از آنجایی که کشورهای حاشیه خلیجفارس جزو مهمترین بازارهای بنتلی به شمار میروند بنابراین این خودروساز بریتانیایی معمولاً نسخههایی سفارشی از محصولات خود با طرح خاورمیانه را معرفی میکند.
جدیدترین این خودروها بنتایگا مروارید خاورمیانه نامیده میشود که توسط مولینر ساخته شده و یک شاسیبلند بسیار سفارشی میباشد. این خودروی سفارشی توسط یکی از ثروتمندان اهل خاورمیانه سفارش داده شده و از کابینی مخصوص سود میبرد که دارای تزئینات مرواریدی هم میباشد.
در داخل کابین شاهد ترکیبی از کتان و برونل و همچنین طرحی رنگی هستیم که ظاهراً از زیبایی طبیعی مرواریدها الهام گرفته است. دوختهای متضاد نیز روی صندلیها و پانل دربها دیده میشود و طرح مرواریدی بنتایگا نیز با عناصر طلایی و ساعت گرانبهای بنتلی در داشبورد تکمیل شده است.
این شاسیبلند همچنین دارای محفظه امن اثرانگشتی است که به مالک اجازه میدهد تا وسایل گرانقیمت خود را در آنجا نگهداری کند. همچنین یک فضای ذخیرهای آلومینیومی هم داخل کنسول مرکزی تعبیه شده که میتواند برای نگهداری اشیای گرانبها در زمان خروج از خودرو بکار رود.
بنتلی بنتایگا مروارید خلیجفارس در مقایسه با نسخههای استاندارد این شاسیبلند لوکس تغییرات ظاهری رادیکالی نداشته و تنها از نشانهای مولینر روی ستونهای D، رینگهای منحصربهفرد همرنگ بدنه و… سود میبرد.
جی کلاس مرسدس
۲۸ اسفند ۱۳۹۷یعنی چی ۵ دستگاه خب این که نمیشه صنعت اتومبیل سازی مگه مسخره بازیه اون از رولزرویس که سالی سه چهار هزار تا میسازه اینم از این این چه جور صنعتیه
amir
۲۸ اسفند ۱۳۹۷یکم سخته …
ولی برند سازی چیزی هست که در صنعت فقط از امریکا و انگلیس بر میاد ( البته به طور کلی میگم )
در خودرو سازی چون برخی کمپانی ها میدونن نمیتونن ماشینی با این قیمت بسازند و فروش بره برا همین برند هایی مثل رولز رویس و بنتلی رو میخرن و با برند اون ها چنین محصولاتی رو بیرون میدن
جی کلاس مرسدس
۲۸ اسفند ۱۳۹۷فقط از دست امریکا و انگلیس برمیاد حالا من درکم پایینه شما بشکاف ببینم چرا فقط از دست این دوتا برمیاد به چه علت با کدوم سند اینکه یه حرفی بزنی تا من عصبانی بشم بهتره بدونی اگر ده هزار تا دیس لایک بخورم بازم اینان دارم که درست میگم تا وقتی جواب قانع کننده ای نشنوم چون نمیتونن با اسن قیمت بفروشن! مایباخ اکسلرو بیست برابر این قیمت بود و فروخت فراری و لامبورگینی هم چند برابر این میفروشن پورشه هم ۹۱۸ رو چند برابر این فروخت بوگاتی که معرف حضور هست ماشین زیر دو میلیون دلاری نداره هیچکدوم هیچ ربطی به امریکا و انگلیس نداشتن نه جناب یه حرف قوی تر بزن تا منو یکم عصبانی کنی حرفت باید محکم و با دلیل باشه
amir
۲۹ اسفند ۱۳۹۷وقتی شما هیچ درکی از فرق بین و برند محوری و محصول محوری نداری
من چطور برا شما توضیح بدم
ساده میگم بفهمید
کمپانی های کوچک زیادی هستن به صورت محدود ماشین هایی میسازن
که قیمت های فضایی داره
ولی تولید محدود هستن و سفارشی برای مشتری میسازن
پس اول سفارش میگیرن
بعد میسازن و تحویل میدن
مثل دبیلیو موتورز که لایکن هایپر اسپورت رو ساخت در لبنان
و کمپانی هایی هستن که ماشین میسازن معرفی میکنن
میفرستنش نمایندگی و مشتری میاد و میخره
مثل کادیلاک لینکلن بنز و بی ام و رولزرویس و بنتلی
همه این برند ها فوق لوکس سازی رو امتحان کردند به جز بی ام و البته
رولرویس راحت ماشین 400 هزار دلاری رو میسازه بعد میفروشه
بنتلی همین طور
ولی بنز نمیتونه بی ام و نمیتونه چون کسی که ماشین 400 هزار دلاری میخره نمیخواد ارم ماشینش با یه ماشین هاچبک 30 هزار دلاری یکی باشه میخواد خاص باشه
رولزرویس هم هیچ وقت ماشین ارزون نساخته و نمیسازه
برای همین مایباخ ورشکسته شد
بوگاتی هم همین جور روش کارش تولید محدود و چند سالی یه بار یه مدل میزنه و چند صد تا ازش میسازه
از بین برند های تولید انبوه فوق لوکس فقط فراری انگلیسی نیست
بقیه لوکس هستن و گاهی یه محصول فوق لوکس میسازن که اونم محدود که شاید فروش بره شاید هم نره
جی کلاس مرسدس
۲۹ اسفند ۱۳۹۷با خودت چند چندی مایباخ ورشکسته شد!!!من نمیدونم علامت خنده کدومه واقعا پس رولز وبنتلی ورشکست نشدن هنوز جالبه بوگاتی کجایه لامبورگینی کجایه فراری که ایتالیه پس امریکایی کدومه دوست من به جای تعصب تنفر که به شدن ازشون متنفرم گفتم سند بیار اینا که حرفه منه کجای برند مایباخ گفت من ورشکست شدم و کجا کفت من از این دوتا شکست خوردم حتی یه مجله هم اشاره نکرد جز شما اساتید تازه رسیده پدال من نمیدونم این چه حس خود استاد بینیه که ایرانی ها دارن امیدوارم سال جدید بهتر بشه واقعا این یه شبه بیماری
Abbas
۲۸ اسفند ۱۳۹۷داغ دلم نکنین وجدانا،دوستان خیلی معنی تو این جمله خوابیده(از آنجایی که کشورهای حاشیه خلیجفارس جزو مهمترین بازارهای بنتلی به شمار میروند)ما هم حاشیه ی خلیج فارسیم من خودم بچه بوشهرم در خونمونو که باز میکنم دقیقا فلر شرکت نفت جلو چشامه،همش با خودم فکر میکنم چرا با وجود این همه میادین انرژی تو این استان و حتی کل کشور باید این وضعمون باشه؟!حتی پتروشیمی هست ساعتی چندین میلیارد تومن فروش داره پس کجا میرن اینا؟
مهدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷میرن کانادا
Abbas
۲۸ اسفند ۱۳۹۷داداش سوریه و لبنان و فلسطین و عراقم بهش اضافه کن
بهراد
۲۸ اسفند ۱۳۹۷میره تو جیب دشمن .
NAVID۰۰۹۸
۲۸ اسفند ۱۳۹۷?
خلیج فارس
چه اسم پُر مُسَمایی
بنام ما ، به کام آنها
یعنی میشه یه روز خوب بیاد….
بختیاری
۲۸ اسفند ۱۳۹۷قطعا یه روز خوب میاد شک نکن پسر آخرین کاری که میتونیم بکنیم که روزی ماشینی بدون عوارض گمرگی سوار شیم امید هست. و ماشین گذر موقت
بختیاری
۲۸ اسفند ۱۳۹۷البته همه ی حاشیه خلیج فارس به غیر از ایران این ماشین اگه ارزش پول ایران مثله همون ده پونزده ساله پیش میشد تقریبا 300 میلیون تومن قیمت میخورد بدونه عوارض گمرگی فکرش رو بکنید