چهل سال از عرضه بنتلی کانتیننتال GT میگذرد… بنابراین این خودروساز بریتانیایی برای گرامی داشت این مدل خاص سری خاص Timeless را ارائه کرده است.
سری Timeless که بر پایه کانتیننتال GT کانورتیبل ساخته شده دارای سطح وسیعی از ویژگیهای اختصاصی است تا بدین ترتیب بیشتر از همیشه با دیگر نسخههای استاندارد این خودرو متمایز گردد.
جلوپنجره کروکی روشن تنها تغییر نمای ظاهری است اما کابین دارای ترکیبهای پوشش چرمی متنوعی بوده و تریم چوب مخصوص را نیز نباید از یاد برد. از دیگر تجهیزات و ویژگیهای سفارشی میتوان به غربیلک فرمان دو رنگ، دوربین دید عقب و صندلیهای جلوی سردشونده به همراه ماساژ اشاره کرد؛ و البته نشانهای خاص در داخل و خارج خودرو نصب شدهاند و همچنین نباید رکابهای منحصربهفرد و چراغهایی را فراموش کرد که در هنگام ورود و خروج به خودرو به سرنشینان خوشامد میگویند.
MAHDI . TUNING
۷ مرداد ۱۳۹۶وافعا خوشگل و جذاب تر شده ای کاش مدل استانداردش هم این طوری بود
افشین
۷ مرداد ۱۳۹۶عاشق کانتینتال بودم و هستم. ولی دیگه داره قدیمی میشه.امیدوارم بنتلی هرچه زودتر نسل جدزدشو معرفی کنه
mehran911
۷ مرداد ۱۳۹۶اگر منظورت از قدیمی شدن طراحیشه
من قبول ندارم
بنتلی در این طراحی در عین زیبایی اصالت و پیشینه اش روهم حفظ کرده
کلا طراحی این ماشین حس خوبی به من میده
دقیقا اون چیزیه که باید باشه
charger
۷ مرداد ۱۳۹۶خیلی محشره اما یه سوال از بچه های سایت دارم
دوازده سیلندر شش لیتری توﺋین توربو 582 اسب قدرت داره؟؟
چجوریه که نیسان GT-R و 911 از یه موتور شش سیلندر بیشتر از این قدرت دارن؟؟
Reventon
۷ مرداد ۱۳۹۶سوال خیلی مهمی کردی
اصولا بیرون کشیدن بالای ۱۰۰۰ اسب از یه پیشرانه ۱۲ سیلندر W شکل کار خاصی نداره ولی مساله مهم تو طراحی انجین این گونه ماشینا در نظر گرفتن نرمی و بدون سر و صدا بودن و طول عمر بالاس که اجازه گرفتن قدرت بیشتر رو از انجین میگیره
همین اتفاق هم تو رولزرویس رخ داده
ماسل
۱۱ مرداد ۱۳۹۶داداچ درعوض گشتاورش بالاست چون کورس پیستون بالاتره نسبت به gtr . وزن ماشین که زیاد باشه گشتاورش مهمتر میشه نسبت به قدرتش.
محمد
۷ مرداد ۱۳۹۶من اولین بار که کانتیننتال رو توی اهواز دیدم نفسم بند اومد. حتی دیدن این ماشین ضربان قلب آدمو بالا میبره. واقعا ماشینای انگلیسی لوکس و باشکوهن.