بنتلی نسخهٔ بروز شدهٔ کانتیننتال GT مولینر را با ارتقاءهایی در شاسی و پرفورمنس که از نسخهٔ اسپید گرفته شدهاند معرفی کرده است. خبر بزرگ اینکه کانتیننتال مولینر حالا به نسخهٔ قویتری از پیشرانهٔ W12 مجهز شده که از کانتیننتال اسپید قرض گرفته شده است. این یعنی حالا زیر کاپوت کوپهٔ مجلل بنتلی ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور پنهان شده است که این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه به هر چهارچرخ منتقل میشود.
به لطف این نیرو، کانتیننتال مولینر جدید ظرف ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد که ۰.۱ ثانیه نسبت به قبل سریعتر است. حداکثر سرعت خودرو نیز ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که با کانتیننتال GT اسپید یکسان است؛ اما ارتقاءهای کانتیننتال مولینر جدید فقط در افزایش قدرت خلاصه نمیشود زیرا این خودرو به سیستم فرمان گیری چرخهای عقب و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی عقب هم مجهز شده است. این ویژگیها تاکنون فقط در کانتیننتال اسپید ارائه میشدند. سیستم کنترل پایدار الکترونیکی متغیر، سیستم سواری پویای بنتلی و سیستم تعلیق بادی فعال سه محفظهای هم از دیگر ویژگیهای این خودرو هستند درحالیکه امکان سفارش ترمزهای کربن سرامیکی هم برای آن وجود خواهد داشت.
کانتیننتال مولینر در بیرون هم از رینگهای ۲۲ اینچی منحصربهفرد با لوگوی ثابت، نشانهای مولینر و الگوی الماسی دوتایی خاص مولینر در جلوپنجره و روی گلگیرهای جلو بهره میبرد. برای تریمهای تزئینی بیرونی این خودرو نیز رنگ کرومی روشن یا مشکی براق قابل انتخاب خواهد بود. بر اساس این انتخاب، قاب آینههای جانبی میتواند نقرهای مات یا مشکی باشد. این آینهها به چراغهای استقبال هم مجهز هستند که با پارکابیهای چراغدار همراه میشود.
برای داخل خودرو خریداران میتوانند از بین هشت ترکیب سهرنگ اختصاصی مولینر و همینطور ۸۸ نوع روکش چوبی پیانوی مختلف نمونهٔ موردنظر خود را انتخاب کنند. برای صندلیها و رو دریها هم روکش اختصاصی الماس در الماس با حدود ۴۰۰ هزار دوخت کار شده که رنگ این دوختها بهدلخواه خریداران قابل انتخاب خواهد بود. لوگوی دوختهشده مولینر روی صندلیها، کنسول میانی با روکش الماسی و یک ساعت در کنسول میانی با گرافیکی مشابه صفحه آمپر دیجیتالی هم از دیگر ویژگیهای داخلی این کوپهٔ مجلل بریتانیایی هستند.
کانتیننتال GT مولینر W12 جدید در دو نسخهٔ کوپه و کانورتیبل ارائه میشود و اولین نمایش عمومی آن در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۲۲ همراه با کانتیننتال GT S صورت خواهد گرفت. بنتلی به عرضهٔ کانتیننتال مولینر با پیشرانهٔ V8 هم همچنان ادامه خواهد داد اما این نسخه از ارتقاءهای شاسی برادر W12 خود بیبهره خواهد بود.
Reza Waffen SS
۱ تیر ۱۴۰۱مولینر فقط رنگ سیلورش
Nima
۱ تیر ۱۴۰۱کلا از تریم مولینرش خوشم نمیاد.
میخواد بگه خیلى لوکستره ولى در عمل نیست .
همون معمولیش رو شخصى سازى کنى لوکستر از مولینر میشه ، با قیمت کمتر.
آدم انتظار داره مثلا وقتى مولینر میخرى جلو پنجرت فلزى باشه (با بیش از ۳۵۰ هزار دلار!!!!)
اما متاسفانه پلاستیک!
elman
۱ تیر ۱۴۰۱شما صحیح عرض میکنی
خریداران مولینر متاسفانه سلامتی عقلی ندارند .لطقا شما اونارو راهنمایی کن
Nima
۱ تیر ۱۴۰۱بج مولینر باعث میشه مشترى ها سمتش برن.
همونطورى که ساعت پتک فیلیپ یا جاکوب اند کو رو به قیمت میلیون دلارى میخرن . همون طورى که کیف دستى تولید محدود چنل رو ۱۰ هزار دلار میخرن!
شما خودت یه لطفى بکن برو تو شخصى سازى بنتلى کانتیننتال و سعى کن مولینر هارو به سلیقه خودت دیزاین کنى.
بعد یه بنتلى کانتیننتال غیر مولینر هم همون کار رو بکن. ببین توى کدوم دستت باز تره. مطمئن باش توى نسخه معمولى (فرق نداره چه ۸ چه ۱۲) خیلى شخصى سازى بیشترى دارى!
اما مولینر اینطور نیست.
نمیخواد رو حرف من حساب کنى. خودت برو ببین ، نتیجه رو به منم بگو لطفا (صادقانه)
1123
۱ تیر ۱۴۰۱فکر نکنم ماشینی باشه که گریل فلزی داشته باشه
Nima
۱ تیر ۱۴۰۱رولز رویس!
abdi_mahdi
۲۰ تیر ۱۴۰۱حالا پلاستیک باشه یا فلز چه فرقی میکنه؟
JDM lover
۱ تیر ۱۴۰۱کسی که اینجور ماشینارو میخره بیشتر اون خاص بودن و متفاوت بودن براش مهمه نه جنس جلو پنجره
Nima
۱ تیر ۱۴۰۱براى همینه که جنس جلوپنجره هم مهمه
چون این جور افراد تمام جزئیات براشون مهمه و خوششون نمیاد جنس بى کیفیت داشته باشن.
(بى کیفیت نیست پلاستیکش ولى قطعا فلز نمیشه)
تک تک اجزاى رولز رویس با کیفیت تر از بنتلى هست.
براى همینم حداقل ۱۰۰ هزار دلار اختلاف دارن.
Majid
۲ تیر ۱۴۰۱حالا از کجا فهمدید پلاستکیه؟
دکتر
۱ تیر ۱۴۰۱عاشق این ماشینم،تو دبی تجربه رانندگی باش رو دارم،فوق العادس،محشره…با هیچ خودروی لوکسی تو کلاس خودش قابل مقایسه نیست،هیکلش که حسابی بزرگه😁 پرفورمنسشم که…
TML BN
۱ تیر ۱۴۰۱بی ام وه هم یک مدت همینطور جلو پنجره رو هی بزرگ تر میکرد الان بنتلی داره همینطور میکنه نسل در نسل جلو پنجره بزرگ تر
تحت پیگرد
۱ تیر ۱۴۰۱باز کانتینتال چرا
تو رو خدا
منتظر یه پرچم دار جدیدم از بنتلی
Phonix
۱ تیر ۱۴۰۱چهار برند مورد علاقه من
هوندا بنتلی پورشه و مازاراتی
همه ماشیناشون عالیه
Hadi
۱ تیر ۱۴۰۱ترکیب سنت و مدرنیته…
طراحیش شاهکاره 👌🏼
محمد رستمی نژاد
۱ تیر ۱۴۰۱یکی از کامل ترین خودرو هایی قرن ۲۱
JDM lover
۱ تیر ۱۴۰۱خیای جذاب و لوکسه
ترکیب پرفورمنس با اشرافیت 👌
حسین
۱ تیر ۱۴۰۱بنتلی نزدیک ترین خودرو به بوگاتیه
شاید مسخره کنید
ولی فولکس واگن بالاترین درجه خودروسازیش
اول برای بوگاتی و دومیش هم بنتلی
بنتلی در اصل یه بوگاتی رام تر و محافظه کاره
البته این یه نظریه اس
نمیدونم شاید شما موافق نباشید
ماکسیمیلیان
۱ تیر ۱۴۰۱هرچه بـریـتــانـیـا در سـیـاسـت صــــغـــــیــر است، در خودروسازی کـبـیـر است!
رامتین
۱ تیر ۱۴۰۱عالیه گرچه رنگش بهینه نیست. ضمنا اینقدر زحمت کشیدی توان را به 671 میرسوندی دیگه!
Poria
۳ تیر ۱۴۰۱تو کابین رنگ تیره زده که خیلی بهتر شده . نسبت به او رنگ کرمی و سفید معروف بنتلی