اندرسون آلمان به تازگی پکیج جدید خود را برای نسل دوم بنتلی کانتیننتال GT معرفی کرده؛ در این پکیج بیش از تغییرات ظاهری، بهبود فنی خودرو مورد توجه قرار گرفته است . . .
اندرسون از فیبرکربن برای ساخت کاپوت جدید، اسپویلر جلو، رکاب ها، دیفیوزر بزرگ عقب و همچنین قسمت انتهایی صندوق بهره گرفته است. رینگ های ۲۲ اینچی آن که در جلو ۹.۰ اینچ و در عقب ۱۰.۵ اینچ پهنا داشته و با رنگ مشکی براق تزیین شده، در جلو با تایرهای ۲۶۵/۳۰ و در عقب با تایرهایی با سایز ۲۹۵/۲۵ همراه شده اند. اندرسون برای متمایز کردن این خودرو علاوه بر استفاده از رنگ خاکستری متالیک با نام Grey Hyper Gloss Metallic از LEDهای کوچکی نیز برای نوردهی زیر رکاب ها در طرفین خودرو کمک گرفته است.
اندرسون درقسمت فنی توانسته قدرت پیشرانه ۶.۰ لیتری W12 این بنتلی را از ۵۷۵ اسب بخار درحالت استاندارد، به بیش از ۶۸۰ اسب بخار افزایش دهد که در این میان سهم افزایش قدرت ناشی از تغییر سیستم اگزوز خودرو به تنهایی به ۱۵ اسب بخار می رسد.
بانک عکس خودرو (carimage.ir)
۶ فروردین ۱۳۹۲قدرت پیشرانه 6.0 لیتری W12 این بنتلی را از 575 اسب بخار v, uar hsj.
اما اصلا از ظاهرش خوشم نمیاد.مزخرفه.
slr722
۶ فروردین ۱۳۹۲ظاهرش خوشگل نیست…!!!!!؟؟؟؟
به این خوشگلی…
اون دوستمون هم درست گرفت اگزوزش اصلا جالب نیست…یعنی به این ماشین نمیاد…
ERFAN
۳۰ فروردین ۱۳۹۲اگه یه بار تو خیابون اینو ببینی هیچ کاری نمیکنی؟لطفا کمی به گفته هایتان توجه کنید!
mojtaba
۶ فروردین ۱۳۹۲زر نزن بابا!!!!
mojtaba
۶ فروردین ۱۳۹۲همه چیش عالیه….فقط نمیدونم چرا سرگزوزاش این شکلیه.قشنگن ولی بابقیه اجزا همخونی نداره…
slr722
۶ فروردین ۱۳۹۲ولی حالا خودمونیم خدایی خیلی هم تغییر نکرده نسبت به مدل اصلی و کارخونه ای…
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲همیشه در راه پیشرفت به جلو.