مدیر بنتلی اعلام کرده است که این شرکت بریتانیایی تحقیق و بررسی استفاده از قوای محرکهٔ تمام الکتریکی را بجای پیشرانههای V8 و W12 آغاز کرده است. مدیر بازاریابی مولسان «Hans Holzgartner» نیز طی مصاحبهای با Autocar گفته است که بنتلی ممکن است بجای ساخت خودروهای هیبریدی مستقیماً به استفاده از مدلهای تمام برقی روی آورد.
وی دراینباره گفت:
در حال حاضر استفاده از قوای محرکهٔ تمام برقی در خودروها گزینهٔ بسیار مناسبی است چراکه بهاحتمالزیاد آینده از آن خودروهای الکتریکی خواهد بود. من نمیخواهم بگویم که ما بهطور کامل نمونههای هیبریدی را نادیده خواهیم گرفت اما به نظر میرسد خودروهای تمام برقی راهحل بهتری باشند.
با توجه به اینکه موتورهای کنونی بنتلی عملکرد بسیار روان و نرمی دارند، به گفتهٔ Holzgartner جایگزینی آنها با موتورهای برقی کاملاً با شخصیت برند بنتلی هماهنگی دارد. بهویژه به خاطر گشتاور عظیم و عملکرد بدون صدای موتورهای الکتریکی.
وی ادامه داد:
من فکر میکنم قوای محرکهٔ تمام الکتریکی برای استفاده در سدانهای بزرگ و سنگین بسیار بهتر است تا در خودروهای اسپرت. چراکه گشتاور بسیار بالا که از ابتدای حرکت در اختیار راننده است به همراه عملکرد بسیار ساکت و بیصدای موتورهای برقی همه و همه مناسب یک سدان لوکس هماندازهٔ مولسان هستند.
king 918
۲۲ تیر ۱۳۹۵من که خوشم نمیاد بنتلی با قوای الکتریکی …….
نهایتا هیبرید کنن چیه چند ثانیه ماشین شتاب بگیره بعد از نفس بیوفته ……
Madjid
۲۲ تیر ۱۳۹۵فعلا برای قوای تمام الکتریکی خیلی زوده. تکنولوژی باتری پیشرفت کافی رو نداشته. البته درگیر شدن خودروسازان به پیشرفت بیشتر باتری ها کمک میکنه. ضایعات باتری های و پروسه ی استخراج فلزات و حمل و …. خیلی بیشتر زمین رو آلوده میکنه
فقط انگلستان
۲۲ تیر ۱۳۹۵اونقدر حال می ده یه بنتلی یا یه خودرو راحت دیگه رو رو داشته باشی و تو مناظر زیبای فرانسه حرکت کنی
دوستان برید مسابقات توردوفرانس رو ببینید هر روز ساعت چهارونیم از شبکه ورزش پخش می شه من که از اول مسابقه تا آخرش محو مناظر زیباشونم خوش به حال فرانسه ای ها واقعا چه کشوری دارن دو چیز از چیزهای بسیار مهمه زندگیمو ندارم یکی ماشین خوب یکی طبیعت زیبا ای زندگییییی
AMG S
۲۲ تیر ۱۳۹۵بنتلی باوزن زیر ۲.۲ تن نداریم با باتری ها وزنش چقدر میشه؟
ferrari
۲۲ تیر ۱۳۹۵کینگ918 عزیز اینده متعلق به موتورهای الکتریکیه. اتفاقا تصمیم خوبیه این کمپانی ها باید تجربه خودشونو در زمینه ساخت ماشین های برقی بالا ببرن و تکنولوژی ساخت این نوع اتومبیل ها رو بدست بیارن.
در جواب amg عزیز هم بگم که به احتمال زیاد بنتلی سراغ شاسی و بدنه ی تمام آلومینیومی میره که سبکتر باشه و وزن صرفه جویی شده رو به باتری ها و موتور الکتریکی اختصاص میدن
king 918
۲۲ تیر ۱۳۹۵ferrari جان درسته ساخت موتور های الکتریکی علاوه بر ذخیره سازی سوخت های فسیلی برای پاکیزگی هوا و … بسیار کارامده
اما میشه به جای این کار برای بعضی مدل های سریع کمپانی های نامدار در اینده از موتور های هیبرید استفاده کرد الان پورشه 918 با 887 اسب بخار مصرف سوخت 3.3 لیتری داره و از نظر الایندگی واقعا فوق العادس با اینکه ساختش 2 سال پیش بوده حتما در اینده این میزان بهتر هم میشه و سرعت و قدرت پا برجا ….
علي
۲۲ تیر ۱۳۹۵متاسفانه طراحی مدلهای بنتلی خیلی تکراری و یکنواخت شده و عاری از هر گونه هیجان. هر چند که شرکت فولکس این کارخانرو از ورشکستگی کامل نجات داد و باعث شد بنتلی دوباره جون بگیره ولی ۴ تا مهندسای انگلیسی با غروری که دارن نمیذارن آلمانیها کار خودشونو که انقلاب طراحیه کامل انجام بدن. باید دید هنوزم انگلیسیا به چهارتا قاشق چنگال و جهیزیه داخل خودرو بیشتر اهمیت میدن یا اجازه میدن مهندسین آلمانی کار متحول سازی خودشونو انجام بدن مثل مدل کانسپت جدید بنتلی که خیلی زیبا شده. اگه دست خود انگلیسیا باشه که فقط بلدن نیمرو با ی تخم مرغ یا نیمرو با دو تخم مرغ الی ماشالله درست کننن فقط.بنده خدا مهندسین آلمانی و فولکس گیر کیا افتادن . بیا و خوبی کن
بنتلی
۲۲ تیر ۱۳۹۵علی جان اون کانسپت رو مدیر قبلی بخش طراحی بنتلی دانکرولک انجام داده ک یک بلژیکی هس و در بلژیک و سوئیس درس خونده و برا آئودی و سئات و لامبورگینی هم طراحی انجام داده و مدیر طراح گالاردو و مورچیه لاگو بوده! الان هم ب هیوندا رفته و استفان زیلاف بلژیکی ک قبلا در آئودی هم طراحی انجام داده رئیس بخش طراحی بنتلی شده،اصلا مهم نیس طراح کیه و کجایی هس چون باید طبق اصالت و اصول طراحی اون شرکت طراحی کنه،مثه والترداسیلوا سرطراح ایتالیایی فولکس،بنگل آمریکایی و ون هویدونگ هلندی! پس دیگه این حرفای بچگونه رو ول کن! درضمن بنتلی اصالت طراحی خودشو حفظ کرده مثه آئودی
علي
۲۲ تیر ۱۳۹۵به هر حال بلژبکی ، ایتالیایی و غیره از برو بچه های اتحادیه اروپا میشن زیاد بازم فرقی نکرد. مهم اینه که این کارای به این مهمی توسط اکیپ اروپایی به رهبری و مدیریت آلمان و شرکتهای معتبر آلمان انجام میشه. طرفدارای خودروهای انگلیسی باید ممنون شرکتهای معتبر آلمانی باشن که نذاشتن برندهای معروف انگلیس نابود بشن و به قهقرا برن. بنتلی عزیز بازم بخاطرت تعصبت رو انکلیس امدی گیر بدی که دیدی بازم حرف من بی دلیل تبوده. نمیدونم چرا مطالب منو با ارامش نمیخونی. البته حق داری چون تعصب باعث کور شدن و نابودیه نبوغ بشریت میشه.
رضا
۲۲ تیر ۱۳۹۵کاملا در اشتباهی .اصالتی که بتلی تو طراحی داره به جرات میگم آلمانی هاشم ندارن من این اس یو وی بنتلی رو در سویس از نزدیک دیدم چنان ابهتی داره که اصلا نمیتونی ازش چشم برداری
احسان(احسان سابق)
۲۲ تیر ۱۳۹۵خدا رو شکر که بنتلی هم به سمت خودروهای تمام برقی میره
احمد باقری
۲۲ تیر ۱۳۹۵به نظرم این کار، کمی زود هست، ماشینهای الکتریکی خوبن، ولی معایب خودشون رو هم دارن، مثلا حداکثر گشتاور ثابت نیست و بستگی به میزان شارژ باطری داره، همچنین آلودگی غیر مستقیم دارن.