بنتلی

معرفی بنتلی کانتیننتال GT اوروم مولینر، هاله‌ای از اشرافیت!

شاید با خود فکر کنید وقتی مالک یک بنتلی باشید دیگر نیازی به خاص بودن بیشتر نخواهید داشت اما در بحث محصولات لوکس این موضوع به ندرت رخ می‌دهد.

مثال بارز این قضیه همین کانتیننتال GT اوروم ادیشن مولینر است که به‌طور انحصاری برای مشتریان بنتلی در خاورمیانه، هند و آفریقای جنوبی تولید شده است. مدل ویژه‌ای که مشاهده می‌کنید اخیراً در شوروم بنتلی در دوبی به نمایش درآمده است.

تمامی مدل‌های اوروم ادیشن دارای عناصر مشکی استاندارد، رینگ‌های ۲۲ اینچی طلایی، نشان‌های طلایی و خاص مولینر و عناصر طلایی‌رنگ در بدنه می‌باشند. این یکی که می‌بینید با رنگ بدنه مشکی و عناصر طلایی تولید شده و ترکیب جذابی به وجود آورده است.

داخل کابین نیز همین طرح طلایی دیده می‌شود به گونه‌ای که از پلاک‌های طلای ۱۸ عیار و عناصری به همین رنگ استفاده شده است. یکی از شاخص‌ترین عناصر کابین نوار طلایی‌رنگی است که در عرض داشبورد بکار رفته است. همچنین روی سطوح مختلف دوخت های طلایی دیده می‌شود. کف‌پوش‌ها نیز در لبه‌ها از همین رنگ سود برده‌اند و روی فرمان نیز نواری طلایی مشهود است.

به محض اینکه وارد کابین شوید خواهید فهمید که این بنتلی دست‌پرورده بخش مولینر است زیرا ویژگی‌های خاص زیادی دارد.

نهایتاً هم به بحث زیر کاپوت می‌رسیم. نشان ۱۲ روی بدنه حاکی از تعداد سیلندرهای پیشرانه است. نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری این خودرو قدرت ۶۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری تولید کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (804 ديدگاه)

    چه روز خوبیه در پدال همش فیس لیفتو مدلای به روز شده ولی این دیگه خیلی شاخ بود ?

    1. Hamidreza

      ۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      واییییی
      یکی میگف انگلیس خودرو های بی کیفیت و بی روح میسازه …..

      تحویل بگیرین !!!!
      عالیه واقعا محشرع

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        حمیدرضا عزیز
        اتفاقاً وجه تمایز انگلیسیها نسبت به بقیه کیفیت بالا و داشتن روح در محصولاتشان هست که معروفشان کرده به بریتانیی‌های مغرور .

        اما احتمالاً منظور دوستان استهلاک بالای محصولات انگلیسیه که بد بیان کردن .
        برای همین استهلاک بالاست که اُفت قیمت وحشتناکی در نمونه کارکرده دارند .

        دیروز یه کلیپ دیدم تو اینستا که روی رنجرور موتور و گیربکس ۸سیلندر تویوتا لندکروزر و روی لامبورگینی گالاردو موتور سوپرا نسل قدیم بسته بودن که بنظر زشته این کار و ارزش محصول پائین میاد که بیشتر جنبه تظاهر پیدا میکنه .

        1. Hamidreza

          ۸ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (2464 ديدگاه)

          نه آقا نوید
          بعضیا گفتند ماشین های انگلیسی سفت + بی روح هستند
          بله استهلاک بالایی دارند؛ مخصوصا در نسخه های لوکس تر

    2. محمود

      ۹ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (28 ديدگاه)

      یه بنتلی گرون بیخود دیگه این که چیز جدیدی نیست ?

  2. MOHAMADjesko

    ۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (228 ديدگاه)

    خداوکیلی عجب چیزیه

  3. NAVID۰۰۹۸

    ۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    اِی آخ به این بنتلی از بس که مردونه طراحی شده .
    از دیدنش سیر نمیشه آدم ، هم لوکس هم قدرتمند هم قلدُر .

    شاید بشه گفت یه ماشین همه چیز تمام ، البته که همه چیز تمام در این دنیا فقط خداست .

  4. Hadi

    ۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    قصر متحرک…

  5. ارسلان

    ۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (125 ديدگاه)

    دو تا چراغای گِرد جلوش رو تبدیل کن به دو تا مستطیل … آرم ش رو هم فقط B وسطه دو تا بال رو بردار یه G بزار …. تبریک میگم شما الان تونستید یدونه جنسیس G-80 مدل 2021 بسازید ??? به همین راحتی و به همین خوشمزگی ???

  6. رامتین

    ۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    واقعا جذابه و حتی بهتر از سری8 بی ام و میتونه باشه. هنوز هم درک نمیکنم چرا M6 از سبد محصولات بی ام و جذف شد. واقعا جذاب بود و ابهت بیشتری از سری8 داشت.

  7. Farzad

    ۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    رینگ ها رو ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا