فقط سه دستگاه!
بنتلی فراخوان چند دستگاه کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۰ را به موسسه ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا NHTSA اطلاع داده است.
گفته میشود مشکلی در سانروف کارخانهای این خودروها وجود دارد و شاید این قطعه بهطور مناسب به بدنه متصل نشده باشد و در این صورت مشتریان میتوانند شاهد سر و صدای بیشتر و نشت آب باشند. در برخی موارد هم احتمال جدا شدن کامل پانل شیشه سقف از خودرو وجود دارد که این امر خطراتی را میتواند برای دیگر خودروها در پی داشته باشد.
این مشکل که تنها سه دستگاه بنتلی کانتیننتال GT تولیدی بین ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ تا ۳ فوریه ۲۰۲۰ را شامل میشود اخیراً طی بازرسیهای دورهای کشف شده و دلیل آن نیز نوار چسبی است که با مشخصات وضع شده همخوانی نداشته است.
بنتلی میگوید نمایندگیها دهم ژوئن از چند و چون ماجرا آگاه خواهند شد و سپس این مشکل به اطلاع مالکان خواهد رسید. تکنسینهای این خودروساز بریتانیایی اقدام به جدا کردن بخشهای مختلف سانروف شیشهای کرده و نمونه جدیدی را با استفاده از متریال استاندارد نصب خواهند کرد. واضح است که این اقدام هزینهای در پی نخواهد داشت و اگر مالکی پیش از این اقدام به درست کردن مشکل خودروی خود کرده باشد گارانتی ابطال نخواهد شد.
amg 63
۲۰ خرداد ۱۳۹۹سانروف خرابشون رو بدن به من.
مصطفی
۲۰ خرداد ۱۳۹۹دوستان سوالی دارم :
از کجا می فهمند که چه مشکلی و کدام ماشین ؟ و اساسا چرا تو مرحله کنترل کیفیت و قبل از خروج ماشین از کارخونه متوجه نمی شوند ؟
NAVID۰۰۹۸
۲۰ خرداد ۱۳۹۹احتمالاً وقتی خراب میشه به نمایندگی مراجعه میکنند و وقتی میبینند اون قطعه خراب شده ، یا از معیوب بودن قطعه هست یا از اشتباه دستگاه یا کارگر که به زدن شماره شاسی زمان تولید مشخص میشه و بررسی میکنند که آیا تمام خودروهای اون روز مشکل داشته یا همه خودروهای خط تولیدی که سریع مشکل را پیدا کنند .
بنتلی اشتباه نکنم دست سازه و راحت میشه به مشکلش که خطایه انسانیه رسید .
۱- عیب قطعه
۲- خطای انسانی در اون روز تولید
مهدی
۲۰ خرداد ۱۳۹۹مصطفی عزیز بسیاری از مشکلاتی از این قبیل از طریق موسسات ایمنی و یا خریداران خود خودرو به شرکت سازنده گزارش میشود ولی این احتمال نیز وجود دارد که خود شرکت سازنده در بررسی های بعدی متوجه مشکلی در مراحل تولید شود.
Hamidreza
۲۰ خرداد ۱۳۹۹آفرین بر این خودروسازان
خودرو های ایرانی اگر ۱۰۰۰ عدد هم دارای گیربکس مشکل دار باشند خودرو ساز ها نه تنها فراخوان نمیدن بلکه انکار میکنن
Hadi
۲۰ خرداد ۱۳۹۹#انسانیت……
امیر.عارف
۲۱ خرداد ۱۳۹۹و اما خودروسازهای عزیز ما ، اگر ایراد فنی ماشین داشته باشه به سازنده ربطی نداره چون مشتری موقع تحویل باید حواسش و جمع میکرد و تحویل نمیگرفت . بدنه ی خودرو هم که مهم نیست مشتری باید ببره بیرون و خودش درست کنه و دنبال دردسر نباشه . چیه این خارجیها هی فراخوان میدن و مشتری و اسیر نمایندگیها میکنند . بیان از خودروسازهای ما یاد بگیرند . (مشتری باید حواسش باشه ماشین مورد دار تحویل نگیره اگه تحویل گرفت دیگه به خودروساز ربطی نداره)