دوچرخه کانسپت BASF 1865 ممکن است در نگاه اول ما را به یاد دوچرخه های اولیه بیاندازد اما وقتی با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم، فیبر کربن، موتور الکتریکی و زین جمع شونده جالب آن ما را متعجب خواهد کرد.

دوچرخه کانسپت BASF 1865 ممکن است در نگاه اول ما را به یاد دوچرخه های اولیه بیاندازد اما وقتی با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم، فیبر کربن، موتور الکتریکی و زین جمع شونده جالب آن ما را متعجب خواهد کرد.
mojtaba..designer
۷ آبان ۱۳۹۲خیلی عالیه….یه طرح کاملا جالب و متحولی داره….مثلا مثلا اگه تولید شه بیاد ایران با ارز آزاد چند قیمت میشه ؟ ها ؟ 120میلیون 250 میلیون یا معلوم نیست ؟؟؟
slr722
۷ آبان ۱۳۹۲قبلا هم گفتم…
همه ما قبل اینکه عاشق ماشین باشیم…عاشق دچرخه بودیم…
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲کسی میدونه چرا دوچرخه های قدیمی چرخ جلوش بزرگتر بوده؟
محمدرضا
۷ آبان ۱۳۹۲1 – چون پدال متصل به چرخ جلوه . اگه پدال وسط باشه باید با زنجیر به تایرها متصل شه. و اونا از زنجیز استفاده نمی کردن… پس باید تایر جلویی بزرگتر باشه.
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲آخه با این حال بازم میتونستن دوتا چرخ رو هم اندازه بندازن! فقط زین جلوتر میشد.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ آبان ۱۳۹۲درود.
من هم فکر کنم اون موقع تکنولوژیه زنجی نبوده.
ولی عجب دوچرخه ایه.حیف که دوچرخمو فروختم.الان خداد تومن شده.
((( ایران و المان )))
jalal
۹ آبان ۱۳۹۲شکل قدیمی جالبه !