بنتلی بنتایگا هماکنون با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری بای توربو یا نسخه ۸ سیلندر ۴ لیتری دیزلی با سوپرشارژر الکتریکی و دو توربو در دسترس بوده اما یک نشریه آلمانی میگوید بنتلی یک پیشرانه ۸ سیلندر بنزینی را نیز در جولای سال ۲۰۱۸ به سایر پیشرانهها ملحق خواهد کرد. این نشریه منبع خبر خود را ذکر نکرده و البته اطلاعات بیشتری را هم ارائه نکرده بنابراین باید تا زمان تأیید رسمی تنها به گمانهزنیها اکتفا کنیم.
محتملترین گزینه برای قرار گرفتن در سینه بنتایگا پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی گروه فولکسواگن است. این پیشرانه در پورشه کاین قدرت ۵۵۰ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری داشته اما در لامبورگینی اوروس خروجی ۶۵۰ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر را ارائه میکند. از آنجایی که این خودروها از پلتفرم مشترک MLB استفاده میکنند بنابراین مهندسی این پیشرانه برای بنتایگا زمان زیادی را به خود اختصاص نخواهد داد.
درحالیکه هنوز چیزی تأیید نشده اما شاید بتوان گفت پیشرانه موردبحث بتواند به ارائه بنتایگای ارزانتر کمک کند. قدرت کمتر این پیشرانه در کاین هنوز هم کافی است اما کمی پایینتر از قدرت ۶۰۰ اسبی پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری کنونی بنتایگا میباشد.
علاوه بر احتمال ارائه پیشرانه ۸ سیلندر بنزینی در بنتایگا، بنتلی همچنین گفته که نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نیز در راه است. ظاهراً قوای محرکه این نسخه از بنتایگا با پورشه پانامرا ۴ E-Hybrid مشترک خواهد بود. قوای محرکه یاد شده در سدان ژرمنی از پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری بای توربو و واحدی الکتریکی تشکیل شده و خروجی آن به ۴۶۲ اسب بخار میرسد. باتری لیتیوم-یونی این خودرو محدوده حرکتی ۵۱ کیلومتری در حالت تمام الکتریکی داشته اما شاید در بنتلی بزرگ برد کمتری داشته باشد.
ارش
۸ دی ۱۳۹۶دم فولکس واگن گرم بنتلی رو احیا کرد.چه ماشینهایی تولید میکنه.بدون فولکس بنتلی هیچی نبود یه کارخانه ورشکسته بوگاتی هم همچنین از فرش به عرش رسوندش.باید گفت فولکس واگن منجی عالم خودرو می باشد بوگاتی لامبورگینی ،بنتلی ، اشکودا، سئات، دوکاتی و….
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۸ دی ۱۳۹۶بدون فولکس بنتلی هیچی نبود؟! فولکس رفت هیچی رو خرید؟!!! پشت نام بنتلی اصالت و اعتبار زیادی در فوق لوکس سازی هس،هر شرکت دیگه ای بجز فولکس هم سر همچین نام معتبری سرمایه گذاری مناسب میکرد موفق میشد.
البته منکر کارهایی ک فولکس برا بنتلی انجام داد نیستم
علی
۸ دی ۱۳۹۶من بنتایگا رو به لامبورگینی ترجیح میدم
چون لوکستر کاربردی تر ه
درضمن شاسی بلند باید طراحیش کمی ساده باشه نه مثل اوروس
#ali.m#
۸ دی ۱۳۹۶“درضمن شاسی بلند باید طراحیش کمی ساده باشه نه مثل اوروس”
هیچ جای دنیا همچین قانونی نوشته نشده .بنتایگا و اوروس هر دو ماشین های جذابی هستن .
AmirHo3ein
۸ دی ۱۳۹۶استاد لامبو ساخته شده تا پرفورمنس عالی در کنار افرود و شتاب وحشتناکو در کنار هم داشته باشه اما بنتایگا با هدف لوکس بودن ساخته شده و شخصیت متفاوتی داره شما چند بار اوروسو سوار شدی که نظر می دی؟؟؟
Love Cars
۱۰ دی ۱۳۹۶داداش هر کمپانی با توجه به پرستیژ و تخصصش توی هر سگمنتی خودرو طراحی و تولید میکنه.
احمد
۸ دی ۱۳۹۶بنتلی چرا این کانسپت تولید نکرد طراحیش جادوییه
https://www.netcarshow.com/bentley/2012-exp_9_f_concept/1024×768/wallpaper_03.htm
Mercede kaviani
۸ دی ۱۳۹۶با سلام به دوست عزیز شاهین احمدزاده
وتشکر از مطلب عالی شما
ببخشید مزاحم شدم چون صحبت اس یو وی بنتلی است این خبر جدید نیز برای دوستان شاید جالب باشد
اولین رولز-رویس که داری 3 اکسل است اطلاعات بیشتر در این لینک است
https://www.behance.net/gallery/45829177/Rolls-Royce-Bespoke-Vehicle-Three-Axel
امیدوارم برای دوستان جالب باشد
باتشکر از وفتی که گذاشتید دوستدار شما مرسده کاویانی
ارش
۹ دی ۱۳۹۶آخ که فولکس تو با بنتلی چه کردی؟تو به بنتلی اعتبار بخشیدی و ابروی از دست رفته رو دوباره بهش برگردوندی.همانطور که بی ام و رولزرویس را احیا کرد.دم ژرمنها گرم سلاطین دنیای خودرو .
good mood
۹ دی ۱۳۹۶من عاشق این بنتلی ام
با اینکه از یک خونواده ان و پلت فرم MLB مشترکه زده رو دست Q7 و کاین
نمای عقبش واقعا تکامل یافتست
نسل بعدی هم نمای جلو با کانتینتال جدید یکی میشه wow