بنتلی فلایینگ اسپور مولینر به عنوان محصولی که اشرافیت یک خودروی لوکس را به حد اعلا رسانده معرفی شد. این خودرو در جلوی چشمان بازدیدکنندگان بسیار ثروتمند هفته خودرویی مونتری رخنمایی میکند.
نسخه مولینر فلایینگ اسپور دارای الگوی الماسی دوبل در جلوپنجره و تریم کروم در بخش پایینی است. نشان مشهور بنتلی نیز بهصورت الکترونیکی جمع شده و نورانی است.
برند مولینر روی ورودی گلگیرها دیده میشود و آینهبغلها نیز رنگ نقرهای به خود گرفتهاند. این سدان بسیار لوکس از رینگهای ۲۲ اینچی پولیش خورده با عناصر خاکستری سود میبرد.
داخل کابین نیز چندین ترکیب سفارشی و رنگی قابل انتخاب است. این ترکیبها شامل چرم آبی، چرم شتری و دوخت های سفید است. همچنین ترکیبی از رنگها و تریم های دیگر نیز قابل سفارش میباشد.
این فلایینگ اسپور سطح بالا بهصورت استاندارد با ویژگیهای سواری مولینر عرضه میشود به این معنی که دارای الگوی دوخت الماس در الماس روی صندلیها و طراحی چرم سهبعدی روی پانل دربها میباشد.
سرنشینان در بخش عقب نیز شاهد میزهای پیکنیک با عملکرد برقی خواهند بود. کنسولهای مرکزی و عقب نیز از طرح الماس مانند سود برده است. ساعت مولینر هم روی داشبورد خودنمایی کرده و فضای لوکسی را ایجاد کرده است.
مولینر این خودرو را با کلیدهای چرمی و در جعبه هدیه دستساز که دارای همان طرح مشابه کابین میباشد عرضه کرده است.
فلایینگ اسپور موردبحث اولین محصول مولینر با قوای محرکه هیبریدی است. خریداران میتوانند پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری هیبریدی با قدرت ۵۳۶ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر را انتخاب نمایند. همچنین پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با خروجی ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری هم در دسترس است. گل سرسبد پیشرانهها نیز از نوع ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو است که قدرت و گشتاورش به ۶۲۶ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر میرسد.
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۲۳ مرداد ۱۴۰۰پیشرانه های بنتلی ساخت خودشه ؟
Mad.z.Max
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساخت کمپانی بنتعَلی هستن..!
شوخی میکنم، آره ساخت خودشه، درواقع تکنولوژی فولکس واگن پشتشه که هیچ ایرادی هم نداره، ولی انجین ها مخصوص بنتلی هستن، ینی تا جایی که میدونم روی هیچکدوم از زیرمجموعه های دیگه ی فولکس واگن نبودن! البته یزمانی میگفتن هشت سیلندره با آئودی و پورشه مشترکه که بعید میدونم.
این شیش سیلندر هیبریدی هم نسبتا جدیده، شاوید اینو توی مدلای شرکتای دیگه هم استفاده کنن یا کرده باشن با ست آپ و خروجی متفاوت..
Mad.z.Max
۲۳ مرداد ۱۴۰۰همکاران از پشت صحنه اشاره میکنن که گویا پیشرانه وی 8 بنتلی با آئودی و پورشه اشتراکات داره..😋😅
Reza Waffen SS
۲۳ مرداد ۱۴۰۰😂😂😂👍👍👍
امین
۲۴ مرداد ۱۴۰۰خیر مربوط به کمپانی مادر فولکس واگن هست
۸ سیلندر وی اکنون مشترک در آئودی و پورشه استفاده میشه
۱۲ سیلندر دبلیو پیشرانه مخصوص فولکس واگن هست که قبلا در مدل فیتون استفاده میشد و همچنین در آئودی A8 فعلا استفاده میشه
نا گفته نماند که این پیشرانه از ترکیب ۲ عدد وی۶ ساخته شد و در زمان رونمایی خیلی سر و صدا کرد
پیشرانه هیبرید با پورشه و آئودی مشترک هست
البته هر برند تنظیمات خودش برای موتور انجام میده
جزئیات تمام این موارد با سرچ میشه پیدا کرد
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ مرداد ۱۴۰۰آره تازه دست ساز هم هستن،دقیق نمیدونم اما فکر کنم حدود ۳تا۶ماه برای ساخت هرموتور زمان میخواد…
Carbonado Aventador
۲۳ مرداد ۱۴۰۰همیشه بنتلی رو بیشتر از رولز رویس دوست داشتم.
.
و این ماشین قطعا خیلی جذاب تر از همتای خودشه
😍❤
.
امار فروش خوب بنتلی هم این حرف من رو اثبات میکنه!
سهند
۲۳ مرداد ۱۴۰۰قبل از این امکان سفارش فلایینگ اسپور مولینر وجود داشت و یا فقط بعد از این وجود دارد؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ مرداد ۱۴۰۰از خود بنتلی بپرس شاید کمکت کردن…
Amin
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ابن ماشین با پیشرانه ی v12 معنی میده ، مثل بقیه بنتلی ها با اینکه طراحی جدید نداره اما واقعا چشمگیر هست و اشرافی، کیفیتش هم که مشخصه چی هست اما از نظر من eqs و میباخ لوکس و اشرافی تر هستن ، البته از نطر من ، ولی بنتلی یه چیز دیگه است ، مثل کت شلوار میمونه
محمدرضا
۲۳ مرداد ۱۴۰۰w12
ممد ژانگولر
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ممدرضا نابودش کردی با این کامنتت 😂😂😂
RezaRs
۲۳ مرداد ۱۴۰۰خدایی نگین از مولسان لوکستره که نیست
محمد
۲۳ مرداد ۱۴۰۰اتفاقا فلایینگ اسپور خیلی طراحی پخته تری داره. نمای عقبش و پروفایل جانبیش خصوصا
AMG GT R
۲۳ مرداد ۱۴۰۰مولسان یک چیزه دیگه بود…
محمدرضا
۲۳ مرداد ۱۴۰۰کلا تیتر خبر کاملا اشتباهه.پدال کلا داره بیراهه میره.
قطعا لوکس ترین محصول بنتلی او ۵تا مولسان لیموزین مولینر بودن که تو امارات کسی نخرید.
سهند
۲۳ مرداد ۱۴۰۰آنها لیموزین بودند نه سدان
این هم بعد از مولسان لوکسترین است.
ممد ژانگولر
۲۳ مرداد ۱۴۰۰اون پنج تا که میگی غیر از ظاهر چیز خاصی نداشتن. نمیدونم از داخلش خبر داری یا نه ولی خیلی کهنه و قدیمی شده. عین سونا خشک میمونه . همجاش چوب کار شده . داخلش آب معدنی بخوری خدایی نکرده بریزه رو چوباش همشو باید بکنی از نو به لمبه کار بگی برات نصب کنه .
علیرضا
۵ آذر ۱۴۰۲آفففففرین!!
ممد ژانگولر
۲۳ مرداد ۱۴۰۰واقعا لوسکو جذابه
عالی 👌👏💪
محمد
۲۳ مرداد ۱۴۰۰تعریف واقعی از لوکس بودن و تجمل، عاشق کابین این ماشینم. به نظر من کابین ماشینای کوکس باید پر از دکمه های فیزیکی و چرم و چوب باشه. چیزی که من اصلا نمیپسندم لمسی شدن تمام کنترلرهای ماشینای لوکسه( کاری به بقیه کلاس ها ندارم.) مثلا کاری که بنز با کابین اس کلاس کرد رو اصلا دوست ندارم. البته خیلیا این سبک رو میپسندن ولی به نظر من ماشینای لوکس نباید به اون سمت برن.
محمد
۲۳ مرداد ۱۴۰۰بنتلی کارش درسته،طراحی های شیک و کیفیت پیشرانه بالا
مهدی
۲۳ مرداد ۱۴۰۰فکر کنید برای یه غول لوکس 900 نیوتون متر گشتاور بدن بیرون
یعنی از هر نظر مولسان هیولاس
از نظر اشرافیت
از نظر قدرت
از نظر سرعت
از نظر گشتاور
از نظر زیبایی
از نظر نرم بودن
مولسان این اب میمونه
امیرعباس
۱۹ دی ۱۴۰۰دقیقا
مهردادکمال
۲۴ مرداد ۱۴۰۰مرسدس میباخ رو ترجیح میدم
علی
۲۴ مرداد ۱۴۰۰اشرافیت تمام نشدنی یعنی بنتلی و میباخ هروقت این دوتا رو میبینم سیر نمیشم حتی کوچکترین جزئی از ماشین فراموش نشده توجه به جزئیات فقط توی دو برند هست یکی بنتلی و یکی مرسدس میباخ هر قطعه ای از میباخ رو میتونی در بیاری و بعنوان تندیس توی موزه بذاری
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ مرداد ۱۴۰۰واقعاً زیباست،عین الماس میدرخشه💎💎💎😍
حالا که بحث سدان لوکس شد یاد نخودچی های چینی افتادم که اونام تعریفی از نهایت لوکس بودن رو به سبک خودشون دارن!😂😂😂
واقعاً این کجا اون کجا بازیکنای المپیکشون بعد تحویل حتما میفروشنش!🤣🤣🤣
محمد مختاری آذر
۲۵ مرداد ۱۴۰۰واقعا عجب لوکس شده داخل رو نگاه میکنی اون ساعت و جزئیات دیگر از افسانه ای بودن این خودرو می گوید
آریا ماشین
۲۶ مرداد ۱۴۰۰یعنی لوکس تر از مرحوم مولسان؟
امیرشایان فرازی
۴ شهریور ۱۴۰۰من عاشق بنتلی هستم چون: تو میتونی ششصد هزار پوند خرج یک فانتوم رولز رویس کنی که خیلی کنده و روی اعصاب
یا با نصف قیمت یک بنتلی بگیری که هم سریع و هم لوکس و هم ارزان تر است
Bahman
۴ مرداد ۱۴۰۲بنظر تون بنتلی فلایینگ اسپور مولینر بهتر یا مرسدس میباخ s کلاس 🤔🤔
علیرضا
۵ آذر ۱۴۰۲ببنید اینجور کمپانی ها ( طبق تحقیق من)مثل بنز و بی ام و بنتلی رولز رویس اینها حتی لوکس ترین مدل های تاریخشون رو حاضرند ۵ نفره بفروشند با تمام امکانات و برای اینکه اون کنسول و زیر آرنجی عقب رو بتوان جمع کرد و از زیبایی هاش و اشرافی گرایی هاش چیزی کم نشه،حتی ۵ نفرش گرون تر هم هست!حالا چرا؟!برای فروش و بازاریابی بهتر برای خانواده های پولدار پنج نفره.البته اینم بگم همونطور که میدونید بنز اس کلاس و gls میباخ و اینها حتی در حالت ۴ نفره تنظیمات صندلی،ماساژور و گرم کن و سرد کن روی در ها هستن و تنظیمات تهویه از اون قسمت پایین پا قابل کنترل هست.البته بخش قسمت تهویه توی ۹۱ درصد ماشین ها به غیر از بنز از همون قسمت تنظیم میشع😉
خودمم نفهمیدم چجوری ولی اندازه محتوای سایت نظر شد😅😅