بنتلی به مناسبت نود و پنجمین سالگرد این کمپانی، ۱۵ نسخه محدود از مولسان تولید میکند. نسخه ویژه مولسان ۹۵ مختص بریتانیا خواهد بود و تنها در سه رنگ بدنه عرضه خواهد شد که با طرحهای مشکلی و نشان پرنده مخصوص (Flying B mascot) در کنار چرخهای ۲۱ اینچی آلومینیومی در آن به کار خواهند رفت.
درون کابین، در محل ورود به آن، از نوارهای درخشانی استفاده کرده که لوگوی ۹۵ بر روی آنها برجسته شده است و همینطور نشان ۹۵ بر روی صندلیهای جلو و عقب وجود دارد. تریم چوبی استاندارد مولسان توسط چوبی که از درخت گردوی ۴۰۰ ساله لینکنشایر در انگلستان بهدست آمده، جایگزین شده است. تریم جدید چرم آبی و سفید نیز استفاده شده که با طرحهای قرمز در تضاد هستند. این خودرو از پیشرانه استاندارد مولسان، یعنی موتور ۶/۷۵ لیتری V8 استفاده میکند که دارای ۵۰۵ اسببخار قدرت و ۱۰۱۹ نیوتنمتر گشتاور است. مولسان در عملکرد خود در شتاب، پس از ۵/۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد و دارای حداکثر سرعتی برابر با ۲۹۶ کیلومتر بر ساعت است.۴۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
milad
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳وقتی داخل این بنتلی رو میبینی فقط یه جمله به ذهنت میرسه به اختصار wtf
مصطفی فقط P1
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳کاملا اشرافی…
akbar
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آفرین به فولکس واگن.
چاپلو
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ولمون کن بابا هرچی میشه هی فولکس واگن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
چاپلو خیلی نامردی .
امیر مسعود
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳عالیه
iman mclaren p1
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بنتلی حرف نداره از همه لحاظ…
طراحیشم اصیله
رضا
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳داخلش تو حلقم
در حد پرایده لامصب
چاپلو
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام به همه.
اقا من نگفتم مشکل قلبی دارم پدال جان چرا با من اینکار میکنی.
همه ی اعدادش اعجاب انگیزه
تعداد 15 تایی
رینگ 21 اینچی
گردو 400 ساله
گشتاور1019 نیوتن متری
شتاب 5.3 ثانیه ای
تاپ اسپید 296 تایی
و در اخر قیمت بسیار بسیار مناسب و پایین 259980 پوندی
infinity
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیز جان 260 هزار پوند قیمت بسیار بسیار مناسب و پایین حساب میشه !؟
با احتساب تولید 15 تایی و باقی مسائل قیمت معقولی داره ، ولی اصلآ نمیشه گفت بسیار بسیار مناسب و پایین !
زیگما
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳نسبت به هم وطن دیگر خودش خیلی خیلی خیلی خیلی بهتره.
Ehsan
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳نمای داخلیش خیلی خوبه مخصوصا که اون چوب کلا بقیه فضا رو متمایز کرده
قدرت و مخصوصا گشتاورش هم خوبه
PEUGEOT
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی خیلی خیلی از طراحی داخلیش به هصوص داشبوردش خوشم اومد
26 هزار پوند برای این ماشین خیلی ارزونه
به پول ما چیزی در حدود 130 میلیون میشه
اگه هم بخواد بیاد ایراد دیگه بترکونه بالای 300 نمیشه
واقعا خوشم اومد
masoud v12
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیزم اشتباه حساب کردی اگه هر پوند 6000 تومن باشه یعنی قیمت این ماشین چیزی حدود نزدیک به دو میلیارد تومن میشه اگه بیا ایران و پلاک بشه قیمتش از ده میلیارد تومن بیشتر میشه فراری 458 حدود یک میلیارد هستش ولی وقتی اومد ایران و پلاک شد هشت و نیم میلیارد قیمت پیدا کرد!
توفیقی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳به این میگن یک ماشین واقعی و تمام و کمال که همه فاکتورهای مورد علاقه منو داره.
Metalhead
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بنتلی = لایک
روزلرویس = آنلایک
چاپلو
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳خب هم لایک و هم انلایک
NASSY
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بــــه احــــــــــــترام بــنـــتـــلی همـــــــــــــه ماشین بازها خبـــــــــــــــــــــــــــــر داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fleetwood
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خبردار نه خبرداد
NASSY
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مششششکل ما ایرانیا اینکه ک فکر میکنیم خیلی مخ هستیم
داداش اشتباه تایپی بووووود.
خیلی ساده اس , همه اشتباه میکنن!!!!
لوکس ترین ماشین دنیارو بیخیال شده, ب اشتباه تایبی من گیر میده !!!!
واقعا که!!!
سجاد
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳یعنی واقعا کسایی هستن که همچین ماشینی سوار شن!!! خوش به سعادتشون
sadegh
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بنازم بنتلی رو، چقد طراحیه داخلیش قشنگه
رضا
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دوس دارم باهاش از رو سرعت گیر رد شم ببینم واقعا چجوریه
Metalhead
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا امروز یه بنز S600 دیدم لیموزین ، فکم چسبیده بود به زمین ببینید این دیگه چیه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
چه رنگهایی .
خدایاااااا .
چقدر خاص .
هیچی نمیتونم بگم .
فقط باید از فولکس هم کمال تشکر را به جا بیاورم .
خاوری مزراتی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اگه به این خودرو لقب کلاسیک زیبا بدن قطعا به مازراتی لقب کلاسیک مدرن خواهند داد
امید
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی جادار و راحته حال میده شب ها باهاش بزنی به جاده های ساحلی
Just 323
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اوه خدای من …
moein
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳الان انصافا ربط دیزاین داخلی و تجملی بودن این ماشین به فولکس واگن چیه؟؟؟؟؟
یعنی بنتلی تا قبل اینکه زیر نظر فولکس واگن باشه فرغون تولید میکرده و بعد که کارخونه فولکس قورباغه ای اومده وسط یهو شده آخرت برند تجملی؟؟؟؟؟
این انصافا توهینه به بنتلی
فولکس واگن خودشو پاره پاره بکنه هم نمیتونه تو زمینه دیزاین داخلی و طراحی اشرافی این ماشین کاری کنه
البته این خارج از بحث فنی و موتور ماشینه
شایان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اشرافی گری باید تویه خونت باشه نه تویه قیافت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . شما برو در باره ی خط تولید ، دیزاین و طراحی بنتلی تحقیق کن بعد
بیا این حرفو بزن . شما میدونی اصلا پلتفرم این بنتلی با چه ماشینی
مشترکه . ؟؟؟
فولکس نباشه ، بنتلی از گشنگی مرده . همینطور اگر ب ام و نباشه رولزرویس
مرده .
انگلیس ها که خودشون نتونستن مدیریت کنند .
امریکا هم که از دیگر شریک هاش پیداست و پیدا بود اگر میرفت زیر نظر
نظرشون ، چه بلایی سرشون می امد .
لینکلن الان در چه وضعیتی است ؟؟؟
کادیلاک که در خود امریکا از نظر فروش بعد از لکسس و المانی ها قرار
میگیره .
جگوار هم که الان چندساله زیر نظر تاتاموتورز هند است ، بعد از چند سال
تازه داره یک جون هایی میگیره ، حریدار دیگری هم نداشت .
بنتلی اگر زیر نظر فولکس نبود ، الان کجا میرفت ؟؟؟؟
شایان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مرسی میلاد جان خدایی هیچکی تویه اطلاعات اتومبیلیت به گردت هم نمیرسه
NASSY
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود میلاد خان
من ارادت خاصی به شما و اطلاعات فنی و … دارم:P
فقط یه انتقاد دارم ازت( امیدوارم ناراحت نشی داداش)
ما میدونم المان ها یکی از قطب های خودرو و صنعتن(هرکی جز این بکه دروغ کفته)
اما میلاد خان اینقدر تعصب خووووب نیست!!!
همه نمیتونن مثل بی ام و یا فولکس بزنن , هر شرکتی سبک,طراحی,ایده,بازار,هدف خودش و داره !!!
من عاشق بی ام و و پورشه ام اما وقتی پیشرفت و پشتکار هیوندای یا کیا یا حتی سوزوکی رو میبینم خوشحال میشم!!!
من خودم توو کار تولید و طراحی لباسم , تولیدی ما فشن میزنه , رقیبامون کلاسیک(جفتمون بازار و مشتری های خاص خودمون و داریم) !!!(خیلی مخلصیم اقا میلاد)
پیش پیش ببخشید اگه انتقادم بد یا …
موفق باشید
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
دوست ان است که من را بگریاند .
من نوکرتم دادش .
هرانتقادی بکنی ، سر تا پا قبول میکنم .
از کار بیفته ، اون قسمت از بدن که نخواد قبول بکنه
، اما نمیتونم نگم . من متعصب نیستم . خدایا به کی
بگم ؟؟؟؟من بدم میاد کسی خدمت المان و صنعتشو دست کم
میگیره .
شما منوببخش . ولی حقیقتو بهت بگم که نمیتونم از
المان نگم .
شایان
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳آلمان قطب صنعت خودرو نیست آلمان خود اتومبیله یعنی اتومبیل تویه خونشه
pouya
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درخت گردو 400 ساله.
همین کارارو میکنن آدم عاشقشون میشه
شایان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مثلا اگه درخت گردو 400 ساله نبود چی میشد؟اینا واسه همون انگلیسی هایه احمق و کودن خوبه چون بعید میدونم آدم سالم 260 هزار پوند(بیش از 300 هزار یورو) بخاطر این چیزا بده
سجاد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳احتمالا انگلیسی ها هم بعید میدونن ایرانیا 23 ملیون تومن(پول چندین سال جون کندنشون رو) بابت یه قوطی و 4تا چرخ بدن ولی ما سرودست همدیگه رو هم واسش میشکنیم! حالا این وسط کودن و احمق کیه خدا میدونه…
چاپلو
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دمت گرم.
چاپلو
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من اگه داشتم میخریدم اونم با کله.
حالا که ندارم از تصاویر لذت میبرم.
ایمان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳نگاه کنین عقربه های صفحه کیلومتر با دور موتورش چقدر جالبه.
محمد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شاه زاده انگلیسی
moein
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا میلاد لازم نیست خودت رو به در و دیوار بزنی
مطمئن باش بنتلی اینقدر بزرگ هست که اسمش رو صد تا تریلی هم نمیتونن بکشن
پس اینقدر تو همه موضوعات نیا وسط و سنگ آلمان رو به سینه بزن
این انگلیسی که داری میگی مدیریت بلد نیست تو جنگ جهانی یادمه خوب خاک آلمان عزیزت رو به توبره کشید
الان هم هر چی داره از صدقه سر همین انگلیسه
شایان
۴ خرداد ۱۳۹۳معین فکر کنم جنابعالی تاریخ عوضی خونی /خب حالا خوب شد شما ادامه بده…
والا ما دیده بودیم طرفدارایه انگلیس بی منطق باشن ولی ندیده بودیم چپ هم باشن ببینم چیشو از انگلیس داره؟ فحش دادن هر روزه رسانه هاش یا 90 درصد حرکت کارخونه هاش(شاید بیش از این) باز خوبه خود انگلیسی ها اینو قبول دارن که اگه آلمان نبود الان انگلیس کشوری در حد ترکیه و چه بسا پائینتر بود(از لحاظ صنعتی) از اتومبیل بگیر تا غول ترین صنعت سنگین وplc(که اگر نباشه صنعت یه قدم هم نمیره جلو) تا صنعت نظامی تا پزشکی و مدیریت(در اکثر زمینه ها) و…که بیشماره منم حوصلشو ندارم والا اگه انگلیسی ها بدونن چنین آدمهایی سنگشونو به سینه میزنن 7 شبانه روز جشن میگرفتن به قول یه سیاستمدار انگلیسی ایرانی ها تنها مردمانی هستن که هنوز انگلیسو ابر قدرت میدونن! والا راست گفت. در مورد جنگ جهانی و توبره هم حرفهارو دوستان گفتن منم حوصلشو ندارم اینارو گفتم که بدونی و بفهمی معنی معجزه اقتصادی و صنعتیو و درک کنی قدرت و فکر مدیریتی قوی آلمانهارو