بنتلی پیشرانهٔ V8 هیبریدی جدیدی را برای سه محصول خود ارائه کرده که ۱۰۰ اسب بخار قدرت کمتری نسبت به نسخههای قبلی دارد.
مدتی است که بنتلی مدلهای جدید کانتیننتال اسپید و فلاینگ اسپور اسپید را با قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی و ۷۸۰ اسب بخار قدرت به بازار فرستاده ولی حالا شرکت بریتانیایی برای کسانی که به چنین قدرت بالایی نیاز ندارند، نسخهٔ ضعیفتری از این دو مدل هیبریدی را معرفی کرده که «های پرفورمنس هیبرید» نام دارند. در این نسخه همچنان شاهد همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی هستیم ولی مجموع خروجی حالا به ۶۸۰ اسب بخار کاهش پیدا کرده است.
این اختلاف قدرت فقط به پیشرانهٔ بنزینی بازمیگردد. در نسخهٔ اسپید، موتور V8 توئین توربو ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد که موتور الکتریکی هم ۱۹۰ اسب بخار دیگر به آن اضافه میکند اما در نسخهٔ هایپرفورمنس درحالیکه قدرت موتور الکتریکی تغییری نکرده، قدرت پیشرانهٔ بنزینی به ۵۲۰ اسب بخار کاهش پیدا کرده است. گشتاور موتور بنزینی هم با اندکی کاهش از ۸۰۰ نیوتن متر به ۷۷۰ نیوتن متر رسیده درحالیکه ظرفیت باطری مثل نسخهٔ اسپید ۲۵.۹ کیلووات ساعت است.
این مدلهای جدید با وجود کاهش ۱۰۰ اسب بخاری قدرت نسبت به نسخههای اسپید، هرگز کند نیستند زیرا کانتیننتال GT کوپه ظرف ۳.۵ ثانیه و کانتیننتال GTC کانورتیبل ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد که حدود نیم ثانیه از نسخههای اسپید کندتر است. شتاب فلاینگ اسپور هم مثل کانتیننتال کانورتیبل ۳.۸ ثانیه اعلام شده است. از سوی دیگر، برد تمام الکتریکی این خودروها کمی بیشتر شده و به ۸۰ کیلومتر در فلاینگ اسپور، ۸۲ کیلومتر در کانتیننتال GTC و ۸۵ کیلومتر در کانتیننتال GT رسیده است.
قوای محرکهٔ هایپرفورمنس در تیپهای استاندارد و آزور ارائه میشود درحالیکه تیپهای مولینر و اسپید همچنان از همان قوای محرکهٔ قویتر استفاده میکنند که اولترا پرفورمنس نام دارد. در ظاهر هم نسخههای آزور با تریم کرومی بیشتر روی جلوپنجره و رینگها از نسخههای دیگر متمایز میشود. قیمت کانتیننتال GT هیبریدی جدید از ۲۶۵,۹۰۰ دلار آغاز میشود ولی بنتلی فعلاً قیمت فلاینگ اسپور و کانتیننتال GTC را اعلام نکرده است.
صامورایی
۲۰ فروردین ۱۴۰۴ماشین نیست که اثر هنریه.
رولزرویس، بنتلی، آستون و پاگانی جواهرسازان اروپا
net
۲۰ فروردین ۱۴۰۴ماشین اشرافی یا فوق لوکس رولز رویس و بنتلی باید طراحی داخلی و طراحی بیرونی ساده و سنگین داشته باشه تا اصالت فوق لوکس و اشرافی خودش رو حفظ کنه و نباید از طراحی داخلی و طراحی بیرونی اسپرت استفاده کنه مثلا در این بنتلی قوس اطراف شیشه دربها و چراغ عقب و چراغ جلو و مانیتور پشت صندلی برای ماشین اشرافی جالب نیست https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-azure-convertible.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-azure-convertible.jpg
net
۲۱ فروردین ۱۴۰۴خط نازک که از چراغ جلو زده بیرون بد هستhttps://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-azure-convertible.jpg
Amir Noori
۲۰ فروردین ۱۴۰۴چقد رینگن!!!!
Mohammad
۲۰ فروردین ۱۴۰۴مگه داریم شاهکاری بهتر از رولز رویس و بنتلی ؟
مگه داریم آخه ؟
انگلیس واقعاً در صنعت خودروسازی بهترینه
خدایا کعی میشه ما هم بتونیم یه زندگی معمولی داشته باشیم ، به خدا پر توقع نیستیم فقط یه زندگی معمولی ، یه خونه ، یه ماشین ، یه گوشی خوب ، یه درآمد متوسط .
کاش اگه قرار بود زندگی مون این طوری باشه اصلأ به دنیا نمیومدیم ، سهم ما از این دنیا چیه ؟
تو آلمان با یه هفته کار کردن میشه PS5 خرید ، بعد اینجا تو کشور عقب مونده ایران با این همه ادعای حسینیه کردن کاخ سفید باید ۴ ماه کار کنی
Hf
۲۰ فروردین ۱۴۰۴https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt.jpg
میشه ساعت ها بهش خیره شد. واقعا یک جواهر اصیله.
مازیار
۲۰ فروردین ۱۴۰۴بنتلی فوق تخصص کابین و داشبورد
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-2.jpg
به لحاظ طراحی رنگبندی دقیقا همون ایدهآلی که ذهن به دنبالش هست رو میشناسه
علی جردن
۲۰ فروردین ۱۴۰۴آخه بنتلی لوکس سازه و سبکش با اقتصادی سازان فرق می کنه
Yaghoob
۲۰ فروردین ۱۴۰۴چقدر چشم نواز
تودوزی رنگ سبز چقدر زیباست
علی Shelby
۲۰ فروردین ۱۴۰۴بنتلی مثل همیشه زیبا و باشکوه
saeedfarshchian
۲۰ فروردین ۱۴۰۴به رولز رویس ترجیحش میدم
رامتین
۲۰ فروردین ۱۴۰۴اصلا حرف نداره. نمیشه چیز دیگری گفت.
Siyavash
۲۰ فروردین ۱۴۰۴بینهایت چشم نواز😍
SepehrV10
۲۰ فروردین ۱۴۰۴واقعا کوچکترین ایرادی رو نمیشه تو طراحیشون پیدا کرد
SepehrV10
۲۰ فروردین ۱۴۰۴https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/bentley-continental-gt-azure-convertible.jpg
فقط بنظرم این رینگا خیلی به کانتیننتال نمیاد
حجتاله براهنی
۲۱ فروردین ۱۴۰۴بنتلی مثل یه اثر هنریه. یه ماشین با شکوه که روح اسپورت هم داره. فقط مثل این که تو طراحی داشبورد جدید یکم بیحوصلگی کردن و دیگه مانیتور رو به صورت گردان نذاشتن! اونجوری خیلی بیزمانتر میشد طراحیش.