مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور دوم، قسمت نوزدهم، دومین دوئل از گروه کوپههای بزرگ لوکس
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز SL و فراری GTC4
مجموع آراء: ۱۴۹۵
آراء فراری GTC4: 977
آراء مرسدس بنز SL: 518
پیروز دوئل: فراری GTC4 با کسب ۶۵ درصد از کل آراء
مرسدس بنز SL | فراری GTC4 |
فراری GTC4 | |
بنتلی کانتیننتال | رولزرویس ریث |
؟ | |
مرسدس بنز S کلاس کوپه | بامو سری ۸ |
؟ |
رولزرویس ریث
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳
نسل کنونی: اول
پلتفرم: F01 بامو
امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۲۱۷ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۹۰ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۷۴۲ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴۱۵ دستگاه
بنتلی کانتیننتال
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: MSB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱,۵۱۲ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۴۶۴ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۸۹۸ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: – دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
بنتلی کانتیننتال | رولزرویس ریث | |
پیشرانه | ۶ لیتری W12 | ۶.۶ لیتری V12 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۳۵ اسب بخار | ۶۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۹۰۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۳ ثانیه | ۴.۳ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۷ ثانیه | ۱۲.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۳۵ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۰ لیتر (ترکیبی) | ۱۴.۷ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۲۷۸ گرم/کیلومتر | ۳۲۷ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۸۳ لیتر |
وزن | ۲۲۹۰ کیلوگرم | ۲۴۹۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۸۵ متر | ۵.۲۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۵ متر | ۳.۱۱ متر |
حجم صندوق بار | ۳۶۰ لیتر | ۴۷۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۱۵۶,۷۰۰ پوند | ۲۵۳,۳۶۵ پوند |
قیمت پایه آمریکا | ۲۰۱,۲۲۵ دلار | ۳۱۷,۷۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10122035]
مصطفی
۷ مهر ۱۳۹۷جفتشون عالین، ولی یه بارم دوست دارم بنتلی برنده شه معمولا نسبت به اس کلاس و رولزرویس کمتر رای میاره ولی واقعا فوق العادس
محمد
۷ مهر ۱۳۹۷تو این کلاس شتاب ۰.۱۰۰ و … ملاک نیست
کما اینکه دو خودرو بیش از ۱۱۵.۰۰۰ دلار اختلاف قیمت دارن
.
اونی که ۳۱۵.۰۰۰ دلار واسه یه ماشین پول میده به این نگاه نمیکنه
که آلایندگی کدوم خودرو کمتره
یا کدوم مصرف سوختش کمتره
.
تو این کلاس ابهت ، اشرافیت و خاص بودن ملاک خریده
که البته رولزرویس قطعا انتخاب خاص تریه
تعداد محدودتری هم ازش تولید میشه
.
ضمنا دو تا غول این کلاس به هم خوردن که ایکاش تو این مرحله اینطور نبود
امير علي
۷ مهر ۱۳۹۷با تمام احترامی که برای رولزرویس قائلم ولی این نسل جدید کانتینیال خیلی خوبه
Cadillac
۷ مهر ۱۳۹۷از نظر ظاهری بنتلی خیلی سرآمده واقعا
ولی خب رویس نماد این سگمنته
رای من کنتیننتال
حامد
۷ مهر ۱۳۹۷وقتی سوار رولزرویس میشد فقط باید دلتون خوش باشه که ماشینتون خیلی خاصه و از چرم فلان و فلانه
اما وقتی سوار بنتلی میشد با دنیایی از تکنولوژی های عجیب روبرو میشد
کابین فوقالعاده محشر
قدرتی داره که میتونه خیلی از سوپر اسپرت ها رو شکست بده
چیزیی که توی رولزرویس ریث خیلی اونو حس نمیکنید
s.h
۷ مهر ۱۳۹۷دئل دوتا ابر ماشین من اصلا رای ندادم ولی دوست دارم تو ایان کلاس برتری با بنتلی باشه
ایمان
۷ مهر ۱۳۹۷به اعتقاد من تو این کلاس بنتلی و فراری سرآمدن
توحید
۹ مهر ۱۳۹۷فراری و مرسدس بنز
Mopar or No Car
۷ مهر ۱۳۹۷بنتلی اسپرت تر از RR هست ولی از نظر لوکس بودن برعکسه. چون در این کلاس اسپرت بودن به لوکس بودن ارجحیت داره پس رای من بنتلی هست. اما اگه رقابت تو کلاس سدان لوکس باشه چون اسپرت بودن اهمیت کمتری از لوکس بودن داره پس برتری با RR خواهد بود.
saeed
۷ مهر ۱۳۹۷جدا از انتخاب هرکدومشون و همچنین مسائل فنی واقعا رولزرویس به نظرم طراحیش منحصر به فرد و خاصه (کاری به زیبایی و زشتیش ندارم) چون با اینکه بنتلی هم محشره اما به نظرم شباهتها و رگه هایی هر چند شاید کم از نظر طراحی با سایر زیر برندهای فولکس( آئودی و پورشه) مخصوصا طراحی داخلیش داره (به لحاظ طراحی کلی و نه جزییات) در حالیکه رولزرویس واقعا فقط و فقط مثل خودشه صرفا و تکه. و خوب تو این کلاس خاص و تک بودن یه فاکتوره اساسیه و امتیاز محسوب میشه.
mahdy
۷ مهر ۱۳۹۷به نظر من 812 باید تو این کلاس میبود نه سوپر اسپرت ها
Arman
۷ مهر ۱۳۹۷تو بحث لوکس بودن که واقعا بالاتر از رولز رویس نداریم و نماد کلاس لوکسه
ولی با توجه به ماشین هایی که توی دوئل این کلاس گذاشته شده ظاهرا تمرکز دوئل بیشتر رو اسپرت بودن هست تا لوکس بودن !
امیر
۷ مهر ۱۳۹۷من تا حالا از نزدیک حتی ندیدم یعنی خیلی از ماشینا رو حتی ندیدم اخه این انصافه
امیر
۷ مهر ۱۳۹۷دوس نداشتم ریث حذف بشه اما چاره ای نیس بنتلی عالیه
محسن.د
۷ مهر ۱۳۹۷تا قبل از معرفی این نسل کانتیننتال هیچوقت فکر نمیکردم یه روزی تا این حد از بنتلی خوشم بیاد!
احمدرضا
۷ مهر ۱۳۹۷بنتلی هم خوشگله و هم خوش فرم تر
حمیدرضا
۷ مهر ۱۳۹۷هر دو نماد یک طرز تفکر هستن بسیار زیبا شکیل و بی نهایت اشرافی
انتخاب من بنتلی چون کلا علاقه خاصی به این برند دارم به نظرم رولزرویس برای ادمهای معمولی زیادی لوکسه و بنتلی بیشتر به درد مردم عادی می خوره
اولین دوئلی بود که از دیدن هر دو خودرو لذت فراوانی بردم و ارزو کردم کاش می تونستم فقط یکبار طراحی خارجیشون رو از فاصله دو متری ببینم
majii911
۲۳ مهر ۱۳۹۷یه سفر کم خرج پاشو برو شهر باکو نمایندگی همممممممممممه این ماشینا هست. همه رو میتونی از نزدیک هم داخل نمایندگی و هم توی شهر ببینی. دیدن رولزرویس از نزدیک واااقعا جذابه .
Mohammad
۷ مهر ۱۳۹۷جا داره بگم باید المانی ها با انگلیسی ها می افتادن نه اینکه اینگلیسی ها با هم
این دو باید تو فینال میبودن هر دو
Sajjad
۷ مهر ۱۳۹۷توی طراحی های دنیای خودرو
یکی از زیبا ترین و بی نقص ترین ها بنتلیه
واقعا زیباست
امیر
۷ مهر ۱۳۹۷انتخابم بنتلی چون قیمتش منصفانه تره،سریعتره،زیبا تره و هیجان و لذت رانندگیش هم بیشتره
Mor
۷ مهر ۱۳۹۷ماشین 2013 رو با ماشین 2017 مقایسه میکنید؟
اونم با اختلاف 100 هزار تا؟
emad1990
۷ مهر ۱۳۹۷چرا هیچکدوم تست یورو انکپ ندارن؟!!!
نوید جهرمی
۷ مهر ۱۳۹۷دوتا از عالیهای روزگار. یه دوراهی سخت.
فک کنم اینجوری باشه: اگه بخوای خودت برونی بنتلی و اگه راننده داشته باشی رولزرویس.(آماری نشون میداد ماشینهای بنتلی بیشتر استفاده میشن و کم تر از رولزرویس ها توی گاراژ صاحب خونهان.)
مانی
۸ مهر ۱۳۹۷بنظر من تو بحث اشرافیت و لوکس بودن RR سرتره
و با اون همه فاصله بین محوری خیلی هم جادار تره
اما من بخاطر طراحی داخلی زیباتر و طراحی بیرونی محشر به بنتلی رأی دادم
چون اگه خودم پولش رو داشتم و میخواستم یکی رو بخرم انتخابم بنتلی بود
فکر میکردمRR برنده بشه چرا اختلاف رأی اینقدر زیاده?
متاسفانه بنظر میاد کاربرها فقط به شتاب و سرعت توجه میکنن
حسین دهمرد
۸ مهر ۱۳۹۷نسل قبل کانتیننتال رو خیلی دوست دارم ولی از این نسلش خوشم نیومد واسه همین رولزی