پس از معرفی نسخه فیس لیفت شده بنتلی بنتایگا و بنتایگا اسپید، این خودروساز بریتانیایی نسخه جدید بنتایگا S را نیز رونمایی کرده است. این خودرو کمی اسپورت تر بوده اما اندکی پایینتر از نسخه اسپید قرار میگیرد. بنتلی میگوید بنتایگا S پاسخی به نیازهای مشتریانی است که از پرفورمنس دینامیک بنتایگای خود در جاده لذت میبرند.
یکی از موارد برجسته این شاسیبلند لوکس سیستم به اصطلاح سواری دینامیک بنتلی است که اساس یک تکنولوژی ضد لغزش فعال میباشد که از سیستم ۴۸ ولت استفاده کرده و طبق گفته بنتلی برای اولین بار در صنعت خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. این سیستم میتواند فقط در سهدهم ثانیه و با اعمال حداکثر ۱۳۰۰ نیوتون متر گشتاور برای هماهنگی با نیروهای جانبی در زمان عبور از پیچها واکنش نشان دهد. بنتلی قول داده این سیستم استاندارد در بنتایگا S پایداری بهینه کابین و حداکثر تماس لاستیک با جاده را به ارمغان بیاورد.
دیگر بهبود این خودرو نسبت به بنتایگای استاندارد حالت رانندگی اسپورت است که حس بهتر فرمان، پاسخ تیزتر پدال گاز و ۱۵ درصد سفتی بیشتر سیستم تعلیق را در پی خواهد داشت. یک سیستم اگزوز پرفورمنس نیز بهصورت استاندارد روی بنتایگا S نصب شده است. نهایتاً باید به سیستم هدایت گشتاوری بنتلی اشاره کنیم که در بنتایگا S بهتر شده است.
البته زیر کاپوت تغییری رخ نداده است. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی این قدبلند لوکس قدرت ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعتی میشود. بنتلی میگوید اگر راننده بهصورت عادی با این خودرو رانندگی کند با یک باک سوخت مسافتی حدود ۶۵۵ کیلومتر را طی خواهد کرد.
این بنتایگای اسپورت تر در بحث ظاهری نیز تغییراتی داشته است. در بدنه شاهد آینهبغلهای مشکی و رکابهای جانبی تیره و همچنین چراغهای جلو و عقب تیرهتر هستیم. در بخش عقب نیز اسپویلری جدید و بزرگتر نصب شده است. خروجیهای اگزوز نیز شکل متفاوتی داشته و یک نشان S هم روی خودرو دیده میشود.
[دانلود ویدئو]
Amirreza
۵ خرداد ۱۴۰۰خیلی با شکوهه و هم خشونت اوروس رو داره و هم اشرافیت رولز رویس ولی رینگاش بهش نمیاد
FARAZ
۵ خرداد ۱۴۰۰یه شاسی بلند فوق لوکس
وبی نظیر…….
زیزیگولو
۵ خرداد ۱۴۰۰حجم موتور معیار درستی واسه تعیین لوکس بودن ماشینای وارداتی نیستش ولی متاسفانه این تعریف تو ایران جا افتاده و همین تعریف اشتباه باعث شده لوکس بودن ماشینو بر مبنای حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی بزارن که باعث میشه یه سری ماشین بنجل به اسم لوکس با قیمتای گزاف و گرون به فروش برسن …… آقایون مسئول ماشین لوکس تعریف درستِ خودشو داره و این چیزی نیستش که شماها دارین به اشتباه به جامعه القاء میکنین
امیر
۵ خرداد ۱۴۰۰این ماشین توی مدل قبل از فیس لیفت در نمای ظاهری جلوش خوب نبود عقبش خوب بود.
توی مدل فیس لیفت یعنی همین مدل جلوش خوبه عقبش بد.
ولی انقدر ماشین خوب طراحی شده که میشه از نمای عقب به طور کامل چشم پوشی کرد. موتور هم با اینکه 12 سیلندر باحال تره ولی 8 سیلندر هم خوبه.
""new ""RAMIN
۵ خرداد ۱۴۰۰رینگانش منو یاده… ??
C S……. …….8 5
???????
ولی واقعا چرا رینگاش این شکلی هست ؟؟
اما خب اشکالی نداره میشه بین 5 مدل رینگ یکی رو انتخاب کرد. شخصی سازی بنتلی واقعا عالی هست بین 96 رنگ میشه یکی رو انتخاب کرد داخلش هم بین 34 مدل رنگ و 12 مدل چوب.
یه ساعت به طور اورجینال در خودرو موجوده که ارزش 228 هزار دلاری داره و شما به هیچ طوری نمیتونید این ساعت رو بردارید این ساعت کلا به طور استاندارد با خودرو داده میشه و جالب تر از همه اینجاس که ارزش ساعت موجود در خودرو بیشتر از قیمت پایه هست !! یعنی قیمت پایه ماشین یه چند ده هزار دلار ارزونتر از ساعت داخل خودروس !!! یه سقف پانورما بزرگ و زیبا که نمای داخل خودرو رو زیبا تر میکنه.
نور پردازی 64 رنگ بسیار زیبا چرم و مواد با کیفیت چوب. اشرافیت بالا. قدرت بالا
و از همه مهمتر…
.
.
قیمتی منطقی…!!
بنتلی یکی از برند هایی هست پول برند بودنشو نمیخوره و نسبت به رقباش خیلی خودرو های خوبی تولید میکنه.
از این محصولش هم خیلی خوشم اومد. موتورش هم شاید W12 نباشه ولی قدرتش و شتابش خوبه.
یه نکته مهمی که هست اینکه نه بنتیاگا نه فلاینگ اسپور نه کانتینانتال جی تی نه نسخه کانورتیبل. هیچ کدوم قیمتشون نسخه فول آپشن شخصی سازی شده فراتر از 300 هزار دلار نمیشه. در واقع بنتلی محصولاتش بین 190 الی 295 هزار دلار در حرکت هستن
درسته افراد بسیاری توانایی خریدش رو ندارن ولی با توجه به قیمتش واقعا بی نظیره
parsa_ashgh.mashine
۵ خرداد ۱۴۰۰بهترین شاسی بلند (واقعی دنیا)
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۵ خرداد ۱۴۰۰بهترین شاسی بلند دنیا واگونییره،این که چیزی نیست دربرابر پدر suvهای دنیا…
""new ""RAMIN
۵ خرداد ۱۴۰۰آبتین امروز تو خیلی پست ها بی احترامی کردی…. خودتو کنترل کن. هرکی نظری داره…
منم معتقدم گرند واگنییر بهترین اس یو وی جهانه و اشرافیتش خیلی زیاده…
ولی دلیل بر این نیست بگی چین ، کره ، ژاپن، اروپا ، همه آشغال فقط امریکا…
از کامنت های ” امروز ” شما اصلا خوشم نیومد.
در بحث اینکه همش شما میگفتی چرا من میگم ماشین چینی خوبه . به جای اینکه حرف **** بزنی. برو 2 تا سرچ بزن اول تاریخچه کمپانی رو بخون… بعدا بیا چیزی بگو…
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Changan_Automobile
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Geely
بیا یه نگاهی هم به بنتلی بی انداز
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bentley
من نمیگم جیپ بده…اتفاقا عاشق جیپ هستم.
ولی قبل بیان هر چیزی ، قبلش 2 تا سرچ بزنیم ببینم اصلا موضوع چیه.
تمام حرف هایی که من در مورد هر خودرو یا هرچی میزنم بر پایه سند هستش.
آیا شما هم حرفهایتان بر پایه سند و مدرک هستش ؟؟؟ یا فقط روی هوا و با توجه علاقه سخنان را میگوید ؟؟؟ ( منظورم درباره جیپ نیست کلی گفتم)
# با تعقل _ و _ تفکر _ سخن _بگوییم.
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۵ خرداد ۱۴۰۰انگار که بقیه خیلی با نظرات ****شما موافق هستن،دیدیم و شنیدیم!?
شگرد جدیدتم اینه که اول از باقی شرکتا طرفدارای میکنی بعد میای میری تو سنگر چین! آقای *****شما عشق چین و چینی چه نیازیه بیای من یا بقیه رو متقاعد کنی بریم چینی بخریم؟زده به سرمون؟جمع کن این **********
Amirreza
۵ خرداد ۱۴۰۰بهترین شاسی بلند آفرودی و واقعی دنیا بدون چون و چرا جی واگنه اونم نسخه آامگ و برابوس
مهدی
۵ خرداد ۱۴۰۰از اول از یه چیز این ماشین خوشم میومد
قلدر بودنش در همه حوزه ها
mahan
۵ خرداد ۱۴۰۰یعنی واقعا نیازه در مورد بنتلی حرفی زد.واقعا زبان قاصره.البته من خودم شخصا کابین بنتلی با چوبکاری و چرم و فضای کلاسیک رو بیشتر دوست دارم تا اسپرت کردنش ولی خب بنتلی برای سبد بنتایگاشو برای طیف وسیع تری درنظر گرفته ولی من همچنان بنتلی w12 رو ستایش می کنم.در بنتلی بنتایگاه اسپید نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی بکار رفته در این خودرو خروجی ۶۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری داره که لعنتی میترکونه.
محمد مختاری آذر
۵ خرداد ۱۴۰۰عجب بنتلی هستش 1300 نیوتون متر گشتاور واقعا محشره