بنتلی بنتایگا مدت زیادی است که تنها با یک پیشرانه عرضه میشود. البته این خودروی لوکس عنوان قدرتمندترین شاسیبلند بازار با ۶۰۰ اسب بخار نیرو را یدک میکشد؛ اما بنتلی کاملاً علاقه دارد تا گزینههای پیشنهادی پیشرانهی این خودرو را گسترش دهد. طبق گفتههای Autovisie این خودرو به زودی صاحب قلب تپندهی دیزلی خواهد شد.
پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری جدید آئودی SQ7 TDI که دارای دو توربو و کمپرسور الکتریکی است در سینهی بنتایگا خواهد تپید. این پیشرانه در آئودی توانایی تولید ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد؛ اما بنتلی میتواند از این پیشرانه قدرت بیشتری را خارج کند. اگر این پیشرانه روی بنتایگا نصب شود آن را به نخستین بنتلی دیزلی بدل خواهد نمود.
YAS
۱۹ مرداد ۱۳۹۵من که هیچوقت دوست نداشتم خبر اینرو بشنونم که یک ماشین سازی فوق لوکس بخواد رو ماشین هاش موتور دیزل نصب کنه.ولی حتما مهندس های بنتلی به این موضوع هم فکر کردن و سود های این کار روبیشتر از ضرر هاش دونستن و قطعا خیلی اصولی این مدل رو تولید میکنن.ولی در کل خیلی دوست ندارم یک موتور دیزلی رو در این کلاس(فوق لوکس) ببینم.یه مقدار ناراحتم کرد
یاسین
۱۹ مرداد ۱۳۹۵سلام.این روزا از این قبیل خبرها زیاد می رسه! جناب!حتما یه نفعی برا سازنده و دارنده و آینده داره که این کار رو کردن!در کل تنها فرق بین این دو اینکه شاسی بنتلی بنتایگا یه خورده وزنش از آئودی اس کیو هفت بیشتره!وگرنه چیزِ شاخص و قابل لحاظی جز سلیقه ی شخصی در انتخاب بین این دو خودرو نیست!البته بنتایگا به غیر از آئودی با ولوو سی ایکس ۹۰وبی ام دبلیو ایکس پنج هم بایستی رقابت کنه!رقابتش واقعا نفس گیر خواهد بود!بابت مطلب سپاسگذارم قربان!اوقات خوبی داشته باشید!
Sardar
۱۹ مرداد ۱۳۹۵آیودی اون ابهت و لوکس بودن و اشرافیت بنتلی رو نداره و گرون ترم هست. کیفیتشم قطعا بیشتره چون باید همه فن حریف باشه
یاسین
۱۹ مرداد ۱۳۹۵با عرض خسته نباشید خدمت دست اندر کاران مجله مجازی خودرو! پدال!بین تأیید و مردود هم یه تردید یا نظرِ ممتنع رو بذارین!موفق و موید و پیروز و سربلند باشید!$¥
uss zumwalt DDG-1000
۱۹ مرداد ۱۳۹۵600 اسب بخار واقعا عالیه
علي
۱۹ مرداد ۱۳۹۵بنتلی از نظر فنی که بیشترش متعلق به آلمانه واقعا جای شک و شبهه نمیذاره . ولی اون قسمتهایش که کار خود انگلیسیاست (البته اینجور میگن) مثل طراحی خودرو و لوازم جانبیاش مثل: قاشق چنگال و لیوان و جهیزیه همراش الخصوص بیرونش ، زیاد چنگی به دل نمیزنه ولی طراحی داشبوردش خاصه و منحصر به خود بنتلیه که فکر کنم تا ۲۰۰ سال دیگه هم تغییر نده. موفق باشی بنتلی کوچولوی عزیز در پناه فولکس عظیم.??????
new great britain
۱۹ مرداد ۱۳۹۵علی اینطور چیزها تقریبا طبیعیه بین شرکت هایی که زیرمجموعه یک کمپانی مادر به حساب میان و خیلی چیزهاشون رو با هم به خاطر کاهش هزینه ها به اشتراک میزان.
مثلا قراره در نسل جدید آئودی a8 از موتور w12 ساخت بنتلی استفاده بشه که بنتلی تو شاسی بلند بنتایگا استفاده کرده.
علي
۱۹ مرداد ۱۳۹۵آخر شد همون حرف من . فقط با لهجه خاص خودت بیان کردی.
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۱۹ مرداد ۱۳۹۵موتور W و VR اختراع فولکسه و ثبت اختراع شده
بنتلی موتورش کجا بود اخه مومن؟
شایان
۱۹ مرداد ۱۳۹۵چی داری میگی موتور بنتلی که خودش برای فولکسه بنتلی موتورش کجا بود اصلا تولید موتور نداره
احمد باقری
۱۹ مرداد ۱۳۹۵اینجوری مصرفش هم کمتر میشه.
Sina
۱۹ مرداد ۱۳۹۵جدا؟؟!
کاش مصرف کامنت های بی مصرف تو کمتر میشد دوست عزیز
Hamid...Audi
۲۰ مرداد ۱۳۹۵دقیقا مصداق اینه که تعداد کامنت های یه نفر با میزان اطلاعاتش هیچ رابطه ای نداره!!!!
continental
۱۹ مرداد ۱۳۹۵دو شاسی بلندن که تو دنیا فعلا جرف اولو می زنن و هر دو شونم اینگلیسین یکی بنتلی بنتایگا است اون یکییم رنج رور اتوبیوگرافی است و هیچ شاسی بلندی قابل مقایسه با این دو تا نیست و به زودی رولز رولس هم بهشون اضافه میشه واقعا اینگلیس ماشینای بسیار قوی و قدری داره.
M.e
۱۹ مرداد ۱۳۹۵بنتلی و رولز رویس بینظیرن ،
شیک و مجلسی
M.e
۱۹ مرداد ۱۳۹۵بنتلی و رولزرویس بینظیرن شیکن و مجلسی واقعا که اشرافین