بنتلی

بنتلی کانتیننتال و فلایینگ‌اسپور با پیرایش جدید

خودروهای فیس لیفت بنتلی تا چندی دیگر در نمایشگاه ژنو حاضر خواهند شد. بنتلی کانتیننتال GT و همچنین مدل فلایینگ اسپور از به‌روزرسانی نسبتاً خوبی در ظاهر و باطن سود می‌برند.

Bentley Continental GT Cabriolet
Bentley Continental GT
تجدیدنظر در مدل GT با تغییر هواکش‌های سپر و تهاجمی‌تر شدن طرح آن، جلوپنجره مشبک کوچک‌تر و گلگیرهای متورم‌تر همراه با منافذ خروج هوا روی آن‌ها، شروع می‌شود. درب صندوق تغییر کرده و سپر عقب عریض تر شده است. تزئینات کرومی نیز بیشتر از قبل به چشم می‌خورند. یک دیفیوزر منحصربه‌فرد نیز برای زیر سپر عقب درنظر گرفته شده است. چرخ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی و سه رنگ جدید آبی مارلین، طلایی شتری و آبی روشن نیز از دیگر موارد قابل ذکر می‌باشند.
Bentley Continental GT Cabriolet
Bentley Continental GT Cabriolet
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
در داخل کانتیننتال GT از یک الگوی جدید موازی برای دوخت استفاده شده است. طراحی فرمان ارگونومیک‌تر شده و شیفترهای تعویض دنده بزرگ‌تر شده‌اند. گرافیک صفحه نمایش نیز بهبود یافته و تریم فلزی داخلی همراه با روشنایی داخلی LED به‌روز شده‌اند. یک محفظه پنهان در بین صندلی‌های عقب برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی نظیر موبایل و تبلت قرار داده شده است.
Bentley Continental GT Interior
Bentley Continental GT Interior
Bentley Continental GT Interior
Bentley Continental GT Interior
Bentley Continental GT Interior
Bentley Continental GT Interior
فلای اسپور نیز از روکش‌های جدید آلکانترا در داخل کابین و چرم نرم‌تر نیمه آنیلین برای روکش داخلی سود می‌برد. مدل W12 با چند ارتقای فنی همراه بوده و پیشرانه ۶.۰ لیتری آن با کمک توربوشارژر دوقلو قادر به تولید ۵۹۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور است که نسبت به قبل، ۱۵ اسب بخار و ۲۰ نیوتن متر، رشد یافته است. این پیشرانه برای اولین بار از تکنولوژی حجم متغیر موتور استفاده می‌کند که می‌تواند در شرایط غیر ضروری،۶ سیلندران را از مدار خارج نماید. بدین ترتیب، این خودروی لوکس سنگین‌وزن با وجود موتور ۱۲ سیلندر، مصرف سوختی ۱۴.۱ لیتری در هر صد کیلومتر دارد و آلایندگی آن نیز در هر کیلومتر به ۳۲۹ گرم گاز CO2 می‌رسد.
Flying Spur Interior
Flying Spur Interior
GT Speed Interior
GT Speed Interior
GT Speed Interior
GT Speed Interior
GT V8 Interior
GT V8 Interior
GT V8 Interior
GT V8 Interior
فلایینگ اسپور ۸ سیلندر با چرخ‌های جدید شش پره ۲۰ اینچی و مدل ۱۲ سیلندر با چرخ‌های ۲۱ اینچی ۸ پره ارائه می‌شوند. تغییرات داخلی و تجهیزات افزوده شده به این مدل هم همانند کانتیننتال GT است اما الگوی دوخت کابین به فرم الماسی شکل می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    جدا از بنتلی که عالیه،بدجوری منتظر نمایشگاه ژنو هستم،میدونی آخه چیه؟ قراره BMW i8 با به روز رسانی هایی به نمایش در بیاد که جالب ترین قسمتش “موتور با روکش چرم” هستش! :)
    ببینیم چی میشه…

    1. Mostafa&S

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      درود
      بنتلی زیباترین خودروی لوکس دنیا هست ولی از نظر فنی رقبای بهتری داره…

      1. ali2240

        ۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (513 ديدگاه)

        بنتلی هم خیلی شیک و سلطنتیه اما من طراحی های رولزرویسو بیشتر میپسندم(با احترام فراوان به بنتلی مولسان)

    2. حسین

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. شاهین جان موتور با روکش چرم که برای سری هفت بود. مطمئنی توی i8 هم هست؟؟؟

      1. شاهین

        ۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        اره حسین جان خبرشو خوندم که هست.
        مخلصم

      2. حسین

        ۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        لایک کردن نطرات همچنان مشکله. ببخشید که زیر کامنتت کامنت نذاشتم، چون اونجوری خیلی باریک میشد. فقط امیدوارم اگه مشکل عرض سایت حل بشه، کامنتها این حالت حبابی رو از دست ندن و مثل سایت مجله ماشین سطری نشن. بگذریم

        شاهین به نظرت چرا از چرم برای پوشش موتور میخواد استفاده کنه؟!!

        1. سردبیر

          ۴ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (761 ديدگاه)

          سلام. عرض قسمت دیدگاهها به اندازه سابق بازگشته است. ممکن است استایل صفحه در مرورگر شما کش شده باشد. می توانید کلیدهای ctrl+F5 را بفشارید تا مجددا لود شود. اگر مشکلی بود، لطفا با ما در میان بگذارید. با سپاس از همراهی شما

    3. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      خودروسازی انگلستان بدون بنتلی و لندروور اصلا معنی نداره.

    4. ASTON MARTin

      ۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      چه عجب بالاخره اون شیفترا رو عوض کرد بنتلی..اندازه قاشق بودن.اینقد از فرمون فاصله داشتن که به همین بهانه بنتلی راضیم نمیکرد البته الانم فرقی نکرده:|
      زیاد تغییر نکرده دیزاین خارجیش ولی راضیم ازش
      بنتلی مال کسایین که معمولا تنهاسوار ماشین نمیشن
      چون بدجوری رفاهیه
      برا ما که mclaren f1 ام بسه :)

  2. مهدی 911

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    نظر سنجی این بنتلی=لایک s65کوپه= دیس

    1. حسین

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (31 ديدگاه)

      بنز :قدرت و سرعت و زیبایی
      بنتلی: کیفیت و لوکس بودن و عشق

      1. شایان

        ۴ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        اتفاقا بنز یعنی کیفیت قدرت و سرعت و راحتی و و عشق بنتلی یعنی اشراف گرایی زیاد جلوش کپیه بنزه

        1. hero

          ۴ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (593 ديدگاه)

          یکی از خصلت های مهم بنز کاربردی بودنشه

        2. شایان

          ۴ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          hero منظورتو متوجه نشدم واضح تر صحبت کن

    2. سعید

      ۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      من که اگه خواستم یه ماشین لوکس بخرم اس کلاس کوپه رو کاملا به بنتلی ترجیح میدم :D

  3. عارف

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    ادم خودشو پشت یکی از اینا تصور کنه !!! تصورشم برا من سخته

    1. بابک

      ۱۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (186 ديدگاه)

      همه چی با تصور شروع میشه
      تصورش رو آسون کن و بهش فکر کن تو هم یه روزی میتونی سوار شی
      مگه کسانی که سوارن همه از شکم مادرشون که اومدن بیرون بنتلی و فراری و … سوار بودن
      خیلی ها از فقر مطلق به بالا بالا ها میرسن
      حالا من و شما که تو فقر مطلق نیستیم پس اگه بخوایم حتما میرسیم

  4. RETOLEX

    ۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    جای مافیا خالی
    از هر چی بدش میومد با این و 911 مشکلی نداشت
    ………………………………………….
    ماشین با حالی هست . هم اسپور و هم لوکس

  5. hero

    ۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    خدایا ! این موتورهای 12 سیلندر رو از بنتلی نگیر!
    تا من پولدار شم یکی بخرم!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا