بنتلی

معرفی نسخه هیبرید جدید بنتلی کانتیننتال و فلاینگ اسپور با 680 اسب بخار

بنتلی پیشرانهٔ V8 هیبریدی جدیدی را برای سه محصول خود ارائه کرده که ۱۰۰ اسب بخار قدرت کمتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد.

مدتی است که بنتلی مدل‌های جدید کانتیننتال اسپید و فلاینگ اسپور اسپید را با قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی و ۷۸۰ اسب بخار قدرت به بازار فرستاده ولی حالا شرکت بریتانیایی برای کسانی که به چنین قدرت بالایی نیاز ندارند، نسخهٔ ضعیف‌تری از این دو مدل هیبریدی را معرفی کرده که «های پرفورمنس هیبرید» نام دارند. در این نسخه همچنان شاهد همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی هستیم ولی مجموع خروجی حالا به ۶۸۰ اسب بخار کاهش پیدا کرده است.

این اختلاف قدرت فقط به پیشرانهٔ بنزینی بازمی‌گردد. در نسخهٔ اسپید، موتور V8 توئین توربو ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد که موتور الکتریکی هم ۱۹۰ اسب بخار دیگر به آن اضافه می‌کند اما در نسخهٔ های‌پرفورمنس درحالی‌که قدرت موتور الکتریکی تغییری نکرده، قدرت پیشرانهٔ بنزینی به ۵۲۰ اسب بخار کاهش پیدا کرده است. گشتاور موتور بنزینی هم با اندکی کاهش از ۸۰۰ نیوتن متر به ۷۷۰ نیوتن متر رسیده درحالی‌که ظرفیت باطری مثل نسخهٔ اسپید ۲۵.۹ کیلووات ساعت است.

این مدل‌های جدید با وجود کاهش ۱۰۰ اسب بخاری قدرت نسبت به نسخه‌های اسپید، هرگز کند نیستند زیرا کانتیننتال GT کوپه ظرف ۳.۵ ثانیه و کانتیننتال GTC کانورتیبل ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که حدود نیم ثانیه از نسخه‌های اسپید کندتر است. شتاب فلاینگ اسپور هم مثل کانتیننتال کانورتیبل ۳.۸ ثانیه اعلام شده است. از سوی دیگر، برد تمام الکتریکی این خودروها کمی بیشتر شده و به ۸۰ کیلومتر در فلاینگ اسپور، ۸۲ کیلومتر در کانتیننتال GTC و ۸۵ کیلومتر در کانتیننتال GT رسیده است.

قوای محرکهٔ های‌پرفورمنس در تیپ‌های استاندارد و آزور ارائه می‌شود درحالی‌که تیپ‌های مولینر و اسپید همچنان از همان قوای محرکهٔ قوی‌تر استفاده می‌کنند که اولترا پرفورمنس نام دارد. در ظاهر هم نسخه‌های آزور با تریم کرومی بیشتر روی جلوپنجره و رینگ‌ها از نسخه‌های دیگر متمایز می‌شود. قیمت کانتیننتال GT هیبریدی جدید از ۲۶۵,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود ولی بنتلی فعلاً قیمت فلاینگ اسپور و کانتیننتال GTC را اعلام نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۹ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. صامورایی

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (439 ديدگاه)

    ماشین نیست که اثر هنریه.
    رولزرویس، بنتلی، آستون و پاگانی جواهرسازان اروپا

    موافقم 47
    مخالفم 3
    1. net

      ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3749 ديدگاه)

      ماشین اشرافی یا فوق لوکس رولز رویس و بنتلی باید طراحی داخلی و طراحی بیرونی ساده و سنگین داشته باشه تا اصالت فوق لوکس و اشرافی خودش رو حفظ کنه و نباید از طراحی داخلی و طراحی بیرونی اسپرت استفاده کنه مثلا در این بنتلی قوس اطراف شیشه دربها و چراغ عقب و چراغ جلو و مانیتور پشت صندلی برای ماشین اشرافی جالب نیست https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-azure-convertible.jpg

      https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-azure-convertible.jpg

      موافقم 2
      مخالفم 17
      1. net

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (3749 ديدگاه)

        خط نازک که از چراغ جلو زده بیرون بد هستhttps://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-azure-convertible.jpg

        موافقم 2
        مخالفم 8
  2. Amir Noori

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (111 ديدگاه)

    چقد رینگن!!!!

    موافقم 11
    مخالفم 2
  3. Mohammad

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    مگه داریم شاهکاری بهتر از رولز رویس و بنتلی ؟
    مگه داریم آخه ؟
    انگلیس واقعاً در صنعت خودروسازی بهترینه
    خدایا کعی میشه ما هم بتونیم یه زندگی معمولی داشته باشیم ، به خدا پر توقع نیستیم فقط یه زندگی معمولی ، یه خونه ، یه ماشین ، یه گوشی خوب ، یه درآمد متوسط .
    کاش اگه قرار بود زندگی مون این طوری باشه اصلأ به دنیا نمیومدیم ، سهم ما از این دنیا چیه ؟
    تو آلمان با یه هفته کار کردن میشه PS5 خرید ، بعد اینجا تو کشور عقب مونده ایران با این همه ادعای حسینیه کردن کاخ سفید باید ۴ ماه کار کنی

    موافقم 16
    مخالفم 8
  4. Hf

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (63 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt.jpg
    میشه ساعت ها بهش خیره شد. واقعا یک جواهر اصیله.

    موافقم 12
    مخالفم 3
  5. مازیار

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    بنتلی فوق تخصص کابین و داشبورد

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-2.jpg

    به لحاظ طراحی رنگبندی دقیقا همون ایده‌آلی که ذهن به دنبالش هست رو می‌شناسه

    موافقم 19
    مخالفم 2
    1. علی جردن

      ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (2210 ديدگاه)

      آخه بنتلی لوکس سازه و سبکش با اقتصادی سازان فرق می کنه

      موافقم 1
      مخالفم 3
  6. Yaghoob

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (488 ديدگاه)

    چقدر چشم نواز
    تودوزی رنگ سبز چقدر زیباست

    موافقم 11
    مخالفم 2
  7. علی Shelby

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (703 ديدگاه)

    بنتلی مثل همیشه زیبا و باشکوه

    موافقم 10
    مخالفم 1
  8. saeedfarshchian

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (310 ديدگاه)

    به رولز رویس ترجیحش میدم

    موافقم 12
    مخالفم 6
  9. رامتین

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (3361 ديدگاه)

    اصلا حرف نداره. نمیشه چیز دیگری گفت.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  10. Siyavash

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1092 ديدگاه)

    بینهایت چشم نواز😍

    موافقم 6
    مخالفم 1
  11. SepehrV10

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (63 ديدگاه)

    واقعا کوچکترین ایرادی رو نمیشه تو طراحیشون پیدا کرد

    موافقم 7
    مخالفم 1
  12. SepehrV10

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (63 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-azure-convertible.jpg
    فقط بنظرم این رینگا خیلی به کانتیننتال نمیاد

    موافقم 5
    مخالفم 5
  13. حجت‌اله براهنی

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (124 ديدگاه)

    بنتلی مثل یه اثر هنریه. یه ماشین با شکوه که روح اسپورت هم داره. فقط مثل این که تو طراحی داشبورد جدید یکم بی‌حوصلگی کردن و دیگه مانیتور رو به صورت گردان نذاشتن! اون‌جوری خیلی بی‌زمان‌تر می‌شد طراحیش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا