تصاویر انحصاری نشان میدهند که بنتلی کانتیننتال جدید در هنگام عرضه در سال ۲۰۱۸ ظاهری عضلانیتر به همراه قدرت بیشتر و راندمان بالاتر خواهد داشت.
علیرغم بهروزرسانیهای وسیعی که روی بنتلی کانتیننتال کنونی صورت گرفته، حدود ۱۳ سال از عمر این خودرو میگذرد و طراحی، تکنولوژی و معماری آن بدون تغییر باقی مانده است؛ اما با عرضهی نسخهی جدید این خودرو در سال ۲۰۱۸ همهی موارد تغییر خواهند کرد و با خودرویی قدرتمندتر، کممصرفتر و لوکستر طرف خواهیم بود.
اما در این بخش از بازار رقبا بیشتر و بهتر شدهاند و بنتلی باید برای در دست گرفتن بازی با محصولی بسیار بهبود یافته تر وارد میدان شود. خودرویی که تصاویر جاسوسی و انحصاری آن را مشاهده میکنید.
تغییر کلیدی نسل جدید کانتیننتال بازطراحی تکنولوژی شاسی است. پلتفرم MSB که اولین بار در پانامرای جدید بکار رفته بهطور قابلتوجهی سبکتر از معماری نسل کنونی است. احتمالاً نسل جدید GT کاهش وزن ۱۵۰ کیلوگرمی خواهد داشت که این امر به لطف بدنهی آلومینیومی جدید، شاسی و پیشرانههای تازه است. مدلهای پرچمدار از پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری ۶۰۰ اسب بخاری که اولین بار در شاسیبلند بنتایگا ظاهر شده استفاده خواهند کرد. پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو نیز برای مدلهای پایینتر در دسترس خواهد بود.
مدیرعامل بنتلی وولفگانگ دورهایمر قبلاً اعلام کرده که تمایل به عرضهی نسخهی پلاگین هیبرید نسل جدید کانتیننتال وجود دارد بنابراین انتظار میرود این خودرو از قوای محرکهی پانامرا E هیبرید که ترکیبی از پیشرانهی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو و واحدی الکتریکی با قدرت مجموع ۴۵۵ اسب بخار است استفاده کند.
بنتلی همچنین برای اولین بار گزینهی عرضهی کانتیننتال دیزلی را دارد. پیشرانهی ۸ سیلندر توئین توربوی دیزلی بنتایگا میتواند خریداران کنونی را به سمت خود بکشد، خریدارانی که نهتنها کاهش هزینهها را میخواهند بلکه مراجعهی کمتر به پمپ سوخت را نیز خواهان هستند.
تصاویر جاسوسی نشان میدهد که این کوپه از انحناهای کانسپت EXP 10 نشان داده شده در نمایشگاه ژنو سال پیش الهام گرفته است. مدل کانسپت به عنوان یک خودروی اسپورت دو نفره تولید خواهد شد و احتمالاً نام Barnato را خواهد داشت.
دماغهی پایینتر، کاپوت عضلانیتر و چراغهای جلوی دوبخشی LED از تغییرات نمای جلو هستند به علاوه بخش عقبی خاص بنتلی به همراه خط سقف آبشاری در تصاویر قابل تشخیص هستند.
نسل جدید کانتیننتال GT اول از مدل GTC وارد بازار خواهد شد. این مدل روباز که در هنگام تستهای GT رؤیت شد اندکی پس از برادر خود عرضه خواهد شد و تغییراتی بصری و تکنولوژیک خواهد داشت. بعدتر با عرضهی نسل جدید سدان فلایینگ اسپور طیف محصولات بنتلی گسترش خواهد یافت.
منبع: autoexpress
ENER-G-FORCE
۹ آذر ۱۳۹۵به نظر من ابهّت , زیبایی و شکوه بنتلی در سادگی و سنگینی طراحیشه و من به عنوان کسی که زیاد روی این ماشین تعصب ندارم , کانتیننتال رو با این توصیفات بیشتر دوست دارم تا با یک طراحی تند و تیز و خشن , (اگر چه که کمی هم اغراق باعث هیجان و حس اسپرتی بودن میشه مثل همین طرح ها بالا)؛ در ضمن , باید بگم هر طراحی چاقو مانندی هم معنای مدرنیته رو به همراه نداره.
scuderia italia
۹ آذر ۱۳۹۵اما برای یک سوپراسپرت حس ترس و هیبت و احترام میاره.
بهترین نمونش لامبورگینی…
بنتلی
۹ آذر ۱۳۹۵چن وقت پیش خبری درمورد احتمال ساخت مدل شاسی بلند کوچکتر و ارزون تر(!) از بنتایگا خوندم…ب نظرم بنتلی مولسان وانت هم ایده خوبیه برا افزایش فروش!…شاید هم چن سال دیگه شاهد عرضه مدل چیرون وانت هم باشیم!…احتمالا موقع رونمایی از چیرون وانت هم میگن ما خیلی خوشحالیم ک تونستیم با این مدل طیف وسیع تری از نیاز های مشتریامونو پوشش بدیم و ب افزایش فروش 5 برابری و سود زیاد برسیم… همین الانشم ب نظرم فروش پورشه خیلی زیاده و تصمیم برای فروش بالای 20هزار تا بعد 2020 برا بنتلی بی معنی هس
اسطوره
۹ آذر ۱۳۹۵به احتمال بسیار زیاد چیزی که شما میگی 2 حالت خواهد داشت :
1-خبر از اساس شایعه هست و شاسس بلند کوچکتر از بنتایگا عرضه نخواهد شد. ( مثل پورشه ماجن که دیدیم الکی بود)
2- شاسی بلندی کوچکتر و ارزونتر از بنتایگا ساخته خواهد شد، اما در حد اسم بنتلی خواهد بود.
قیمت بنتایگا الان 224/000 دلار هست. به نظر من تا قیمت 180/000دلار قیمت شایسته و مناسبی برای بنتلی خواهد بود.
البته حدس اول قوی تره و به احتمال زیاد اصلا این خبر واقعیت نداره.
باید صبر کنی تا خود مسئولان بنتلی اظهار نظر کنن و یک کلاغ چهل کلاغ نشه.
مجید
۹ آذر ۱۳۹۵من نسل قبلی این ماشین رو خیلی دوست دارم و ازدو چیزش خوشم میومد یکی دو دیفرانسیل بودنش و دومی هم W12 بودنش اما بهترین مدلش به نظرم مدل Speed بود که عالی بود( و جیمز می تو تاپ گیر سابق باهاش با یه راننده حرفه ای تو رالی شرکت کرده بود!!!!!!!!!!!!!!!) ولی مدل های روبازش هم خیلی زیبا بود.به نظر من این مدل که یکی از اولین محصولات بنتلی زیر چتر فولکس واگن بود یکی از بهترین ها و پایه گذار مدل های بعدی بنتلی بود
اسطوره
۹ آذر ۱۳۹۵سلام رفیق !
واقعا این ماشین حرف نداره.
سرسنگین و باوقار حرکت میکنه.
از طرفی خیلی پهن و خوابیدست. دقیقا حس یک سوپراسپرت رو داره.
بنتلی
۹ آذر ۱۳۹۵ببخشید ک کامنتم ب موضوع ربطی نداره…فینالیست های خودروی سال اروپا مشخص شدن…تویوتا chr پژو3008. سیتروئن 4c .بنز کلاس E.ولوو s90/v90.آلفا رومئو جیولیا.نیسان میکرا…برنده هم زمان نمایشگاه ژنو 6 مارس مشخص میشه…
KING
۹ آذر ۱۳۹۵بنتلی جان اگه اشتباه نکنم قبلا خبر های جدید رو مدام میذاشتی درسته …
که خیلی خوب بود …
بنتلی
۹ آذر ۱۳۹۵درسته عزیز دل…فک نکنم بقیه خوششون بیاد…برا همین دیگه ننوشتم…
احمد باقری
۹ آذر ۱۳۹۵اینکه ماشین بسیار عالی ای هست، شکی نیست، ولی به نظرم، رولز رویس قشنگ تره.
بنتلی
۹ آذر ۱۳۹۵شاهین عزیز ممنون بابت مطلبی ک گذاشتی…اگه امکانش هس و وقت داشتی درمورد altima sport evolution (خودرویی با شتاب 0تا 100 2.3ثانیه و انجین تقویت شده 1020اسب بخاری شورلت) و کیتینگ berusهایپرکار قدرتمند از شرکت گمنام و کوچیک انگلیسی ک قراره آپریل(فروردین)سال بعد رونمایی بشه و مدل تقریبا مشهورds420 دایملر انگلیس ک درچند فیلم هم حضور داشته و همچنین تصادف بوگاتی چیرون(ک البته خسارت زیادی ندیده)مطلب بزار…
(new great britain(king mclaren
۹ آذر ۱۳۹۵اره شاهین جان منم با بنتلی موافقم یه تاپیک در مورده Ultima Evolution حتما بزار شاهکاری در نوعه خودش.
آرش
۹ آذر ۱۳۹۵با اصاحب بنتلی به دست فولکس واگن این برند داره کم کم از ی برند مزخرف (البته تو ذهن من ) به یک برند محترم تبدیل میشه …
کلا از نظر من خودرو سازی انگلستان ی جور شوخیه …
همه برنداش یا آمریکایین یا آلمانین یا هندین و یا چینی ….
جالبیش اینه که به برنداشونم افتخار میکنن
(new great britain(king mclaren
۹ آذر ۱۳۹۵آرش جان به نظره من کامنته شما هم یه جور شوخیه.?
بنتلی
۹ آذر ۱۳۹۵داداش گلم تو فک کن صنعت خودرو انگلیس شوخیه…حوصله بحث بیخودی ندارم فقط یه چیزی میگم ک قبلا هم گفتم و حرف خودم هم نیس…ردبول دلیل اینکه تیمش توی انگلستان هس رو وجود افراد با استعداد و زنجیره تامین قطعات قوی بیان کرده…این فقط یه مورده…دیگه حوصله ندارم بیشتر بنویسم…در ضمن جگوار و لندرور و بنتلی و رولزرویس همیشه انگلیسی بودن و هستن …و این هیچ ربطی ب ملیت سهامداراشون نداره!…همونطوری ک سایت های معتبر خودرویی هیچ وقت نمیان بگن جگوار هندی…از طرفی این شرکتا بخش اعظم کارکنانشون انگلیسی هستن و مرکز تحقیق و توسعه مستقل دارن…من واکسهال رو یه شرکت انگلیسی نمیدونم و همچنین ام جی هم دیگه همون مقدار کم انگلیسی بودنشو از دست داده…از طرفی شرکت مینی رو یه شرکت تقریبا آلمانی میدونم…چون مینی محصول پر فروش و محبوب شرکت آستین بوده و بی ام و با خرید امتیازش یه شرکت مستقل درست میکنه …