دوچرخه کانسپت BASF 1865 ممکن است در نگاه اول ما را به یاد دوچرخه های اولیه بیاندازد اما وقتی با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم، فیبر کربن، موتور الکتریکی و زین جمع شونده جالب آن ما را متعجب خواهد کرد.
این دوچرخه با شعار «یک تفسیر مدرن از اولین دوچرخه» و توسط استودیوی طراحی DING3000 طراحی شده است. چرخهای بزرگ ۳۹ اینچی جلو و ۲۴ اینچی عقب میتوانند توجه هر عابری را جلب کنند. درون چرخهای عقب یک موتور الکتریکی ۲۵۰ وات کار گذاشته شده و باتریهای لیتیوم-یون نیز درون زین جاسازی شدهاند. جالب اینکه به راحتی میتوان زین را جدا کرده و در خانه با برق معمولی شارژ نمود. [jwplayer mediaid=”۵۱۲۸۰″] اطلاعات دیگری از قابلیتهای این دوچرخه موتوری منتشر نشده است و شاید برای همیشه به عنوان یک طرح مفهومی باقی بماند. [دانلود ویدئو]۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
mojtaba..designer
۷ آبان ۱۳۹۲خیلی عالیه….یه طرح کاملا جالب و متحولی داره….مثلا مثلا اگه تولید شه بیاد ایران با ارز آزاد چند قیمت میشه ؟ ها ؟ 120میلیون 250 میلیون یا معلوم نیست ؟؟؟
slr722
۷ آبان ۱۳۹۲قبلا هم گفتم…
همه ما قبل اینکه عاشق ماشین باشیم…عاشق دچرخه بودیم…
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲کسی میدونه چرا دوچرخه های قدیمی چرخ جلوش بزرگتر بوده؟
محمدرضا
۷ آبان ۱۳۹۲1 – چون پدال متصل به چرخ جلوه . اگه پدال وسط باشه باید با زنجیر به تایرها متصل شه. و اونا از زنجیز استفاده نمی کردن… پس باید تایر جلویی بزرگتر باشه.
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲آخه با این حال بازم میتونستن دوتا چرخ رو هم اندازه بندازن! فقط زین جلوتر میشد.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ آبان ۱۳۹۲درود.
من هم فکر کنم اون موقع تکنولوژیه زنجی نبوده.
ولی عجب دوچرخه ایه.حیف که دوچرخمو فروختم.الان خداد تومن شده.
((( ایران و المان )))
jalal
۹ آبان ۱۳۹۲شکل قدیمی جالبه !