بعد از ساخت خودروی گران قیمت One-77 حالا نوبت به ساخت یک دوچرخه پیشرفته و گران قیمت از آستون مارتین رسیده است. وقتی از یک دوچرخه پیشرفته صحبت به میان می آید باید حتما عبارت فیبر کربن هم در کنار آن قرار گیرد. بنابراین همانطور که انتظار داریم، آستون مارتین، بدنه و دوشاخ و حتی چرخها را از الیاف کربن تقویت شده ساخته است.
طراحی بدنه در نگاه اول معمولی بنظر می رسد اما با کمی توجه خواهید دید که قسمت پایین تنه کاملا دو شاخه می شود. فرمان هم با چرم پوشیده شده و یک سیستم کامپیوتری پیشرفته با نمایشگر بزرگ روی آن جای گرفته است. این سیستم بیش از ۱۰۰ سنسور دارد و بسیار پیشرفته تر از یک سرعت سنج یا ارتفاع سنج معمولیست.
این سنسورها موقعیت و وضعیت دوچرخه، سرعت چرخ عقب، وضعیت دنده ها، GPS، ارتفاع سنج، اندازه گیری شتاب، اندازه گیری سرعت هر کدام از پاها و موارد بسیاری دیگر را سنجیده و روی صفحه نمایش لمسی که بطور استادانه ای داخل فرمان جاسازی شده، بنمایش می گذارند.
آستون مارتین ادعا کرده که این دوچرخه پیشرفته ترین دوچرخه حال حاضر جهان است. با اینحال معلوم است که این سبکترین یا سریعترین یا زیباترین یا گران ترین دوچرخه دنیا نیست! شاید هیچ دوچرخه سوار حرفه ای هم نتواند قیمت ۳۹ هزار دلاری این دوچرخه را پرداخت کند. اما کسانی که یک خودروی آستون مارتین One-77 را به قیمت ۲ میلیون دلار خریداری کرده اند، از پس خرید این دوچرخه هم بر خواهند آمد. قرار است تنها ۷۷ دستگاه از این دوچرخه تولید شود.
pobodoq
۲ تیر ۱۳۹۱میخرمش!
milad
۲ تیر ۱۳۹۱منم ترکت سوار کن
MATIN
۲ تیر ۱۳۹۱باهاش میشه تک چرخ زد ؟
alireza
۳ تیر ۱۳۹۱حالا گیرت همین یکیه؟
شایان
۲۱ آبان ۱۳۹۱نه بابازود خراب میشه اینو جدی میگم انگلیس=کیفیت صفر
امیر
۸ تیر ۱۳۹۲احتمالا لازمه یه بار نقشه جغرافیارو بازبینی کنی به نظرم انگلیس رو با افغانستان اشتباه گرفتی
galardo
۳ تیر ۱۳۹۱میشه یه دور هم بدین ما سوارش شیم.
سینا
۳ تیر ۱۳۹۱حالا ما که ماشینهای مدرن نمتونم سوار شیم (…) لا اقل این دوچرخه هاشون رو وارد کنند یه دور بزنیم
احمد
۳ تیر ۱۳۹۱گواهینامه ام میخاد برای رانندگی کردنش . لابد میخاد
پیمان
۴ تیر ۱۳۹۱سوار شدی یه بوق هم واسه ما بزن
milad
۱۹ تیر ۱۳۹۱من یکی دوتایی دارم!میخرین؟
مهشید
۲۲ تیر ۱۳۹۱شماها مگه همین دوچرخه روسوارشین وگرنه ماشین دسته شمانمیدن تازه باید برین ضریح ببندین اینم بتون بدن
....
۱۹ آبان ۱۳۹۱بازم خدا رو شکر به ما دو چرخه میدن به شما همونش هم نمیدن
سید علیرضا
۱۶ مرداد ۱۳۹۱از ماشین سازی حوصلشون سر رفت زدن تو کار دوچرخه های لوکس باور کنید اگه این دوچرخه با ماشین پراید ما تصادف کنه فکر کنم پراید می میره
احمدرضا
۶ اسفند ۱۳۹۱زیادهم قشنگ نیست.تازه پدال هم نداره
mr.
۱۷ فروردین ۱۳۹۲عزیزم پدالو وقتی بخوان سوارش بشن می بندنش
علیرضا
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲اگه زنگ رو فرمونش داشت خیلی معرکه بود.این جوری نه خوشم نمیاد
رضا
۶ تیر ۱۳۹۳یه باردیگه قیمتش رونگاه کنید
farid
۱۰ شهریور ۱۳۹۴اینا همش الکیه.الان مثلا ادم انقدر هزینه کنه که چی بشه؟؟؟
75%قدرت پا مهمه و دوچرخه سواری.بعدشم کسی نمیره با اینا دور دنیا که بخواد پیشرفته باشه یا نباشه
محمد حسن منصوری
۲۵ مرداد ۱۳۹۵به نظر بنده هم که مریدا سوارم آدم با هر چی حال کنه اون بهترینه ربطی هم به قیمت و نوع جنس نداره
محمد حسن منصوری از لب مرز- آستارا -لمیر- سفید سنگان
یاشاسین رکاب زن
فاطمه
۲۸ شهریور ۱۳۹۶من بابام چهار سال پیش برام ی کنان دل گرفت،هنوزم که هنوزه سوارش که میشم فک میکنم سوار پورشم،حالا چیزی نشده ی صفحه نمایش کم داره خوب،فکر اونجاشم کردم ی دسته اتاری دارم وصل میکنم بهش، تازه قول میدم همتون سوار کنم?
یونس
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷این دوچرخه آسفالت و سنگ فرش مرتب هم میخواد با فضای عالی که ادم کیف نه اینجا که حیف بشه
جباری
۱۵ مهر ۱۳۹۸آخ گفتی…
حسین اسدی
۲۲ مرداد ۱۳۹۷من بودم میخریدم چون اگه پولشوداشته باشی نخری واقعا اسگلی چون قیمتش بادلاره هی میره بالا وبالا توایران مثل پراید نیس ۱۰ملیون بره بالا یامثل یارانه وحقوق کارمندی هم نیست تکون نخوره قیمتش
جباری
۱۵ مهر ۱۳۹۸پسر من دوچرخه کورسی تیون شده ای که کار خودمه دارم توصیفش اینجوریه که هر جا میرم چشم ها خیرش میشه حالا آرم موستانگ هم روش زدم که کاملا برازندشه میخوام بگم اینو دیدم که فرمونش از چرمه و مهم تر از همه که استون ساختتش چهار شاخ گاردون بروندم یعنی من اگه اونور بودم 200% میخریدمش شک نکن واقعا one of one هست دوچرخش :O