همهی ما میدانیم که بنتلی بنتایگا در حال حاضر یکی از گرانترین شاسی بلندهای بازار است. بهای این خودرو در آمریکا از حدود ۲۳۲ هزار دلار آغاز میشود.
به منظور توجیه این مبلغ بنتلی خودروی خاص خود را با یکی از بهترین و خاصترین کابینهای دنیا و پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو عرضه کرده که همین پیشرانه سرعت و شتاب زیادی را به ارمغان آورده است.
اما موضوع دیگری آپشن های جانبی است. مصرفکنندههای آیندهنگر لیست بلند بالایی از آپشن ها را در اختیار دارند که با سفارش آنها میتوانند خودروی خود را دقیقاً مطابق سلایق خود سفارش دهند.
اگر اخبار را دنبال کنید میدانید که باورنکردنیترین آپشن بنتایگا ساعت مخصوص Breitling است که ۱۶۰ هزار دلار قیمت دارد! موارد دستساز خیلی دقیقی وجود دارد که اگرچه بهترین مواد استفاده شده برای کابین نیست اما همین کابین برای چنین خودروی لوکس بریتانیایی مورد انتظار است. حتی داخل جعبهداشبورد کاملاً مفروش شده است.
Omid622
۱۸ مهر ۱۳۹۵به نظرم بهترین شاسی بلند جهان
ferrari
۱۸ مهر ۱۳۹۵فوق العادست کابین بسیار زیبایی داره در کل عالیه
uss zumwalt DDG-1000
۱۹ مهر ۱۳۹۵عالی هست ولی بهترین و اول باشه فکرنکنم
حسین
۱۸ مهر ۱۳۹۵وقتی به کوچیکترین جزئیات توجه شده و از بهترین مواد داخلش استفاده شده. چرا نباید گرون باشه همراه با لوگو ی بنتلی
Elemento
۱۸ مهر ۱۳۹۵.
چرا گرونه ؟؟
چون آلمانیه.
چون میارزه.
GOD BLESS AMERICA
۱۸ مهر ۱۳۹۵المنتو داداش ترسیدم اونور (مسابقه درک آونتادور و آن اس ایکس) مپکامنتم رو نخونده باشی:
داداش المنتو داری نسبت به لامبورگینی وننو کم لطفی میکنی .
این حرفا چیه نیز (اشکال تیز آیرودینامیک نیست اشکال کروی هست)
یاد فیلم دیکتاتور افتادم که به مهندس هوافضا میگفت : چرا موشکی که برام ساختی نوکش تیز نیست ، اگه تیز نباشه بره بخوره برمی گرده میخوره توسر خودمون.
لابد میخوای بگی جنگنده رادارگریز F117 هم آیرودینامیک نیست؟؟؟
اون که از وننو هم تیزتر و با خطوط و اشکال شکسته بیشتری طراحی شده.
Elemento
۱۸ مهر ۱۳۹۵دوست گرامی
اولا نسل جنگنده هایی با زوایای تیز در F105 تموم شد. الان هواپیما های جنگنده لبه ها و زاویه های تیز ندارن. شما رپتور رو به عنوان یک ماکت میبینی و نمونه ی کوچیک شدش. بعد میگی زاویه های تیز داره. راستش نمیدونم چطور بگم. توضیحش یکم سخته. ولی وقتی میری کنارش وای میستی ( اینطوری میگم که درک حجم و فضا دستت بیاد ) میبینی خیلی خیلی صیقلی و صاف درست شده.
اصلا زوایای تند امواج رادار رو منعکس میکنن.
نایت هاوک هم همون چیزیه که گفتم. شما نگاش کن.
اتفاقا همین نایت هاوک هم که میگی سرعت خیلی بالایی نداره. شبیه ساز پرواز داشتم یادمه تا 996 کیلومتر بیشتر نمیرفت.
.
ثانیه زاویه های تیز با نوک تیز خیلی فرق دارن. مثل سوزن.
در یک نوک تیز هزاران زاویه در یک کانون جمع میشن و مقاومت و استحکام و قدرت نفوذ بالا میره. انا یک گوشه یا زاویه ی تند در مقابل ضربات هوا خیلی ناپایداره. .
.
.
دوشت عزیز من لامبوگینی خیلی دوست دارم. خیلی دوست دارم بگم بدنه ی وننو برای سرعت 800 کیلومتر شاخته شده. اما میدونم که اینطور نیست.
.
در طراحی وننو جلب توجه ، خشونت و حفظ اصالت اولویت اصلی بوده. نه تاپ اسپید.
وگرنه مطمئن باش اگر این بدنه به قول شما تاب تحمل 100 مایل اضافه داشت لامبو به راحتی روی یک نمونه وننو توربو نصب میکرد و برای تبلیغات و ثبت رکورد هم شده به سرعت بالای 400 میرسوند.
GOD BLESS AMERICA
۱۸ مهر ۱۳۹۵المنتو داداش:
اگه واقعا وننو برای حفظ اصالت برند و چهره خشن ساخته شده باید بگم اصلا ازش خوشم نمیاد .
چون به تمام اصول تاریخی طراحی لامبورگینی پشت کرده ، میدونی چرا ؟
تمام مدلهای لامبورگینی با این که از تمامی ساخته های دیگر خودرو سازان فضایی تر به نظر می رسند اما هیچ کدام حس یک کانسپت رو القا نمی کنه کاری که وننو کرد.
اولین بار که مک لازم پی 1 رو دیدم فهمیدم یک مدل تولیدی هست اما وننو اگر رونمایی رسمی نداشت و فقط خود ماشین رو بدون هیچ توضیحی به کسی نشون می دادی همه فکر میکردن یک مدل کانسپت هستش.
اگه واقعا میخوان یک لامبورگینی برای حفظ اصالت برند بسازن باید رویکردی مثل مدل رونتون داشته باشن .
حتی سستو المنتو ، وننو و سنتناریو هم نتونستن مثل رونتون شخصیت لامبورگینی رو تعریف کنن.
Elemento
۱۸ مهر ۱۳۹۵.
دوست گرامی وننو یک کانسپت بود
لامبو یک شرکت کوچیکه که فقط 3 مدل اصلی در حال تولید داره.
Urus
Uracan
Aventador.
.
کاری که لامبو میکنه اینه که میاد کانسپت هاش رو هم به قیمت 3 میلیون دلار میفروشه !!
البته قضیه پیجیده تر ازین حرفاست. در وقت نمیگنجه که بگم.
این خیلی مهمه که بدونی لامبورگینی به قول ریچارد هموند اینطور توصیف میشه
How can you do extreme and extreme and extreme and extreme for five decades ???
هدف لامبورگینی در درجه ی اول همین Extreme بودنه.
چه در شتاب چه سرعت و شاید مهم تر از همه ظاهر.
Reza
۱۸ مهر ۱۳۹۵المانیه . هه. رو حساب وولکس واگن اینو میگی.نه دادا انگلیسیه. زمین بره اسمون بیاد انگلیسیه.حلا چون سهامشو داره که نمیشه گفت المانیه.
Elemento
۱۸ مهر ۱۳۹۵.
شما میای 30 میلیون میدی از من ماشین میخری !
بعد من میام میگم زمین بری آسمون بیای اون ماشین مال منه. چون پولشو دادی دلیل نمیشه مال تو باشه !!!?
.
سهام داشتن در یک شرکت غیر از خرید کامل اونه. بنتلی کاملا خریده شده.
.
مثالی که زدم دقیقا همونقدر مسخرست که بگی بنتلی انگلیسیه.
Elemento
۱۸ مهر ۱۳۹۵.
دوستانی که میگفتن MG انگلیسیه هم مثل شما بودن.
الان حتی یک کارخونه در انگلستان نداره.
فرهاد کرمستجی
۲۰ مهر ۱۳۹۵اینکه بنتلی آلمانیه فقط یه بی سواد از لحاظ برندینگ می تونه بگه! ببخشیدا شما گویا از برند بودن یه شرکت، از اصالت نمیفهمی. اگه میفهمیدی می دونستی که اصالت یک برند چیزی نیست که با مالک عوض شدن تغییر کنه، البته من اصلا با برندا اینگلیسی حال نمی کنم ولی بیشتر از اون با حرف مفت که هیچ ارزش علمی و مستند نداره مشکل دارم. شما برو تو دنیا بگو بنتلی چون یه پیچش تو اینگلیس ساخته نمیشه اینگلیسی نیست ببین چی بت میگن:!!!
یکم احترام هم خوب چیزیه به اصالت و ارزش یک برند رویال و فوق لوکس. لابد تیم های فوتبالیم مال متعلق به کشور مالکشون میشن.
فرهاد کرمستجی
۲۰ مهر ۱۳۹۵البته خودتون رو زیاد اذیت نکنین، اونا که پولشو دارن با افتخار بنتلی سوار میشن و به عنوان یه لوکس اینگلیسی سوار میشن راستی ولوو الان کجاییه؟ جاگوار؟ الان کیا خیلی مالکاش آمریکایین، راستی بوئینگ ، ریبوک، اینا تکلیفشون جیه؟ راستی ماسیمودتی که اسپانیاییه بعدش تو لباساش میزنه ساخت ترکیه یا ویتنام اون یوقت ناراحتتون نکنه:)) راستی چرم مشهدم کیفاش تو کرج و کفشاشم چرم وحید و کیاک تهران میزنن الان چرم کرجه یا تهران:) یکم تحقیق کنین در باره اصالت و روح یک برند بعد بیاین اینجا درباره بنتلی حرف بزنین.راستی دادنتون نخرین:))) خود آلمانیه تو کشور خودش میخواد بنتلی بخره باس کلی عوارض ماشین خارجی بده اونوقت اینجا بنتلی رو آلمانی می دونن:))) دمت گرم ، شما بچه زرنگ فهمیدی داشتن سر مردم کلاه میزاشتن آلمانی جا اینگلیسی به کل دنیا مینداختن، برو کمپین بزن بیشتر ملت گول نخورن:)))))
بنتلی
۱۸ مهر ۱۳۹۵مجید جان بنتلی همیشه انگلیسی بوده و هس…همونطور ک گفتم بنتلیو برا بنتلی بودنش میخوان و همینطور تجهیزات و کیفیت و سواری فوق العادش…این چیزیه ک بنتلی باهاش شناخته میشه و ربطی ب فولکس نداره…از طرفی بنتلی بخش مهندسی و طراحی خودشو داره…و درحال توسعه یه موتور وی 12 جدیده …حتی ام جی ک زیاد خوشم نمیاد ازش طراحیش تو انگلستان انجام میشه…درمورد اینکه دیگه تو انگلیس خودرو نمیسازه تقریبا منطقیه…چون هزینه تولید در چین خیلی کمتره و از طرفی فروشش تو اروپا کمه!…برا همینه اکثر خودروسازا برا کاهش هزینه تولید تو کشورایی مثه چین و برزیل و مکزیک و هند کارخونه تاسیس میکنن!
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵اصلا مهم نیست بنتلی مال کدوم گوریه !!
ولش کنین دیگه.
محمد رضا
۱۹ مهر ۱۳۹۵پلتفورمش آلمانهیه پس آلمانیه
یعنی تکنولوژی پلت فورمش کا ملا برای وولکسه
یعنی موتورش آلمانه سیستم تعلیقش آلمانیه شاسی و چاچوبش آلمانیه
بنتلی
۱۹ مهر ۱۳۹۵محمدرضا جان درسته بنتلی از پلتفرم پورشه استفاده میکنه ولی خب واقعا کسی ب خاطر پلتفرم پورشه سمت بنتلی نمیره ک! ب خاطر بنتلی بودنش سمتش میرن و همچنین سواری و امکانات و کیفیت فوق العادش و این هیچ ربطی ب فولکس نداره…دوست عزیز وقتی تو گروه فولکس برا طراحی چیزی بودجه اختصاص داده میشه بعد ساختش بین زیر مجموعه ها اشتراک گذاشته میشه برا کاهش هزینه تولید! و این ربطی ب عدم توانایی زیر مجموعه ها نداره…مثلا بنتلی داره موتور جدید وی 12 برا پرچمدار جدیدش طراحی میکنه ک قراره در بعضی مدلای آئودی هم بکار بره ولی خب این هیچ ربطی ب توانایی آئودی در ساخت موتور نداره و دلیلش فروش کم موتور وی12 و استفاده بیشترش در خودروهای بنتلیه …البته موتور فعلی مولسان هم ساخت رولزرویسه!
Elemento
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
بنتلی جان هر چی بگن شما یک جوابی داری که بدی.
اگر بنتلی یک پیچ ساخت انگلستان داشته باشه و بقیش همه آلمانی باشه میای میگی مردم بنتلی رو به خاطر خودش که نمیخرن !! … به خاطر اون پیچ انگلیسیش میخرن ???
بنتلی
۱۹ مهر ۱۳۹۵مجید جان من خیلی خوشحالم ک برا هر چیزی جواب منطقی دارم …مثه اینکه هرچی بگم فایده نداره و اصن نمیخوای یکم ب حرفام فک کنی…
uss zumwalt DDG-1000
۱۹ مهر ۱۳۹۵بنتلی انگلیسی
ونوم
۱۸ مهر ۱۳۹۵خیلی خوبه ولی اون ساعت دیگه بیخود گرونه
alireza
۱۸ مهر ۱۳۹۵توی اون ساعت ۶ الماس و مقدار زیادی طلای گرون قیمت به کار رفته!
بنتلی
۱۸ مهر ۱۳۹۵کاملا باهاتون موافقم…البته یه دلیل دیگش توربیلون بودنشه
kamy_sky
۱۸ مهر ۱۳۹۵داداچ داری اشتباه نظر می دی خودرو بریتانیایی هستش….
پ.ن: ربطی به زیر مجموعه بودن نداره….
Elemento
۱۸ مهر ۱۳۹۵.
جدی ؟؟؟!!!
بنتلی
۱۸ مهر ۱۳۹۵مجید جان کسی ب خاطر موتور فولکس و پلتفرم پورشه سمت بنتلی نمیره! ب خاطر بنتلی بودنش سمتش میرن و همچنین کابین لوکس و با کیفیت و سواری لذت بخشش. و این چیزیه ک تخصص بنتلیه و کسی توش دخالت نداره!…نمیدونم چرا یه مدته رفتی تو فاز خودرو آلمانی!!!…دوست عزیز، من خودروهای زیادیو دوس دارم ک بعضیاشون آلمانین و همچنین کشورای دیگه ولی هیچ وقت اینو انکار نمیکنم ک بخش بزرگی از خودروهای مورد علاقه من انگلیسیه…و همچنین معتقدم یه ماشین باز واقعی هیچ وقت خودروهای مورد علاقش محدود ب یه شرکت یا کشور نمیشه!…دوست عزیز با شناختی ک من از شما دارم میدونم بخش بزرگی از خودروهای مورد علاقت ایتالیایی هس…پس چرا تظاهر میکنی ک از خودروهای آلمانی خیییلی خوشت میاد؟!…درسته ممکنه از بعضی خودروهای آلمانی خوشت بیاد و این طبیعیه!…ولی فک نکنم ب این شدت باشه!…میدونم اصن بهم ربطی نداره و میتونی هر طور ک خواستی نظر بدی!…برا همین امیدوارم از حرفم ناراحت نشده باشی.
Elemento
۱۸ مهر ۱۳۹۵.
نه ناراحت نشدم. شما دوست خوب منی.
این که عاشق ماشین ایتالیایی باشم دلیل نمیشه از ماشین آلمانی بدم بیاد.در این 2100 کامنت یک بار حتی یک بار هم از ماشین آلمانی انتقاد نکردم. فقط واسه این گفتم که نگی رفتی تو فاز.
.
اما ماشین المانی و ایتالیایی
هر دوشون خیلی خوبن.
اما من به کشور انگلستان و حتی دولتش توهین نمیکنم.
بنتلی
۱۹ مهر ۱۳۹۵مجید جان من نگفتم ک شما از خودرو آلمانی بدت میاد…فقط گفتم فک نکم ب این شدت طرفدارشون باشی…دوست عزیز در خوب بودن خودرو آلمانی شکی نیس ولی شما مجبور نیستی حتما از همشون تعریف کنی …مجید جان من ازتون عذر میخوام ک این حرفارو میزنم!…ولی شما میتونین راحت و آزادانه نظرتونو بدین…بدون توجه ب حرفای من و افراد دیگه و همچنین بدون ترس از دیسلایک زیاد!…شما اصلا مجبور نیستی تظاهر ب طرفدار خودروی آلمانی بودن بکنی!…البته من اینطوری فک میکنم و شاید اشتبا فک میکنم!…بازم عذر میخوام برا حرفایی ک زدم …چون اصلا بهم ربطی نداره شما چ نظری میدین و این حقه شماس ک آزادانه نظر بدین.
Elemento
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
بنتلی جان دوست عزیز
با احترام حرف میزی.
منم برات احترام خیلی خیلی زیادی قائلم.
نیاز نیست عذرخواهی کنی.
من اصلا ناراحت نمیشم.
uss zumwalt DDG-1000
۱۹ مهر ۱۳۹۵ای کاش همه با احترام کامنت بزارن
king 918
۱۸ مهر ۱۳۹۵زیادم گرون نیست
پورشه کاین توربو اس 180 هزار دلارقیمت داره بدون اپشن اضافی /////////
Hami
۱۸ مهر ۱۳۹۵من پیشتر فکر می کردم بیشتر شبیه مولسان باشه تا مدل های دیگه اما دلیل قیمتم کافی یه بار داخلش بیشینی تا کلا قیمت فراموش بشه
تمدن عرب
۱۸ مهر ۱۳۹۵قیمت بنتلی 250 هزار دلار
قیمت ساعت بنتلی 160 هزار دلار
مگه میشه همچین چیزی!؟
uss zumwalt DDG-1000
۱۹ مهر ۱۳۹۵شاید از الماس باشه
HUMMER
۲۰ مهر ۱۳۹۵راستش منم متوجه نشدم.اگه دوستان میدونن لطفا راهنمایی کنن
D_
۲۰ مهر ۱۳۹۵تو ساعته الماس و از این جور چیزا کار شده، به خاطر این گرونه، ولی من بازم حاضر نیستم اینقدر پول یه ساعت واسه ماشینم بدم
ارمان
۱۸ مهر ۱۳۹۵اگه این گرون نباشه چی گرون باشه؟
کسی یه پیشناهاده بهتر داره؟
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
هر موقع پول داشتم در مورد ماگلیت بنتلی فکرر میکنم.
فعلا به درک مال هر جاای هست !