بنتلی

الماس بنتلی! معرفی مولسان EWB مولینر

به عنوان بزرگ‌ترین بازار خودرویی دنیا، چین شاهد تولید برخی از خاص‌ترین و انحصاری‌ترین خودروهای مخصوص خود بوده و بنتلی بریتانیا نیز از این قاعده مستثنا نیست.


این برند لوکس و خوش‌نام اعلام کرده نسخه‌ی طویل‌تر مولسان را با بهترین جزئیات ممکن تولید کرده است. این خودرو که فقط مخصوص بازار چین بوده توسط مولینر توسعه یافته و تنها به تعداد ۱۵ دستگاه تولید می‌شود.


مولسان موردبحث با دو رنگ مشکی اونیکس یا وِلِوت در دسترس خواهد بود. در رنگ اونیکس از طرح آبی تیره استفاده و با رنگ‌های تیره‌تر ترکیب شده تا تیره‌ترین رنگ مشکی تاریخ بنتلی حاصل شود. رنگ دوم نیز یک رنگ دارای پیگمانت های قرمز برای ایجاد رنگ مشابه گیلاس‌های تیره است.


رنگ اولیه توسط دستان هنرمند کارکنان بنتلی به روی بدنه پاشیده شده و پس از آن نیز یک خط طلایی جذاب دوباره با دست روی بدنه بکار می‌رود. از جمله ویژگی‌های انحصاری این خودرو می‌توان به جلوپنجره کرومی مولینر و رینگ‌های ۲۱ اینچی رادیانس اشاره کرد.


همان‌گونه که انتظار دارید کابین خودرو جزو مجلل‌ترین ساخته‌های تاریخ بنتلی بوده و پر از چرم، فلز و سایر متریال خاص این برند است. مشتریان می‌توانند تمامی آپشن های مدنظر خود را سفارش دهند. بنتلی سه ترکیب رنگی منحصربه‌فرد برای این مولسان خاص در نظر گرفته که شامل قهوه‌ای مایل به زرد با بلوطی سوخته، شومینه‌ای با آبی و چوب قرمز با قهوه‌ای می‌باشد.


طرح در حال تکرار کابین لوکس خودرو نیز خط افق لندن امروزی است که می‌توان آن را روی هر چهار صندلی دید.


تکمیل کننده این متریال خاص و لوکس نیز پلاک‌های خاص مولینر از جنس فولاد ضدزنگ و چراغ‌های خوشامدگویی سفارشی است. این خودروی تولید محدود هم‌اکنون در دسترس مشتریان می‌باشد اما اشاره‌ای به قیمت آن نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. میلاد

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    no copmpetition.I don’t really listen.I’m in the blue mulsanne.bumping new edition. چیزیه که the weekend توی آهنگ star boy میگه و تیکه ی مورد علاقه منه.?

    1. Reza

      ۲۹ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      ناگفته نمونه که the weekend تو این آهنگ بیشتر به تعریف و تمجید از مکلارن p1 می پردازه تا مولسان.

      1. Car lover

        ۲۹ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (688 ديدگاه)

        شما ک باید رامشتاین گوش بدید مستر ناتزی خخخخخخخ (با لحن شوخی)

        1. بهراد

          ۲۹ آذر ۱۳۹۸
          سوابق: (754 ديدگاه)

          بهتره که بهش غامشتاین بگیم

        2. Car lover

          ۲۹ آذر ۱۳۹۸
          سوابق: (688 ديدگاه)

          مگه فرانسویه؟؟؟
          المانی مگ نبود؟

        3. Reza

          ۱ دی ۱۳۹۸
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          تلفظش به آلمانی میشه غامشتاین ، درستش هم همینه

  2. FLANKER

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بنتلی زیر مجموعه فولکس واگنه رویز رویس هم زیر مجموعه بی ام وس استون مارتین هم بدون بنز نمیتونه جلو بره رنجوور هم مال هندی هاس موندم انگلیس چی داره الان اها لوتوس ?

    1. ایمان

      ۲۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (4062 ديدگاه)

      مکلارن ??

      1. فرزاد

        ۲۸ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (143 ديدگاه)

        مک لارن هم که موتورهاش توسط رنو ساخته میشه خخخخخخ

        1. Hamid.ss

          ۲۹ آذر ۱۳۹۸
          سوابق: (86 ديدگاه)

          همه که مثل ما نیست پشت کنن به دنیا و اقتصاد مقاومتی و… در پیش بگیرن
          تکنولوژی رو Share می کنن با هم تا با رقابت با گروه های دیگر دنیا رو توسعه بدن
          گفته باشم به مک لارن بخنده ……

      2. محمد

        ۲۹ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (804 ديدگاه)

        مکلارن هم با کمک و اسم بنز و بی ام و جون گرفت مثلا f1 موتورش بی ام و بود اس ال ار هم که بنز بود

    2. دانیال_Surrey،England

      ۲۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      بنز که چینی شد رفت.
      فرمول یکشون هم که انگلیسیه.
      +هایپرکارشون.
      یکی از دلایل بد بودن استون هم همین شراکت با دایملره.
      این از بنز.
      ..
      ب ام و هم که اولین ماشینشو از آستین انگلیسی کپی زده شاسی بلنداشم که مهندسای انگلیسی روور و……
      ..
      فولکسم تا اونجایی که یادمه بعد از جنگ انگلیسی ها کمک کردن تا رو پا شد بعد دادن به خودشون.
      ..
      سال 1998 هم آئودی با حدود 200 میلیون دلار کاسورث رو خرید بخش ریسینگشو داد به فورد بخش تکنولوژی هاشو هم برای کارهای مهندسی و موتور و مشاوره و…..برای خودش برداشت.
      اینم از آئودی.
      ..
      بازم بگم مهندس؟؟؟?

      1. مانی

        ۲۹ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        وقتی‌ که میخوای منطقی‌ صحبت کنی‌ و با منطق دلیل بیاری
        جمله اول:مرسدس که چینی‌ شد رفت،خوب؟تمام

        دیگه چرا آدم باید باقیش رو بخونه؟؟؟

        1. دانیال_Surrey،England

          ۲۹ آذر ۱۳۹۸
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          همش منطقی بود.
          دایملر دیگه اون ابهت گذشته رو نداره.
          اسمارت رو دادن به چینی ها.
          اونم از سهامدارانشون.
          یعنی اینقدر ضعیف شدن که به چینی ها اجازه دادن جزء سهامدارای دارای نظرشون بشن؟؟؟
          اونم از طراحیاشونه،یه مانیتور دراز گذاشتن تو ماشین اسمشو گذاشتن اصالت و تکنولوژی.
          طراحی جدید اس کلاس هم که به نظر فاجعه میاد.
          درصدی از ابهت گذشتشون رو ندارن.
          نه قصدی دارم نه کینه ای بارها طراحی های همین مک لارن و به برخی کارشون ایراد گرفتم.
          متاستفانه اکثره طرفداران آلمان جنبه ی انتقاد ندارن،در حالی که خودشون جزء پیشروهای انتقاد و تمسخر هستن.
          شماها که مدام به خودروسازای دیگه لقب نابود شده و آشغال پلاستیکی و …..میدین.
          همین خود شما بارها مک لارن رو مسخره کردین.
          پس دم از منطق نزنید.?

    3. فرزاد

      ۲۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (143 ديدگاه)

      مگه همه اینایی که گفتی شک داشتی خیلی از خودروسازان بزرگ دنیا امروز مدیون صنعت خودروسازی المان هستن خیلی از ابتکارات واختراعات تو حوزه خودرویی توسط مرسدس بنز انجام شده

    4. Vahid

      ۲۹ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من چند سال در بخش کانفورمیشن بنتلی در قطر کار میکردم الان پشیمونم که چرا به این خراب شده برگشتم

    5. مانی

      ۲۹ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      هر کشوری تو یک سری چیز‌ها با عرضه هست تو یک سری چیزها بی‌ عرضه
      انگلستان علی‌ رغم دانش فنی‌ بسیاربالا و دارا بودن مهندسان بسیار قوی در زمینه خودرو,
      تو خودروسازی بی‌ عرضه هست

    6. مزدا

      ۲۹ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (2095 ديدگاه)

      آقا اقتصاد همینه دیگه .با سرمایه دیگر کشورها بتونی برا کشورت سود اوری و اشتغال داشته باشی‌.
      اقتصادی که دولتی باشه جز رانت و زیاد ده بودن چیز دگ نداره.همین کشور خودمون که همه چیز رو مصادره و دولتی کردند الان هم اقتصاد مملکت ورشکسته شده.
      من با یکی از بچه های که بریتانیا زندگی میکنه صحبت میکردم میگفت مردم بریتانیا اکثرا ثروتمند و مرفه هستند .بیشتر افراد مهاحر اینجا کار کارگری و کارمندی میکنن

    7. اشکان

      ۳۰ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (15 ديدگاه)

      یه خورده اطلاعات راجب این چنتا شرکتی که اسم بردی بدست بیار بعد تشریف بیار افاضات کن

  3. FLANKER

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    اوففففف مک لارن رو یادم رفت

  4. FLANKER

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    بچه ها حواسشون جم ها??
    نمیشه سوتی بدی همه طراح خودرو یا مهندسن ????

  5. FLANKER

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    آقای دانیال اشتباه کردم ببخشید اصلا خودرو حوزه ی من نیست من مهندس هوا و فضام البته ترم 3 دانشگاه ( همینه میگم نمیشه سوتی بدی دیگه )????????

    1. دانیال_Surrey،England

      ۲۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      پس مهندس رو درست گفتم!!?
      ..
      البته کامنتم یه حسن ختامی بود برای کسایی که هی میگفتن ب ام و اگه نبود رولز فلان میشد فولکس نبود بنتلی فلان میشد و…..
      جدیدا هم درباره ی شراکت ب ام و jlr همین حرف رو میزنن!!!
      هر کی ندونه فکر میکنه اینا قبلش درشکه میساختن تا اینکه آلمانی ها و هندی ها و…. اومدن به اینا خودروسازی یاد دادن!!!
      هیچکس نمیگه همین اسامی دنیای خودروسازی خودشون هم کمک های زیادی از این و اون گرفتن.

  6. مانی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    به چنین ماشینیایی کوچ بلت میگن یعنی‌ مدلهای سفارشی فول و خیلی‌ خاص
    (در واقع شاسی رو یه اتاق سازی پر فیس و افاده میگیره ماشین تحویل میده)
    دیگه هر چیزی رو هرجوری بخوای به صورت آپشن میتونی‌ سفارش بدی
    با این وجود کنسول کانتیننتال قشنگتره(بخش مرکزی چرخشی)
    کچ بیلدر تو انگلیس ،آلمان و آمریکا خیلی‌ زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا