اگزوز جدید است . پس از این تغییرات و جهش ژنتیکی اونتادور با یک گاو ۱۶۰۰ اسب بخاری و گشتاور محدود شده ۱۲۰۰ نیوتن متر طرف هستیم. پس از این تغییرات شتاب صفر تا صد ۲.۱ ثانیه و دستیابی به حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت امکان پذیر شده است. برای تماس بیشتر و کنترل بهتر رینگ های ۲۰ اینچی در جلو و رینگ های ۲۱ اینچی در عقب به کار گرفته شده اند.
*** Mansory Rolls-Royce Wraith ***
[jwplayer mediaid=”۶۴۹۸۵″]
می توان گفت منصوری اولین تیونری است که به سراغ رولزرویس ریث رفته است . ترکیب رنگ دوگانه و استفاده از رنگ آبی کروم مهمترین مشخصه نمای ظاهری لباس خوشدوخت منصوری برای کوپه رولزرویس است. همچنین کاپوت جلو با نسخه کربنی آن جایگزین شده است.
تغییرات در طراحی سپر جلو و عقب ، اضافه شدن چراغ های روشنایی روز، بروزرسانی رکاب های جانبی و استفاده از اسپویلر های جدید در نمای عقب از دیگر مشخصه های کیت منصوری برای Wraith است.
پس از تغییرات منصوری موتور ۶.۶ لیتری V12 که به طورمتوسط قدرتی معادل ۶۳۲ اسب بخار داشت، قدرتش به ۷۰۰ اسب بخار و گشتاورش به ۱۰۰۰ نیوتن متر رسید. پس از این تغییرات شتاب صفر تا صد ۴.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برای این کوپه بریتانیایی رقم خورده است.
*** Mansory Bentley Flying Spur ***
دیگر خودروی انگلیسی که منصوری به سراغ آن رفته، یک سدان از کمپانی بنتلی است . در این خودرو شاهد سفارشی سازی منحصربفردی هستیم. رنگ آمیزی دوگانه و استفاده از رنگ قهوه ای کروم در کنار استفاده از سپرهایی با طراحی جدید مهمترین تغییرات در نمای ظاهری هستند.
موتور ۶ لیتری W12 بنتلی فلایینگ اسپر پس از بروز شدن توسط متخصصان منصوری قدرتش با بیش از ۲۵۰ واحد افزایش به ۹۰۰ اسب بخار رسید. این تغییرات گشتاور را نیز به ۱۱۰۰ نیوتن متر رسانده، که البته به صورت الکتریکی محدود شده است . شتاب صفر تا صد ۳.۶ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصه های فنی این مدل پس از تیونینگ است.
درود بر شرف آقای منصوری ؛ من موندم ما چه […] داریم که با وجود داشتن همچین استعداد هایی باز هم اینهمه عقبیم ، طراح ب ام و های 750 و چندتا مدل دیگه هم یک ایرانیه ، کاشکی میشد شرایطی فراهم میکردیم که میومدن تو ایران کار میکردن
اگرهم باشه که نیست و شما زیادی متوهم شدی واسه چی بیاد ایران مگه ایران براش چی کار کرده باباش بوده ننش بوده واسش زحمت کشیده به نظر نه فقط این آقا بلکه هیچ کس دیگه که اون کشور براش زحمت میکشه نباید بیاد ایران چون اون کشور براش زحمت کشیده و باید برایه اون کشور نتیجه بده نه ایرانی که کوچیکترین حرکتی براش نکرده من بودم نمیومدم که هیچ دوتا کلفت هم بار ایران میکردم چون وقتی رئیس جمهور اونمملکت برایه فارغ التحصیل دکترایه شریفش هیچ اهمیتی نمیده و میگه اگه خودکشی کرد برین علتشو از خودش بپرسین من یکی که اصلا اسمه ایرانو هم نمیتونم تحمل کنم چه برسه بیام این کشور
F.A امروز با خبر شدم ایران قراره در جام جهانی به نشانه ی حمایت از یوزپلنگ ایرانی که در حاله انقراضه روی پیراهنه تیم ملی با نقشی از یوزپلنگ حاضر بشه این اولین باره در تاریخ مسابقات جام جهانی این اتفاق رخ میده
شتاب صفر تا صد 2.1 ثانیه.این نشون میده در صورتی که لامبو و فراری تصمیم به استفاده گسترده توربو در تمام مدلهاشون بکنن بقیه سوپر اسپرتها خیلی تحت فشار قرار میگیرن.ایا تاج پادشاهی سوپر اسپرتها برازنده لامبو نیست….
َماشین های قشنگی هستن ولی طبق نظر کارشناسای دنیای خودرو بیشتر خیابونی و خوشگل هستن تا پرفورمنس و هندلینگ بالایی داشته باشن، لامبو تو پیست حرفه ای حرف زیادی برای گفتن نداره ولی معتقدم زیباترین خودرو اسپرت دنیاست
ی لحظه فکرشو بکنید دوتا سوپراسپرت 1000 اسبی کورس گذاشتن وشما با یه بنتلی فوق لوکس با نزدیک 2 تن وزن از پشت باهاشون سپر به سپر میشی حال راننده هاشون دیدنیه! خوبه دیگه از فکرش بیاید بیرون تا از پشت نزدیدشون.
تیون اونتادور که قدرتشو با دوتا توربو شارژر به 1600 اسب بخار رسونده عالیه و از لحاظ فنی کارش فوقلاده تکنیکی هست. شتابش هم که معرکست ! . طراحی تیون هاشم که خیلی زیباست و ماشین هارو تغییر میده. و باعـث افتخار ایرانی هاست …
sina
۱۶ اسفند ۱۳۹۲زنده باد آقای منصوری دمت گرم…گل کاشتی!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۶ اسفند ۱۳۹۲درود بر شرف آقای منصوری ؛ من موندم ما چه […] داریم که با وجود داشتن همچین استعداد هایی باز هم اینهمه عقبیم ، طراح ب ام و های 750 و چندتا مدل دیگه هم یک ایرانیه ، کاشکی میشد شرایطی فراهم میکردیم که میومدن تو ایران کار میکردن
shayan
۲۱ اسفند ۱۳۹۲اگرهم باشه که نیست و شما زیادی متوهم شدی واسه چی بیاد ایران مگه ایران براش چی کار کرده باباش بوده ننش بوده واسش زحمت کشیده به نظر نه فقط این آقا بلکه هیچ کس دیگه که اون کشور براش زحمت میکشه نباید بیاد ایران چون اون کشور براش زحمت کشیده و باید برایه اون کشور نتیجه بده نه ایرانی که کوچیکترین حرکتی براش نکرده من بودم نمیومدم که هیچ دوتا کلفت هم بار ایران میکردم چون وقتی رئیس جمهور اونمملکت برایه فارغ التحصیل دکترایه شریفش هیچ اهمیتی نمیده و میگه اگه خودکشی کرد برین علتشو از خودش بپرسین من یکی که اصلا اسمه ایرانو هم نمیتونم تحمل کنم چه برسه بیام این کشور
احسان(احسان سابق)
۱۶ اسفند ۱۳۹۲حرفی برای گفتن باقی نذاشته جز تحیر نگاهم از این همه جمال و زیبای بخصوص زیبایی بنتلیو ابهت اونتادور
GTR-50
۱۶ اسفند ۱۳۹۲دمش گرم لامبو 2.1 ثانیه ای
Zonda R
۱۶ اسفند ۱۳۹۲F.A
من سر به نشانه ی احترام
به کوروش منصوری پایین میارم
Zonda R
۱۶ اسفند ۱۳۹۲F.A
امروز با خبر شدم
ایران قراره در جام جهانی
به نشانه ی حمایت از یوزپلنگ ایرانی که در حاله انقراضه
روی پیراهنه تیم ملی
با نقشی از یوزپلنگ حاضر بشه
این اولین باره در تاریخ مسابقات جام جهانی
این اتفاق رخ میده
خاوری مزراتی
۱۷ اسفند ۱۳۹۲چه زود باخبر شدی
این قضیه مال دوماه پیشه
از پیراهن تیم ملی هم با نماد یوزپلنگ رونمایی شد
خاوری مزراتی
۱۶ اسفند ۱۳۹۲درود بر منصوری … بی نهایت زیبا
روح مرحوم بیژن شاد … طراح بزرگی بود
e.scamp
۱۶ اسفند ۱۳۹۲مرسی منصوری.
H
۱۶ اسفند ۱۳۹۲چقد سنگین و با کلاس !
سبحان
۱۶ اسفند ۱۳۹۲O_O
معرکه ن…
سام*
۱۶ اسفند ۱۳۹۲شتاب صفر تا صد 2.1 ثانیه.این نشون میده در صورتی که لامبو و فراری تصمیم به استفاده گسترده توربو در تمام مدلهاشون بکنن بقیه سوپر اسپرتها خیلی تحت فشار قرار میگیرن.ایا تاج پادشاهی سوپر اسپرتها برازنده لامبو نیست….
علیرضا
۱۶ اسفند ۱۳۹۲َماشین های قشنگی هستن ولی طبق نظر کارشناسای دنیای خودرو بیشتر خیابونی و خوشگل هستن تا پرفورمنس و هندلینگ بالایی داشته باشن، لامبو تو پیست حرفه ای حرف زیادی برای گفتن نداره ولی معتقدم زیباترین خودرو اسپرت دنیاست
محسن
۱۶ اسفند ۱۳۹۲چه رولزرویس قشنگی… خدا منصوری رو واسه رولزرویس و لامبورگینی و بنتلی و … نگه داره.
Zonda R
۱۶ اسفند ۱۳۹۲F.A
منصوری نمادی از قدرته اریاییه
alireza
۱۶ اسفند ۱۳۹۲الان اگه اقای منصوری ایران بود فوقش تعویض روغنی داشت
امید
۱۶ اسفند ۱۳۹۲چقد زیبا و خاص شده بوگاتی و اوانتادور با رنگ سفید و سیاه خیلی زیبا شده اون بنتلی هم بدجور دلبری میکنه
افرین منصوری درود بر شرفت
kaveh
۱۶ اسفند ۱۳۹۲اگه منصوری پرایدو تیونینگ کنه دیگه سوپر اسپرتای کشورای غربی فروشی ندارن
سجاد حیدری
۱۶ اسفند ۱۳۹۲من که ندیدم ولی مثه اینکه خوب بود
BOMB
۱۶ اسفند ۱۳۹۲نمیدونم چرا طرحاش به دل نمیشینه……….
BOMB
۱۶ اسفند ۱۳۹۲البته نظر شخصی…..
ali aghaa
۱۶ اسفند ۱۳۹۲این منصوری عشق فیبر کربنه… ماشینای همه جوره باحالی درست کرد.ای کاش ارق ملیش گل کنه بیاد ایران خودرو و سایپا رو یه جا بخره.
مهران
۱۶ اسفند ۱۳۹۲اوووووووووف
خداییش خیلی خبر و عکسای سنگینی بود
استاد کوروش خودش به تنهایی یه نمایشگاه ژنو
saied
۱۶ اسفند ۱۳۹۲زنده باد منصوری. ولی رولز رویس زشت شده :( در ضمن خیلی حرفه که یکی قسمت فنی بوگاتی ویرونو دست کاری کنه :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ اسفند ۱۳۹۲درود .
اقای منصوری من به احترام شما سکوت میکنم .
ولی من بنتلی رو بیشتر از رولزرویس خوشم اومد .
دانشجو مملکت
۱۷ اسفند ۱۳۹۲زند باد ایران و ایرانی امیدوارم یک روز شرکتی در ایران هم داشته باشه
سجاد
۱۸ اسفند ۱۳۹۲ی لحظه فکرشو بکنید دوتا سوپراسپرت 1000 اسبی کورس گذاشتن وشما با یه بنتلی فوق لوکس با نزدیک 2 تن وزن از پشت باهاشون سپر به سپر میشی حال راننده هاشون دیدنیه! خوبه دیگه از فکرش بیاید بیرون تا از پشت نزدیدشون.
ali
۲۰ اسفند ۱۳۹۲تیون اونتادور که قدرتشو با دوتا توربو شارژر به 1600 اسب بخار رسونده عالیه و از لحاظ فنی کارش فوقلاده تکنیکی هست. شتابش هم که معرکست ! . طراحی تیون هاشم که خیلی زیباست و ماشین هارو تغییر میده. و باعـث افتخار ایرانی هاست …
parham
۲۵ اسفند ۱۳۹۲شتاب 1.2 میدونی یعنی چی؟1600 اسب بخار!! ایول منصوری!!!!!!!!!!!
homayoun
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳دمش گرم
نوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳رولس رویس هم تیون کرد
نوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳بابا کوروش جون دمت گرم