بنتلی

معرفی فلایینگ اسپور مولینر، لوکس‌ترین سدان تاریخ بنتلی

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر به عنوان محصولی که اشرافیت یک خودروی لوکس را به حد اعلا رسانده معرفی شد. این خودرو در جلوی چشمان بازدیدکنندگان بسیار ثروتمند هفته خودرویی مونتری رخ‌نمایی می‌کند.

نسخه مولینر فلایینگ اسپور دارای الگوی الماسی دوبل در جلوپنجره و تریم کروم در بخش پایینی است. نشان مشهور بنتلی نیز به‌صورت الکترونیکی جمع شده و نورانی است.

برند مولینر روی ورودی گلگیرها دیده می‌شود و آینه‌بغل‌ها نیز رنگ نقره‌ای به خود گرفته‌اند. این سدان بسیار لوکس از رینگ‌های ۲۲ اینچی پولیش خورده با عناصر خاکستری سود می‌برد.

داخل کابین نیز چندین ترکیب سفارشی و رنگی قابل انتخاب است. این ترکیب‌ها شامل چرم آبی، چرم شتری و دوخت های سفید است. همچنین ترکیبی از رنگ‌ها و تریم های دیگر نیز قابل سفارش می‌باشد.

این فلایینگ اسپور سطح بالا به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های سواری مولینر عرضه می‌شود به این معنی که دارای الگوی دوخت الماس در الماس روی صندلی‌ها و طراحی چرم سه‌بعدی روی پانل درب‌ها می‌باشد.

سرنشینان در بخش عقب نیز شاهد میزهای پیک‌نیک با عملکرد برقی خواهند بود. کنسول‌های مرکزی و عقب نیز از طرح الماس مانند سود برده است. ساعت مولینر هم روی داشبورد خودنمایی کرده و فضای لوکسی را ایجاد کرده است.

مولینر این خودرو را با کلیدهای چرمی و در جعبه هدیه دست‌ساز که دارای همان طرح مشابه کابین می‌باشد عرضه کرده است.

فلایینگ اسپور موردبحث اولین محصول مولینر با قوای محرکه هیبریدی است. خریداران می‌توانند پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری هیبریدی با قدرت ۵۳۶ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر را انتخاب نمایند. همچنین پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با خروجی ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری هم در دسترس است. گل سرسبد پیشرانه‌ها نیز از نوع ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو است که قدرت و گشتاورش به ۶۲۶ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    پیشرانه های بنتلی ساخت خودشه ؟

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. Mad.z.Max

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      ساخت کمپانی بنتعَلی هستن..!

      شوخی میکنم، آره ساخت خودشه، درواقع تکنولوژی فولکس واگن پشتشه که هیچ ایرادی هم نداره، ولی انجین ها مخصوص بنتلی هستن، ینی تا جایی که میدونم روی هیچکدوم از زیرمجموعه های دیگه ی فولکس واگن نبودن! البته یزمانی میگفتن هشت سیلندره با آئودی و پورشه مشترکه که بعید میدونم.
      این شیش سیلندر هیبریدی هم نسبتا جدیده، شاوید اینو توی مدلای شرکتای دیگه هم استفاده کنن یا کرده باشن با ست آپ و خروجی متفاوت..

    2. Mad.z.Max

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      همکاران از پشت صحنه اشاره میکنن که گویا پیشرانه وی 8 بنتلی با آئودی و پورشه اشتراکات داره..😋😅

      موافقم 15
      1. Reza Waffen SS

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (5360 ديدگاه)

        😂😂😂👍👍👍

        موافقم 3
        مخالفم 1
    3. امین

      ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (657 ديدگاه)

      خیر مربوط به کمپانی مادر فولکس واگن هست
      ۸ سیلندر وی اکنون مشترک در آئودی و پورشه استفاده میشه
      ۱۲ سیلندر دبلیو پیشرانه مخصوص فولکس واگن هست که قبلا در مدل فیتون استفاده میشد و همچنین در آئودی A8 فعلا استفاده میشه
      نا گفته نماند که این پیشرانه از ترکیب ۲ عدد وی۶ ساخته شد و در زمان رونمایی خیلی سر و صدا کرد
      پیشرانه هیبرید با پورشه و آئودی مشترک هست
      البته هر برند تنظیمات خودش برای موتور انجام میده
      جزئیات تمام این موارد با سرچ میشه پیدا کرد

    4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      آره تازه دست ساز هم هستن،دقیق نمی‌دونم اما فکر کنم حدود ۳تا۶ماه برای ساخت هرموتور زمان میخواد…

  2. Carbonado Aventador

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    همیشه بنتلی رو بیشتر از رولز رویس دوست داشتم.
    .
    و این ماشین قطعا خیلی جذاب تر از همتای خودشه
    😍❤
    .
    امار فروش خوب بنتلی هم این حرف من رو اثبات میکنه!

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. سهند

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (670 ديدگاه)

      قبل از این امکان سفارش فلایینگ اسپور مولینر وجود داشت و یا فقط بعد از این وجود دارد؟

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        از خود بنتلی بپرس شاید کمکت کردن…

        موافقم 2
        مخالفم 2
  3. Amin

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    ابن ماشین با پیشرانه ی v12 معنی میده ، مثل بقیه بنتلی ها با اینکه طراحی جدید نداره اما واقعا چشمگیر هست و اشرافی، کیفیتش هم که مشخصه چی هست اما از نظر من eqs و میباخ لوکس و اشرافی تر هستن ، البته از نطر من ، ولی بنتلی یه چیز دیگه است ، مثل کت شلوار میمونه

    موافقم 2
    مخالفم 6
    1. محمدرضا

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      w12

      1. ممد ژانگولر

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4148 ديدگاه)

        ممدرضا نابودش کردی با این کامنتت 😂😂😂

  4. RezaRs

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1612 ديدگاه)

    خدایی نگین از مولسان لوکستره که نیست

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. محمد

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (226 ديدگاه)

      اتفاقا فلایینگ اسپور خیلی طراحی پخته تری داره. نمای عقبش و پروفایل جانبیش خصوصا

      موافقم 11
    2. AMG GT R

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      مولسان یک چیزه دیگه بود…

      1. محمدرضا

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1075 ديدگاه)

        کلا تیتر خبر کاملا اشتباهه.پدال کلا داره بیراهه میره.
        قطعا لوکس ترین محصول بنتلی او ۵تا مولسان لیموزین مولینر بودن که تو امارات کسی نخرید.

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. سهند

          ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (670 ديدگاه)

          آنها لیموزین بودند نه سدان
          این هم بعد از مولسان لوکسترین است.

        2. ممد ژانگولر

          ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4148 ديدگاه)

          اون پنج تا که میگی غیر از ظاهر چیز خاصی نداشتن. نمیدونم از داخلش خبر داری یا نه ولی خیلی کهنه و قدیمی شده. عین سونا خشک میمونه . همجاش چوب کار شده . داخلش آب معدنی بخوری خدایی نکرده بریزه رو چوباش همشو باید بکنی از نو به لمبه کار بگی برات نصب کنه .

        3. علیرضا

          ۵ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (8 ديدگاه)

          آفففففرین!!

  5. ممد ژانگولر

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    واقعا لوسکو جذابه
    عالی 👌👏💪

  6. محمد

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (226 ديدگاه)

    تعریف واقعی از لوکس بودن و تجمل، عاشق کابین این ماشینم. به نظر من کابین ماشینای کوکس باید پر از دکمه های فیزیکی و چرم و چوب باشه. چیزی که من اصلا نمیپسندم لمسی شدن تمام کنترلرهای ماشینای لوکسه( کاری به بقیه کلاس ها ندارم.) مثلا کاری که بنز با کابین اس کلاس کرد رو اصلا دوست ندارم. البته خیلیا این سبک رو میپسندن ولی به نظر من ماشینای لوکس نباید به اون سمت برن.

  7. محمد

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (353 ديدگاه)

    بنتلی کارش درسته،طراحی های شیک و کیفیت پیشرانه بالا

  8. مهدی

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    فکر کنید برای یه غول لوکس 900 نیوتون متر گشتاور بدن بیرون
    یعنی از هر نظر مولسان هیولاس
    از نظر اشرافیت
    از نظر قدرت
    از نظر سرعت
    از نظر گشتاور
    از نظر زیبایی
    از نظر نرم بودن
    مولسان این اب میمونه

    1. امیرعباس

      ۱۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (118 ديدگاه)

      دقیقا

  9. مهردادکمال

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1984 ديدگاه)

    مرسدس میباخ رو ترجیح میدم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. علی

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (800 ديدگاه)

    اشرافیت تمام نشدنی یعنی بنتلی و میباخ هروقت این دوتا رو میبینم سیر نمیشم حتی کوچکترین جزئی از ماشین فراموش نشده توجه به جزئیات فقط توی دو برند هست یکی بنتلی و یکی مرسدس میباخ هر قطعه ای از میباخ رو میتونی در بیاری و بعنوان تندیس توی موزه بذاری

  11. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    واقعاً زیباست،عین الماس میدرخشه💎💎💎😍
    حالا که بحث سدان لوکس شد یاد نخودچی های چینی افتادم که اونام تعریفی از نهایت لوکس بودن رو به سبک خودشون دارن!😂😂😂
    واقعاً این کجا اون کجا بازیکنای المپیکشون بعد تحویل حتما میفروشنش!🤣🤣🤣

  12. محمد مختاری آذر

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    واقعا عجب لوکس شده داخل رو نگاه میکنی اون ساعت و جزئیات دیگر از افسانه ای بودن این خودرو می گوید

  13. آریا ماشین

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    یعنی لوکس تر از مرحوم مولسان؟

  14. امیرشایان فرازی

    ۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (459 ديدگاه)

    من عاشق بنتلی هستم چون: تو میتونی ششصد هزار پوند خرج یک فانتوم رولز رویس کنی که خیلی کنده و روی اعصاب
    یا با نصف قیمت یک بنتلی بگیری که هم سریع و هم لوکس و هم ارزان تر است

  15. Bahman

    ۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    بنظر تون بنتلی فلایینگ اسپور مولینر بهتر یا مرسدس میباخ s کلاس 🤔🤔

  16. علیرضا

    ۵ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    ببنید اینجور کمپانی ها ( طبق تحقیق من)مثل بنز و بی ام و بنتلی رولز رویس اینها حتی لوکس ترین مدل های تاریخشون رو حاضرند ۵ نفره بفروشند با تمام امکانات و برای اینکه اون کنسول و زیر آرنجی عقب رو بتوان جمع کرد و از زیبایی هاش و اشرافی گرایی هاش چیزی کم نشه،حتی ۵ نفرش گرون تر هم هست!حالا چرا؟!برای فروش و بازاریابی بهتر برای خانواده های پولدار پنج نفره.البته اینم بگم همونطور که میدونید بنز اس کلاس و gls میباخ و اینها حتی در حالت ۴ نفره تنظیمات صندلی،ماساژور و گرم کن و سرد کن روی در ها هستن و تنظیمات تهویه از اون قسمت پایین پا قابل کنترل هست.البته بخش قسمت تهویه توی ۹۱ درصد ماشین ها به غیر از بنز از همون قسمت تنظیم میشع😉
    خودمم نفهمیدم چجوری ولی اندازه محتوای سایت نظر شد😅😅

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا