بنتلی نسخهٔ هشت سیلندر سدان فوق لوکس خود یعنی نسل جدید فلاینگ اسپار را معرفی کرده است. این شرکت دریافته است که بسیاری از خریداران فلاینگ اسپار بجای داشتن راننده ترجیح میدهند خود رانندگی کنند و این نسخهٔ V8 برای ثروتمندانی ارائه شده که میخواهند بجای صندلی عقب، پشت فرمان بنشینند. به گفتهٔ بنتلی، نسخهٔ V8 فلاینگ اسپار تجربهٔ راننده محور بیشتری نسبت به نسخهٔ W12 ارائه میکند زیرا ۱۰۰ کیلوگرم از برادر دوازده سیلندر خود سبکتر است که عمدهٔ این کاهش وزن در دماغهٔ خودرو صورت گرفته و موجب چابکی و پاسخگویی بیشتر به درخواستهای راننده میشود.
زیر کاپوت فلاینگ اسپار هشت سیلندر همان موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوی کانتیننتال GT قرار گرفته که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور از سیستم غیرفعالسازی سیلندرها برخوردار است که بهمنظور کاهش مصرف سوخت در زمانی که بار روی پیشرانه سبک باشد، چهار سیلندر را غیرفعال میکند. به گفتهٔ بنتلی، این ماشین ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند و حداکثر سرعت آن به ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت میرسد که پرفورمنسی کافی برای یک سدان بزرگ فوق لوکس است.
بهمنظور بهبود هندلینگ فلاینگ اسپار V8، آنتیرول بار الکتریکی فعال ۴۸ ولت و سیستم فرمان گیری چهارچرخ الکترونیکی برای آن قابل سفارش خواهد بود که دومی هم ثبات در سرعتهای بزرگراهی و هم قدرت مانور در رانندگیهای شهری را بهبود میبخشد. سیستم تعلیق بادی تطبیقی، سیستم کنترل گشتاور بُرداری با ترمز و سیستم سواری پویای بنتلی هم از تجهیزات استاندارد این سدان فوق لوکس بریتانیایی هستند.
فلاینگ اسپار V8 بهصورت استاندارد به رینگهای ۲۰ اینچی ۱۰ پره مجهز است و پکیجی بنام Blackline هم برای آن قابل سفارش خواهد بود که تزئینات بیرونی آنرا مشکی میکند. برای این نسخه همچنین سر اگزوزهای خاص با طرح عدد ۸ انگلیسی در نظر گرفته شده تا از برادر دوازده سیلندر خود متمایز شود. فلاینگ اسپار V8 در داخل نیز در نسخههای چهارنفره و پنجنفره با لیست تقریباً بیپایانی از آپشنهای سفارشیسازی ارائه میشود.
بنتلی پذیرش سفارشات خرید برای فلاینگ اسپار را آغاز کرده و تحویل آن به خریداران در اروپا از اواخر امسال شروع میشود اما خریداران دیگر کشورها باید تا سال ۲۰۲۱ برای تحویل خودروی خود صبر کنند.
Chiron sport
۲۴ مهر ۱۳۹۹خیلی جذابه
محمد
۲۴ مهر ۱۳۹۹خیلی لوکسه
MehdiTurbo
۲۴ مهر ۱۳۹۹چقدر قرمز بهش اومد
قرمزته
حتی لامصب تو رنگ جیغی مثل قرمزم لوکسه
یه دونه از اینا با یه موستانگ زرد با یه جی کلاس نقره ای یا جیپ ابی داشته باشی لعنتیا میخوامتون.
البته به افتخار ژانگولرم پشتشون پر باکس اب معدنی باشه 😂
Hadi
۲۴ مهر ۱۳۹۹کلا هر رنگی بش میاد
ولی من اگه بودم مشکی متالیک رو انتخاب میکردم…
واقعاً زیباست…
MehdiTurbo
۲۴ مهر ۱۳۹۹من سبز ماتش انتخاب میکنم
اره هر رنگی میاد ولی اینکه قرمز بهش اومده جذاب چون همیشه قرمز سخت میاد مثلن رولزرویس یا مایباخ قرمز تو لوکسا ماشینی ندیدم قرمز بهش بیاد ولی این شدید بهش اومد.
زیزیگولو
۲۴ مهر ۱۳۹۹نسل جدید فلاینگ اسپار ارزششو داره که اونو به رقیبایی مثل رولزرویس گوست ترجیح بدیم؟؟؟ و آیا فلاینگ اسپار ماشین جذابتری واسه رانندگی هستش یا رولزرویس گوست؟؟؟ به نظر من فلاینگ اسپار ارزششو داره و ماشین جذابتریه واسه رانندگی
MehdiTurbo
۲۴ مهر ۱۳۹۹من تو یه ذهنم شخصا همیشه رولزرویس ماشین لوکستری میدونم ولی همیشم بتلی به رولزرویس ترجیح میدم نمیدونم این تضاد واسه چیه ولی تضاد دوست داشتنیه.
Benzema
۲۴ مهر ۱۳۹۹واقعا انتخاب بین این دو تا سخته هیچ جوره نمیشه یکیش انتخاب کرد از بس که جفتشون کاملا
میثم
۲۴ مهر ۱۳۹۹نظر سنجی:
بنتلی لایک
رولزرویس دیسلایک
SS
۲۴ مهر ۱۳۹۹رنگ ووو !???
amg 63
۲۴ مهر ۱۳۹۹عاشقتم باشکوه
Maserati
۲۴ مهر ۱۳۹۹نظرسنجی:
بنتلی فلاینگ اسپار v8:لایک
پورشه پانامرا توربو s:دیسلایک
تقریبا هم قیمت اند
ماکان
۲۴ مهر ۱۳۹۹سلام . خدا کنه انشاالله به اضافه خودرو های سایر برند ها خودروهایی هم که مال برند بنتلی و رولز رویس هستش را به تعداد زیاد یا نامحدود وارد ایران کنند و هرکس که آن را دوست داشت انشاالله بخرد .البته بیشتر هم نسخه هایی از آنها را وارد کنند که از لحاظ سالی که وارد می کنند بروز باشد .
♤Angus_812♤
۲۴ مهر ۱۳۹۹ولی نمیدونم چه رازی داره
که اینو به رولزرویس ترجیح میدم
خیلی ظاهرش ساده و تکاملیه
TOYOTEX
۲۴ مهر ۱۳۹۹خیلی لوکس جذاب باکلاس
مهرداد كمال
۲۵ مهر ۱۳۹۹این سدان فوق لوکس اصلا کسی ازش انتظار نداره بیشتر از ۲۵۰ تا سرعت بره که این ۳۱۸ تا میره! در ضمن ۱۲ سیلندرش حدود ۳۳۰تا!!!!!!!!!!!!فک کنم نزدیکترین رقیبش تو تاپ اسپید بی ام و آلپینا
بنتلی عزیز مرسی که هستی