برخی نمونههای بنتلی بنتایگا ۲۰۲۱ و پورشه کاین ۲۰۲۱ شامل نسخه کاین کوپه در آمریکا به خاطر مشکلی مشترک اما بهصورت جداگانه فراخوان میشوند.
NHTSA میگوید پیچهای قفل بازوی اکسل عقب شاید طبق مشخصات موردنیاز سازنده تولید نشده باشند و به دلیل خوردگی بشکنند.
از دست رفتن ارتباط بین قطعات میتواند باعث حرکات متناوب قطعات سیستم تعلیق در حالتی خارج از استاندارد موقعیت پیش بینی شده شود و پس از آن رانندگان ناپایداری قابلتوجهی را در رفتار خودرو مشاهده خواهند کرد و در نهایت کنترل خودرو را از دست خواهند داد. این امر ریسک تصادف را افزایش میدهد.
تکنسینهای مورد تائید پورشه اقدام به بررسی ۱۵۶۸ دستگاه از کاین پایه، S، توربو و GTS و البته کاین کوپه خواهند کرد. این خودروها بین سپتامبر تا اکتبر سال پیش تولید شدهاند. همچنین در کل ۲۰۶ دستگاه بنتلی بنتایگا نیز باید به نمایندگیها مراجعه نمایند. این مدلها نیز بین اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۰ تولید شدهاند.
نمایندگیهای پورشه و بنتلی اقدام به تعویض برخی قطعات در سیستم تعلیق خواهند کرد و این کار را بهصورت رایگان انجام خواهند داد. این مشکل قبلاً در خط تولید رفع شده است.
Mohamad rahmati
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ادم این فراخوانهارو که میبینه یاد ایران خودرو وسایپای خودمون میفته! البته اونا که به گرد پای ماهم نمیرسن.
داریوش
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اره دقیقا یه جوری خودرو ساز های خارجی دارن فراخوان میدن که ایران خودرو وسایپا هم دلشون میخواد! الکی مثلا…
mahan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰مردم ماشین های 2021شونو تحویل گرفتن.ما هنوز اندر خم 2017و2018 هستیم.
به خاطر انتخابات به مردم وعده حذف تحریم های خودرو رو دادن که اینجا جا داره بگیم اون بزی که شما ****** پولی بود!
از پریروز تا حالا دلار رو اوردن 22 و قیمت خودرو ها کمی تغییر کرده و تا یک هفته قبل انتخابات قیمت ها پایینتر هم میاد بنظرم هر کی می خواد بخره بخره که وگرنه باید منتظر بمونه تا 4 سال دیگه!البته خبر دارم بازم بازار کساده همه فروشنده هستند تا خریدار.دیروز یک دوستی براش دوتا اپتیما اوردن 2016 جی تی لاین رو 1050 تومن و 2017 رو 1200 تومن.ولی مقطعی هست دوباره میره بالا.بنظرم ماشین نفروشید با وجه نقد بخرید بعد انتخابات ماشین خودتون رو بفروشید
Adnan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خودرو توی ایران وسیله حمل ونقل نیست و معنای واقعی خودشو ازدست داده
الان خودرو یک وسیله ارزی و تجاریه و فقط برای پول درآووردن
mahan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خب ادنان جان اشتباه هست این قضیه.تقصیرش هم 50 درصد مردم هستند.همینایی که میرن دیگنیتی 750 میلیونی رو میخرن میذارند 900 تومن یا همینایی که امیکو اسنا رو از 600 تومن اوردن 800 تومن شایدم بیشتر!همینایی که ببخشید دور از جون بچه ها مثل بز میرن شهین و اون یکی ماشین که اسمش یادم نیست رو میخرن بعد دیوار میزارن 400 میلیون!بعد توی مصاحبه حس خیارشور خوردنشون گل میکنه و … (پیرو اون مصاحبه مسخره).من اشتباه می کنم شما اصلاحش کنید گمونم 2 سال پیش سراتو سایپا صفر 80 میلیون بود الان 95 رو میدن 470 تومن!همین الان که خودرو های خارجی داره ریزش میکنه سایپا و ایران خودرو بی پدر و مادر افزاش 8.2 درصدی محصولاتشون رو گذاشتن.وقتی خودرو داخلی میره بالا خودرو های قدیمی و از رده خارج خارجی بالا میره و به طبع خودرو های متوسط و سپس بالای خارجی هم گرون میشند … پس همه مقصرند.حتی همونی که با ماشینش کار نمیکنه مبادا کیلومترش تکون بخوره بدتر ازون کیلومترش رو دستکاری میکنه و پلاستیک خیار میکشه روش!این وسط هیچ سرمایه ای وجود نداره همه سوخت میدن کسی که نداره خب بنده خدا ناراحته کسی ام که داره هم بازم ناراحته چون از وسیلش لذت نمیبره همین دیروز شریکم تصادف کرد nx200ش یک خانومی از پشت زد فقط اگزوزش 90 میلیون خرج برداشته طرف هم نداره و خودرو هم به قول اقایان غیر شرعیه!نه ببخشید غیرمتعارف!!پس دیدید که برنده ای تو این بازار نیست و باید یک طرف کوتاه بیاد
Adnan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰کاملا درست میفرمایید
من کسانی رو که در پشت پرده هستند هم میگم که با خودروها این بازیو راه انداختند ما هم به طبع اونا مجبوریم حداقل اقل کاری کنیم که توش ضرر نکنیم ولیکن همه اینا ضرره متاسفانه
یکی از اشتباهات بزرگ هم همین سایت های خریدو فروشه که خودتون گفتین هرکس از هرجا دلش خواست قیمت میده واسه خودش بعد منی که n تومن ارزون تر میخوام بدم اینکارم نمیکنم
Amirreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰کاین خیلی دوست داشتنیه ولی بنتیگا و کولینان زیار طراحیشون جالب نیست