بنتلی پردهها را از روی نسخهٔ کانورتیبل نسل جدید گرن تورر لوکس کانتیننتال GT کنار زده است. این گرن تورر کانورتیبل به یک سقف بازشوی پارچهای مجهز شده که تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت ظرف ۱۹ ثانیه باز یا بسته میشود. بنتلی هفت رنگ مختلف را برای این سقف پارچهای ارائه کرده است. همچنین به گفتهٔ سازندهٔ بریتانیایی، با استفاده از پارچههای جدید با ویژگیهای آکوستیک، کابین کانتیننتال GT کانورتیبل جدید از کانتیننتال GT کوپهٔ نسل قبلی ساکتتر شده است.
کانتیننتال GT کانورتیبل جدید همچنین به سیستم گرمکن گردن جدیدی مجهز شده که عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. علاوه بر این، صندلیهای راحت خودرو نیز به گرمکن مجهز بوده و قابلیت تنظیم در ۲۰ جهت را دارند. ترکیب این ویژگیها با تجهیزات دیگری مثل گرمکن غربیلک فرمان و گرمکن زیر آرنجیها، کانتیننتال GT C جدید را به کابریولت لوکسی برای همهٔ محیطها تبدیل کردهاند.
در زیر کاپوت این کانتیننتال روباز همان پیشرانهٔ ۶ لیتری W12 توئین توربوی آشنا قرار دارد که در اینجا هم مانند نسخهٔ کوپه، ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. انتقال این نیرو هم توسط گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت میگیرد. کانتیننتال GT کانورتیبل ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت (صفرتاصد ۳.۸ ثانیه) میرسد درحالیکه حداکثر سرعت آن مثل همتای سقف ثابتش ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت است.
حذف سقف در کانتیننتال افزایش ۱۶۰ کیلوگرمی وزن را به همراه داشته و به همین دلیل وزن کانتیننتال GT C به ۲۴۱۴ کیلوگرم رسیده است. کابین این ماشین اما با نسخهٔ کوپه یکسان است و همچنان محیط بسیار لوکسی را برای راننده و سرنشینان فراهم میکند؛ بنابراین در اینجا همچنان صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و ترکیبی از بهترین متریال مثل چوب، چرم و فلز ارائه شده است. به گفتهٔ بنتلی، فضای پای عقب نیز در GT C با نسخهٔ کوپه یکسان است.
Hossein
۷ آذر ۱۳۹۷به نظر من زیباترین گرن تورر دنیاس
Amir
۷ آذر ۱۳۹۷علاوه بر اینکه زیباترینه به نظر من بهترین گرند تورر دنیا هم هست.واقعا نمی تونم هیچ ماشینی رو بهش ترجیح بدم مهندسی بی نقص همراه با طراحی شاهکار واقعا دل هرکسی رو می بره.
aston martin
۷ آذر ۱۳۹۷متاسفانه طراحیش بی نقصم نیست
چراغای عقبش چرا اینقدر کوچیک و باریک شدن؟ استون مارتین هم این اشتباه در طراحی رو راجع به نسل جدید خودروهاش اعمال کرده
این ماشین ها به عظلانی بودن شناخته میشن لاغر کردن چراغ هاشون به هماهنگی طراحیش ضربه میزنه
از نمای جلو واقعا عالیه ولی چراغای پشتش پاشنه آشیل ماشینن
سقفشم دیر باز میشه 19 ثانیه برای یه کانورتیبل 2019 زمان زیادیه
اینتریورش قابل توجه ولی کلا به دلم نَشَست .نسل قبلو ترجی میدم
محمد
۷ آذر ۱۳۹۷به اینا میگن ماشین یا اینایی که ما سوار میشیم؟؟؟
مزدا
۷ آذر ۱۳۹۷لامصب ابهت سرسنگینی داره ادمو عاشق خودش میکنه.
واقعا یکی از زیباترین کلاس خودش هس
shirko
۷ آذر ۱۳۹۷سری ۸ کانور تیبل واقعا از این زیباتره ، ولی برند بنتلی از ب ام و پرسیژ بالاتری داره .
Just bentley continental
۷ آذر ۱۳۹۷حرفی نیست برای گفتن این پدیده.
اگه بهم بگن که فقط تو کل دنیا می تونی یه ماشین برداری و دیگه هیچ وقت هیچی نتونی انتخاب کنی این بنتلی رو بر میدارم.
AMANTE
۷ آذر ۱۳۹۷یکی از بهترین گرن تورر های دنیا، فوق العاده مناسب برای تور دور اروپا یا دنیاست.
net
۷ آذر ۱۳۹۷طراحی داخلی زشتی داره و دریچه کولر و رنگ قرمز زشتی داره فقط عقبش که کشیده هست به عنوان ماشین روباز جالبه=در حال حاضر بی ام سری ۸ کانورتیبل زیباترین ماشین روباز جهان
david
۷ آذر ۱۳۹۷تو اینکه بی ام پ سری 8 محشره حرفی نیست ولی اینکه از کانتینتال بهتره یه جوک بی مزست
بین خوب و خوبتر خیلی فرق وجود داره
net
۷ آذر ۱۳۹۷بنتلی چراغ عقب بد و ناجوری داره
Adak
۸ آذر ۱۳۹۷نظرت در مورد چراغ عقب سانتافه اسپرت 2017 چیه ؟!؟!؟!؟
مهدی
۷ آذر ۱۳۹۷سری8 ومرسدس sکلاس کوپه خیلی جذاب ولوکس هستن. مخصوصا سری8 که مدرن تر وجذاب ترهستش وباورودM8 کانوتیبل کامل تر میشه.اما!!!! بنتلی کنتینانتال ظاهر یه اشراف زاده رو داره در کابینش.وفقط رولزرویس حس تجمل وکمال بالاتری از این خودرو داره.چقدر خوبه کهBMW و فولکس واگن صاحب این دوشرکت فوق لوکس هستن
net
۷ آذر ۱۳۹۷davidمن گفتم زیباترین نگفتم بهترین=بنتلی هم مثل رولز رویس و رنجرور و استون درسته اشرافی و گرانقیمت و سنتی هستند ولی زیبا و از لحاظ تکنولوژی حرفی برای گفتن ندارن و به روز نیستند=بی ام و سری ۸ کانورتیبل طراحی داخلی و بیرونی فو ق العاده زیبایی داره و پر از تکنولوژی هست و در حال حاضر زیباترین ماشین روباز جهان هست
David
۷ آذر ۱۳۹۷Net عزیز منم عاشق BMW و همه ی خودرو ساز ها هستم و همه شون برای من قابل احترام هستن ولی دوست شما جوری درباره بنتلی بدون منطق و تنفر بار حرف میزنید انگار دشمن قسم خورده ی ههمدیگه اید از لحاظ زیبایی واقعا بدون هیچ مبالغه ایی یه سر و گردن از سری 8 بالاتره از لحاظ تکنولوژی هم چیزی نمیتونم بگم چون نروندمشون
Khosrow
۷ آذر ۱۳۹۷جلو تا بعد از در عالیه / در به بعدش خراب کرده / از نمای بغل اون برامدگی در صندوق کلاسیک بودن و گرفته ازش / اینجور ماشین ها باید هر چی به انتهای ماشین میرسه شیب به پایین بگیره نه بالا — مثل میباخ ویژن 6 / چراغ های پشت هم هیچ حس متفاوتی منتقل نمیکنه ..
doubt
۷ آذر ۱۳۹۷بی نظیره. فقط دوس داشتم صندلیهای عقبشم قابل استفاده تر بود. مرسدس S کوپه انگار در کل ازین کوچکتره ولی عقبش قابل استفاده هست واس بزرگسال. اونم انصافا پرفکته
Achtung
۷ آذر ۱۳۹۷دست فولکس درد نکنه
اشکان
۷ آذر ۱۳۹۷دوست عزیزشما بهتر از من میدونین شرکت بنتلی مهندسین خبره ای داره فولکس فقط مالک و سرمایه گذاره مثه این میمونه که بگیم دست قطریها درد نکنه درحالی که psg فرانسویه
Omid
۸ آذر ۱۳۹۷مهندیسین فولکس کار طراحی انجین رو انجام میدن بعدش هم اون مهندسین خبره که میگید رایگان کار نمیکنن که ،میکنن؟
اشکان
۹ آذر ۱۳۹۷مگه ماشین فقط موتوره
ضمنا بنده گفتم سرکایه گذار که شامل پرداخت دستمزدها ،نمایندگی ،حمل و نقل ،مواد اولیه و هزاران چیز دیگه میشه