آمریکاییها و به ویژه افراد اهل تگزاس علاقهی زیادی به پیکاپ ها و شاسی بلندها دارند و خودروسازان نیز چندین خودروی سفارشی خاص برای این ایالت مشهور آمریکایی را تولید کردهاند.
بنتلی پیکاپ تولید نمیکند اما این امر باعث نمیشود که آنها خودروی سفارشی بنتایگا استتسون ادیشن را معرفی نکنند. این خودرو که منحصراً در بنتلی دالاس عرضه میشود توسط بخش مولینر تولید شده و در سه رنگ بدنهی الهام گرفته از کلاههای کابوی نمادین استتسون قابل سفارش خواهد بود.
اولین رنگ با نام شنی سفید شناخته میشود که بهطور گستردهای در کلاه اوپن رود مشهور بکار رفته است. مشتریان همچنین میتوانند رنگهای کشمیر و اونیکس را نیز سفارش دهند که ما را به یاد کلاه مشهور و کلاسیک استتسون بلک 100X میاندازد.
اما تغییرات بزرگتر در کابین رخ دادهاند زیرا خریداران شاهد رنگ شتریای خواهند بود که تضادی جذاب با عناصر چوبی و رنگ زینهای اسب ایجاد کرده است. این خودروی سفارشی همچنین دارای فرمان دو رنگ، تریم چوب خاص و لوگوهای استتسون روی پشتسریهاست. از دیگر ویژگیهای بنتایگا استتسون ادیشن میتوان به دوخت های الهام گرفته از کابویها و رکابهای داخلی ویژه اشاره داشت.
همکاری استتسون و بنتلی باعث ترکیب میراث دو نام افسانهای و تولید محصولی بینظیر برای طرفداران غرب شده است.
اشرافیت سطح بالای بنتایگا با کیفیت قابلاعتنای استتسون برابری میکند. بنتایگا استتسون ادیشن ترکیبی از بهترین هنر بریتانیا با تاریخ آمریکاست که حاصل آن تولید خودرویی متمایز و خاطرهانگیز است.
ایمان
۲۸ شهریور ۱۳۹۸اگه ۲۵۰ هزار دلار پول داشتید ، انتخاب شما کدام بود ؟؟
بنتلی بنتایگا استتسون ادیشن : لایک ????
مرسدس بنز S۶۵ AMG کوپه : دیسلایک ????
Amir.ferrari
۲۸ شهریور ۱۳۹۸مرسدس s 65 کوپه؟!!!!!
اگه لطف میکردی ربط این دو تا رو هم ذکر میکردی(البته به جز تعداد سیلندر هر دو تا که ۱۲ تاست)ممنونت میشدم،هر چی گشتم ربطی واسه مقایسه بین یه خودرو شاسی بلند لوکس و یه کوپه لوکس پیدا نکردم?
ایمان
۲۸ شهریور ۱۳۹۸اگه دقت میکردی متوجه میشدی که بر اساس بودجه مقایسه کردم نه بر اساس کلاس بندی
خاک تو سرم اگه قرار باشه بعد از چند سال یک نفر کلاس بندی خودروها رو بهم بگه
M
۲۸ شهریور ۱۳۹۸هیچکدام یه پورتوفینو میگرفتم !
که نه پرفورمنسش کم بیاره در مقابل بزرگانی که گفتین نه از لحاظ لوکس بودن چیزی کم داشته باشه
پرستیژ و زیبایی و کلاس خاصی که درش حضور داره و مهم تر از همه فراری بودنش هم پیش کش!
ایمان
۲۸ شهریور ۱۳۹۸فضای سایت جوری شده که اگه از فراری تعریف کنی سریع میریزن سرت و تا میتونن ازت انتقاد میکنن
ترجیح میدم تو پست های فراری نظر بدم تا جو سایت بیش از اینی که هست متشنج نشه !!!!
دیروز تو Page فراری ما یک حرفی زدیم و یک داستان بزرگی درست شد ؛ نمیدونم چرا ؟؟؟؟
مزدا
۲۹ شهریور ۱۳۹۸با ۲۵۰ هزار دلار:
با ۵۰ هزار دلار یه دونه مزدا میاتا میگرفتم با ۲۰۰ هزار دیگه یه لامبورگینی اوروس??
یه کمم پول برامم میموند
امیر
۲۸ شهریور ۱۳۹۸طرح چوب داشبوردش منو یاد داشبورد سمند انداخت اما این کجا آن کجا!! هردو لوکس …یکی ایرانیش یکی انگلیسی!
بسیار زیبا و لوکس شده (البته لوکس تر شده!)
MehdiTurbo
۳۰ شهریور ۱۳۹۸باور کن اون سمند اگه ایرانی باشه،حتی همون چوبش.
Achtung
۲۸ شهریور ۱۳۹۸بهتر بود یه جفت شاخ گاو بالای جلو پنجرش میذاشتن مخصوص تگزاسیا
Saeed
۳۰ شهریور ۱۳۹۸مخصوص کابوی ها؟؟ تموم کابویهای آمریکا پیکاپ دارن? این واسه مقابله با اورس خوبه.چون هردو شاسی بلند و لوکس هستن پس میتونن رقیب خوبی واسه هم باشن
یاس ی
۳۰ شهریور ۱۳۹۸بنتلی لعنتی ی حس خاصی داره که به نظر من رولزرویس با همه خوبیهاش نداره. رولزرویس عالیه ولی احساس میکنی یا باید سنت بالا باشه یا حتما صندلی عقب بشینی. ولی بنتلی حس اسپرت بودنش به لوکس بودنش میچربه. وقتی سن آدم کم باشه بنتلی بیشتر جذبش میکنه.