بنتلی

بنتلی فلاینگ اسپار W12 S، سریع‌ترین سدان تاریخ بنتلی

بنتلی نسخه‌ای جدید از سدان لوکس فلاینگ اسپار را با نام W12 S معرفی کرده است که بالاترین تیپ این خودرو محسوب شده و سریع‌ترین خودروی چهاردری است که تاکنون از کارخانهٔ بنتلی خارج شده است. این سوپر سدان مجهز به یک نیروگاه ۶ لیتری W12 بای‌توربوی بروز شده است که ۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به قبل تولید می‌کند که قدرت فلاینگ اسپار از ۶۱۶ اسب بخار به ۶۲۶ اسب بخار و گشتاورش از ۸۰۰ نیوتن متر به ۸۲۰ نیوتن متر افزایش داده است. این گشتاور عظیم از دور موتور تنها ۲۰۰۰ rpm در دسترس است.

Bentley-Flying_Spur_W12_S-6

این به‌روزرسانی موتور و افزایش توان موجب شده تا فلاینگ اسپار W12 S جدید توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را پیدا نماید که نه‌تنها آن‌را به سریع‌ترین سدان تاریخ بنتلی تبدیل می‌کند بلکه اولین خودروی چهاردر این شرکت بشمار می‌رود که توانسته است به سرعتی بیش از ۲۰۰ مایل در ساعت (۳۲۰ کیلومتر در ساعت) دست پیدا کند. همچنین این سدان قدرتمند ظرف تنها ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد که ۰.۱ ثانیه سریع‌تر از نسخهٔ غیر S آن است.

Bentley-Flying_Spur_W12_S-7

همانند تمامی بنتلی‌های امروزی، در این فلاینگ اسپار جدید هم قدرت به هر چهارچرخ با توزیع ۴۰ به ۶۰ به محورهای جلو و عقب انتقال می‌یابد و تعلیق و دمپرها و همین‌طور کالیبراسیون سیستم کنترل پایداری نیز مورد به‌روزرسانی قرارگرفته که سواری راحت و پالایش‌شده‌ای را برای فلاینگ اسپار به ارمغان می‌آورد درحالی‌که باوجود وزن ۲۴۷۵ (مربوط به نسخهٔ غیر S) کیلوگرمی همچنان خودرویی سرزنده احساس می‌شود. ترمزهای کربن سرامیکی هم به‌صورت اختیاری قابل سفارش هستند.

Bentley-Flying_Spur_W12_S-1

با خرید فلاینگ اسپار W12 S غیرازاینکه صاحب سریع‌ترین فلاینگ اسپار تاریخ خواهید شد بلکه تعدادی ویژگی‌های ظاهری جدید و منحصربه‌فرد را هم به دست خواهید آورد ازجملهٔ این ویژگی‌ها می‌توان به تریم ظاهری مشکی براق اشاره کرد که شامل چراغ‌های جلو و عقب مشکی، قسمت پایینی سپر جلوی مشکی‌رنگ با طراحی تهاجمی، آینه‌های جانبی مشکی، دیفیوزر عقب مشکی و جلوپنجرهٔ مشکی براق که از مدل V8 S قرض گرفته شده است اشاره کرد. علاوه بر این موارد مجموعه‌ای از رینگ‌های ۲۱ اینچی ۷ پرهٔ مشکی‌رنگ براق نیز برای این خودرو ارائه شده است درحالی‌که رینگ‌های ۲۱ اینچی ۵ پره نیز به‌عنوان یک آپشن قابل انتخاب است. بر روی ستون C نیز نشان W12 S نصب شده تا نشان دهد این فلاینگ اسپار با نسخه‌های دیگر متفاوت است.

Bentley-Flying_Spur_W12_S-2

رئیس و مدیر اجرایی بنتلی «Wolfgang Dürheimer» دربارهٔ فلاینگ اسپار W12 S جدید می‌گوید:

فلاینگ اسپار W12 S نهایت یک سدان لوکس عملکردی است. این خودرو ترکیبی از پویایی و افزایش قدرت واضح موتور W12 مشهور ما را با طراحی داخلی و خارجی ویژه برای کسانی که به دنبال یک فلاینگ اسپار فوق‌العاده هستند ارائه کرده است.

Bentley-Flying_Spur_W12_S-3

به‌تناسب افزایش قدرت و تجهیز به ویژگی‌های ظاهری متفاوت، در داخل کابین فلاینگ اسپار جدید نیز ویژگی‌های منحصربه‌فردی بکار رفته است مانند یک فرمان سه پرهٔ جدید زیبا و پَدِل شیفترهای دندانه‌دار به همراه دوخت مختلف صندلی‌ها و آرم W12 S دوخته‌شده بر روی پشت‌سری‌ها. همچنین یک رنگ مشکی Engine-spin برای صفحات روی درها و قسمت‌هایی از داشبورد ارائه شده است. بنتلی اعلام کرده است که تحویل فلاینگ اسپار W12 S پیش از پایان امسال آغاز می‌شود.

منابع: motor1 carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. ferrari

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1955 ديدگاه)

    فوق‌العادست از هر نظر

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      چرا سرعتشو افزایش نمیده
      قفلی داده رو 320 کیلومتر در ساعت.
      ولی خیلی لوکس

  2. O /\/\ I D

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (424 ديدگاه)

    میگم اینو انتخاب کنتم یا سمند سریر رو ؟؟

    1. Parker

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      متاسفانه رقیب قدرتمند این خودرو ، سریر دیگه تولید نمیشه!

      1. Parker

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        وای…. حواسم به دنا نبود.!!!

        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          از دست تو مجید

      2. فرامرز

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        رقیب سرسخت جانشین سریر تا چند سال دیگه تحت نام پراید ۱۸۱ وارد میدون میشه و عرصه رقابت رو واسه این بنتلی تنگ میکنه!!!

  3. BMW E9

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (398 ديدگاه)

    اولین بنتلی چهار دری که خوب نیست زیادی خوبه.

  4. امير رحيم پور

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    واووو واقعا محشره
    یه خودرویی لوکس در عین حال اسپورت هم میتونی باهاش مهمونی های برج خلیفه بری و هم در مسابقات ریسنگ شرکت کنی
    بنتلی با این خودرو استهلاکو به حداقل رسونده یعنی وقتی دور موتور روی 2 باشه و 325 تا بری دیگه نه مصرفی داری نه استهلاکی فقط لذت رانندگی
    از نظر ظاهری هم که حرف نداره

    1. Parker

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      این ویژگی توریو هست.
      همه ی ماشین های توربو حداکثر گشتاور رو در دور موتور پایین در اختیار میذارن
      در حالی که تنفس طبیعی ها حداکثر گشتاورشون در دور موتور بالا هست.
      مثلا 911 TurboS در دور موتور 1750 rpm 750 نیوتن متر گشتاور میده.
      ولی استهلاک توربو از تنفس طبیعی خیلی بیشتره و نمیشه گفت این به کاهش استهلاک کمک میکنه.

      1. امير رحيم پور

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (67 ديدگاه)

        پس یه سوال
        چرا میگین استهلاک توربو از تنفس طبیعی زیاد تره یعنی علت چیه ؟

        1. Parker

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          خوب دوست گرامی توربو کلا خیلی خرابی بیشتری نسبت به تنفس طبیعی داره.
          کلا مردم ترجیح میدن ماشین توربو دست دوم نخرن.
          توربو به پیشرانه فشار میاره. مثل اینکه یک بادکنک رو با تمام زورت باد کنی
          شفت مرکزی توربو با سرعت 200000rpm میچرخه. میشه تصور کرد اگه یک جسم که به سختی با چشم دیده بشه به این مدار وارد بشه چقدر خطرناکه.تعمیر توربو هم خیلی سخته. معمولا خوب از آب درنمیاد. مکانیک های بی نهایت حرفه ای میخواد.
          روغن باید بهترین باشه.
          مدار خنک کاریش بسیار حساسه.
          دمای پیشرانه و منیفولد خیلی خیلی بیشتر بالا میره. دمای ببشتر استهلاک بیشتر .
          اگه بنزین یک ذره نامناسب باشه به شدت به پیستون و سرسیلندر آسیب میزنه و خوب معلومه حتی در اروپا هم همیشه بهترین بنزین در دسترس نیست.

        2. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          لایک داری مجید دادا

  5. مهدی drift

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    بالاخره یه رقیب برای چارجر هلکت پیدا شد ولی صفرتاصد هلکت 3.2 هست که هنوزم میشه سریع ترین سدان دنیا

    1. Cvm

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (544 ديدگاه)

      این دیدگاهم در جواب به شما نیست دوست عزیز
      ولی آدم باید چجور باشه که مثلا چارجرو به این ترجیح بده.البته من خودم عاشق چارجرم ولی اصلا رقیب این نمیدونم.

      1. Parker

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        اتفاقا من چارجر رو بیشتر دوست دارم.
        ماشین خیلی گرون خیلی وسواس میخواد.
        باید مثل بچه تر و خشکش کنی.

        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          چارجر دوس دارم

    2. امير رحيم پور

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (67 ديدگاه)

      بله اگه فقط شتاب اولیه رو ملاک قرار بدیم هلکت فعلا رقیب نداره

      1. Nima

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (1659 ديدگاه)

        شما تاپ اسپید هم ملاک قرار بدى ۳۳۰ تا من دیدم هلکت رفته.
        خداى شتاب سدان ها هم که فعلا تسلا مدل s مدل S P100D هست با شتاب 2.5 ثانیه

        1. امير رحيم پور

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (67 ديدگاه)

          البته اون برقیه فک کنم

  6. احمد باقری

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این رنگ های مات، واقعا ماشینها رو قشنگ کرده.

  7. Parker

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    هم بنتلی هم بنز از پیشوند W استفاده میکنن.
    یک لحظه یاد بنز W125 افسانه ای افتادم.

    1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      W آرایش موتور خاص فولکس واگنه
      W تو بنز برای کد خودرو ها میاد (اول کلمه wagen)
      ربطی ندارن به هم که !

      1. Parker

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        مگه من گفتم ربط دارن ؟؟؟؟!!! چیزایی که شما گفتی همه میدونن. تو این مقاله هم نوشته.

        من گفتم از حرف W استفاده میکنن. همین !!

  8. مهدی drift

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    قشنگیه هلکت رو نمیشه با این مقایسه کرد
    هلکت هم صداش بهتره هم ظاهرش هم موتورش هم سرعتش هم مصرفش هم قیمتش

    1. امير رحيم پور

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (67 ديدگاه)

      مهدی جان تعصب شما از منظقتون سبقت گرفته
      همون قیمتی که میگین
      قیمت بالای بنتلی هیچوقت بی دلیل نیس نیست هلکت هم همینطور قیمت ارزان هم دلیل هایی داره

    2. محمد

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      خداوندا

      همه متعصبین را به راه راست هدایت فرما

  9. امير رحيم پور

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    جناب پارکر فرمایشات شما کاملا درسته ولی همه این مشکلات تو موتور تنفس طبیعی هم هست
    روغن موتورش یکم شل یا سخت باشه یا بنزین زیاد ناخالص باشه مطمئنا پیستون و سرسیلندرو داغون میکنه
    یا اگه بخوایم با ماکسیموم سرعت بریم باید دور موتور بالای 6 باشه و این یعنی دمای موتور به حداکثر میرسه پس یه سیستم خنک کننده قوی برا برطرف کردن این گرما باید باشه
    و راستی این انرژی گرمایی از اگزوز هدر میره
    اگه توربو بود باز میتونستیم این انرژی و با اینتر کولر خنک کرده و به موتور برگردونیم و راندمانو بالا بریم

    1. Parker

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      حرف های شما درسته دوست عزیز. ولی مطمئنا حساسیت تنفس طبیعی به کیفیت روغن و بنزین کمتره.
      واقعا جای تجربه ی شما در پدال خالی بود.
      من خودم ممکنه قطر سیلندر لامبورگینی اونتادور رو حفظ باشم ولی تجربه ی عملی زیادی ندارم. چیزی که شما دارید.
      از حضورتون خیلی خوشحالم.

      برای استهلاک کمتر تنفس طبیعی فقط ارجاعتون میدم به دوام و کارکرد بالای محصولات ژاپنی و بخصوص تویوتا. تویوتا و لکسس خیلی خیلی خیلی کم از سیستم پرخوران استفاده میکنن. اکثرا تنفس طبیعی. ماشین های نظامی همه تنفس طبیعی هستن.

      از حداکثر سرعت و قدرت ماشین تنفس طبیعی خیلی کم استفاده میشه. کجا با لامبورگینی اوراکان میشه 330 تا رفت ؟ خیلی کم پیش میاد.

    2. Parker

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      واقعا از کامنت هاتون یاد میگیرم.
      خواهشمندم هر جا دیدید مناسب بود تجربه های عملیتون رو هم (مثلا حرفی که در پست آلفا استلوویو در مورد دیفرانسیل آلفا گفتید ) در کامنت هاتون جا بدین.

      1. امير رحيم پور

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (67 ديدگاه)

        جناب پارکر این نهایت لطف شما نسبت به بندس من خودم از اطلاعات شما استفاده میکنم خیلی دقیق هستن
        منظور از این همه بحثی که میکنیم مسابقه علمی نیست اومدیم یه چیزایی یاد بگیریم
        راستی پارکر جان خیلی سخت میشه ماشینی پیدا کرد که بالا ده دیقه (مثال ) با تاپ اسپید بتونه بره چه سوپر چه توربو چه تنفس طبیعی مگر دست کاری شده باشه
        چون موتور و قطعاتش نمیتونه با چنیین دمای بالایی مقابله کنه
        به قول قدیمیا واشار میسوزونه :)

        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          درود بر پارکر و امیر رحیم پور
          این بحث ها خیلی خوبه ادم یاد میگیره خیلی چیزهایی که نمیدونیم

  10. مهدی drift

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    دلیل قیمت بالاش اینه که دو دیفرانسیل هست

    1. امير رحيم پور

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (67 ديدگاه)

      همین ؟
      هلکت فول 67 هزار دلار
      بنتلی فلایینگ اسپار فول 225 هزار دلار
      یعنی قیمت یه دیفرانسیل میشه 158 هزار دلار ؟

      1. محمد

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (1485 ديدگاه)

        البته بهتره باید چیزی ساخت که اکثر مردم بتونن لذت و استفاده ببرن با حداقل قیمت تموم شده با این ماشینهای ایتالیایی و انگلیسی رو شاهکار میدونم ولی امریکایی رو بیشتر دوست دارم چون لذت سرعت و راحتی و حتی زیبایی رو سعی داره با قیمت پایین ارایه بده اما از کیفیت نمیزنه در عوض از منهدسی و پلتفرم مشترک و تولید انبوه کمک میگیره و ارزانی نسبت به اروپایی ها به این دلیله

  11. فقط انگلستان

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    مهدی drift عزیز داری این بنتلی رو با دوج هلکت مقایسه می کنی
    این ماشین رقیب بنز S65 هستش که از نظر قیمتم باهم برابرن خیلی خنده داره که یه دوج با کابین پلاستیکی و بی کیفیت و کم امکانات و بی اصالت و بدون فضای پای کافی و بدون سیستم تعلیق در آخرین سطح ممکن و فرمان پذیری ضعیف و با هندلینگ ضعیف و … رو با یه بنتلی که از همه نظر در آخرین سطح ممکن هستش مقایسه کنی نمی دونم شرکت دوج که یه شرکت با اصالته چه طور تونست در ساخت هلکت صد درصد اصالت رو از بین ببره ولی خب معلومه خودروسازیه آمریکا همیشه باید یه جای کارش بلنگه.

    1. محمد

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1485 ديدگاه)

      باز این تعصبیه اومد

  12. BMW

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (30 ديدگاه)

    اینجا چخبره ؟؟؟ دارید هلکت و با بنتلی مقایسه میکنید؟؟؟؟ وای خداااا منو بکش

  13. BMW

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (30 ديدگاه)

    بنتلی ، رولزرویس و میباخ تابلو ابریشمی دست باف دنیای اتومبیلن ، چطور دلتون میاد با قالی سلیمان ماشینی مقایسه کنید ؟؟؟ داداش من شتاب میخوای برو 5000دلار بده یه کارت بخر زیر 2 ثانیه برات میزنه 100تارو ، یه نفس تو بنتلی مثل 1000سال عبادت میمونه، نکنید این کارارووووو:((((((

  14. مهدی drift

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    خب توی کیفیت معلومه بنتلی بهتره ولی اونایی که عشق ماشینن میرن هلکت میخرن چرا؟؟؟ چون سریعه هرچقدر هم به درو دیوار بکوبنش دلشون نمیسوزه چون ارزونه
    و کارایی که یه ماشین دف عقب میتونه انجام بده دو دفرانسیل نمیتونه
    هردو سدان هستن چرا نمیشه مقایسش کرد؟ فایده یه ماشین گرون چیه ؟ میتونی ازش لذت ببری؟ فقط برای دخترا خوبه که برن توی خیابون باهاش پز بدن بعد توی بزرگراه یه نفر با هلکت میاد جلوشون دوتا بوق میزنه و با 20 متر تیکاف میره و بنتلی توی دود لاستیک گم میشه

    1. Parker

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      با این حرف شما مشتری های ماشین های زیر حتما عقلشون کار نمیکنه !!!!!
      بنز
      لکسس
      لندرور
      آئودی
      پورشه
      رولزرویس
      بنتلی
      کادیلاک
      BMW
      میباخ
      لامبورگینی
      فراری
      سئات
      بوگاتی
      لکسس
      اینفینیتی
      دنا !!!
      ماشین لوکس خوبی های خاص خودشو داره. باید تجربه کنی تا بفهمی.

      1. مهدی drift

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (183 ديدگاه)

        خب فراری بوگاتی و … اینا برای سرعت ساخته شدن ولی خب اگه مثلا 2 ملیون دلار داشته باشید بوگاتی میخرید با رلزرویس ؟
        با پول بنتلی میشه خیلی ماشینای بهتر و قشنگ تر و سریع تر خرید مثل اوراکان.ائودی R8 .پورشه 911 . لکسس LFA. وایپر.گالاردو.ford gt .فراری 458.فراریf12مک لارن mp4. کوروت و… اینا بهترین ماشینای دنیا هستن که میشه با این پول خرید

      2. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        دنا.خخخخخخخخخخخ

    2. Cvm

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (544 ديدگاه)

      مهدی جون عزیزم مطمئن باش نیم ساعت تو هلکت بشینی با تعلیق سفتش کلافه میشی اونوقت میبینی ارزون بودن این ماشینا بی دلیل نیست چون رفاهیو برات به ارمغان نمیاره در حالی که ماشینی مثل بنتلی یا مرسدس چنان سرویس و رفاه بی نقصیو در کنار شتاب و سرعت و هندلینگ بی نظیر که خب چیزی از هلکتم کم ندارن بهت میدن.همه ی اینا بعلاوه ی پرستیژ بی نظیر.خب قاعدتا همچین ماشینی قیمت بالاتریم داره ولی نمیشه گفت هلکت با قیمت کمتر اینارو بهت میده چون نمیده.

      1. مهدی drift

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (183 ديدگاه)

        سیستم تعلیقش کجاش سفته؟ مثلا اگه 918 از بوگاتی ارزون تر باشه یعنی مصرف 918 بالاست و تعلیقش سفته و بی کیفیته ؟

        1. مهدی drift

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (183 ديدگاه)

          چطور کسایی که کیا اپتیما سوار میشن نمیگن ماشین بیکیفیتیه و بدرد نمیخوره؟

    3. new great britain

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      مهدی با این حرفت کله خودروسازیه آمریکا رو نابود کردی!!!!!(هرچقدر هم به درو دیوار بکوبنش دلشون نمیسوزه چون ارزونه)
      خودت گفتی دیگه هلکت فقط به درد این میخوره که بکوبونیش به دیوار.خخخخخخخخخخخخ
      عزیزم بنتلی-رولز رویس و مایباخ نگاهشون کنی میفهمی ماشینهای مردونه هستن.
      آخه خانوما بنتلی سوار میشن؟؟؟؟؟؟؟(شاید سوار شن ولی کلا به سلیقهی مردا بیشتر میخوره)
      آخه این حرفا چیه میزنی؟؟؟ تو دود لاستیک گم میشه بنتلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      از قدیم گفتن هیچ گرانی بی حکمت نیست.
      بنتلی برای مهندسین- دکترها-تکنسین ها-هنرمندان و از این قبیل آدم ها ساخته شده.
      بنتلی جای خود هلکت هم جای خود.
      این مقایسه از ریشه مشکل داره.عینه این میمونه که بیای ماستانگ رو با مرسدس بنز مایباخ پولمن مقایسه کنی!!!!!

    4. Hamid...Audi

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (713 ديدگاه)

      این 20 متر تیک آفی که گفتی رو من با 206 تویین توربو و ناس میزنم و کنار تو وهلکتت رد میشم.پس چه دلیلی داره تو بری هلکت بخری؟!!!!
      هلکت فقط به درد آمریکایی بازای تعصبی میخوره که ماشین سوپر لوکس رو با سدان خانوادگی مقایسه میکنن.

  15. فقط انگلستان

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    مهدی drift منظورت از سریع بودن چیه این بنتلی باوزن 2500 کیلوگرم همچین سرعت و شتابی رو داره مطمئن باش اگه تمام شرکت های خودروسازی آمریکا باهم متحد بشن نمی تون یه ماشین مثل این بنتلی بسازن خودتو سرکار نذار حدود هفتاد درصد خودروهای آمریکایی با خودروهای کره ای مقایسه می شن تو چطور داری ماشین هایی که با کره ای ها مقایسه می شن رو با ماشین های انگلیسی مقایسه می کنی واقعا که خنده داره.

  16. مهدی drift

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    من فقط میگم با پول بنتلی میشه خیلی ماشینای بهتر خرید

  17. فرزاد

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (70 ديدگاه)

    انگاری دارین املتو با قرمه سبزی مقایسه میکنین
    بابا جمع کنید
    کجای دنیا دوج رو با بتنلی مقایسه میکنن
    حالا اگه کادیلاک بود ی چیزی…..
    ولی دوج در حد ی چرخ بنتلی هم حساب نمیشه

  18. مهدی drift

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    پس میشه بگی توی درگ حریفای چارجر چه ماشینایی هستن؟
    حتی فیلم درگ چارجر و اوراکان هم اومده
    چارجر قیمت یدونه چرخ اوراکان نداره پس چرا اوراکان رو سوسک میکنه؟

    1. Parker

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      آخه دلاری چه ربطی به چارجر داره پسر جان ؟
      خدایا ما داریم به کجا میریم ؟؟!

  19. مهدی drift

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    اصلا باشه شما راست میگید
    برای من ماشینی برتره که توی 1.4 مایل سریع تر باشه

    1. Hamid...Audi

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (713 ديدگاه)

      اینی که برای شما چی مهمه برای هیچکدوم از اعضای این سایت کمترین اهمیتی نداره.
      خواستم مطلع باشی

      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        بیخیال

  20. مهدی drift

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    مرسی از اطلاعت

  21. maserati

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (58 ديدگاه)

    من به چارچر سوار شده ام واصلا هم بی کیفیت نیست ولی رقیب بنتلی نیست . چون اینو خود کارخانه دوج هم نمیگه. و همچنین بیهوده مسخره نکنین . قبلا هم گفته ام و الن هم میگم در یه مقاله که کادیلاک اسکالد با رقبایش مقایسه می شد و نوشته شده بود که موادی که در کابین کادیلاک استفاده شده است بهترین هست . کیفیت ماشین های آمریکایی را مسخره نکنین. و همچنین آقای مهدی شما کلا مقایسه اشتباهی انجام داده اید. ولی اینو بگم که کادیلاک با کیا مقایسه نمیشه با بی ام وه مقایسه میشه و در تازگی می تئنه شکست هم بده. و همچنین اگر از نظر کیفیت ماقیه کنیم اولین مرسدس بنز است . و بنتلی خیلی از آن عقب تر است.خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی عقب, و همچنین شما طراحی داشبورد او آستون مارتینی که آقای فقط انگلستان گذاشته است را با کیا اپتیما مقایسه کنین . واقعا کیا طراحی بهتری داره

  22. faramarz

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    جون بابا!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا