بنتلیفراری

دوئل فینال، بنتلی کانتیننتال یا فراری روما؟

مرحلهٔ نهایی، گروه یازدهم، کوپه‌های بزرگ

قطار سری رقابت‌های خودرویی پدال در مرحلهٔ نهایی به ایستگاه یازدهم و گروه کوپه‌های بزرگ رسیده است. این گروه یکی از خلوت‌ترین گروه‌ها در این سری از رقابت‌ها محسوب می‌شد زیرا صرفاً چهار خودرو شامل فراری روما، بنتلی کانتیننتال، مک‌لارن GT و آستون‌مارتین DB11 در آن حضور داشتند. به همین دلیل، در این گروه خبری از مرحله‌های یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی نبود و برندگان مرحلهٔ مقدماتی که بنتلی کانتیننتال و فراری روما بودند مستقیماً راهی فینال شدند. حال شاهد رقابت این دو گرند تورر لوکس خواهیم بود تا به انتخاب شما برندهٔ این گروه مشخص شود. آخرین یا دومین دوئل گروه سدان‌های میان سایز لوکس در مرحلهٔ مقدماتی هم بین فراری روما و مک‌لارن GT برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین فراری روما و مک‌لارن GT

مجموع آراء: ۱۵۴۳

آراء فراری: ۱۱۴۹

آراء مک‌لارن: ۳۹۴

پیروز دوئل: فراری روما با کسب ۸۲ درصد از کل آراء

فراری روما

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۹

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱,۰۵۷ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۲ در اروپا: ۱,۰۴۸ دستگاه

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: ظاهر بسیار زیبا، کابین کاربردی‌تر و جادارتر از چیزی که انتظار می‌رود، رانندگی لذت‌بخش چه در پیمایش‌های معمولی و چه در مسابقه، قدرت فوق‌العادهٔ موتور V8، هندلینگ جذاب و مطمئن، سواری راحت و درعین‌حال سریع

نقاط منفی: فرمان بیش‌ازحد سبک، تمایل بیش‌ازحد گیربکس به افزایش دنده با عملکرد ضعیف در سرعت‌های پایین، فقدان نسخهٔ کانورتیبل، تکیه بیش‌ازحد به کنترل‌های لمسی، صدای آزاردهندهٔ پیشرانه و اگزوز در پیمایش‌های طولانی

چکیده: روما که از پشت فرمان خودروی بسیار لذت‌بخشی است و بدنه زیبای آن ادای احترامی به خودروهای GT تاریخی مارانلو است، با قدرت بالا و کارایی روزمره، دقیقاً همان چیزی است که یک گرند تورر ساخت فراری باید باشد

بنتلی کانتیننتال

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷

پلت‌فرم: MSB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱,۲۰۷ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۲ در اروپا: ۱,۶۲۴ دستگاه

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: طراحی بیرونی باشکوه و زیبا، کابین فوق‌العاده لوکس و مجلل با متریال و طراحی عالی، تعادل ماهرانهٔ شاسی بین راحتی و هندلینگ اسپرت، شتاب فوق‌العاده، پرفورمنس باورنکردنی در عین راحتی چشمگیر سواری

نقاط منفی: قیمت گران، مصرف سوختی به‌اندازهٔ پیکاپ‌های فول سایز، وزن سنگین، صندلی‌های عقب تنگ، قیمت بالای آپشن‌های مطلوب و سیستم‌های کمک‌راننده‌ای که در خودروهای لوکس به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند

چکیده: بنتلی کانتیننتال خودرویی عالی برای سفرهای طولانی است و وقتی صحبت از ظرافت، تجمل، قدرت و جذابیت در یک گرند تورر به میان می‌آید، هیچ رقیبی توان مغلوب کردن آن را نخواهد داشت

مقایسهٔ مشخصات فنی

بنتلی کانتیننتال

فراری روما

پیشرانه ۶.۰ لیتری W12 ۳.۹ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۳۵ اسب بخار ۶۲۰ اسب بخار
گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر ۷۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۳ ثانیه ۳.۲ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۵ ثانیه ۱۱.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۳۵ کیلومتر/ساعت ۳۲۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۲.۴ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۸۰ لیتر
وزن ۲۲۹۳ کیلوگرم ۱۵۷۰ کیلوگرم
طول ۴,۸۴۹ میلی‌متر ۴,۶۵۶ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متر ۲,۶۷۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۶۸ لیتر ۲۸۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۲+۲ نفر
قیمت ۲۲۴,۲۲۵ دلار ۲۲۲,۶۲۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کوپه بزرگ را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (5359 ديدگاه)

    با احترام به اسب سرکش مارانلو انتخابم بنتلی کانتیننتال 👍

    موافقم 130
    مخالفم 30
    1. ممد ژانگولر

      ۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      فراری لاکردار ی چیز خاص دیگست که تو خیابونا کم میبینی این ماشین سمبل عاشقان دو نفرست که سگهاشونو میذارن ردیف عقب و تا خود قلعه های آلپ به هم عشق میورزن و بوسه رد و بدل میکنن شما میتونید تمام این داستانی که گفتم با بک گراند اجرای موزیک مونیکا بلوچی اسطوره زیبای جهان تصور کنید و لذت ببرید و بعد از برگشت از کوهای آلپ بری تا خود شهر زیبای نیس و در یک کافی شاپ از آب معدنی های خیلی سال مونده استفاده کنی و تمام نگاهای مردمو به خودت خیره کنی ولی با بنتلی همه میگن بازم ی بنتلی دیگه چه خبره همه جا بنتلیه

      موافقم 57
      مخالفم 67
      1. MohammaD

        ۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (344 ديدگاه)

        دو خط آخر فقط ……

        حله آقا من هیچی نمیگم

        ما پیرو خودتیم شیخ ژانگولر

        موافقم 40
        مخالفم 6
      2. Reza Waffen SS

        ۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (5359 ديدگاه)

        داداش هوس بوسه و . . . . 💘 کردی چرا بدبخت بنتلی رو میکوبی 😂

        موافقم 73
        مخالفم 4
        1. ممد ژانگولر

          ۸ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (4150 ديدگاه)

          لامصب مال گرمای بخاری زیر میزمه 😅

          موافقم 41
          مخالفم 2
        2. Sigma

          ۸ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1035 ديدگاه)

          ممد وقتشه باکس آب معدنی رو از غلاف بکشی بیرون مثل اینکه آمپر کشیده بالا

          موافقم 30
          مخالفم 1
      3. ❤BMW❤

        ۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        ای وای!!!!
        زشته داش 😆

        موافقم 21
        مخالفم 1
      4. Siyavash

        ۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (814 ديدگاه)

        با سلام و عرض ادب..دقیقا همین مسیر که گفتی از روباط کریم تا اسلام شهر با یه ۲۰۶ تیپ ۵ به سمت باغ رفیقم با زیدم در حرکت بودیم یه سگ ولمن شپرد هم به هزار بدبختی کرده بودم صندوق که سرشو از جایه باند خالی طاقچه در آورده بود میرفتم آهنگم هایده روزانه رفته گذاشته بودم و تمام بدبختی هایه زندگیم از جلوی چشمام و این گرونی و تورم داشت از جلو چشمام مثل فیلم رد میشد…..خلاصه عاشق طرز فکرت شدم ولی لامصب اینجا ایرانه بیشتر از همون مسیری که گفتم مجاز نیستیم بریم….

        موافقم 27
        مخالفم 5
      5. Poria

        ۹ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (107 ديدگاه)

        ژانگولر اینجوری که نو گفتی باید تسلا سوار شن بزارن رو حالت رانندگی خودکار
        هی عشق بورزن 😅

        موافقم 10
    2. علی

      ۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      کسی که به فراری رای نده ، عاشق خودرو و صنعت خودرو سازی نیست!!! فراری یعنی عشق ، یعنی دمیدن روح هنر در صنعت بیجان ، عشقم فراری و رای من همیشه فراری

      موافقم 31
      مخالفم 70
      1. Porsche 911

        ۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1219 ديدگاه)

        صنعت بی جان!

        شکی درش نیست فراری چه برند معتبر و بزرگی هست ولی یعنی صنعت خودرو بدون فراری هیچ جذابیتی نداره ؟!

        موافقم 38
        مخالفم 4
      2. TESLA

        ۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        در خوب بودن فراری شکی نیست ، ولی توی این کلاس ( گرند تور ) هیچ حرفی حرفی برای گفتن جلوی کانتیننتال نداره ، بنتلی در حالی که کیفیت ساختی در حد رولزرویس داره میتونه از لحاظ شتاب و پرفورمنس با امثال همین روما یا حتی ۹۱۱ توربو ( نسل قبلی ) رقابت کنه و حتی اونها رو شکست بده ، ولی از نظر من کسی که بنتلی می‌خره: بیشتر به دنبال سواری لوکس و راحت هست ( چیزی که روما بویی ازش نبرده )

        موافقم 20
        مخالفم 3
  2. عارف

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    بنتلی کانتیننتال

    موافقم 42
    مخالفم 13
    1. RENAULT5

      ۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      انتخاب سختیه
      بین بنتلی وفراری گیر افتادم🗿
      فراری حس اسپرت
      بودن میده
      وبنتلی حس لوکس بودن
      انتخابم بنتلی با طراحی سنتی

      موافقم 22
      مخالفم 5
    2. 🇰🇷

      ۶ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (278 ديدگاه)

      صددرصد بنتلیی

  3. hssn

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (490 ديدگاه)

    یکی از خیره کننده ترین بنتلی های تاریخ ، همین نسل از کانتیننتاله. عملکردی که توی خودرویی با این وزن واقعا مثال زدنیه به علاوه مجلل بودن و راحتی ای که از یک بنتلی انتظار میره. به هیچ عنوان نمیشه ازش چشم پوشی کرد ، بدون شک بنتلی

    موافقم 41
    مخالفم 9
  4. amirmohammad

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (563 ديدگاه)

    اگر مدل دیگه از فراری بود فراری رو انتخاب میکردم ولی اینجا بنتلی بدلیل اینکه پکیج خیلی کاملی هست و همه چه تمام هست

    موافقم 34
    مخالفم 7
  5. Ehsan

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (626 ديدگاه)

    روما

    موافقم 15
    مخالفم 3
  6. پارسا

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (66 ديدگاه)

    تنها چیزی که فراری برای عرضه دربرابر اینهمه لوکس بودن بنتلی داره یک دهم ثانیه شتاب بیشتره . قیمتشون تقریبا برابره

    موافقم 13
    مخالفم 10
    1. Amin

      ۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      توی ویژگی های اسپرت بودن ، فراری همونقدر بهتره که بنتلی از نظر لوکس بودن بهتره
      حدود ۷۰۰ کیلوگرم اختلاف وزن دارن ! که خودش باعث کلی تفاوت میشه
      این همه مهندس بیکار نبودن این دو ماشین رو با کلی آزمون خطا بسازن ، بعد شما بیای بگیی کل برتری فراری یک دهم شتاب بیشتره !

      موافقم 15
      مخالفم 2
  7. رحیمی

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    اکثر کسایی که به بنتلی رای دادن طرفدار بنتلی نیستن فقط هیتر فراری هستن

    موافقم 17
    مخالفم 37
  8. HS

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    قطعا بنتلی
    کابین فوق العاده
    حتی از نظر من از کابین رولزرویس هم بهتره

    موافقم 23
    مخالفم 10
  9. Sigma

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1035 ديدگاه)

    بنتلی که حس یک بنتلی تمام عیار رو القا میکنه یا فراری که جذبه نیاکان خودش رو نداره مسئله این است

    موافقم 14
    مخالفم 11
  10. Scuderia Ferrari

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    با اینکه متعصب ترین تیفوسی سایت منم باید گفت “بنتلی کانتیننتال” خیلی بهتر از ” فراری روما” هست
    برند بنتلی رو به خاطر ترکیب لوکس و اسپرت بودنش دوست دارم

    موافقم 45
    مخالفم 5
  11. Royal Driver

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1291 ديدگاه)

    خیلی انتخاب سختیه! واقعا سخته چون هردوی اینارو دوست دارم. بدجور در شرایط سختی قرار گرفتم😄. ولی من دستم رو میزارم روی کانتیننتال. اما دلیل نمیشه عاشق این رومای جذاب ایتالیایی نباشم.

    موافقم 17
    مخالفم 2
  12. TESLA

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    کانتیننتال یه ترکیب کامل از : قدرت ، شتاب ، راحتی ، کیفیت و از همه مهم تر لوکس بودن است ، ما که سوار نشدیم ولی یکی از فامیلا تو دبی باهاش رانندگی کرده بودن و گفتن : سواری به شدت نرم و راحتی داره و با اینکه ۱۲ سیلندر هست ولی اصلا صدای موتور و محیط بیرون به داخل ماشین وارد نمیشه ولی میگفت کافیه یه خورده گاز رو فشار بدی تا شاهد محو شدن زمین و زمان اطرافت باشی 😂😂😍😍🇬🇧🇬🇧🇩🇪🇩🇪

    موافقم 15
    مخالفم 3
  13. Amin

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    بنتلی کانتیننتال بهترین خودرو لوکس و اسپرتی هست که میشه خرید ، هیچ کم و کاستی نداره و در بهترین فرمش هست ، این ایراد هایی هم مثل مصرف سوخت زیاد و صندلی عقب کوچیک ، فاقد اهمیته
    حتی قیمتش هم خیلی مناسب هست
    فراری روما ، تجربه ی لوکس ، اما نه در حد بنتلی ، با اسپرت بودن خیلی خیلی بیشتر ارائه میده ، تفاوت وزن و دینامیک ماشین کاملا قابل شهود هست …
    هرچند من این دو ماشین رو مستقیما رقیب هم نمیدونم ، رقیب فراری روما مکلارن جی تی هست و کاملا برای رقابت با هم طراحی شدن ، مثل ۴۸۸ پیستا و ۷۲۰ اس و ….، و در اون مقایسه ، فراری خودروی بهتری ساخته
    اما اینجا ، وقتی تمام جوانب یه خودروی جیتی رو در نظر بگیریم ، بنتلی انتخاب بهتری هست ، البته فاصله زیاد نیست ، اما فاصله ای نیست که بشه اندازه گیری اش کرد
    فراری رو افرادی که جوون تر هستن و بیشتر احساس اسپرت بودن رو در ماشینشون میخوان با این رنج قیمت ، باید انتخاب کنن

    موافقم 9
    مخالفم 2
  14. MohammaD

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    هر دو بهترین gt هایی هستند که تا به حال ساخته شدن و به سختی و اختلاف خیلی کم نظرم روی فراری هست ولی عاشقانه دوستدار بنتلی هم هستم.

    موافقم 5
    مخالفم 1
  15. یوسف

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1048 ديدگاه)

    اگر یه فراری دیگه بود….. بی شک انتخاب من فراری بود….
    اما این بنتلی همه خصوصیات فراری رو داره به علاوه فاکتور لوکس بودن….
    بی شک بنتلی

    موافقم 2
    مخالفم 2
  16. مهدی

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    ۷۰۰ کیلو باعث میشه کیفیت سواری خیلی کم بشه اما به شخصه اگر پولی داشتم و بین این دوتا مردد بودم بنتلی رو انتخاب میکردم

    موافقم 13
    مخالفم 5
  17. مهدی

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    البته یه مورد که هست سایز بدنه هم واقعا متفاوت هست شاید بهتر بود جای روما توی فینال ۸۱۲ سوپرفست می‌بود که در اون شرایط انتخابم فراری میشد

    موافقم 8
    مخالفم 3
  18. GMA

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (850 ديدگاه)

    بنتلی کامل ترین خودرو کلاس GT به شمار میره و کانتیننتال GT سنگ محک این کلاس محسوب میشه. فراری هم خودروی جذابی هست ولی باز هم از جمیع جهات با بنتلی فاصله داره مخصوصا در لوکس بودن… البته میشه گفت روما هم دومین خودرو برتر این کلاسه

    موافقم 6
    مخالفم 2
  19. Zcar908809

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    من کلا بیشتر با اینکه بیشتر کار ها با مانیتوره کیف نمیکنم بدون اونا لذت واقعی ماشین رو میفهمیم به نظر ظاهر بنتلی هنوز اون ظاهر با اصالت و با ابهته و لوکسه اما فراری اینارو نداره

    موافقم 1
    مخالفم 3
  20. Arshia m3csl

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1193 ديدگاه)

    قطعا انتخابم فراریه فراری خیلی خاصه و لوکس بودن رو با سوپراسپرت بودن داره بنتلی کانتیننتال جی تی هم عالیه ولی فراری نمیشه فراری ماشینیه که افت قیمتش هم کمتر از بنتلیه و وزنش هم از بنتلی سبک تره که در نتیجه هندلینگ و شتاب بهتر در اختیار میزاره ولی بنتلی هم واقعا لوکسه و راحتی زیاد رو درکنار حس اسپرتی میده انتخابم فراریه چون عاشق فراری هستم و روما هم من رو یاد فراری های موتور جلو دهه ۶۰ میندازه

    موافقم 7
    مخالفم 3
  21. استاد میرفندرسکی

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    فاز اون 250 و خرده ای که به فراری رای دادن رو نمیفهمم!
    تو این کلاس فراری عددی نیست که با بزرگانی مثل رولزرویس یا بنتلی حتی مقایسه بشه! همین که عکس روما کنار بنتلی گذاشتن کلی افتخاره واسه فراری

    موافقم 7
    مخالفم 16
    1. علی

      ۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      … و از افاضات استاد ما میرفندرسکی هم بود که میگفت فراری عددی نیست !!!! بله از نظر ایشان شاه خودرو ها عددی نیست ولی رخ چرا!!! اشکالی هم ندارد چون شنونده ها دیوانه نیستند!!!

      موافقم 6
      مخالفم 2
  22. Sobhan

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (422 ديدگاه)

    این دوتا اصلا تو یه کلاس نیستن ولی من چون سوپر اسپورت بازم میگه فراری وگرنه قطعا میخواستم برم با ماشینی مسافرت بنتلی رو بر می داشتم

  23. کسی

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    خیلی انتخاب سخته از یک طرف پرفورمنس فراری بهتره از یک طرف اشرافیت بنتلی اما بنتلی را انتخاب می‌کنم چو اشرافیت را مهم تر از پرفورمنس می‌دانم

    موافقم 1
    مخالفم 2
  24. imanenzo

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (90 ديدگاه)

    با وجود اینکه عاشق فراریم ولی به نظرم روما اصلا تو این سگمنت جا نمیگیره،ابعاد روما در حد یه کوپه بزرگ نیست و من نمیدونم چرا تو این سگمنت جا گرفته

  25. homayoun

    ۹ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (790 ديدگاه)

    واقعا انتخاب سخته.بنتلی یه پکیج کامل از تعادل بین لوکس گرایی و رانندگی اسپرت و پرسرعته به نظرم نسخه چهارنفرش بهترین سدانیه که میشه خرید البته همین جی‌تی هم به اندازه کافی جادار هست کلا از نظرم همه چی تمومه و قطعا واسه استفاده روزمره و مسافرت گزینه خیلی بهتریه ولی اگه خودم پولشو داشتم و بین این دو گزینه گیر کرده بودم روما رو انتخاب میکردم با نهایت احترام ولی اصلا طرفدار فراری نیستم بخاطر رفتار کمپانی با رقبا و مشتریانش و البته طراحیش،یعنی هیچ ایراد خاصی ندارن معمولا ولی همیشه یا طراحی داخلی یا خارجی یه مدل به دلم نمیشینه اما این یدونه انگار با کل خط مشی کمپانی فراری در طراحی خودروهاش در تضاده طراحی خارجیش که با همه فراریها فرق داره طراحی داخلیش هم که اصلا غوغاست یکی از بزرگترین آرزوهام که میدونم محاله،مالکیت یکی ازین اسب های زیبای مارانلویی هستش

  26. Poria

    ۹ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (107 ديدگاه)

    وقتی بنتلی هم لوکس تره هم قدرت مند تر و هم چهار چرخ متحرک و هم چهار سرنشین
    چرا روما . بخاطر برندش!؟؟

  27. Poria

    ۹ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (107 ديدگاه)

    وقتی بنتلی هم لوکس تره هم قدرت بیشتری داره چرا فراری
    بخاطر برندش!؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
  28. ماکان

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (34 ديدگاه)

    سلام . ببخشید برند رولز رویس خودرویی که مدل آن GT باشد را از خودش نداره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا