بنتلی

بنتلی مولسان اسپید، عصاره هنر و تکنولوژی

در حالی که بنتلی در حال کار روی یک نسخه ویژه با فاصله بین دو محور کشیده‌تر از مولسان اسپید است، فیس لیفت این خودروی لوکس برای سال ۲۰۱۶ همراه با تغییراتی مختصر معرفی شده است.

2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
این خودروی لوکس غول‌پیکر به‌عنوان پرچم‌دار محصولات بنتلی با برچسب قیمتی ۴۰۰ هزار دلاری، هنوز یک محصول هنری تحسین‌برانگیز تلقی می‌شود.
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
بنتلی به دنبال تحقق این ایده است که شما سریع‌ترین خودروی فوق‌العاده لوکس جهان را تجربه نمایید. این موضوع در بنتایگا نیز تکرار شده است. در مورد مولسان اسپید، یک موتور V8 با توربوشارژر دوقلو و قدرت ۵۳۰ اسب بخار، سرعت ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت را ممکن می‌سازد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت نیز در ۴.۸ ثانیه صورت می‌گیرد. در حالی که در کابینی پر از چوب طبیعی و بهترین جنس چرم و زیورآلات غرق شده‌اید. این کابین تجملی از تکنولوژی‌های روز نظیر اینترنت پرسرعت 4G LTE، وای فای و اتصال همزمان دو آی پد، ناوبری، سیستم سرگرمی پیشرفته، نمایشگرهای سرنشینان عقب و یخچال سود می‌برد. ماساژور صندلی‌ها را نیز نباید از یاد برد.
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
2016 Bentley Mulsanne Speed
۲۰۱۶ Bentley Mulsanne Speed
با وجود وزن بالای ۲۶۸۰ کیلوگرمی این خودرو، عملکرد آن فراتر از انتظار است. سیستم تعلیق بادی به خوبی ارتفاع سواری خودرو را تنظیم می‌کند. این مجموعه لوکس اشرافی، یک دفتر کار تجاری برای قرارهای مهم نیز خواهد بود و دغدغه‌ای از بابت کلاس و سروقت رسیدن نیز وجود نخواهد داشت. هر بنتلی نیاز به ۴۰۰ ساعت وقت برای ساخته شدن با دست‌های صنعت‌کاران این کمپانی دارد. حتی دوخت روکش چرم فرمان این خودرو به‌تنهایی ۴ ساعت زمان می‌برد. مولسان اسپید، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد که مشابه هیچ خودروی دیگری نیست. در اینجا منظور استفاده از تکنولوژی یا طراحی داخلی صرف نیست. بلکه روح و عصاره ارزشمند ساعاتی است که هنرمندانی صرف ساخت این‌چنین آثاری نموده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. AMGs

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    قیافه جالبی نداره
    فضای عقبش هم در حد این ماشین نیست تصویر فضای عقب که اینو میگه.

    1. مهراب

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      بعضی چیزا از درک بعضی افراد بالاتره
      در نتیجه اون افراد دچار گیجی و یه جور تضاد بین خود و عصر میشن
      حال شمام همینه

      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        مهراب جان فرمایش شما متینه ولی خب برا همه اینطور نیست خود من هم به نظرم خودروی جذابی نیست هرچند نظرات متفاوته اما خودروهایی که به عنوان مثال مرسدس برای رقابت با بنتلی و رولز رویس تولید میکنه به نظرم فوق العاده جذاب تره گرچه اون دو از لحاظ معیار های لاکچری یه سر و گردن بالاتر از مرسدس هستن.

        1. amir ali

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (188 ديدگاه)

          دوست عزیز مرسدس با ادغام میباخ با s کلاس نشان داد اصلا در صدد رقابت با خودروهای فوق لوکس نیست .

      2. کاوه م

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (7 ديدگاه)

        بعضی ها هم توهم جلوتر از زمان بودن رو دارن
        1.داشبوردش خیلی شلوغه و حس خودروی لوکس رو نداره
        2.طراحی جلوش اصلا قشنگ نیست،و همانطورکه میدونید اکثر خودروهای انگلیسی همین طراحی و همین امضا رو دارن ،ولی بنتلی بر خلاف رولز رویس نتونسته
        3.وقتی به رنگ روکش صندلیش نگاه میکنم منو یاد پراید میندازه ،آخه این چه رنگیه(فقط رنگش نه جنسش)
        4.وقتی به داشبورد و مجموعه کلیدها و غیره نگاه میکنی هیچ هماهنگی بینشون نمیبینی ،بیشتر شبیه سانگ یانگ چیرمن شده
        5. اینها همه نظر من بود بدون ذره ای تعصب

  2. usa &japan

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    دیگه تقلید از رولز رویز هم حدی داره… در کل من خوشم نیومد

  3. علی

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    عالی و شاهکار هنرو علم وصنعت اوج زیبایی و لوکس بودن

  4. جواد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    البته در یک تست جاده ای که خودم فیلمو دیدم بنز اس کلاس تا 322کیلومتر سزعت گرفت اونم تو یک اتوبان عادی در المان

  5. احسان(احسان)

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    روکش فرمون رو با نخ سوزن هم که بدوزن 4 ساعت طول نمیکشه

  6. Mohammad

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (84 ديدگاه)

    بهترین واژه برای توصیفش همون اثر هنریه

  7. بنتلی

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست عزیز”ژاپن و آمریکا”میشه بیشتر توضیح بدی درمورد تقلید از رولزرویس؟این دو تا فقط زمینه کاریشون شبیه همه و الان باید رولزرویس از بنتلی تقلید کنه چون فعلا بنتلی موفق تر عمل کرده
    درمورد این خودرو هم باید بگم فوق العادس،فقط فضای پای عقب یکم کمه ک با نسخه کشیده ترش حله

    1. hamid

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (58 ديدگاه)

      دوست عزیز شما بر چه معیاری میگید بنتلی از رولز رویس بالاتره
      نکنه نمیدونید قبلا این دو شرکت ادغام شده بودن و بنتلی زیر مجموعه ی رولز رویس به حساب میومد ک طی سال های گذشته با ورشکستگی شرکت رولز رویس بنتلی جدا شد و به فولکس واگن رسید و سهام رولز رویس رو هم بی ام دبلیو خرید که از اونجا بود که رغیب هم شدن
      ولی اون چیزی که مهمه همه میدونن رولز رویس بنای این شرکت رو گذاشته
      در کل قیمتهای خودروهای رولز رویس بیشتر از بنتلی هست همینطور با ابهت و کلاسیک هستش

      1. usa &japan

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (216 ديدگاه)

        اقا حمید جوبتو داد بنتلی جون….دمت گرم اقا حمید

    2. usa &japan

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (216 ديدگاه)

      دوست عزیز بنتلی……نظر من همونیه که گفتم حالا شما مشکلی داری؟

  8. Erfan

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    مرسدس مایباخ 2015 رو ترجیح میدم. این قیمتش زیادی بالاست و ظاهر چندان جالبی نداره

  9. king 918

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    پانامرا توربو اس از این خیلی سریع تره فکر نکنم مقابل پانامرا حرفی برای گفتن داشته باشه
    که بخواد سریعترین فوق لوکس دنیا بشه
    البته از لحاظ موتور میگم نه امکانات …………

  10. AliASg

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (283 ديدگاه)

    مدیریت بی ام و چی میکنه واقعا … آلمانیا بنتلی رو خوب بالا کشیدن

    1. mohsen

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      ببخشید مگه بتلی مال فولوکس نیست؟ رولز رویس مال بی ام وه هس تا جاییکه میدونم
      یا شادیم نه! نمیدونم

  11. لاکی استریک

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    هرکسی پیشرفت میکنه و برای پیشرفت تلاش میکنه رو باید تحسین کرد حالا از هر نژاد و کشور و رنگی باشه

  12. احمد باقری

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    در یک کلام: ماشینهای خاص برای افراد خاص.

  13. Nima

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    این نظر منه: اصلا ظاهر بیرونی بخصوص جلوی بنتلی رو دوست ندارم. به دلم نمیشینه اصلا
    فضای پای عقبش هم برای این کلاس کمه (فضای پای ایمپالا اگر دقت کنید بیشتره)
    داشبورد هاش هم خوب مبشه اگر یکم تغییر بده
    درکل رولز رویس بهتره _(بازم میگم از نظر من)

  14. بنتلی

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    حمید جان کی گفته رولزرویس بنتلی رو بنا گذاشته؟!بنتلی رقیب سرسخت رولزرویس بوده ورولزرویس جهت کنترل بازار وکنترل رقیب و جلوگیری از رشدش اونو خرید،وگرنه دلیلی نداره ک بیاد ی برند شبیه خودشو بخره از طرفی شباهت بسیار زیاد محصولاتشون در آن زمان ک اغلب همان رولزرویس بود با مارک بنتلی گواه این قضیه هس،ازطرفی من گفتم “الان” بنتلی موفق تر از رولزرویس هست ک نیازی ب دلیل نیس و کاملا مشهوده درجواب نیما ی عزیز هم باید بگم مولسان علاوه بر نسخه کشیده ک بعدا میاد نسخه لیموزینش هم خیلی وقته موجوده

    1. hamid

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (58 ديدگاه)

      شرکت خودروسازی رولز-رویس لیمیتد به صورت محرمانه و با استفاده از نهادی به نام (به انگلیسی: British Central Equitable Trust) بنتلی را به دست آورد و حتی مالک این شرکت؛ والتر بنتلی نیز هویت واقعی خریدار را، تا زمانی که قرارداد کامل بسته شد، نمی‌دانست!

      شرکت جدید با مالکیت کامل رولز رویس شکل گرفت و سرانجام والتر بنتلی طبق قرارداد بسته شده، شرکت بنتلی را ترک کرد و در سال ۱۹۳۵ به کمپانی لاگوندا پیوست. کارخانه بنتلی در کریکل‌وود نیز تعطیل شد، سپس توسط مدیریت وقت رولزرویس به‌فروش رسید. تولیدات بنتلی نیز به کارخانه رولز رویس در شهر دربی انگلستان انتقال پیدا کرد.

      در سال ۱۹۳۳ هنگامی که بنتلی جدید، با نام تجاری رولزرویس-بنتلی نمایان شد، برخی مشتریان قدیمی ناامید شدند، اما برخی دیگر از مشتریان استقبال خوبی در خرید اتومبیل‌های تولیدی از خود نشان دادند. بعد از جنگ جهانی دوم تولیدات بنتلی و رولزرویس به یک کارخانه در شهر چشر، که در زمان جنگ به ساخت موتور می‌پرداخت، منتقل شد.

      اتومبیل‌هایی که در این دوره ساخته شدند، بسیار شبیه به هم بودند. در واقع بنتلی و رولز رویس اکثراً محصولاتی نسبتاً مشابه و فقط با برند و یک سری خصوصیات ظاهری مخصوص به خود عرضه می‌کردند و گاه حتی محصولی با یک نام، ولی دو برند متفاوت عرضه می‌شد. بعدها بنتلی با یک سری تفاوت‌های ظاهری نسبت به خودروهای رولزرویس، ولی با قیمت پائین‌تر وارد بازار شد.

  15. moein

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    یهنی یه مستند دیدم از کارخونه بنتلی یدونه یدونه آرم جلو رو از تو کاور و جلد در میاورد با هزار احترام و دقت روی ماشین نصب می کرد واقعا لحظه جالبی بود برام

    1. Nima

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1659 ديدگاه)

      این رفتار فقط توى ماشیناى ایرانى انجام نمیشه
      من شورولت-فورد-تویوتا-هوندا-پورشه-بنز-بى ام دبلیو رو دیدم که با همین احترام آرم رو میزارن سر جاش.
      چون هر برندى برام آرم و لوگوى خودش بیشترین احترام رو میزاره.
      فقط ایران کیلویى هست.

  16. محمد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    حرفی واسه گفتن ندارم…!!!

  17. مهدی 911

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    خداوکیلی میباخ اس600 خیلی از این بهتره این تنها برتری که داره چون در تعداد کم تولید میشه خاصتره وگرنه برتری دیگه ای نداره اسطوره تکنولوزی بنزه نه این تازه بنتلی و رولرویز رو المانیها مدیریت میکنند

  18. بنتلی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست گرام کاوه م عزیز درسته داشبوردش یکم شلوغه ولی این شیوه و اصول بنتلی هس و همه بنتلی رو ب فوق لوکس بودن میشناسن،بنتلی حتما نظر مشتریاشو میپرسه و احتمالا اونا و هم رانندشون با داشبورد بنتلی مشکلی ندارن و ن تنها نا هماهنگ نیس اتفاقا بسیار شیک و هنرمندانه هس،ساده بودن معیار لوکس بودن نیس(داشبورد پورشه کاین)،گفتی از جلوش خوشت نمیاد،سلیقه شما قابل احترامه ولی این طراحی با ابهت باید مورد پسند مشتریاش باشه ک هس در ضمن ینی چی اغلب خودرو های انگلیسی همین زبان طراحی رو دارن؟!دیگه همه میدونن بنتلی زبان طراحی مخصوص خودشو داره و اصالت و ابهت خودشو حفظ کرده،درمورد رنگ داخلیش هم باید بگم طیف وسیعی از سفارشی سازی وجود داره فک کنم بیش از سی انتخاب برا رنگ صندلیا وجود داشته باشه

  19. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    به نظرم که خیلی از فانتوم بهتره
    اپشن های متنوع و یه حس اشرافیت خال به ادم میده
    فانتوم داخلش زیادی خلوته اصلا حس خوبی به من نمیده
    البته خب در یک کلاس پایین تر گوست رو از رولز رویس ترجیح میدم

  20. بنتلی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    نه داداش(ژاپن و آمریکا)چ مشکلی آخه!من مخلص شما هم هستم،فقط خواستم در مورد نظرت بیشتر بدونم،حمید عزیز ی چیزی گف ولی ربطی ب نظر شما نداشت و جوابشو دادم

  21. امیرحسین

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    تو یک مقاله میباخ با بنتلی مقایسه شد که در همه زمینه ها سرشکسته بیرون اومد!!!
    یعنی اساس نسل ایرانی به آمیب تک سلولی برمیگرده و به همین خاطر اصولاً قادر به تحلیل چند بعدی نیست.آخه پانامرا چون سرعت اش بیشتر از اینه از بنتلی بهتره؟؟؟؟بعد از کی پانامرا سوپرلوکس شده؟؟؟شاید برای ما سوپرلوکس باشه!!!
    دانشمندان عزیز,در مورد این کلاس ماشین ها معیارهای دیگه ای صادق هست که فقط کسانی توانایی درک اش رو دارند که از این کلاس ماشین ها استفاده کردن یا تست کننده حرفه ای هستن.آخه مردمی که ماشین لوکس شون هیوندای آزرا بوده صلاحیت ایراد گرفتن از بنتلی رو دارند؟؟؟؟

  22. great britain

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2855 ديدگاه)

    باز یه سری دوستان نظرات فرهیخته دادن .
    یه مونده شماها از بنتلی ایراد بگیرین.
    بنتلی کارش خلق شاهکاره تو کلاسه خودش هم تنها رقیبش رولز رویس نه هیچ شرکتی دیگه.
    آفرین به آلمانی ها (فولکس واگن )؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواب آلمانی ها اگه بلد بودن میرفتن یه ماشین اینه بنتلی میساختن نه این که برن بخرنش.
    بنتلی هرچی داره از مهندسین خودشه آلمانی فقط تویه بعضی ضمینه ها کمک میکنن همین. پس اینقدر شلوغ نکنین!!!!!

  23. ferrari

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین یکی از زیباترین اتومبیل هاییه که دیدم. واقعا جذاب و زیباست . با اتومبیل های لوکس دیگه هم قابل مقایسه نیست.

  24. بنتلی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    حمید جان من این چیزایی ک نوشتی رو میدونم،اگه توجه کنی خودم گفتم بعد ادغام خودروها رولزرویس ارزان سازی شده با مارک بنتلی بودن،بنتلی نابود شد توسط رولزرویس،فولکس بنتلی رو دوباره نجات داد و بهش آزادی عمل داد و استقلال بخشید،عمده افتخارات بنتلی قبل پیوستن ب رولزرویسه از طرفی خرید مخفیانه خیلی کار پستی بود همه این موارد باعث شده ک از رولزرویس بدم بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا