اخیراً بنتلی به خبرنگاران خودرویی اجازه داده تا نسخههای پیشتولیدی کانتیننتال GT 2018 را تست کنند و هماکنون جزئیات بیشتری از این خودروی جدید منتشر شده است.
محصول جدید بنتلی که برای رونمایی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت آماد میشود طراحی جدیدی خواهد داشت که از نسل فعلی متفاوت خواهد بود.
همانگونه که کار اند درایور توضیح میدهد، کارهای توسعهای این خودرو ۴ سال پیش آغاز شده و در آن زمان بنتلی باید تصمیم میگرفت تا چه پلتفرمی را جایگزین ساختار قدیمی فولکسواگن فیتون کند. این کمپانی بریتانیایی تصمیم گرفت تا از ساختار MSB پورشه استفاده کند. از مزیتهای این معماری میتوان به آلومینیوم بیشتر و توزیع وزن بهتر اشاره کرد.
بنتلی جزئیات زیادی را منتشر نکرده اما مجله کار اند درایور گزارش داده که استفاده از پلتفرم پورشه باعث میشود وزن خودرو بین ۱۳۶ تا ۱۸۱ کیلوگرم کاهش یابد.
بنتلی همچنین تأیید کرده که پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی کانتیننتال GT 2018 در حدود ۱۸ درصد کممصرفتر از نسل قبلی خود بوده و قدرت و گشتاور آن بیشتر از ۵۹۲ اسب بخار و ۷۱۷ نیوتون متر خواهد بود. این لوکس ساز بریتانیایی معتقد است محصول جدید با پیشرانه یاد شده قادر خواهد بود در کمتر از ۴ ثانیه به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز بالاتر از ۳۲۱ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
ظاهراً این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه جدید متصل بوده و نیرو را به هر چهار چرخ میرساند. این سیستم هماکنون تغییر کرده و تمامی قدرت را به چرخهای عقب میفرستد مگر اینکه تشخیص داده شود لغزشی صورت گرفته و در آن صورت قدرت بسته به شرایط به تمامی چرخها منتقل میشود.
رانندگان همچنین خود را در کابینی اصلاح شده با ارتفاع سواری پایینتر و نشاندهندههای دیجیتال خواهند یافت. از دیگر موارد برجسته کابین میتوان به نگهدارنده گوشی جدید در کنسول مرکزی و سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته اشاره کرد.
Hamid.Hellcat
۱۷ تیر ۱۳۹۶لقب کنتینانتال فقط برازنده لینکلن هست
به نظرم لینکلن باید از بنتلی به دلیل کپی کردن این اسم شکایت میکرد
Continental
۱۸ تیر ۱۳۹۶پس حتماً لینکلن باید از شرکت لاستیک کنتیننتالم شکایت کنه نه…؟!???
DYBALA
۱۷ تیر ۱۳۹۶بنتلی بریتانیایی بود، الان المانیه
طراحیش عجیبه مخصوصا جلوش
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۷ تیر ۱۳۹۶باز شروع شد…
Raha
۱۷ تیر ۱۳۹۶تا وقتی که این جماعت تعصب داشته باشن همینه (کاریش هم نمیشه کرد)
کسایی که ارث باباشون رو توی ماشین های المانی و….. میدونند و ماشین های کره ایی و…. رو همیشه اشغال ب حساب میارن
آخه چرا ماها فقط باید تعصب داشته باشیم؟
حیف این تمدن و اصالت نیست که خیلی از کشور ها حسرتشو میخورند ولی ماها چی؟؟؟ یک انسانه اصیل تعصب نداره که
Amir
۱۷ تیر ۱۳۹۶عزیز من تمدن کجا بود؟؟؟ مگ ژاپن نصف تمدن هخامنشی ما مدن داره؟؟؟
ما ایرانیا عادت کردیم گنده گنده حرف زدن میشینیم یه جا مغزو بدون استفاده آکبند نگه میداریم فقط بلوف میزنیم
ه خدا اگه نصف این همه بلوف یکم با هم متحد بودیم و کار و سعی و تلاش میکردیم
الان وضعیتاین نبود
کیا و هیوندای مگه چی بودن؟ هم سن سایپای ما هستن پیشرفت اونارو ببینید پیشرفت لگن سازای مارو …
به عمل کار براید به سخندانی نیست…
charger
۱۸ تیر ۱۳۹۶مثلا برای شما چه فرقی میکنه آلمانی یا انگلیسی؟
فکر نکنم خود آلمانیا اندازه شما به این موضوع حساسیت داشته باشن
fara2001
۱۷ تیر ۱۳۹۶آره دوست عزیزحق با شماست با این استدلال الان چلسی هم روسی شده پاری سن ژرمنم عربی شده و هزارمدل دیگه
Omid622
۱۸ تیر ۱۳۹۶خیلی ممنون که دمبال خودران کرد ماشین ها نمیری
آخه چه کاریه
Infinite
۱۸ تیر ۱۳۹۶به تصویری که از داخل کابین گرفته شده توجه کنید…!
درست هست که این تصاویر به شکل رسمی توسط رسانهها منتشر شدند و عنوان «تصویر جاسوسی» رو بر دوش نمیکشند اما وقتی شرکتی قصد نداشته باشه جزئیاتی از ماشین لو بره، به هر طریقی جلو این اتفاق رو میگیره. نه این که تصاویر مختلفی از داخل و خارج یک ماشین، با زاویه و کیفیت مناسب تحت عنوان مضحک تصاویر جاسوسی به اینترنت درز کنه. تصاویر به اصطلاح جاسوسی حقیقتا ترفندی برای جلب توجه و دریافت بازخورد هستند.
منتظر نسل جدید این خودروی دوست داشتنی هستم و امیدوارم خط مشی کانسپتهای اخیر این کمپانی رو دنبال کنه اما دیدگاه مدیر مهندسی این شرکت به نظرم اشتباه هست. در حال حاضر در رانندگی خودران شما قابلیت کنترل خودرو رو در هر زمان که نیاز بدونید دارید و همه این امکانات و پیشرفتها برای آسایش بیشتر راننده هست.