بنتلی اولین خریداران بنتایگا (Bentayga) را برای حضور در مراسم اختصاصی تحویل این شاسیبلند لوکس به مرکز فرماندهیاش دعوت کرده است.
بهعنوان بخشی از این رویداد انحصاری، خریداران همچنین گشتی در کارخانهی بنتلی خواهند زد و همزمان با بنتلی تحویل اولین شاسیبلند بنتلی را جشن خواهند گرفت.
برای ساخت هر دستگاه بنتایگا بیش از ۱۳۰ ساعت زمان صرف میشود و مهمانان این برنامه فرصت خواهند داشت تا جادوی بنتلی در ساخت لوکسترین شاسیبلند جهان را نظارهگر باشند.
کوین روس یکی از اعضای بخش فروش و خدمات پس از فروش بنتلی میگوید: “خریداران برای تحویل شاسی بلندهای خود به ما ملحق میشوند و آنها اولین اشخاصی خواهند بود که نامشان در کتاب ثبت سفارش بنتلی درج خواهد شد. بسیاری از این افراد زمانی ثبت سفارش کردند که حتی مدل نهایی را مشاهده نکرده بودند!”
نیروگاه ۱۲ سیلندری و ۶ لیتری توئین توربو بنتایگا ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کرده و این شاسیبلند را قادر میسازد تا در مدت ۴.۱ ثانیه از سکون بهسرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی برابر با ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.
اولین مدلهای تحویلی تنها به ۶۰۸ دستگاه محدود خواهند شد و برخی ویژگی منحصربهفرد مثل پرچم ملی انگلیس و رینگهای ۲۲ اینچی مشکی و پولیش خورده را خواهند داشت.
علي
۷ فروردین ۱۳۹۵فکر کنم اولین مشتریش که میگن مستر بین باشه.الان پیشبندشم زده که توش با چنگال آب بخوره و همرو کلی بخندونه. بهترین لقب برای این خودرو ( آشپزخانه لوکس متحرک )
s.m
۷ فروردین ۱۳۹۵خوش بحال صاحبش ☆
sina
۷ فروردین ۱۳۹۵راسته که 608 دستگاه به خاطر قدرتشه که 608 اسب بخاره ؟
mehran911
۷ فروردین ۱۳۹۵با سلام
هر چند در ساخت این خودرو از کمپانی مادر( فولکس واگن ) و ZF و آئودی و …
کمک گرفته شده
اما تجربه بسیار خوبی برای بنتلی خواهد بود
من این خودرو رو یکی از بهترین SUV ها میدونم و یک رقیب بسیار سرسخت برای هر شاسی بلند لوکسی مثل X5 و کاین و … خواهد بود
راستش از زمانی که قرار شد بنتلی شاسی بلند معرفی کنه خیلی دوست داشتم بدونم طراحی این خودرو چگونه خواهد بود و الان همینطور که پیداست بینظیره
تلاش چند ساله بنتلی خوب به بار نشست
احسان آرسنالی
۷ فروردین ۱۳۹۵خوش به حالشون به وصال یار رسیدن.
پ ن: اینا برای ما یار هستش برا اونا که قبل از دیدن ثبت سفارش کردن معشوقه ای بیش نیست
great britain
۷ فروردین ۱۳۹۵واقعا جایه بنتلی تو خیابون های ایران خالیه.
حالا ما که سوار نمیتونیم بشیم لا اقل آقازاده ها سوار شن ما از نزدیک نگاه کنیم اینقدر دلمون نخواد!!!!!!!!!!
بهنام طیبی
۷ فروردین ۱۳۹۵به نظر من جلو بنتلی همیشه زیباتر از عقب خودرو بوده.البته سلیقه ها فرق داره
احمد باقری
۷ فروردین ۱۳۹۵ماشین خاصیه، البته رولز رویس رو هم نباید دست کم نگرفت. شاسی بلند رولز رویس هم بیاد ببینیم چیکار می کنه.
کاوه
۷ فروردین ۱۳۹۵انگلستان از نظر فنی مهندسی تو نقطه ی بالایی قرار داره،نبوغ مهندسی بریتانیایی ،با اصالت اشراف زادگی خاص!!
mohsen
۸ فروردین ۱۳۹۵منظور مهندسی فولکسه دیگه؟
یادمون که نرفته بنتلی در حال پیوستن به تاریخ بود که فولوکس نجاتش داد
Nima
۸ فروردین ۱۳۹۵از طراحى عقبش خوشم نمیاد. به نظرم قشنگ نیس و با جلو هماهنگى نداره.
هرکسى نظرى داره.اینم نظر من.
mohsen
۸ فروردین ۱۳۹۵فیافش فاز نداد
عقبش که دیگه هیچ
adel
۸ فروردین ۱۳۹۵دوستان من دارم میرم سفارشم رو تحویل بگیرم، اگه کسی سفارشی داره بگه
میرم که اولین شاسی بلند بنتلی در ایران چرخش بچرخه…
الکی مثلا من خیلی پولدارم…
Ashkan
۸ فروردین ۱۳۹۵سر را 2 تا نو سنگک بگیر بیار
بنتلی
۸ فروردین ۱۳۹۵علی ی سوالی می پرسم صادقانه جواب بده،اگه بنز لقب لوکس ترین شاسی بلند جهانو داشت بازم میومدی اینجوری نمک بریزی …ب گند کشیدی پستای خودروهای انگلیسی رو،بی احترامی ب سلیقه یک نفر مث بی احترامی ب خود اون فرده____پلتفرم نسل بعد کاین همون پلتفرم q7و بنتایگا هس،پس ینی پورشه نمیتونه پلتفرم تولید کنه و درتوانش نیس؟چرا درک نمیکنین ک تولید پلتفرم هزینه بالایی داره و طراحی پلتفرم جدید توسط شرکتای تولید محدود مث بنتلی ب صرفه نیس،استفاده از پلتفرم و موتور و قطعات مشترک شرکتای زیرمجموعه فقط جهت کاهش هزینه ها هس.آپ و سیتی گو،کاین وq7و بنتایگا.کانتیننتال و پانامرا.و…در ضمن در مورد RRهم میگفتین توانایی مهندسی نداره و وابسته ب بی ام و هس ولی پلتفرم نسل بعد فانتوم طراحی خودشه
mehran jj
۸ فروردین ۱۳۹۵تو نگاه اول فکرکردم استیشن واگن چون عقبش خیلی پاین و چراغ عقب و طراحی عقبش هم خیلی قدیمی