کانتیننتال GT یکی از مهمترین خودروهای تاریخ بنتلی است که در آینده با نمونه برقی جایگزین خواهد شد.
بنتلی به خریداران کانتیننتال GT آزور اجازه میدهد تا به مقر این شرکت رفته و با تیم طراحی مولینر دیدار داشته باشند. وظیفه این تیم هم تولید بنتلی منحصربهفرد مشتری باتوجه به سلیقه شخصی او است. مشتریان بنتلی میتوانند از میان گزینههای موجود در این شرکت انتخاب کنند یا المانهای شخصی و خاص خود را به کانتیننتال اضافه کنند.
نتیجه این شخصیسازی به هر طرح و رنگی که باشد، یک گرنتورر سنگین و جذاب خواهد بود. کانتیننتال GT آزور مانند نسخه عادی این خودرو از یک موتور ۴ لیتری ۸ سیلندر V شکل تویینتوربو سود میبرد که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. قدرت این خودروی چهار چرخ محرک میتواند آن را به حداکثر سرعت ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت برساند تا راننده مرفه این خودرو در اتوبانها و جادهها از عملکرد سریع کانتیننتال اطمینان داشته باشد. اگر هم پشت چراغ قرمز گیر کرده باشد میتواند با فشردن پدال گاز در عرض ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
راندمان این گرنتورر کوپه توسط سیستم تعلیق بادی سه کاناله تطبیقپذیر پشتیبانی میشود تا پستیوبلندهای مسیر، سرنشینان را آزردهخاطر نکند. سیستم ضدغلتش بنتلی موسومبه «بنتلی دینامیک راید» هم تمام تلاشش را میکند تا بدنه زیبای این کوپه را در پیچهای تند متعادل نگه دارد. بنتلی برای تکمیل این پکیج گرانقیمت، آن را به چهار حالت رانندگی مجهز کرده تا پیشرانه و فنربندی پاسخگوی نیاز راننده باشند.
۷ رنگ مختلف دردسترس خریداران کانتیننتال GT عادی است؛ اما اگر نسخه آزور و پکیج مولینر را انتخاب کنند، شمار انتخابهایشان به ۸۰ رنگ منحصربهفرد افزایش خواهد یافت. مالکان میتوانند کابین خودروی خود را با نگاه به پالت غنی مولینر شخصیسازی کنند و درصورت تمایل، از رنگبندی دوگانه استفاده کنند. بنتلی پا را از رنگآمیزی عادی هم فراتر خواهد گذاشت و با رنگهای انتخابشده توسط خریدار، بخشهای مشخصی از خودرو را بهصورت دستی رنگآمیزی خواهد کرد.
خریداران این نسخه نهتنها روی رنگ، بلکه روی مواد بهکاررفته در کابین هم کنترل دارند. مهندسان و طراحان واحد مولینر به خریداران بنتلی این امکان را میدهند تا از میان موادی چون چوب پولیششده و براق باکیفیت، فیبرکربن و آلومینیوم، پرداخت نهایی دلخواه خود را انتخاب کنند.
بنتلی کانتیننتال ۲,۱۶۵ کیلوگرم وزن دارد و از فضای بار ۳۵۸ لیتری صندوق عقب بهرهمند شده است. باک سوخت این خودروی لوکس تا ۹۰ لیتر بنزین را در خود جای میدهد و در هر صد کیلومتر، ۱۱.۲ لیتر از آن سوخت را مصرف میکند. طول، عرض و ارتفاع این خودرو بهترتیب برابر ۴,۸۵۰، ۲,۱۸۷ و ۱,۴۰۵ میلیمتر با فاصله محوری ۲,۸۵۱ میلیمتری است. در ادامه میتوانید به یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GT آزور بلکلاین نگاهی نزدیک داشته باشید.
زیزیگولو
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳یادمه بنتلی کانتیننتال GT ۲۰۲۰ که یه مدل کاملاً لاکچری و لوکس و سفارشی فقط واسه مشتریای خاص ایالات متحده آمریکا بود که با یه موتور بنزینی قدرتمند هشت سیلندر تو آمریکا عرضه شد
amir
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳اتاق بنتلی رو خیلی دوست دارم حتی بنظرم از رولزرویسم خاص تر و شیک تره
زیزیگولو
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳من مایباخ رو به هر دوتاشون ترجیح میدم
amir
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳بنز که انگار تو سفینه نشستی نه ماشین
ولی تو لوکس و شیک بودن….
JaMsHiD
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳یه کسی که رولز رویس خریده باید یه راننده هم کرایه کنه چون اصل آپشن عقبه . ولی موقعی بنتلی میخری ، نشون دادی نیازی به راننده نداری . خودت میخوای کنترل رو بدست بگیری و خودت از رانندگی لذت ببری . در واقع رولز رویس برا اشرافی ها هست و بنتلی برای اشرافی های ماشین باز که میخوان خودشون رانندگی کنند !
زیزیگولو
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳بهتره بگی رولزرویس یه ماشین تشریفاتی واسه مقامات هستش که حتماً لازمه یه راننده داشته باشه
ARIAN
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳حیف شد که نسخه 12 سیلندرش رو حذف کردن
Regra Loaded
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳بنظرم v8 توین توربو واسه این ماشین مناسب تر
ممد ژانگولر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳این ماشینو هر کی بخره آخرش میگن مال باباشه .حالا هی بگو من ۷۰ سالمه باز میگن مال باباته نه ؟
جمشید
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳خوب مال باباشونه دیگه
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳بهترین جوابو دادی😂😂😂
مهدی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳این ماشین را با اختلاف زیاد به همه خودروهای کوپه ترجیح میدم.
سامان
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ای جان
وقتی تو قله باشی نتیجه ش میشه این شاهکار
پیام
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳حجم باکش تقریبا اندازه حجم باک لندکروز هست 😂😂😂😂😂
𝐀𝐥𝐢
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳جذاب ترین گرن تورر به نظرم
ابوالفضل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳حاجی عجب چیزیه 👍🏻
بعضی جزئیاتش در حین سادگی خیلی زیبا بود
موتور V8 هم بسیار مناسبه
تو کوپه های لوکس قطعا اینو ترجیح میدم به رولزرویس